avatar
Ayça Kaya Dr. Öğr. Üyesi HALİÇ ÜNİVERSİTESİ
Yayın 11 Hakemlik 27 CrossRef Atıf 16 TR Dizin Atıf 3
11 Yayın
27 Hakemlik
16 CrossRef Atıf
3 TR Dizin Atıf

Uzmanlık Alanları

Eğitim Yönetimi

Kurum

HALİÇ ÜNİVERSİTESİ

Popüler Yayınları

ÖĞRETMEN PERSPEKTİFİNDEN OKUL YÖNETİCİLERİNİN KAYIRMACILIK DAVRANIŞLARI
Yazarlar: Ayça Kaya
DOI: 10.21764/maeuefd.1097162
ATIF 1 FAVORİ 2 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 818

1

2

818

12

1

901

ÖĞRETMENLERİN DİJİTAL ÖĞRETMENLİK ALGILARI: ÖZEL OKUL ÖRNEĞİ
Yazarlar: Ayça Kaya
DOI: 10.30783/nevsosbilen.1121415
ATIF 1 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1324

1

1

1324

Yayınlar

Teachers' Learning Agility as a Predictor of Their Lifelong Learning Tendency
Yazarlar: Ayça Kaya
Yayın Bilgisi: 2023 , Asian Journal of Instruction (E-AJI)
DOI: 10.47215/aji.1298611
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 883

0

883

Öğretmenlerin Perspektifinden Okul Müdürlerinin Ders Denetimi: Bir Olgubilim Çalışması
Yayın Bilgisi: 2023 , Milli Eğitim Dergisi
DOI: 10.37669/milliegitim.1131067
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 773

0

773

0

596

ÖĞRETMENLERİN DİJİTAL ÖĞRETMENLİK ALGILARI: ÖZEL OKUL ÖRNEĞİ
Yazarlar: Ayça Kaya
DOI: 10.30783/nevsosbilen.1121415
FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1324

1

1324

ÖĞRETMEN PERSPEKTİFİNDEN OKUL YÖNETİCİLERİNİN KAYIRMACILIK DAVRANIŞLARI
Yazarlar: Ayça Kaya
DOI: 10.21764/maeuefd.1097162
FAVORİ 2 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 818

2

818

KKTC’de Covid-19 Salgını Bağlamında Akademisyenlerin Uzaktan Eğitime İlişkin Metaforik Algıları
Yazarlar: Ayça Kaya , Cemaliye Mahmutoğlu
Yayın Bilgisi: 2022 , Yükseköğretim ve Bilim Dergisi
DOI: 10.5961/higheredusci.1086686
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 564

0

564

Teachers' organizational commitment to internal and external stakeholders of the school
Yazarlar: Ayça Kaya
Yayın Bilgisi: 2022 , Participatory Educational Research
DOI: 10.17275/per.22.86.9.4
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 968

0

968

1

901

0

1196

Knowledgement Management at Schools
Yazarlar: Ayça Kaya
DOI: -
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 426

0

426

Yayınlar

1

0

596

ÖĞRETMENLERİN DİJİTAL ÖĞRETMENLİK ALGILARI: ÖZEL OKUL ÖRNEĞİ
Yazarlar: Ayça Kaya
DOI: 10.30783/nevsosbilen.1121415
ATIF 1 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1324

1

1

1324

ÖĞRETMEN PERSPEKTİFİNDEN OKUL YÖNETİCİLERİNİN KAYIRMACILIK DAVRANIŞLARI
Yazarlar: Ayça Kaya
DOI: 10.21764/maeuefd.1097162
ATIF 1 FAVORİ 2 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 818

1

2

818

KKTC’de Covid-19 Salgını Bağlamında Akademisyenlerin Uzaktan Eğitime İlişkin Metaforik Algıları
Yazarlar: Ayça Kaya , Cemaliye Mahmutoğlu
Yayın Bilgisi: 2022 , Yükseköğretim ve Bilim Dergisi
DOI: 10.5961/higheredusci.1086686
ATIF 1 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 564

1

0

564

12

1

901

İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.