avatar
Ayça Kaya Dr. Öğr. Üyesi HALİÇ ÜNİVERSİTESİ
Yayın 13 Hakemlik 36 CrossRef Atıf 23 TR Dizin Atıf 10
13 Yayın
36 Hakemlik
23 CrossRef Atıf
10 TR Dizin Atıf

Uzmanlık Alanları

Eğitim Yönetimi

Kurum

HALİÇ ÜNİVERSİTESİ

Popüler Yayınları

ÖĞRETMEN PERSPEKTİFİNDEN OKUL YÖNETİCİLERİNİN KAYIRMACILIK DAVRANIŞLARI
Yazarlar: Ayça Kaya
DOI: 10.21764/maeuefd.1097162
ATIF 1 FAVORİ 2 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1161

1

2

1161

13

1

1038

ÖĞRETMENLERİN DİJİTAL ÖĞRETMENLİK ALGILARI: ÖZEL OKUL ÖRNEĞİ
Yazarlar: Ayça Kaya
DOI: 10.30783/nevsosbilen.1121415
ATIF 2 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 2022

2

1

2022

0

1

441

Yayınlar

1

441

Teachers' Learning Agility as a Predictor of Their Lifelong Learning Tendency
Yazarlar: Ayça Kaya
Yayın Bilgisi: 2023 , Asian Journal of Instruction (E-AJI)
DOI: 10.47215/aji.1298611
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1452

0

1452

Öğretmenlerin Perspektifinden Okul Müdürlerinin Ders Denetimi: Bir Olgubilim Çalışması
Yayın Bilgisi: 2023 , Milli Eğitim Dergisi
DOI: 10.37669/milliegitim.1131067
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1035

0

1035

0

851

ÖĞRETMENLERİN DİJİTAL ÖĞRETMENLİK ALGILARI: ÖZEL OKUL ÖRNEĞİ
Yazarlar: Ayça Kaya
DOI: 10.30783/nevsosbilen.1121415
FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 2022

1

2022

ÖĞRETMEN PERSPEKTİFİNDEN OKUL YÖNETİCİLERİNİN KAYIRMACILIK DAVRANIŞLARI
Yazarlar: Ayça Kaya
DOI: 10.21764/maeuefd.1097162
FAVORİ 2 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1161

2

1161

KKTC’de Covid-19 Salgını Bağlamında Akademisyenlerin Uzaktan Eğitime İlişkin Metaforik Algıları
Yazarlar: Ayça Kaya , Cemaliye Mahmutoğlu
Yayın Bilgisi: 2022 , Yükseköğretim ve Bilim Dergisi
DOI: 10.5961/higheredusci.1086686
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 719

0

719

Teachers' organizational commitment to internal and external stakeholders of the school
Yazarlar: Ayça Kaya
Yayın Bilgisi: 2022 , Participatory Educational Research
DOI: 10.17275/per.22.86.9.4
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1352

0

1352

1

1038

0

1660

Knowledgement Management at Schools
Yazarlar: Ayça Kaya
DOI: -
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 486

0

486

Yayınlar

Teachers' Learning Agility as a Predictor of Their Lifelong Learning Tendency
Yazarlar: Ayça Kaya
Yayın Bilgisi: 2023 , Asian Journal of Instruction (E-AJI)
DOI: 10.47215/aji.1298611
ATIF 2 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1452

2

0

1452

Öğretmenlerin Perspektifinden Okul Müdürlerinin Ders Denetimi: Bir Olgubilim Çalışması
Yayın Bilgisi: 2023 , Milli Eğitim Dergisi
DOI: 10.37669/milliegitim.1131067
ATIF 1 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1035

1

0

1035

1

0

851

ÖĞRETMENLERİN DİJİTAL ÖĞRETMENLİK ALGILARI: ÖZEL OKUL ÖRNEĞİ
Yazarlar: Ayça Kaya
DOI: 10.30783/nevsosbilen.1121415
ATIF 2 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 2022

2

1

2022

ÖĞRETMEN PERSPEKTİFİNDEN OKUL YÖNETİCİLERİNİN KAYIRMACILIK DAVRANIŞLARI
Yazarlar: Ayça Kaya
DOI: 10.21764/maeuefd.1097162
ATIF 1 FAVORİ 2 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1161

1

2

1161

KKTC’de Covid-19 Salgını Bağlamında Akademisyenlerin Uzaktan Eğitime İlişkin Metaforik Algıları
Yazarlar: Ayça Kaya , Cemaliye Mahmutoğlu
Yayın Bilgisi: 2022 , Yükseköğretim ve Bilim Dergisi
DOI: 10.5961/higheredusci.1086686
ATIF 1 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 719

1

0

719

Teachers' organizational commitment to internal and external stakeholders of the school
Yazarlar: Ayça Kaya
Yayın Bilgisi: 2022 , Participatory Educational Research
DOI: 10.17275/per.22.86.9.4
ATIF 2 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1352

2

0

1352

13

1

1038

İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.