Hakkında
Hakkında
Yol Haritası
Trendler
DOI Hizmeti
Konular
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
EAH
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Firma
Şahıs
Sendika
Araştırmacılar
Dergi Sihirbazı
Yardım
Türkçe
Turkish
English
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Erkan Dinç
Prof. Dr.
ANADOLU ÜNİVERSİTESİ
Yayın
17
Hakemlik
8
CrossRef Atıf
40
TR Dizin Atıf
13
17
Yayın
8
Hakemlik
40
CrossRef Atıf
13
TR Dizin Atıf
0000-0002-0953-3351
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Uzmanlık Alanları
Eğitim
Tarih Eğitimi
Sosyal Bilgiler Eğitimi
Kurum
ANADOLU ÜNİVERSİTESİ
Popüler Yayınları
Sosyal Bilgiler Öğretiminde Müze ve Tarihi Mekân Kullanımının 7. Sınıf Öğrencilerinin Sosyal Bilgiler Algılarına Etkisi: Bir Eylem Araştırması
Yazarlar:
Servet Üztemur
,
Erkan Dinç
,
İsmail Acun
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Kuramsal Eğitimbilim Dergisi
DOI: 10.30831/akukeg.358211
ATIF
9
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
4265
9
ATIF
1
FAVORİ
4265
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Sosyal Bilgiler Dersinde Ekonomi ve Sürdürülebilir Kalkınma ile İlgili Konuların Öğretiminde Güncel Olayların Kullanımına İlişkin Öğretmen Görüşleri
Yazarlar:
Erkan Dinç
, Ayşe Acun
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Pamukkale Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
ATIF
0
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1568
0
ATIF
1
FAVORİ
1568
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Ortaokul Öğrencileri ve Öğretmenlerinin Bilginin Gerekçelendirilmesi Sürecinde Benimsedikleri Epistemik İnançlarının Karşılaştırmalı Nitel Analizi
Yazarlar:
Erkan Dinç
,
Servet Üztemur
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Cumhuriyet Uluslararası Eğitim Dergisi
DOI: -
ATIF
0
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1888
0
ATIF
1
FAVORİ
1888
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yayınlar
Sorry, I Can't Open My Camera! Social Anxiety Levels of Prospective Teachers In E-Learning Environments During Covid-19 Pandemic
Yazarlar:
Görkem Avcı
,
Erkan Dinç
,
Servet Üztemur
Yayın Bilgisi: 2023 ,
International Journal of Contemporary Educational Research
DOI: 10.33200/ijcer.1141859
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
115
0
FAVORİ
115
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2018 Yılında Yayımlanan Tarih Ders Kitaplarında Yer Alan Görsel Ögeler ile Metinler Arasındaki İlişkinin İncelenmesi / An Examination of the Association between Visual Images and Texts in History Textbooks Published in 2018
Yazarlar:
Ali Gökalp
,
Erkan Dinç
Yayın Bilgisi: 2022 ,
e-Uluslararası Eğitim Araştırmaları Dergisi
DOI: 10.19160/e-ijer.1074569
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1110
0
FAVORİ
1110
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Sözlü Tarihin Geçerliliği ve Güvenilirliği Üzerine Bir Değerlendirme
Yazarlar:
İlker Dere
,
Erkan Dinç
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Eskişehir Osmangazi Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1636
0
FAVORİ
1636
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Medya Okuryazarlığı Bağlamında Ortaokul Öğrencilerinin Sosyal Medya Algıları: Bir Metafor Çalışması
Yazarlar:
Servet Üztemur
,
Erkan Dinç
Yayın Bilgisi: 2020 ,
The Journal of International Lingual Social and Educational Sciences
DOI: 10.34137/jilses.698764
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1464
0
FAVORİ
1464
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Tarih Öğretimi Bağlamında İnternete Özgü Epistemik Gerekçelendirme Ölçeğinin Türk Kültürüne Uyarlaması
Yazarlar:
Servet Üztemur
,
Erkan Dinç
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Turkish History Education Journal
DOI: 10.17497/tuhed.683267
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
828
0
FAVORİ
828
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Ortaokul Öğrencilerinin Sosyal Bilgiler Algılarının Çiz-Yaz-Anlat Tekniğiyle İncelenmesi
Yazarlar:
Servet Üztemur
,
Erkan Dinç
,
Hüsameddin Ekinci
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Turkish Online Journal of Qualitative Inquiry
DOI: 10.17569/tojqi.694629
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
929
0
FAVORİ
929
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Ortaokul Öğrencilerinin Sosyal Bilgiler Odaklı Epistemolojik İnançları, Öğrenme Yaklaşımları, Akademik Risk Alma Davranışları ve Ders Başarıları Arasındaki İlişkiler: Bir Yapısal Eşitlik Modellemesi
Yazarlar:
Servet Üztemur
,
Erkan Dinç
,
İsmail Acun
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Hacettepe Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1276
0
FAVORİ
1276
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Ortaokul Öğrencileri ve Öğretmenlerinin Bilginin Gerekçelendirilmesi Sürecinde Benimsedikleri Epistemik İnançlarının Karşılaştırmalı Nitel Analizi
Yazarlar:
Erkan Dinç
,
Servet Üztemur
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Cumhuriyet Uluslararası Eğitim Dergisi
DOI: -
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1888
1
FAVORİ
1888
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yer Temelli Eğitim Yaklaşımı ve Sosyal Bilgiler Öğretim Programlarına Yansımaları
Yazarlar:
Servet Üztemur
,
Erkan Dinç
,
İsmail Acun
Yayın Bilgisi: 2018 ,
İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17679/inuefd.326727
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2922
0
FAVORİ
2922
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Ortaokul Öğrencilerinin Epistemolojik İnançlarının Ölçülmesi: Bir Ölçek Geliştirme Çalışması
Yazarlar:
Servet Üztemur
,
Erkan Dinç
,
Yusuf İnel
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Van Yüzüncü Yıl Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1019
0
FAVORİ
1019
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Ortaokul 8. Sınıf Öğrencilerinin Demokratik Değer Algıları: Fenomenolojik Bir Analiz
Yazarlar:
Servet Üztemur
,
Erkan Dinç
, Yusuf İnel
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Bartın University Journal of Faculty of Education
DOI: 10.14686/buefad.378708
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1070
0
FAVORİ
1070
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Tarihsel Bakış Açısı Edinme Ölçeğinin Türkçeye Uyarlanması ve Tarih ve Sosyal Bilgiler Öğretmen Adaylarının Tarihsel Bakış Açısı Edinme Becerilerinin İncelenmesi
Yazarlar:
Erkan Dinç
,
Servet Üztemur
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Anadolu Journal of Educational Sciences International
DOI: 10.18039/ajesi.454643
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2726
0
FAVORİ
2726
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Müzeler ve Tarihi Mekânlarda Uygulanan Etkinlikler Aracılığıyla Öğrencilerin Sosyal Bilgilere Özgü Becerilerinin Geliştirilmesi
Yazarlar:
Servet Üztemur
,
Erkan Dinç
,
İsmail Acun
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.21764/maeuefd.349442
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
21124
0
FAVORİ
21124
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Sosyal Bilgiler Öğretiminde Müze ve Tarihi Mekân Kullanımının 7. Sınıf Öğrencilerinin Sosyal Bilgiler Algılarına Etkisi: Bir Eylem Araştırması
Yazarlar:
Servet Üztemur
,
Erkan Dinç
,
İsmail Acun
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Kuramsal Eğitimbilim Dergisi
DOI: 10.30831/akukeg.358211
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
4265
1
FAVORİ
4265
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Sosyal Bilgiler Dersinde Ekonomi ve Sürdürülebilir Kalkınma ile İlgili Konuların Öğretiminde Güncel Olayların Kullanımına İlişkin Öğretmen Görüşleri
Yazarlar:
Erkan Dinç
, Ayşe Acun
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Pamukkale Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1568
1
FAVORİ
1568
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Ortaokul 8. Sınıf Öğrencilerinin Demokratik Değer Algılarının Karikatürler Aracılığıyla İncelenmesi
Yazarlar:
Erkan Dinç
,
Servet Suna Üztemur
Yayın Bilgisi: 2016 ,
İlköğretim Online
DOI: 10.17051/io.2016.79948
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1534
0
FAVORİ
1534
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Demokratik Katılım Ölçeğinin Geliştirilmesi: Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması
Yazarlar:
Erkan Dinç
,
Murat Keçe
Yayın Bilgisi: 2015 ,
Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2754
0
FAVORİ
2754
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Anadolu Journal of Educational Sciences International
Bartın University Journal of Faculty of Education
Cumhuriyet Uluslararası Eğitim Dergisi
e-Uluslararası Eğitim Araştırmaları Dergisi
Eskişehir Osmangazi Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi
Hacettepe Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
İlköğretim Online
İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
International Journal of Contemporary Educational Research
Kuramsal Eğitimbilim Dergisi
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Pamukkale Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
The Journal of International Lingual Social and Educational Sciences
Turkish History Education Journal
Turkish Online Journal of Qualitative Inquiry
Van Yüzüncü Yıl Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Hakemlik
Adıyaman Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Dergisi
Batı Anadolu Eğitim Bilimleri Dergisi
Çukurova Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
OPUS Uluslararası Toplum Araştırmaları Dergisi
Review of International Geographical Education Online
Turkish History Education Journal
Yayınlar
Medya Okuryazarlığı Bağlamında Ortaokul Öğrencilerinin Sosyal Medya Algıları: Bir Metafor Çalışması
Yazarlar:
Servet Üztemur
,
Erkan Dinç
Yayın Bilgisi: 2020 ,
The Journal of International Lingual Social and Educational Sciences
DOI: 10.34137/jilses.698764
ATIF
4
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1464
4
ATIF
0
FAVORİ
1464
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Tarih Öğretimi Bağlamında İnternete Özgü Epistemik Gerekçelendirme Ölçeğinin Türk Kültürüne Uyarlaması
Yazarlar:
Servet Üztemur
,
Erkan Dinç
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Turkish History Education Journal
DOI: 10.17497/tuhed.683267
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
828
1
ATIF
0
FAVORİ
828
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Ortaokul Öğrencilerinin Sosyal Bilgiler Algılarının Çiz-Yaz-Anlat Tekniğiyle İncelenmesi
Yazarlar:
Servet Üztemur
,
Erkan Dinç
,
Hüsameddin Ekinci
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Turkish Online Journal of Qualitative Inquiry
DOI: 10.17569/tojqi.694629
ATIF
2
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
929
2
ATIF
0
FAVORİ
929
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yer Temelli Eğitim Yaklaşımı ve Sosyal Bilgiler Öğretim Programlarına Yansımaları
Yazarlar:
Servet Üztemur
,
Erkan Dinç
,
İsmail Acun
Yayın Bilgisi: 2018 ,
İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17679/inuefd.326727
ATIF
3
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2922
3
ATIF
0
FAVORİ
2922
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Ortaokul 8. Sınıf Öğrencilerinin Demokratik Değer Algıları: Fenomenolojik Bir Analiz
Yazarlar:
Servet Üztemur
,
Erkan Dinç
, Yusuf İnel
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Bartın University Journal of Faculty of Education
DOI: 10.14686/buefad.378708
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1070
1
ATIF
0
FAVORİ
1070
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Tarihsel Bakış Açısı Edinme Ölçeğinin Türkçeye Uyarlanması ve Tarih ve Sosyal Bilgiler Öğretmen Adaylarının Tarihsel Bakış Açısı Edinme Becerilerinin İncelenmesi
Yazarlar:
Erkan Dinç
,
Servet Üztemur
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Anadolu Journal of Educational Sciences International
DOI: 10.18039/ajesi.454643
ATIF
4
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2726
4
ATIF
0
FAVORİ
2726
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Müzeler ve Tarihi Mekânlarda Uygulanan Etkinlikler Aracılığıyla Öğrencilerin Sosyal Bilgilere Özgü Becerilerinin Geliştirilmesi
Yazarlar:
Servet Üztemur
,
Erkan Dinç
,
İsmail Acun
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.21764/maeuefd.349442
ATIF
13
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
21124
13
ATIF
0
FAVORİ
21124
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Sosyal Bilgiler Öğretiminde Müze ve Tarihi Mekân Kullanımının 7. Sınıf Öğrencilerinin Sosyal Bilgiler Algılarına Etkisi: Bir Eylem Araştırması
Yazarlar:
Servet Üztemur
,
Erkan Dinç
,
İsmail Acun
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Kuramsal Eğitimbilim Dergisi
DOI: 10.30831/akukeg.358211
ATIF
9
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
4265
9
ATIF
1
FAVORİ
4265
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Ortaokul 8. Sınıf Öğrencilerinin Demokratik Değer Algılarının Karikatürler Aracılığıyla İncelenmesi
Yazarlar:
Erkan Dinç
,
Servet Suna Üztemur
Yayın Bilgisi: 2016 ,
İlköğretim Online
DOI: 10.17051/io.2016.79948
ATIF
3
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1534
3
ATIF
0
FAVORİ
1534
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat