Yasemin Baki profil resmi
Yasemin Baki Doç. Dr. RECEP TAYYİP ERDOĞAN ÜNİVERSİTESİ
Yayın 22 Hakemlik 5 CrossRef Atıf 97
22 Yayın
5 Hakemlik
97 CrossRef Atıf

Uzmanlık Alanları

Türkçe Eğitimi

Kurum

RECEP TAYYİP ERDOĞAN ÜNİVERSİTESİ

Popüler Yayınları

Hayâl Dükkânı Adlı Çocuk Yapıtında Analojilerin Kullanımı
DOI: 10.47935/ceded.1139608
ATIF 0 FAVORİ 2 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 717

0

2

717

Türkçe Dersi 8. Sınıf Kitabındaki Metinlerin Okunabilirliği
DOI: 10.31464/jlere.528298
ATIF 12 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1753

12

1

1753

0

1

2576

Web 2.0 Araçlarının Dijital Okuryazarlık Becerilerinin ve Web Pedagojik İçerik Bilgisinin Gelişimine Etkisi
Yayın Bilgisi: 2022 , Ana Dili Eğitimi Dergisi
DOI: 10.16916/aded.1109642
ATIF 8 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 3191

8

1

3191

Yayınlar

0

444

0

328

Scamper Tekniğinin Yazma Becerilerinin Gelişimine Etkisi
DOI: 10.51531/korkutataturkiyat.1426267
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 494

0

494

SCAMPER Tekniğinin Yaratıcı Yazma ve Yaratıcı Düşünme Becerilerinin Gelişimine Etkisi
Yayın Bilgisi: 2023 , Ana Dili Eğitimi Dergisi
DOI: 10.16916/aded.1322176
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1681

0

1681

Okuma çemberi yönteminin okuma kültürüne etkisi
DOI: 10.29000/rumelide.1379041
FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 783

1

783

OKUR-TEPKİ TEORİSİ: GÖKTE BİRİ VAR ÖRNEĞİ
Yayın Bilgisi: 2023 , Asya Studies
DOI: 10.31455/asya.1354647
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 897

0

897

Hayâl Dükkânı Adlı Çocuk Yapıtında Analojilerin Kullanımı
DOI: 10.47935/ceded.1139608
FAVORİ 2 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 717

2

717

METNİ ANLAMLANDIRMA SÜRECİNİN UNSURLARI: ANA FİKİR, YARDIMCI FİKİR, KONU
Yayın Bilgisi: 2022 , Asya Studies
DOI: 10.31455/asya.1151905
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 2115

0

2115

1

3191

Alev Saçlı Çocuk Adlı Yapıtın Fantastik Unsurlar Açısından İncelenmesi
DOI: 10.47935/ceded.951785
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1035

0

1035

Türkçe Öğretmeni Adaylarının Okuma Kültürü Düzeylerinin İncelenmesi
DOI: 10.31464/jlere.676829
FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1601

1

1601

0

3924

Ortaokul Türkçe Ders Kitaplarındaki Metinlerin Değer Aktarımı Açısından İncelenmesi
Yayın Bilgisi: 2019 , Değerler Eğitimi Dergisi
DOI: 10.34234/ded.460042
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 4805

0

4805

Türkçe Dersi 8. Sınıf Kitabındaki Metinlerin Okunabilirliği
DOI: 10.31464/jlere.528298
FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1753

1

1753

0

2480

0

3231

0

1481

Türkçe Öğretmeni Adaylarının Nasreddin Hoca’ya İlişkin Algıları
Yayın Bilgisi: 2017 , Ana Dili Eğitimi Dergisi
DOI: 10.16916/aded.286688
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 2716

0

2716

0

126

Yayınlar

SCAMPER Tekniğinin Yaratıcı Yazma ve Yaratıcı Düşünme Becerilerinin Gelişimine Etkisi
Yayın Bilgisi: 2023 , Ana Dili Eğitimi Dergisi
DOI: 10.16916/aded.1322176
ATIF 1 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1681

1

0

1681

METNİ ANLAMLANDIRMA SÜRECİNİN UNSURLARI: ANA FİKİR, YARDIMCI FİKİR, KONU
Yayın Bilgisi: 2022 , Asya Studies
DOI: 10.31455/asya.1151905
ATIF 1 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 2115

1

0

2115

Web 2.0 Araçlarının Dijital Okuryazarlık Becerilerinin ve Web Pedagojik İçerik Bilgisinin Gelişimine Etkisi
Yayın Bilgisi: 2022 , Ana Dili Eğitimi Dergisi
DOI: 10.16916/aded.1109642
ATIF 8 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 3191

8

1

3191

Alev Saçlı Çocuk Adlı Yapıtın Fantastik Unsurlar Açısından İncelenmesi
DOI: 10.47935/ceded.951785
ATIF 2 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1035

2

0

1035

Türkçe Öğretmeni Adaylarının Okuma Kültürü Düzeylerinin İncelenmesi
DOI: 10.31464/jlere.676829
ATIF 7 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1601

7

1

1601

Türkçe Öğretmeni Adaylarının Yaratıcı Yazma Becerilerinin Geliştirilmesinde Dijital Öykülerin Etkisi
Yayın Bilgisi: 2019 , Ana Dili Eğitimi Dergisi
DOI: 10.16916/aded.597269
ATIF 14 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 3924

14

0

3924

Ortaokul Türkçe Ders Kitaplarındaki Metinlerin Değer Aktarımı Açısından İncelenmesi
Yayın Bilgisi: 2019 , Değerler Eğitimi Dergisi
DOI: 10.34234/ded.460042
ATIF 27 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 4805

27

0

4805

Türkçe Dersi 8. Sınıf Kitabındaki Metinlerin Okunabilirliği
DOI: 10.31464/jlere.528298
ATIF 12 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1753

12

1

1753

Türkçe Öğretmeni Adaylarının Dijital Öyküleme Sürecine İlişkin Görüşleri ve Algıları
Yayın Bilgisi: 2018 , Kuramsal Eğitimbilim Dergisi
DOI: 10.30831/akukeg.392654
ATIF 14 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 2480

14

0

2480

1

0

3231

6

0

1481

İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.