Hakkında
Hakkında
Yol Haritası
Trendler
DOI Hizmeti
Konular
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
EAH
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Firma
Şahıs
Sendika
Araştırmacılar
Dergi Sihirbazı
Yardım
Türkçe
Turkish
English
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Fatma Önen Öztürk
Doç. Dr.
MARMARA ÜNİVERSİTESİ
Yayın
2
Hakemlik
8
CrossRef Atıf
3
TR Dizin Atıf
5
2
Yayın
8
Hakemlik
3
CrossRef Atıf
5
TR Dizin Atıf
0000-0002-6160-4671
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Uzmanlık Alanları
Fen Bilgisi Eğitimi
Kurum
MARMARA ÜNİVERSİTESİ
Yayınlar
Fen Bilimleri Öğretmen Adaylarının Hazırladığı Bilim Tarihi Temelli Dramaların İncelenmesi
Yazarlar:
Fatma Önen Öztürk
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.19171/uefad.679329
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
939
0
FAVORİ
939
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İki farklı yaklaşıma dayalı bilimin doğası öğretiminin fen bilgisi öğretmen adaylarının kavram yanılgılarının giderilmesindeki etkisi
Yazarlar:
Fatma Önen Öztürk
,
Hale Bayram
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Marmara Üniversitesi Atatürk Eğitim Fakültesi Eğitim Bilimleri Dergisi
DOI: 10.15285/maruaebd.308619
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
6656
0
FAVORİ
6656
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Marmara Üniversitesi Atatürk Eğitim Fakültesi Eğitim Bilimleri Dergisi
Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Editörlük
Dicle Üniversitesi Ziya Gökalp Eğitim Fakültesi Dergisi
Alan Editörü
Kurul Üyeliği
Dicle Üniversitesi Ziya Gökalp Eğitim Fakültesi Dergisi
Hakemlik
Akdeniz Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi
Journal of Sustainable Education Studies
Kocaeli Üniversitesi Eğitim Dergisi
Marmara Üniversitesi Atatürk Eğitim Fakültesi Eğitim Bilimleri Dergisi
Türk Eğitim Bilimleri Dergisi
Türkiye Eğitim Dergisi
Yayınlar
Fen Bilimleri Öğretmen Adaylarının Hazırladığı Bilim Tarihi Temelli Dramaların İncelenmesi
Yazarlar:
Fatma Önen Öztürk
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.19171/uefad.679329
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
939
1
ATIF
0
FAVORİ
939
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İki farklı yaklaşıma dayalı bilimin doğası öğretiminin fen bilgisi öğretmen adaylarının kavram yanılgılarının giderilmesindeki etkisi
Yazarlar:
Fatma Önen Öztürk
,
Hale Bayram
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Marmara Üniversitesi Atatürk Eğitim Fakültesi Eğitim Bilimleri Dergisi
DOI: 10.15285/maruaebd.308619
ATIF
2
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
6656
2
ATIF
0
FAVORİ
6656
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat