avatar
Mehmet Hayri Sarı Doç. Dr. Nevşehir Hacı Bektaş Veli Üniversitesi
Yayın 16 Hakemlik 32 CrossRef Atıf 56 TR Dizin Atıf 103
16 Yayın
32 Hakemlik
56 CrossRef Atıf
103 TR Dizin Atıf

Uzmanlık Alanları

Okul Öncesi Eğitim Sınıf Eğitimi Matematik Eğitimi

Kurum

Nevşehir Hacı Bektaş Veli Üniversitesi

Popüler Yayınları

1

2

1542

6

1

3363

Yayınlar

0

572

Number Line Estimations, Place Value Understanding and Mathematics Achievement
Yayın Bilgisi: 2021 , Journal of Education and Future
DOI: 10.30786/jef.729843
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 762

0

762

0

332

An English Version of the Mathematics Teaching Anxiety Scale
DOI: 10.21449/ijate.615640
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1510

0

1510

0

735

İlkokul Öğrencilerinin Basamak Değeri Kavrayışlarının Geliştirilmesi
Yayın Bilgisi: 2019 , Kastamonu Education Journal
DOI: 10.24106/kefdergi.2645
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 2278

0

2278

Geometric Aspects of Number Line Estimations
Yazarlar: Sinan Olkun, Mehmet Hayri Sarı , Glenn Gordon Smith
Yayın Bilgisi: 2019 , Journal of Education and Future
DOI: 10.30786/jef.460279
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 926

0

926

2

1542

Teknolojik Pedagojik Alan Bilgisi (TPAB) Modelinin İlkokul Matematik (İM) Öğretimine Uygulanması: Ölçek Uyarlama Çalışması
Yazarlar: Mehmet Hayri Sarı , Ali Bostancıoğlu
Yayın Bilgisi: 2018 , Kuramsal Eğitimbilim Dergisi
DOI: 10.30831/akukeg.368836
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 2760

0

2760

Sınıf Öğretmenlerinin Geometrik Cisimlere İlişkin Alan Bilgilerinin İncelenmesi
Yazarlar: Hülya Yıldızlı, Mehmet Hayri Sarı
DOI: 10.19171/uefad.368975
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 9287

0

9287

8. Sınıf Matematik Akademik Başarısını Yordayan Faktörler-TIMSS 2015
Yazarlar: Mehmet Hayri Sarı , Serkan Arıkan , Hülya Yıldızlı
DOI: 10.21031/epod.303689
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 2193

0

2193

0

4092

Ortaokul Öğrencilerinde İşlemsel Akıcılık, Çarpım Tablosu ve Sözel Problemlerde Başarı
Yazarlar: Sinan Olkun, Emel Yıldız, Mehmet Hayri Sarı , Aslıgül Uçar, Nazlı Aybala Turan
Yayın Bilgisi: 2014 , İlköğretim Online
DOI: 10.17051/io.2014.12588
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 776

0

776

Sınıf Öğretmenlerine Yönelik Matematik Öğretimi Kaygı Ölçeği Geliştirme
Yayın Bilgisi: 2014 , İlköğretim Online
DOI: 10.17051/io.2014.11721
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 762

0

762

Yayınlar

1

0

572

Number Line Estimations, Place Value Understanding and Mathematics Achievement
Yayın Bilgisi: 2021 , Journal of Education and Future
DOI: 10.30786/jef.729843
ATIF 6 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 762

6

0

762

1

0

937

An English Version of the Mathematics Teaching Anxiety Scale
DOI: 10.21449/ijate.615640
ATIF 8 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1510

8

0

1510

İlkokul Öğrencilerinin Basamak Değeri Kavrayışlarının Geliştirilmesi
Yayın Bilgisi: 2019 , Kastamonu Education Journal
DOI: 10.24106/kefdergi.2645
ATIF 4 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 2278

4

0

2278

Geometric Aspects of Number Line Estimations
Yazarlar: Sinan Olkun, Mehmet Hayri Sarı , Glenn Gordon Smith
Yayın Bilgisi: 2019 , Journal of Education and Future
DOI: 10.30786/jef.460279
ATIF 2 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 926

2

0

926

1

2

1542

6

1

3363

Teknolojik Pedagojik Alan Bilgisi (TPAB) Modelinin İlkokul Matematik (İM) Öğretimine Uygulanması: Ölçek Uyarlama Çalışması
Yazarlar: Mehmet Hayri Sarı , Ali Bostancıoğlu
Yayın Bilgisi: 2018 , Kuramsal Eğitimbilim Dergisi
DOI: 10.30831/akukeg.368836
ATIF 1 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 2760

1

0

2760

Sınıf Öğretmenlerinin Geometrik Cisimlere İlişkin Alan Bilgilerinin İncelenmesi
Yazarlar: Hülya Yıldızlı, Mehmet Hayri Sarı
DOI: 10.19171/uefad.368975
ATIF 1 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 9287

1

0

9287

8. Sınıf Matematik Akademik Başarısını Yordayan Faktörler-TIMSS 2015
Yazarlar: Mehmet Hayri Sarı , Serkan Arıkan , Hülya Yıldızlı
DOI: 10.21031/epod.303689
ATIF 15 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 2193

15

0

2193

Ortaokul Öğrencilerinde İşlemsel Akıcılık, Çarpım Tablosu ve Sözel Problemlerde Başarı
Yazarlar: Sinan Olkun, Emel Yıldız, Mehmet Hayri Sarı , Aslıgül Uçar, Nazlı Aybala Turan
Yayın Bilgisi: 2014 , İlköğretim Online
DOI: 10.17051/io.2014.12588
ATIF 2 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 776

2

0

776

Sınıf Öğretmenlerine Yönelik Matematik Öğretimi Kaygı Ölçeği Geliştirme
Yayın Bilgisi: 2014 , İlköğretim Online
DOI: 10.17051/io.2014.11721
ATIF 8 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 762

8

0

762

İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.