Mehmet Hayri SARI Doç. Dr. Nevşehir Hacı Bektaş Veli Üniversitesi
Yayın 14 Hakemlik 22 CrossRef Atıf 38 TR Dizin Atıf 77
14 Yayın
22 Hakemlik
38 CrossRef Atıf
77 TR Dizin Atıf
Takipçi
Takip Edilen

Uzmanlık Alanları

Eğitim İlköğretim

Kurum

Nevşehir Hacı Bektaş Veli Üniversitesi

Popüler Yayınları

2

ATIF

1

FAVORİ

2925

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

Yayınlar

0

ATIF

0

FAVORİ

108

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Number Line Estimations, Place Value Understanding and Mathematics Achievement
Yayın Bilgisi: 2021 , Journal of Education and Future
DOI: 10.30786/jef.729843
ATIF 2 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 578

2

ATIF

0

FAVORİ

578

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
DEVELOPING NUMBER SENSE IN STUDENTS WITH MATHEMATICS LEARNING DISABILITY RISK
Yazarlar: Mehmet Hayri SARI , Sinan OLKUN
DOI: -
ATIF 0 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 117

0

ATIF

0

FAVORİ

117

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

0

ATIF

0

FAVORİ

708

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
An English Version of the Mathematics Teaching Anxiety Scale
DOI: 10.21449/ijate.615640
ATIF 6 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1113

6

ATIF

0

FAVORİ

1113

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İlkokul Öğrencilerinin Basamak Değeri Kavrayışlarının Geliştirilmesi
Yayın Bilgisi: 2019 , Kastamonu Education Journal
DOI: 10.24106/kefdergi.2645
ATIF 4 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1985

4

ATIF

0

FAVORİ

1985

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Geometric Aspects of Number Line Estimations
Yazarlar: Sinan OLKUN, Mehmet Hayri SARI , Glenn Gordon SMİTH
Yayın Bilgisi: 2019 , Journal of Education and Future
DOI: 10.30786/jef.460279
ATIF 2 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 789

2

ATIF

0

FAVORİ

789

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

2

ATIF

1

FAVORİ

2925

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Teknolojik Pedagojik Alan Bilgisi (TPAB) Modelinin İlkokul Matematik (İM) Öğretimine Uygulanması: Ölçek Uyarlama Çalışması
Yazarlar: Mehmet Hayri SARI , Ali BOSTANCIOĞLU
Yayın Bilgisi: 2018 , Kuramsal Eğitimbilim Dergisi
DOI: 10.30831/akukeg.368836
ATIF 1 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 2654

1

ATIF

0

FAVORİ

2654

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Sınıf Öğretmenlerinin Geometrik Cisimlere İlişkin Alan Bilgilerinin İncelenmesi
Yazarlar: Hülya YILDIZLI, Mehmet Hayri SARI
DOI: 10.19171/uefad.368975
ATIF 1 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 7977

1

ATIF

0

FAVORİ

7977

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
8. Sınıf Matematik Akademik Başarısını Yordayan Faktörler-TIMSS 2015
Yazarlar: Mehmet Hayri SARI , Serkan ARIKAN , Hülya YILDIZLI
DOI: 10.21031/epod.303689
ATIF 10 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1985

10

ATIF

0

FAVORİ

1985

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

0

ATIF

0

FAVORİ

3192

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Ortaokul Öğrencilerinde İşlemsel Akıcılık, Çarpım Tablosu ve Sözel Problemlerde Başarı
Yazarlar: Sinan OLKUN, Emel YILDIZ, Mehmet Hayri SARI , Aslıgül UÇAR, Nazlı AYBALA TURAN
Yayın Bilgisi: 2014 , İlköğretim Online
DOI: 10.17051/io.2014.12588
ATIF 2 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 662

2

ATIF

0

FAVORİ

662

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Sınıf Öğretmenlerine Yönelik Matematik Öğretimi Kaygı Ölçeği Geliştirme
Yayın Bilgisi: 2014 , İlköğretim Online
DOI: 10.17051/io.2014.11721
ATIF 8 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 665

8

ATIF

0

FAVORİ

665

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
^: Atıf sayıları CrossRef'ten çekilmektedir. Popüler yayınlar, DergiPark'ta araştırma yapan araştırmacılar tarafından favoriye eklenme istatistiğine göre otomatik belirlenmektedir. Bu sayfada görüntülenen istatistikler anlık değerler olmayıp, gerçek istatistikler arasında 24 saate kadar gecikme olabilmektedir.
: DergiPark Kullanıcı Rozeti hakkında bilgi almak için tıklayınız.
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.