avatar
Burçin Gökkurt Özdemir Doç. Dr. BARTIN ÜNİVERSİTESİ
Yayın 20 Hakemlik 23 CrossRef Atıf 60
20 Yayın
23 Hakemlik
60 CrossRef Atıf

Uzmanlık Alanları

Matematik Eğitimi

Kurum

BARTIN ÜNİVERSİTESİ

Popüler Yayınları

4

3

4452

1

2

1979

Ortaokul Matematik Öğretmenlerinin Kesirlerin Öğretimine Yönelik Görüşlerinin İncelenmesi
Yazarlar: Burçin Gökkurt , Yasin Soylu, Özge Demir
DOI: 10.17522/nefefmed.23191
ATIF 6 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 3073

6

1

3073

Öğrencilerin Problem Çözme ve Problem Kurma Becerilerinin Değerlendirilmesi
DOI: 10.14686/buefad.v4i2.5000145637
ATIF 30 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 11132

30

1

11132

0

1

8694

Yayınlar

Digital Games Designed By Prospective Teachers in The Scratch Program Through The Eyes of Mathematics Teachers
Yazarlar: Burçin Gökkurt Özdemir , Rabia Basır, Aleyna Balbay, Patmanur Meredova, Kübra Çağlar
DOI: 10.25233/ijlel.994301
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 673

0

673

3

4452

1

8694

0

2345

0

5677

0

1193

Sınıf ve Matematik Öğretmenlerinin Kavram Yanılgılarına İlişkin Açıklamaları
DOI: 10.24315/trkefd.284301
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 21032

0

21032

0

2846

0

7044

Ortaokul Matematik Öğretmenlerinin Kesirlerin Öğretimine Yönelik Görüşlerinin İncelenmesi
Yazarlar: Burçin Gökkurt , Yasin Soylu, Özge Demir
DOI: 10.17522/nefefmed.23191
FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 3073

1

3073

Öğrencilerin Problem Çözme ve Problem Kurma Becerilerinin Değerlendirilmesi
DOI: 10.14686/buefad.v4i2.5000145637
FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 11132

1

11132

Yayınlar

4

3

4452

1

2

1979

2

0

2345

1

0

10746

Sınıf ve Matematik Öğretmenlerinin Kavram Yanılgılarına İlişkin Açıklamaları
DOI: 10.24315/trkefd.284301
ATIF 6 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 21032

6

0

21032

2

0

2846

6

0

7044

Ortaokul Matematik Öğretmenlerinin Kesirlerin Öğretimine Yönelik Görüşlerinin İncelenmesi
Yazarlar: Burçin Gökkurt , Yasin Soylu, Özge Demir
DOI: 10.17522/nefefmed.23191
ATIF 6 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 3073

6

1

3073

Öğrencilerin Problem Çözme ve Problem Kurma Becerilerinin Değerlendirilmesi
DOI: 10.14686/buefad.v4i2.5000145637
ATIF 30 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 11132

30

1

11132

İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.