Mehmet Akif Ersoy University Journal of Education Faculty
Cover Image
e-ISSN 1302-8944 | Period Quarterly | Founded: 2010 | Publisher Mehmet Akif Ersoy University |

148.663

445.315
Mehmet Akif Ersoy University Journal of Education Faculty is a, double-blind peer-reviewed journal. The journal is published quarterly; in March, June, September and December. It is indexed by ULAKBIM, ASOS, ARASTIRMAX, Akademik Dizin;Akademik Türk Dergileri İndexi, international DIRECTORY of RESEARCH JOURNALS INDEXING (DRJI) and is being observed by INDEX COPERNICUS. The evaluation process is usually completed within two months; however, sometimes it may take longer depending on the work load of the editors or referees.

Mehmet Akif Ersoy University Journal of Education Faculty

e-ISSN 1302-8944 | Period Quarterly | Founded: 2010 | Publisher Mehmet Akif Ersoy University |
Cover Image

148.663

445.315
Mehmet Akif Ersoy University Journal of Education Faculty is a, double-blind peer-reviewed journal. The journal is published quarterly; in March, June, September and December. It is indexed by ULAKBIM, ASOS, ARASTIRMAX, Akademik Dizin;Akademik Türk Dergileri İndexi, international DIRECTORY of RESEARCH JOURNALS INDEXING (DRJI) and is being observed by INDEX COPERNICUS. The evaluation process is usually completed within two months; however, sometimes it may take longer depending on the work load of the editors or referees.
Issue 50 - Apr 2019
  1. 50.sayı kapak
    Pages 1 - 1
    Eğitim Fakültesi Dergisi (MAKÜ)
  2. 50. sayı Hakem Listesi
    Pages 1 - 1
    Eğitim Fakültesi Dergisi (MAKÜ)
  3. Ön Söz
    Pages 1 - 1
    Eğitim Fakültesi Dekanı Prof. Dr. Sibel Karakelle
  4. İNTERNET’E YÖNELİK ARAŞTIRMA VE SORGULAMA BECERİLERİ ALGISI ÖLÇEĞİNİN GELİŞTİRİLMESİ
    Pages 1 - 21
    Yasemin Kahyaoğlu Erdoğmuş, Ercan Akpınar
  5. Bilişim Teknolojileri ve Yazılım Dersi Öğretim Programının Teknoloji Okuryazarlığı Boyutları Açısından İncelenmesi
    Pages 22 - 50
    Mustafa FİDAN, Murat DEBBAĞ
  6. A study on the adolescents’ attitudes towards environment and their empathic tendency
    Pages 51 - 70
    Güneş SALI, Aysel KÖKSAL AKYOL, Özlem KÖRÜKÇÜ, Serpil SARIASLAN
  7. ORTAOKUL ÖĞRENCİLERİNİN FEN DERSİNE YÖNELİK KAYGI NEDENLERİNİN İNCELENMESİ
    Pages 71 - 89
    Esra UÇAK, Serkan SAY
  8. KIZ ERGENLERİN ANNE-BABA-ERGEN ARASINDAKİ ÇATIŞMA DURUMLARINA VE ÇATIŞMA ÇÖZME DAVRANIŞLARINA İLİŞKİN GÖRÜŞLERİ
    Pages 90 - 109
    Yasemin Yavuzer, Belgin Liman, Suat Kılıçarslan
  9. VELİLERİN GÖZÜNDEN SOSYAL MEDYANIN ORTAOKUL ÖĞRENCİLERİ AÇISINDAN YARAR VE RİSKLERİ
    Pages 110 - 135
    TÜRKAN ÇELİK, TÜRKAN ÇELİK, MİTHAT AYDIN
  10. ORTAOKUL MATEMATİK ÖĞRETMENİ ADAYLARININ ORİGAMİ DERSİNDE EDİNDİKLERİ DENEYİMLER
    Pages 136 - 166
    Seher Avcu, Ramazan Avcu
  11. Ortaöğretim Öğretmenlerin Kayırmacılık Algıları ile Psikolojik Sermaye Düzeyleri Arasındaki İlişkinin İncelenmesi
    Pages 167 - 197
    Sedef Selin Gülay
  12. OKUL MÜDÜRLERİNİN LİDERLİK BECERİLERİNE YÖNELİK ÖĞRETMENLERİN METAFORİK ALGILARI
    Pages 198 - 226
    Gökçe Özdemir, Sevilay Şahin, Necati Öztürk
  13. ÖĞRETMEN ADAYLARININ ÇEVRE OKURYAZARLIK BİLEŞENLERİNİN FARKLI DEĞİŞKENLERE GÖRE İNCELENMESİ
    Pages 227 - 253
    Cengiz Özyürek, Filiz Demirci, Hatice Güler, Jülide Sarıgöl, Banu Tepe, Murat Çetinkaya
  14. LİONS QUEST YAŞAM BECERİLERİ PROGRAMININ TÜRKİYE’DEKİ UYGULAMA ÖRNEĞİ
    Pages 254 - 282
    Mine GÖL-GÜVEN
  15. Uzaktan Eğitim Öğrencilerinin Enocta Öğrenme Yönetim Sistemi Hakkında Görüşlerinin İncelenmesi
    Pages 283 - 302
    Mesut ÖZONUR, Halil KAMIŞLI, Tuğba YANPAR YELKEN, Hatice SANCAR TOKMAK
  16. GENÇ KIZLARIN EVLİLİĞE İLİŞKİN GÖRÜŞLERİNİN İNCELENMESİ: NEDEN EVLENİRİM? NEDEN EVLENMEM?
    Pages 303 - 323
    Hatice İrem Ozteke Kozan, Mustafa Baloğlu, Şahin Kesici, Zehra Kamer
  17. ÖĞRETMEN ADAYLARININ ZİHİN/ TASLAK HARİTALARINA GÖRE TÜRKİYE’NİN ÇEVRESİNDEKİ ÜLKELER
    Pages 324 - 358
    NİLÜFER KÖŞKER
  18. SES EĞİTİMİ ÇALIŞMALARININ SINIF ÖĞRETMENİ ADAYLARININ KONUŞMA BECERİLERİNE ETKİSİ
    Pages 359 - 388
    Saadet KURAM, DEMET GÜRHAN, ERSAN ÇİFTCİ
  19. OKUL ÖNCESİ DÖNEMDE ÇOCUĞU OLAN ANNELERİN OKUMA İNANÇLARININ BELİRLENMESİ
    Pages 389 - 412
    D. Neslihan BAY, Özlem ŞİMŞEK ÇETİN
  20. YILDIRMA (MOBBİNG) KAVRAMINA İLİŞKİN KADIN OKUL YÖNETİCİLERİNİN GÖRÜŞLERİNİN İNCELENMESİ
    Pages 413 - 426
    GÖKÇE YILDIRIM, AYKAR TEKİN BOZKURT
  21. ÖĞRETMEN ADAYLARININ SINIF YÖNETİMİNDE TERCİH ETTİKLERİ DİSİPLİN MODELLERİ
    Pages 427 - 450
    Aygül OKTAY
  22. Fizik ve Kimya Disiplinleri için İlgi Çekici Olan Bağlamların Bağlam Disiplin İlişkisi Kapsamında Belirlenmesi
    Pages 451 - 479
    Mustafa Şahin Bülbül, Rıdvan Elmas, Ali Eryılmaz
  23. ÖZEL YETENEKLİ ÖĞRENCİLERİN PROGRAMLAMA DİLİ ÖĞRETİMİNDE KODU GAME LAB YAZILIMININ PROBLEM ÇÖZME BECERİLERİ DÜZEYİNE ETKİSİ
    Pages 480 - 493
    Ayşe Alkan
  24. ORTAOKUL ÖĞRETMENLERİNİN ALGILARINA GÖRE OKUL YÖNETİCİLERİNİN DEĞİŞİM YÖNETİMİ YETERLİLİKLERİ İLE ÖRGÜTSEL GÜVEN DÜZEYLERİ ARASINDAKİ İLİŞKİ
    Pages 494 - 521
    GAMZE TUTİ, ŞÜKRÜ ADA
  25. SOSYAL BİLGİLER TASLAK PROGRAMININ (2017) AKADEMİSYEN GÖRÜŞLERİNE GÖRE DEĞERLENDİRİLMESİ
    Pages 522 - 547
    Osman ÇEPNİ, Bahadır KILCAN, Tevfik PALAZ
  26. EĞİTİMDE BİLİMSEL YAYIN ETİĞİNE BÜYÜYEN TEHDİT: SAHTE DERGİLER VE KONGRELER
    Pages 548 - 576
    Rahsan Sivis Cetinkaya
  27. MÜZİK EĞİTİMİNİN MODERN SOSYOLOJİ TEORİLERİ ÜZERİNDEN SOSYOLOJİK ANALİZİ
    Pages 577 - 594
    Mümtaz Levent Akkol