Hakkında
Hakkında
Yol Haritası
Trendler
DOI Hizmeti
Konular
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
EAH
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Firma
Şahıs
Sendika
Araştırmacılar
Dergi Sihirbazı
Yardım
Türkçe
Turkish
English
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Asli Görgülü Arı
Prof. Dr.
Yıldız Teknik Üniversitesi
Yayın
19
Hakemlik
12
CrossRef Atıf
14
19
Yayın
12
Hakemlik
14
CrossRef Atıf
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Uzmanlık Alanları
Fen ve Matematik Alanları Eğitimi
Biyoloji Eğitimi
Fen Bilgisi Eğitimi
Kurum
Yıldız Teknik Üniversitesi
Popüler Yayınları
Başarı Testi Geliştirme: Biyoloji Dersine ait “Hücre” Konusunun Değerlendirilmesine Yönelik Bir Araştırma
Yazarlar:
Hakkı Çakır
,
Asli Görgülü Arı
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Journal of Social Sciences And Education
DOI: 10.53047/josse.1102697
ATIF
0
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
620
0
ATIF
1
FAVORİ
620
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Fen Bilimleri Öğretmen Adaylarının Ekoloji Kavramına Yönelik Kavramsal Değişimlerinin Belirlenmesi
Yazarlar:
Vildan Boz Kömü
,
Asli Görgülü Arı
Yayın Bilgisi: 2024 ,
International Journal of Social Science Research
DOI: -
ATIF
0
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
122
0
ATIF
1
FAVORİ
122
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yayınlar
Fen Bilimleri Öğretmen Adaylarının Ekoloji Kavramına Yönelik Kavramsal Değişimlerinin Belirlenmesi
Yazarlar:
Vildan Boz Kömü
,
Asli Görgülü Arı
Yayın Bilgisi: 2024 ,
International Journal of Social Science Research
DOI: -
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
122
1
FAVORİ
122
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Fen Eğitimi için “Vücudumuzdaki Sistemler” Konulu Akademik Başarı Testi Geliştirme Çalışması
Yazarlar:
Gülsüm Meço
,
Asli Görgülü Arı
Yayın Bilgisi: 2024 ,
International Journal of Social Science Research
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
217
0
FAVORİ
217
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yaşam ve Teknoloji Temelli Ekoloji Öğrenme Modelinin Öğrencilerin Çevre Algısına Etkisi / The Effect of the Life and Technology-Based Ecology Learning Model on Students' Environmental Perception
Yazarlar:
Vildan Boz Kömü
,
Asli Görgülü Arı
Yayın Bilgisi: 2024 ,
e-Uluslararası Eğitim Araştırmaları Dergisi
DOI: 10.19160/e-ijer.1480112
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
394
0
FAVORİ
394
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Web 2.0 Öğretim Araçları ile Desteklenen Ters Yüz Sınıf Uygulamalarının Bazı Değişkenler Üzerindeki Etkisi
Yazarlar:
Ahmet Bahadır Sıriş
,
Asli Görgülü Arı
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Uluslararası Türk Eğitim Bilimleri Dergisi
DOI: 10.46778/goputeb.1294536
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
301
0
FAVORİ
301
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Ortaokul öğrencilerine yönelik deprem okuryazarlığı ölçeği geliştirme çalışması
Yazarlar:
Kevser Arslan
,
Asli Görgülü Arı
,
Meryem Hayır Kanat
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Türk Coğrafya Dergisi
DOI: 10.17211/tcd.1274001
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
996
0
FAVORİ
996
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Türk ve Suriye uyruklu ortaokul öğrencilerinin çevre, okul, öğretmen ve arkadaş kavramlarına ait metafor algıları
Yazarlar:
Kevser Arslan
,
Meryem Hayır Kanat
,
Asli Görgülü Arı
,
Melissa Özdemir
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Yıldız Journal of Educational Research
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
130
0
FAVORİ
130
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Ortaokul öğrencilerinin sürdürülebilir ekoloji alanına yönelik oluşturdukları argümanların incelenmesi
Yazarlar:
Kevser Arslan
,
Asli Görgülü Arı
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Yıldız Journal of Educational Research
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
336
0
FAVORİ
336
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Ortaokul Öğrencilerine Yönelik İklim ve İklim Değişikliği Başarı Testinin Geliştirilmesi
Yazarlar:
Kevser Arslan
,
Asli Görgülü Arı
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Türkiye Eğitim Dergisi
DOI: 10.54979/turkegitimdergisi.1380932
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
681
0
FAVORİ
681
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yerli ve göçmen ortaokul öğrencilerinin göç, göçmen, vatan, ülke ve savaş kavramlarına yönelik algıları
Yazarlar:
Kevser Arslan
,
Meryem Hayır Kanat
,
Asli Görgülü Arı
,
Melissa Özdemir
Yayın Bilgisi: 2023 ,
lnternational Journal of Geography and Geography Education
DOI: 10.32003/igge.1269462
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
459
0
FAVORİ
459
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Dijital Oyunlarla Fen Öğretiminin Öğrencilerin Bilişsel Yapılarına ve Kavramsal Değişimlere Etkisi
Yazarlar:
Kevser Arslan
,
Asli Görgülü Arı
Yayın Bilgisi: 2023 ,
IBAD Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: 10.21733/ibad.1189330
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
557
0
FAVORİ
557
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Başarı Testi Geliştirme: Biyoloji Dersine ait “Hücre” Konusunun Değerlendirilmesine Yönelik Bir Araştırma
Yazarlar:
Hakkı Çakır
,
Asli Görgülü Arı
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Journal of Social Sciences And Education
DOI: 10.53047/josse.1102697
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
620
1
FAVORİ
620
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İklim Okuryazarlığına Yönelik Ortaokul Öğrencilerinin Kendilerini Algılama Düzeyleri
Yazarlar:
Kevser Arslan
,
Asli Görgülü Arı
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Sürdürülebilir Çevre Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1809
0
FAVORİ
1809
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Enerji Eğitimi ve Enerji Okuryazarlığı Hakkında Öğretmen Görüşleri
Yazarlar:
Vildan Boz
,
Asli Görgülü Arı
Yayın Bilgisi: 2021 ,
IBAD Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: 10.21733/ibad.892197
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
604
0
FAVORİ
604
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Web 2.0 Aracı ile Desteklenen Çevrim İçi Fen Bilimleri Öğretimi: Sanal Müze Etkinliği
Yazarlar:
Kevser Arslan
,
Asli Görgülü Arı
Yayın Bilgisi: 2021 ,
İnsan ve Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: 10.53048/johass.977133
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
870
0
FAVORİ
870
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğrencilerin Fen Alanına Karşı İlgilerini Ve Düşünme Becerilerini Geliştirmesi Açısından STEM: Öğretmen Görüşleri
Yazarlar:
Asli Görgülü Arı
, Gamze Bölükbaşı
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Türkiye Eğitim Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
559
0
FAVORİ
559
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Çevrim İçi Eğitimde Öğrencilerin Devamsızlık Nedenlerinin Araştırılması
Yazarlar:
Samed Erdem
,
Asli Görgülü Arı
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Journal of Social Sciences And Education
DOI: 10.53047/josse.896896
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
954
0
FAVORİ
954
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Fen Bilimleri Öğretmen Adaylarının Biyoloji Sınavlarındaki Soru Türlerine Yönelik Görüşleri
Yazarlar:
Asli Görgülü Arı
,
Kevser Arslan
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Manisa Celal Bayar Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: 10.18026/cbayarsos.543140
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
884
0
FAVORİ
884
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
FEN BİLGİSİ ÖĞRETMEN ADAYLARININ ANATOMİ DERSİ SINAVLARINDA UYGULANAN SORU TİPLERİNE YÖNELİK GÖRÜŞLERİ
Yazarlar:
Asli Görgülü Arı
,
Kevser Arslan
Yayın Bilgisi: 2019 ,
International Journal of Social Science Research
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
527
0
FAVORİ
527
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Fen Bilimleri Dersinin “Işık Ve Soğurulması” Ünitesinde Kullanılan Materyale Yönelik Öğrenci Görüşlerinin Belirlenmesi
Yazarlar:
Asli Görgülü Arı
,
Kevser Arslan
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Uluslararası Alan Eğitimi Dergisi
DOI: 10.32570/ijofe.573348
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1448
0
FAVORİ
1448
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
e-Uluslararası Eğitim Araştırmaları Dergisi
İnsan ve Sosyal Bilimler Dergisi
IBAD Sosyal Bilimler Dergisi
International Journal of Social Science Research
Journal of Social Sciences And Education
lnternational Journal of Geography and Geography Education
Manisa Celal Bayar Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
Sürdürülebilir Çevre Dergisi
Türk Coğrafya Dergisi
Türkiye Eğitim Dergisi
Uluslararası Alan Eğitimi Dergisi
Uluslararası Türk Eğitim Bilimleri Dergisi
Yıldız Journal of Educational Research
Hakemlik
Afet ve Risk Dergisi
IBAD Sosyal Bilimler Dergisi
International Journal of Social Science Research
Ondokuz Mayıs Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Osmangazi Journal of Educational Research
The Universal Academic Research Journal
Trakya Eğitim Dergisi
Uluslararası Alan Eğitimi Dergisi
Yayınlar
Ortaokul öğrencilerine yönelik deprem okuryazarlığı ölçeği geliştirme çalışması
Yazarlar:
Kevser Arslan
,
Asli Görgülü Arı
,
Meryem Hayır Kanat
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Türk Coğrafya Dergisi
DOI: 10.17211/tcd.1274001
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
996
1
ATIF
0
FAVORİ
996
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Ortaokul Öğrencilerine Yönelik İklim ve İklim Değişikliği Başarı Testinin Geliştirilmesi
Yazarlar:
Kevser Arslan
,
Asli Görgülü Arı
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Türkiye Eğitim Dergisi
DOI: 10.54979/turkegitimdergisi.1380932
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
681
1
ATIF
0
FAVORİ
681
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yerli ve göçmen ortaokul öğrencilerinin göç, göçmen, vatan, ülke ve savaş kavramlarına yönelik algıları
Yazarlar:
Kevser Arslan
,
Meryem Hayır Kanat
,
Asli Görgülü Arı
,
Melissa Özdemir
Yayın Bilgisi: 2023 ,
lnternational Journal of Geography and Geography Education
DOI: 10.32003/igge.1269462
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
459
1
ATIF
0
FAVORİ
459
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Enerji Eğitimi ve Enerji Okuryazarlığı Hakkında Öğretmen Görüşleri
Yazarlar:
Vildan Boz
,
Asli Görgülü Arı
Yayın Bilgisi: 2021 ,
IBAD Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: 10.21733/ibad.892197
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
604
1
ATIF
0
FAVORİ
604
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Web 2.0 Aracı ile Desteklenen Çevrim İçi Fen Bilimleri Öğretimi: Sanal Müze Etkinliği
Yazarlar:
Kevser Arslan
,
Asli Görgülü Arı
Yayın Bilgisi: 2021 ,
İnsan ve Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: 10.53048/johass.977133
ATIF
2
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
870
2
ATIF
0
FAVORİ
870
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Çevrim İçi Eğitimde Öğrencilerin Devamsızlık Nedenlerinin Araştırılması
Yazarlar:
Samed Erdem
,
Asli Görgülü Arı
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Journal of Social Sciences And Education
DOI: 10.53047/josse.896896
ATIF
6
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
954
6
ATIF
0
FAVORİ
954
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Fen Bilimleri Öğretmen Adaylarının Biyoloji Sınavlarındaki Soru Türlerine Yönelik Görüşleri
Yazarlar:
Asli Görgülü Arı
,
Kevser Arslan
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Manisa Celal Bayar Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: 10.18026/cbayarsos.543140
ATIF
2
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
884
2
ATIF
0
FAVORİ
884
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat