Hakkında
Hakkında
Trendler
DOI Hizmeti
Konular
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Şahıs
Sendika
Firma
Araştırmacılar
Dergi Sihirbazı
Yardım
Duyurular
Geliştirmeler
Yol Haritası
Türkçe
Türkçe
İngilizce
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Bilimsel Yayın Koordinatörü Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Banu Özdemir
Doç. Dr.
DUMLUPINAR ÜNİVERSİTESİ, EĞİTİM FAKÜLTESİ
Yayın
17
Hakemlik
38
CrossRef Atıf
15
TR Dizin Atıf
29
17
Yayın
38
Hakemlik
15
CrossRef Atıf
29
TR Dizin Atıf
0000-0002-4298-8569
57222171435
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Uzmanlık Alanları
Türkçe Eğitimi
Kurum
DUMLUPINAR ÜNİVERSİTESİ, EĞİTİM FAKÜLTESİ
Popüler Yayınları
5E yapılandırmacı öğretim modelinin dil bilgisi öğretiminde kullanımı
Yazarlar:
Banu Özdemir
,
Hande Balkan
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Okuma Yazma Eğitimi Araştırmaları
DOI: -
ATIF
0
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
4852
0
ATIF
1
FAVORİ
4852
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Rehberli Yazma Tekniği
Yazarlar:
Kader Yeniçeri Tuna
,
Banu Özdemir
Yayın Bilgisi: 2025 ,
Milli Eğitim Dergisi
DOI: 10.37669/milliegitim.1570499
ATIF
0
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
290
0
ATIF
1
FAVORİ
290
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yayınlar
TÜRKÇE ÖĞRETMENLERİNİN VE 5. SINIF ÖĞRENCİLERİNİN KADEMELİ SORUMLULUK DEVRİ MODELİ HAKKINDAKİ GÖRÜŞLERİ
Yazarlar:
Kübra Aras
,
Banu Özdemir
Yayın Bilgisi: 2025 ,
Avrasya Dil Eğitimi ve Araştırmaları Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
29
0
FAVORİ
29
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Web 2.0 Uygulamalarının Öğrencilerin Okuduğunu Anlama ve Ana Fikir Öğretimine Etkisi
Yazarlar:
Fatma Dudu Engin
,
Banu Özdemir
Yayın Bilgisi: 2025 ,
International Journal of Turkish Education Sciences
DOI: 10.46778/goputeb.1691415
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
266
0
FAVORİ
266
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
A Comparison of Turkish and English as A Foreign Language Course Books and Workbooks at The A2 Level in Terms of Productive Skills
Yazarlar:
Behiye Sena Aydaşgil Ulaş
,
Banu Özdemir
Yayın Bilgisi: 2025 ,
International Journal of Languages' Education and Teaching
DOI: 10.71084/ijlet.1662176
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
415
0
FAVORİ
415
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
YABANCI DİL ÖĞRETİMİNDE SINIFTA ANA DİLİNİN KULLANIMINA İLİŞKİN YAKLAŞIMLAR VE TARTIŞMALAR
Yazarlar:
Safiye Günel
,
Banu Özdemir
Yayın Bilgisi: 2025 ,
Uluslararası Türkçe Edebiyat Kültür Eğitim (TEKE) Dergisi
DOI: 10.7884/teke.1609625
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
278
0
FAVORİ
278
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Rehberli Yazma Tekniği
Yazarlar:
Kader Yeniçeri Tuna
,
Banu Özdemir
Yayın Bilgisi: 2025 ,
Milli Eğitim Dergisi
DOI: 10.37669/milliegitim.1570499
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
290
1
FAVORİ
290
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Zeka Oyunlarının Sözel Muhakeme Becerilerine Etkisi
Yazarlar:
Derya Aslan Sürek
,
Banu Özdemir
Yayın Bilgisi: 2025 ,
Dumlupınar Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü Dergisi
DOI: 10.71272/debder.1611500
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
514
0
FAVORİ
514
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Dört Kare Yazma Yönteminin Ortaokul 7. Sınıf Öğrencilerinin Bilgilendirici Metin Yazma Becerilerine Etkisi
Yazarlar:
Ayşe Nur Aslan
,
Banu Özdemir
Yayın Bilgisi: 2025 ,
Ana Dili Eğitimi Dergisi
DOI: 10.16916/aded.1647776
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
522
0
FAVORİ
522
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
TÜRKÇE ÖĞRETMENLERİNİN TEKNOLOJİK PEDAGOJİK ALAN BİLGİLERİNİN DEĞERLENDİRİLMESİ
Yazarlar:
Aygül Sakiz
,
Banu Özdemir
Yayın Bilgisi: 2025 ,
Dil Eğitimi ve Araştırmaları Dergisi
DOI: 10.31464/jlere.1579967
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
257
0
FAVORİ
257
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Lisansüstü Eğitim Alan Türkçe Öğretmenlerinin Türkçe Eğitiminin Sorunlarına İlişkin Görüşleri
Yazarlar:
Necati Güvenç
,
Banu Özdemir
Yayın Bilgisi: 2025 ,
Türkiye Sosyal Araştırmalar Dergisi
DOI: 10.20296/tsadergisi.1495762
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
526
0
FAVORİ
526
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yazma Becerisine Yönelik Geliştirilen Ölçeklerin İncelenmesi
Yazarlar:
Ayşe Nur Sarı
,
Banu Özdemir
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Uluslararası Türkçe Öğretimi Araştırmaları Dergisi
DOI: 10.5281/zenodo.14345279
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
991
0
FAVORİ
991
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Grafik Düzenleyicilerin Ortaokul 7. Sınıf Öğrencilerinin Hikâye Edici Metin Yazma Becerilerine Etkisi
Yazarlar:
Özkan Kılıç
,
Banu Özdemir
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Okuma Yazma Eğitimi Araştırmaları
DOI: 10.35233/oyea.1257405
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
846
0
FAVORİ
846
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Türkçe Dersi Uygulamalarında Probleme Dayalı Öğrenme Yaklaşımının Web 2.0 Tasarım Araçlarıyla Kullanımı
Yazarlar:
Ayşe Nur Aslan
,
Banu Özdemir
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Dumlupınar Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
656
0
FAVORİ
656
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Dinleme Becerisinde Üst Bilişe Dayalı Statejilerin Öğretiminde Mindmasters ile Kullanımı
Yazarlar:
Behiye Sena Aydaşgil
,
Banu Özdemir
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Avrasya Dil Eğitimi ve Araştırmaları Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
552
0
FAVORİ
552
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Ortaokul Öğrencilerinin Konuşma Becerilerinin Geliştirilmesinde Kavram Haritalarının Etkisi
Yazarlar:
Yasin Aydoğan
,
Banu Özdemir
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Academy Journal of Educational Sciences
DOI: 10.31805/acjes.672364
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2304
0
FAVORİ
2304
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
TÜRKÇEYİ YABANCI DİL OLARAK ÖĞRENENLERİN YAZMA KAYGILARININ ÇEŞİTLİ DEĞİŞKENLERE GÖRE İNCELENMESİ
Yazarlar:
Banu Özdemir
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Türkiye Sosyal Araştırmalar Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1256
0
FAVORİ
1256
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
5E yapılandırmacı öğretim modelinin dil bilgisi öğretiminde kullanımı
Yazarlar:
Banu Özdemir
,
Hande Balkan
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Okuma Yazma Eğitimi Araştırmaları
DOI: -
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
4852
1
FAVORİ
4852
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
6+1 Analitik Yazma ve Değerlendirme Modelinin Türkçe Öğretmeni Adaylarının Yazma Becerilerine Etkisi
Yazarlar:
Banu Özdemir
,
Murat Özbay
Yayın Bilgisi: 2016 ,
Ana Dili Eğitimi Dergisi
DOI: 10.16916/aded.05703
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
4499
0
FAVORİ
4499
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Academy Journal of Educational Sciences
Ana Dili Eğitimi Dergisi
Avrasya Dil Eğitimi ve Araştırmaları Dergisi
Dil Eğitimi ve Araştırmaları Dergisi
Dumlupınar Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü Dergisi
International Journal of Languages' Education and Teaching
International Journal of Turkish Education Sciences
Milli Eğitim Dergisi
Okuma Yazma Eğitimi Araştırmaları
Türkiye Sosyal Araştırmalar Dergisi
Uluslararası Türkçe Edebiyat Kültür Eğitim (TEKE) Dergisi
Uluslararası Türkçe Öğretimi Araştırmaları Dergisi
Editörlük
e-Kafkas Journal of Educational Research
Alan Editörü
Kurul Üyeliği
Okuma Yazma Eğitimi Araştırmaları
Sınırsız Eğitim ve Araştırma Dergisi
Hakemlik
Ahmet Keleşoğlu Eğitim Fakültesi Dergisi
Ana Dili Eğitimi Dergisi
Avrasya Dil Eğitimi ve Araştırmaları Dergisi
Bayburt Eğitim Fakültesi Dergisi
Çocuk Edebiyat ve Dil Eğitimi Dergisi
Çukurova Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Dil Eğitimi ve Araştırmaları Dergisi
Dumlupınar Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü Dergisi
e-Kafkas Journal of Educational Research
Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi
İZÜ Eğitim Dergisi
Kahramanmaraş Sütçü İmam Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
Karadeniz Sosyal Bilimler Dergisi
Kocatepe Beşeri Bilimler Dergisi
MANAS Sosyal Araştırmalar Dergisi
Okuma Yazma Eğitimi Araştırmaları
Ordu Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Ordu Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Sosyal Bilimler Araştırmaları Dergisi
Türkiye Eğitim Dergisi
Türkiye Sosyal Araştırmalar Dergisi
Uluslararası İnsan ve Sanat Araştırmaları Dergisi
Uluslararası Türkçe Edebiyat Kültür Eğitim (TEKE) Dergisi
Yayınlar
Grafik Düzenleyicilerin Ortaokul 7. Sınıf Öğrencilerinin Hikâye Edici Metin Yazma Becerilerine Etkisi
Yazarlar:
Özkan Kılıç
,
Banu Özdemir
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Okuma Yazma Eğitimi Araştırmaları
DOI: 10.35233/oyea.1257405
ATIF
3
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
846
3
ATIF
0
FAVORİ
846
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Ortaokul Öğrencilerinin Konuşma Becerilerinin Geliştirilmesinde Kavram Haritalarının Etkisi
Yazarlar:
Yasin Aydoğan
,
Banu Özdemir
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Academy Journal of Educational Sciences
DOI: 10.31805/acjes.672364
ATIF
6
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2304
6
ATIF
0
FAVORİ
2304
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
6+1 Analitik Yazma ve Değerlendirme Modelinin Türkçe Öğretmeni Adaylarının Yazma Becerilerine Etkisi
Yazarlar:
Banu Özdemir
,
Murat Özbay
Yayın Bilgisi: 2016 ,
Ana Dili Eğitimi Dergisi
DOI: 10.16916/aded.05703
ATIF
6
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
4499
6
ATIF
0
FAVORİ
4499
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI