Hakkında
Hakkında
Trendler
DOI Hizmeti
Konular
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Şahıs
Sendika
Firma
Araştırmacılar
Dergi Sihirbazı
Yardım
Duyurular
Geliştirmeler
Yol Haritası
Türkçe
Türkçe
İngilizce
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Bilimsel Yayın Koordinatörü Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Deniz Melanlıoğlu
Prof. Dr.
İSTANBUL ÜNİVERSİTESİ, EDEBİYAT FAKÜLTESİ, EDEBİYAT (DR)
Yayın
14
Hakemlik
39
CrossRef Atıf
15
14
Yayın
39
Hakemlik
15
CrossRef Atıf
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Uzmanlık Alanları
Eğitim
Türkçe Eğitimi
Kurum
İSTANBUL ÜNİVERSİTESİ, EDEBİYAT FAKÜLTESİ, EDEBİYAT (DR)
Popüler Yayınları
TÜRKÇENİN YABANCI DİL OLARAK ÖĞRETİMİ PROGRAMI ÜZERİNE
Yazarlar:
Mustafa Balcı
,
Deniz Melanlıoğlu
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Kırıkkale Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: -
ATIF
0
FAVORİ
3
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
12881
0
ATIF
3
FAVORİ
12881
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Çocuk Edebiyatındaki Kayıp Mültecilerin İzinde Duyarlılık Eğitimi
Yazarlar:
Deniz Melanlıoğlu
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Türkiyat Mecmuası
DOI: -
ATIF
0
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1823
0
ATIF
2
FAVORİ
1823
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Okuma Güçlüğü Çeken Ortaokul Öğrencileri Üzerine Bir Eylem Araştırması
Yazarlar:
Kadir Şahin
,
Deniz Melanlıoğlu
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Uluslararası Karamanoğlu Mehmetbey Eğitim Araştırmaları Dergisi
DOI: 10.47770/ukmead.984535
ATIF
6
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2129
6
ATIF
1
FAVORİ
2129
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2019 ve 2024 Ortaokul Türkçe Dersi Öğretim Programlarının 21. Yüzyıl Becerileri Kapsamında İncelenmesi
Yazarlar:
Özge Can Aran
,
Deniz Melanlıoğlu
Yayın Bilgisi: 2025 ,
Milli Eğitim Dergisi
DOI: 10.37669/milliegitim.1709567
ATIF
0
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
66
0
ATIF
1
FAVORİ
66
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yayınlar
2019 ve 2024 Ortaokul Türkçe Dersi Öğretim Programlarının 21. Yüzyıl Becerileri Kapsamında İncelenmesi
Yazarlar:
Özge Can Aran
,
Deniz Melanlıoğlu
Yayın Bilgisi: 2025 ,
Milli Eğitim Dergisi
DOI: 10.37669/milliegitim.1709567
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
66
1
FAVORİ
66
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Üniversite Öğrencilerinin Yazılı Üretimlerinin OpenAI GPT ile Değerlendirilmesi
Yazarlar:
Ayfer Sayın
,
Deniz Melanlıoğlu
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Yükseköğretim Dergisi
DOI: 10.53478/yuksekogretim.1418870
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1465
0
FAVORİ
1465
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Âsım’ın Neslinin Metaforlara Yansıyan Mehmet Âkif Algısı
Yazarlar:
Deniz Melanlıoğlu
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Dil ve Edebiyat Araştırmaları
DOI: 10.30767/diledeara.1413235
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
608
0
FAVORİ
608
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Investigation of the Change in the Features of Turkish Items in the High School Entrance System 2018-2022
Yazarlar:
Ayfer Sayın
,
Deniz Melanlıoğlu
Yayın Bilgisi: 2023 ,
e-Kafkas Journal of Educational Research
DOI: 10.30900/kafkasegt.1377107
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1028
0
FAVORİ
1028
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
K-12 Düzeyinde Türkçe Öğrenen Yabancılar İçin 21. Yüzyıl Beceriler Çerçevesinin İncelenmesi
Yazarlar:
Deniz Melanlıoğlu
, Özge Can Aran
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Milli Eğitim Dergisi
DOI: 10.37669/milliegitim.1309184
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
774
0
FAVORİ
774
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
KOVİD-19 SÜRECİNDE ORTAOKUL ÖĞRENCİLERİNİN AKICI OKUMA BECERİLERİNİN OKUDUĞUNU ANLAMA, OKUMA TUTUM VE KAYGISIYLA İLİŞKİSİ
Yazarlar:
Deniz Melanlıoğlu
, Zeynep Bıyık
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Karadeniz Araştırmaları
DOI: 10.56694/karadearas.1220659
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
793
0
FAVORİ
793
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Okuma Güçlüğü Çeken Ortaokul Öğrencileri Üzerine Bir Eylem Araştırması
Yazarlar:
Kadir Şahin
,
Deniz Melanlıoğlu
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Uluslararası Karamanoğlu Mehmetbey Eğitim Araştırmaları Dergisi
DOI: 10.47770/ukmead.984535
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2129
1
FAVORİ
2129
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
TÜRKÇENİN YABANCI DİL OLARAK ÖĞRETİMİ PROGRAMI ÜZERİNE
Yazarlar:
Mustafa Balcı
,
Deniz Melanlıoğlu
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Kırıkkale Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: -
FAVORİ
3
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
12881
3
FAVORİ
12881
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Çocuk Edebiyatındaki Kayıp Mültecilerin İzinde Duyarlılık Eğitimi
Yazarlar:
Deniz Melanlıoğlu
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Türkiyat Mecmuası
DOI: -
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1823
2
FAVORİ
1823
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Üniversite Öğrencilerinin Akademik Dinleme Becerileri Üzerine Bir Araştırma: Ders Ne Zaman Bitecek? Sıkıldım!
Yazarlar:
Deniz Melanlıoğlu
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Dil ve Edebiyat Araştırmaları
DOI: 10.30767/diledeara.635543
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
4574
0
FAVORİ
4574
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
LEH ÖĞRENCİLERİN TÜRKÇE YAZILI ANLATIMLARININ TUTARLILIK ÖLÇÜTLERİ BAĞLAMINDA DEĞERLENDİRİLMESİ
Yazarlar:
Deniz Melanlıoğlu
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Türk Dili Araştırmaları Yıllığı - Belleten
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2174
0
FAVORİ
2174
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
YABANCI ÖĞRENİCİLER İÇİN DİNLEME BECERİSİNE YÖNELİK ÜSTBİLİŞSEL DERECELİ PUANLAMA ANAHTARI
Yazarlar:
Deniz Melanlıoğlu
Yayın Bilgisi: 2015 ,
Erzincan Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
5533
0
FAVORİ
5533
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Türkçe Öğrenen Yabancıların Öğrenme Süreçlerine Yönelik Algıları
Yazarlar:
Deniz Melanlıoğlu
Yayın Bilgisi: 2014 ,
Bartın University Journal of Faculty of Education
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1515
0
FAVORİ
1515
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Ortaokuldaki dinleme eğitiminin niteliğine ilişkin fenomografik bir araştırma / A phenomenological study on the quality of listening education at middle schools
Yazarlar:
Deniz Melanlıoğlu
Yayın Bilgisi: 2013 ,
Okuma Yazma Eğitimi Araştırmaları
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
5214
0
FAVORİ
5214
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Bartın University Journal of Faculty of Education
Dil ve Edebiyat Araştırmaları
e-Kafkas Journal of Educational Research
Erzincan Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
Karadeniz Araştırmaları
Kırıkkale Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
Milli Eğitim Dergisi
Okuma Yazma Eğitimi Araştırmaları
Türk Dili Araştırmaları Yıllığı - Belleten
Türkiyat Mecmuası
Uluslararası Karamanoğlu Mehmetbey Eğitim Araştırmaları Dergisi
Yükseköğretim Dergisi
Kurul Üyeliği
Dil ve Edebiyat Araştırmaları
Okuma Yazma Eğitimi Araştırmaları
Hakemlik
Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi
Ana Dili Eğitimi Dergisi
Asya Studies
Avrasya Uluslararası Araştırmalar Dergisi
Aydın Tömer Dil Dergisi
Bartın University Journal of Faculty of Education
Çukurova Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Dil Eğitimi ve Araştırmaları Dergisi
Dil ve Edebiyat Araştırmaları
e-Kafkas Journal of Educational Research
Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi
Kırıkkale Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Milli Eğitim Dergisi
Okuma Yazma Eğitimi Araştırmaları
Toplum ve Sosyal Hizmet
Turkish Journal of Education
Türkiyat Mecmuası
Türkiye Sosyal Araştırmalar Dergisi
Uluslararası Türkçe Edebiyat Kültür Eğitim (TEKE) Dergisi
Yayınlar
K-12 Düzeyinde Türkçe Öğrenen Yabancılar İçin 21. Yüzyıl Beceriler Çerçevesinin İncelenmesi
Yazarlar:
Deniz Melanlıoğlu
, Özge Can Aran
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Milli Eğitim Dergisi
DOI: 10.37669/milliegitim.1309184
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
774
1
ATIF
0
FAVORİ
774
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
KOVİD-19 SÜRECİNDE ORTAOKUL ÖĞRENCİLERİNİN AKICI OKUMA BECERİLERİNİN OKUDUĞUNU ANLAMA, OKUMA TUTUM VE KAYGISIYLA İLİŞKİSİ
Yazarlar:
Deniz Melanlıoğlu
, Zeynep Bıyık
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Karadeniz Araştırmaları
DOI: 10.56694/karadearas.1220659
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
793
1
ATIF
0
FAVORİ
793
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Okuma Güçlüğü Çeken Ortaokul Öğrencileri Üzerine Bir Eylem Araştırması
Yazarlar:
Kadir Şahin
,
Deniz Melanlıoğlu
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Uluslararası Karamanoğlu Mehmetbey Eğitim Araştırmaları Dergisi
DOI: 10.47770/ukmead.984535
ATIF
6
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2129
6
ATIF
1
FAVORİ
2129
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Üniversite Öğrencilerinin Akademik Dinleme Becerileri Üzerine Bir Araştırma: Ders Ne Zaman Bitecek? Sıkıldım!
Yazarlar:
Deniz Melanlıoğlu
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Dil ve Edebiyat Araştırmaları
DOI: 10.30767/diledeara.635543
ATIF
7
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
4574
7
ATIF
0
FAVORİ
4574
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI