Hakkında
Hakkında
Trendler
DOI Hizmeti
Konular
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Şahıs
Sendika
Firma
Araştırmacılar
Dergi Sihirbazı
Yardım
Duyurular
Geliştirmeler
Yol Haritası
Türkçe
Türkçe
İngilizce
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Bilimsel Yayın Koordinatörü Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Hande Güngör
Dr. Öğr. Üyesi
Pamukkale Üniversitesi
Yayın
20
Hakemlik
11
CrossRef Atıf
66
20
Yayın
11
Hakemlik
66
CrossRef Atıf
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Uzmanlık Alanları
Okul Öncesi Eğitim
Kurum
Pamukkale Üniversitesi
Popüler Yayınları
ÇOCUK GELİŞİMİ ÖĞRENCİLERİNİN ÇOCUK SEVME DÜZEYLERİNİN ÇOCUK KATILIMI FARKINDALIĞI DÜZEYLERİNİ YORDAYICI ETKİSİ
Yazarlar:
Hülya Gülay Ogelman
,
Hande Güngör
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Uluslararası Alan Eğitimi Dergisi
DOI: 10.32570/ijofe.878500
ATIF
2
FAVORİ
3
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1703
2
ATIF
3
FAVORİ
1703
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
OKUL ÖNCESİ EĞİTİMİ ÖĞRETMENLERİNİN DİJİTAL OKURYAZARLIK DÜZEYLERİNİN İNCELENMESİ
Yazarlar:
Hülya Gülay Ogelman
,
Fatma Demirci
,
Hande Güngör
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Trakya Eğitim Dergisi
DOI: 10.24315/tred.887072
ATIF
20
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2588
20
ATIF
2
FAVORİ
2588
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Okul Öncesi Öğretmenlerinin Öğretmen Yeterliliği ve Mesleki Doyumları Arasındaki İlişkinin İncelenmesi
Yazarlar:
Hande Güngör
,
Hülya Gülay Ogelman
,
Derviş Amca Toklu
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Uşak Üniversitesi Eğitim Araştırmaları Dergisi
DOI: 10.29065/usakead.1088972
ATIF
2
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1613
2
ATIF
2
FAVORİ
1613
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Ebeveyn Mükemmeliyetçiliğinin 5-6 Yaş Okul Öncesi Dönem Çocuklarının Algılanan Kaygı Düzeyini Öngörmedeki Rolü
Yazarlar:
Hande Güngör
,
Mustafa Buluş
Yayın Bilgisi: 2016 ,
Pamukkale Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
ATIF
0
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3680
0
ATIF
1
FAVORİ
3680
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Çocuk Gelişimi Ön Lisans Öğrencilerine Göre “Çocuk” Kavramı
Yazarlar:
Hande Güngör
,
Hülya Gülay Ogelman
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Batı Anadolu Eğitim Bilimleri Dergisi
DOI: 10.51460/baebd.901081
ATIF
1
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1632
1
ATIF
1
FAVORİ
1632
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yayınlar
PANDEMİ SÜRECİNDE OKUL ÖNCESİ ÖĞRETMENİ ADAYLARININ VE ÇOCUK GELİŞİMİ LİSANS İLE ÖN LİSANS ÖĞRENCİLERİNİN SAĞLIK OKURYAZARLIK DÜZEYLERİNİN İNCELENMESİ
Yazarlar:
Fatma Demirci
,
Hülya Gülay Ogelman
,
Hande Güngör
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Bandırma Onyedi Eylül Üniversitesi Sosyal Bilimler Araştırmaları Dergisi
DOI: 10.38120/banusad.1432489
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
276
0
FAVORİ
276
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
OKUL ÖNCESİ ÖĞRETMENİ ADAYLARININ DİJİTAL OKURYAZARLIK ÖZ YETERLİK İLE TEKNOLOJİYE YÖNELİK TUTUMLARI ARASINDAKİ İLİŞKİNİN İNCELENMESİ
Yazarlar:
Hülya Gülay Ogelman
,
Fatma Demirci
,
Hande Güngör
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Ağrı İbrahim Çeçen Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
DOI: 10.31463/aicusbed.1302926
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1132
0
FAVORİ
1132
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
KÜÇÜK ÇOCUKLARIN GÖZÜNDEN COVID 19: BOYLAMSAL BİR ÇALIŞMA
Yazarlar:
Hatice Erten Sarıkaya
,
Hande Güngör
,
Hülya Gülay Ogelman
Yayın Bilgisi: 2023 ,
PESA Uluslararası Sosyal Araştırmalar Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
583
0
FAVORİ
583
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Preschool Pre-service Teachers’ Metaphoric Perceptions of the Concept of “Environment”: A Longitudinal Study
Yazarlar:
Hülya Gülay Ogelman
,
Hande Güngör
,
Betül Sarı
,
Nazmi Durkan
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Journal of Teacher Education and Lifelong Learning
DOI: 10.51535/tell.1165587
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
557
0
FAVORİ
557
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Okul Öncesi Çocukların Sosyal ve Duygusal Yeterliliklerinin Değerlendirilmesi
Yazarlar:
Hülya Gülay Ogelman
,
Hatice Erten Sarıkaya
,
Hande Güngör
Yayın Bilgisi: 2022 ,
İZÜ Eğitim Dergisi
DOI: 10.46423/izujed.1087563
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1682
1
FAVORİ
1682
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Okul Öncesi Eğitim Alanında 2000-2021 Yılları Arasında Tamamlanmış Akran İlişkileri Konulu Tezlerin İncelenmesi
Yazarlar:
Hülya Gülay Ogelman
,
Hande Güngör
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Humanistic Perspective
DOI: 10.47793/hp.1159015
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1886
0
FAVORİ
1886
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Okul Öncesi Öğretmenlerinin Öğretmen Yeterliliği ve Mesleki Doyumları Arasındaki İlişkinin İncelenmesi
Yazarlar:
Hande Güngör
,
Hülya Gülay Ogelman
,
Derviş Amca Toklu
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Uşak Üniversitesi Eğitim Araştırmaları Dergisi
DOI: 10.29065/usakead.1088972
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1613
2
FAVORİ
1613
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
AN INVESTIGATION OF THE ECOLOGICAL FOOTPRINT AWARENESS LEVELS OF 60-72-MONTH-OLD CHILDREN
Yazarlar:
Hande Güngör
,
Nilgün Cevher-kalburan
Yayın Bilgisi: 2022 ,
International Online Journal of Primary Education
DOI: 10.55020/iojpe.1053403
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
678
0
FAVORİ
678
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Okul Öncesi Dönem Çocuklarına Yönelik Açık Oyun Alanlarının Karşılaştırılması (Denizli, Samsun, Sinop Örnekleri)
Yazarlar:
Hülya Gülay Ogelman
,
Hande Güngör
,
İlkay Göktaş
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Gelişim ve Psikoloji Dergisi
DOI: 10.51503/gpd.1032056
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
989
0
FAVORİ
989
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Çocuk Gelişimi Ön Lisans Öğrencilerine Göre “Çocuk” Kavramı
Yazarlar:
Hande Güngör
,
Hülya Gülay Ogelman
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Batı Anadolu Eğitim Bilimleri Dergisi
DOI: 10.51460/baebd.901081
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1632
1
FAVORİ
1632
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Okul Öncesi Eğitimi Öğretmenliği Lisans Öğrencilerinin “Kültürel Miras” Kavramına İlişkin Algılarına Yönelik Metafor Analizi
Yazarlar:
Hande Güngör
,
Hande Mutlu Öztürk
,
Hülya Gülay Ogelman
Yayın Bilgisi: 2022 ,
MANAS Sosyal Araştırmalar Dergisi
DOI: 10.33206/mjss.984027
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
927
0
FAVORİ
927
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
OKUL ÖNCESİ EĞİTİMİ ÖĞRETMENLERİNİN DİJİTAL OKURYAZARLIK DÜZEYLERİNİN İNCELENMESİ
Yazarlar:
Hülya Gülay Ogelman
,
Fatma Demirci
,
Hande Güngör
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Trakya Eğitim Dergisi
DOI: 10.24315/tred.887072
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2588
2
FAVORİ
2588
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Examining The Resiliency of Preschool Children in The COVID-19 Pandemic Period Based on Age and Gender
Yazarlar:
Hülya Gülay Ogelman
,
Hande Güngör
,
İlkay Göktaş
Yayın Bilgisi: 2021 ,
International Journal of Academic Research in Education
DOI: 10.17985/ijare.970400
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
714
0
FAVORİ
714
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
ÇOCUK GELİŞİMİ ÖĞRENCİLERİNİN ÇOCUK SEVME DÜZEYLERİNİN ÇOCUK KATILIMI FARKINDALIĞI DÜZEYLERİNİ YORDAYICI ETKİSİ
Yazarlar:
Hülya Gülay Ogelman
,
Hande Güngör
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Uluslararası Alan Eğitimi Dergisi
DOI: 10.32570/ijofe.878500
FAVORİ
3
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1703
3
FAVORİ
1703
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Okul Öncesi Dönemde Kültürel Miras Eğitimine İlişkin Öğretmen Görüşleri: Denizli İli Örneği
Yazarlar:
Hande Mutlu Öztürk
,
Hande Güngör
,
Hülya Gülay Ogelman
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Güncel Turizm Araştırmaları Dergisi
DOI: 10.32572/guntad.878268
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2218
0
FAVORİ
2218
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
ÇOCUKLARIN GÖZÜNDEN EVDEKİ TEKNOLOJİK ARAÇLAR
Yazarlar:
Hülya Gülay Ogelman
,
Hande Güngör
,
Hatice Erten Sarıkaya
,
Özlem Körükçü
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Avrasya Uluslararası Araştırmalar Dergisi
DOI: 10.33692/avrasyad.680534
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1756
1
FAVORİ
1756
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Examining the Effect of Social-Emotional Prevention Program on Social and Communication Skills of Disadvantaged Preschool Children
Yazarlar:
Hülya Gülay Ogelman
, Hatice Erten Sarıkaya,
Hande Güngör
,
Özlem Körükçü
Yayın Bilgisi: 2018 ,
International Journal of Academic Research in Education
DOI: 10.17985/ijare.525173
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1202
0
FAVORİ
1202
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
60-72 Aylık Çocuklar için Ekolojik Ayak izi Farkındalık Ölçeği’nin (EKAY-Ö) Geliştirilmesi
Yazarlar:
Nilgün Cevher-kalburan
,
Hande Güngör
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Uluslararası Erken Çocukluk Eğitimi Çalışmaları Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
6482
0
FAVORİ
6482
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Ladd ve Profilet Çocuk Davranış Ölçeği, Akran Şiddetine Maruz Kalma Ölçeği ve Resimli Sosyometri Ölçeği’nin Dört Yaş Türk Çocukları İçin Geçerlik Güvenirlik Çalışmaları
Yazarlar:
Hülya Gülay Ogelman
,
Özlem Körükçü
,
Hatice Erten Sarıkaya
,
Hande Güngör
, Ceyhun Ersan
Yayın Bilgisi: 2016 ,
Afyon Kocatepe Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3360
0
FAVORİ
3360
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Ebeveyn Mükemmeliyetçiliğinin 5-6 Yaş Okul Öncesi Dönem Çocuklarının Algılanan Kaygı Düzeyini Öngörmedeki Rolü
Yazarlar:
Hande Güngör
,
Mustafa Buluş
Yayın Bilgisi: 2016 ,
Pamukkale Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3680
1
FAVORİ
3680
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Ağrı İbrahim Çeçen Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
Afyon Kocatepe Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
Avrasya Uluslararası Araştırmalar Dergisi
Bandırma Onyedi Eylül Üniversitesi Sosyal Bilimler Araştırmaları Dergisi
Batı Anadolu Eğitim Bilimleri Dergisi
Gelişim ve Psikoloji Dergisi
Güncel Turizm Araştırmaları Dergisi
Humanistic Perspective
İZÜ Eğitim Dergisi
International Journal of Academic Research in Education
International Online Journal of Primary Education
Journal of Teacher Education and Lifelong Learning
MANAS Sosyal Araştırmalar Dergisi
Pamukkale Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
PESA Uluslararası Sosyal Araştırmalar Dergisi
Trakya Eğitim Dergisi
Uluslararası Alan Eğitimi Dergisi
Uluslararası Erken Çocukluk Eğitimi Çalışmaları Dergisi
Uşak Üniversitesi Eğitim Araştırmaları Dergisi
Hakemlik
Batı Anadolu Eğitim Bilimleri Dergisi
Dokuz Eylül Üniversitesi Buca Eğitim Fakültesi Dergisi
International Journal of Advances in Engineering and Pure Sciences
International Online Journal of Primary Education
Journal of Advanced Research in Natural and Applied Sciences
Mevzu – Sosyal Bilimler Dergisi
Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Recep Tayyip Erdoğan Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
Uluslararası Eğitim Bilim ve Teknoloji Dergisi
Yayınlar
OKUL ÖNCESİ ÖĞRETMENİ ADAYLARININ DİJİTAL OKURYAZARLIK ÖZ YETERLİK İLE TEKNOLOJİYE YÖNELİK TUTUMLARI ARASINDAKİ İLİŞKİNİN İNCELENMESİ
Yazarlar:
Hülya Gülay Ogelman
,
Fatma Demirci
,
Hande Güngör
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Ağrı İbrahim Çeçen Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
DOI: 10.31463/aicusbed.1302926
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1132
1
ATIF
0
FAVORİ
1132
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Okul Öncesi Çocukların Sosyal ve Duygusal Yeterliliklerinin Değerlendirilmesi
Yazarlar:
Hülya Gülay Ogelman
,
Hatice Erten Sarıkaya
,
Hande Güngör
Yayın Bilgisi: 2022 ,
İZÜ Eğitim Dergisi
DOI: 10.46423/izujed.1087563
ATIF
5
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1682
5
ATIF
1
FAVORİ
1682
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Okul Öncesi Eğitim Alanında 2000-2021 Yılları Arasında Tamamlanmış Akran İlişkileri Konulu Tezlerin İncelenmesi
Yazarlar:
Hülya Gülay Ogelman
,
Hande Güngör
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Humanistic Perspective
DOI: 10.47793/hp.1159015
ATIF
5
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1886
5
ATIF
0
FAVORİ
1886
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Okul Öncesi Öğretmenlerinin Öğretmen Yeterliliği ve Mesleki Doyumları Arasındaki İlişkinin İncelenmesi
Yazarlar:
Hande Güngör
,
Hülya Gülay Ogelman
,
Derviş Amca Toklu
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Uşak Üniversitesi Eğitim Araştırmaları Dergisi
DOI: 10.29065/usakead.1088972
ATIF
2
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1613
2
ATIF
2
FAVORİ
1613
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
AN INVESTIGATION OF THE ECOLOGICAL FOOTPRINT AWARENESS LEVELS OF 60-72-MONTH-OLD CHILDREN
Yazarlar:
Hande Güngör
,
Nilgün Cevher-kalburan
Yayın Bilgisi: 2022 ,
International Online Journal of Primary Education
DOI: 10.55020/iojpe.1053403
ATIF
5
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
678
5
ATIF
0
FAVORİ
678
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Çocuk Gelişimi Ön Lisans Öğrencilerine Göre “Çocuk” Kavramı
Yazarlar:
Hande Güngör
,
Hülya Gülay Ogelman
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Batı Anadolu Eğitim Bilimleri Dergisi
DOI: 10.51460/baebd.901081
ATIF
1
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1632
1
ATIF
1
FAVORİ
1632
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Okul Öncesi Eğitimi Öğretmenliği Lisans Öğrencilerinin “Kültürel Miras” Kavramına İlişkin Algılarına Yönelik Metafor Analizi
Yazarlar:
Hande Güngör
,
Hande Mutlu Öztürk
,
Hülya Gülay Ogelman
Yayın Bilgisi: 2022 ,
MANAS Sosyal Araştırmalar Dergisi
DOI: 10.33206/mjss.984027
ATIF
3
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
927
3
ATIF
0
FAVORİ
927
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
OKUL ÖNCESİ EĞİTİMİ ÖĞRETMENLERİNİN DİJİTAL OKURYAZARLIK DÜZEYLERİNİN İNCELENMESİ
Yazarlar:
Hülya Gülay Ogelman
,
Fatma Demirci
,
Hande Güngör
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Trakya Eğitim Dergisi
DOI: 10.24315/tred.887072
ATIF
20
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2588
20
ATIF
2
FAVORİ
2588
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Examining The Resiliency of Preschool Children in The COVID-19 Pandemic Period Based on Age and Gender
Yazarlar:
Hülya Gülay Ogelman
,
Hande Güngör
,
İlkay Göktaş
Yayın Bilgisi: 2021 ,
International Journal of Academic Research in Education
DOI: 10.17985/ijare.970400
ATIF
2
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
714
2
ATIF
0
FAVORİ
714
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
ÇOCUK GELİŞİMİ ÖĞRENCİLERİNİN ÇOCUK SEVME DÜZEYLERİNİN ÇOCUK KATILIMI FARKINDALIĞI DÜZEYLERİNİ YORDAYICI ETKİSİ
Yazarlar:
Hülya Gülay Ogelman
,
Hande Güngör
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Uluslararası Alan Eğitimi Dergisi
DOI: 10.32570/ijofe.878500
ATIF
2
FAVORİ
3
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1703
2
ATIF
3
FAVORİ
1703
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Okul Öncesi Dönemde Kültürel Miras Eğitimine İlişkin Öğretmen Görüşleri: Denizli İli Örneği
Yazarlar:
Hande Mutlu Öztürk
,
Hande Güngör
,
Hülya Gülay Ogelman
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Güncel Turizm Araştırmaları Dergisi
DOI: 10.32572/guntad.878268
ATIF
14
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2218
14
ATIF
0
FAVORİ
2218
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
ÇOCUKLARIN GÖZÜNDEN EVDEKİ TEKNOLOJİK ARAÇLAR
Yazarlar:
Hülya Gülay Ogelman
,
Hande Güngör
,
Hatice Erten Sarıkaya
,
Özlem Körükçü
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Avrasya Uluslararası Araştırmalar Dergisi
DOI: 10.33692/avrasyad.680534
ATIF
3
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1756
3
ATIF
1
FAVORİ
1756
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Examining the Effect of Social-Emotional Prevention Program on Social and Communication Skills of Disadvantaged Preschool Children
Yazarlar:
Hülya Gülay Ogelman
, Hatice Erten Sarıkaya,
Hande Güngör
,
Özlem Körükçü
Yayın Bilgisi: 2018 ,
International Journal of Academic Research in Education
DOI: 10.17985/ijare.525173
ATIF
3
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1202
3
ATIF
0
FAVORİ
1202
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat