Hakkında
Hakkında
Yol Haritası
Trendler
DOI Hizmeti
Konular
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
EAH
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Firma
Şahıs
Sendika
Araştırmacılar
Dergi Sihirbazı
Yardım
Türkçe
Turkish
English
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Mehmet Katrancı
Prof. Dr.
Kırıkkale Üniversitesi
Yayın
9
Hakemlik
27
CrossRef Atıf
36
TR Dizin Atıf
152
9
Yayın
27
Hakemlik
36
CrossRef Atıf
152
TR Dizin Atıf
0000-0002-7786-8647
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Uzmanlık Alanları
Eğitim
Türkçe Eğitimi
Kurum
Kırıkkale Üniversitesi
Popüler Yayınları
EBEVEYNLERİN, ÇOCUKLARIN OKUMA VE KÜTÜPHANE KULLANMA ALIŞKANLIKLARI İLE ÇOCUK KÜTÜPHANESİNE YÖNELİK GÖRÜŞLERİ
Yazarlar:
Mehmet Katrancı
, Aykut Yetgin
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Uluslararası Türkçe Edebiyat Kültür Eğitim (TEKE) Dergisi
DOI: -
ATIF
0
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
4454
0
ATIF
2
FAVORİ
4454
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İlkokul Dördüncü Sınıf Öğrencilerinin STEM Etkinlikleri Hakkındaki Görüşleri
Yazarlar:
Duygu Sarı
,
Mehmet Katrancı
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Turkish Journal of Primary Education
DOI: -
ATIF
0
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2947
0
ATIF
2
FAVORİ
2947
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İlkokul Dördüncü Sınıf Öğrencilerinin Girişimcilik Eğilimlerinin İncelenmesi
Yazarlar:
Duygu Sarı
,
Mehmet Katrancı
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Gazi Eğitim Bilimleri Dergisi
DOI: -
ATIF
0
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
794
0
ATIF
1
FAVORİ
794
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yayınlar
Öğrenme Amaçlı Yazma Etkinliklerinin İlkokul Öğrencilerinin Yazma Becerisine, Yazma Tutumuna ve Yazma Kaygısına Etkisi
Yazarlar:
Mustafa Çınar
,
Mehmet Katrancı
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Ahi Evran Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
DOI: 10.31592/aeusbed.1427065
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
516
0
FAVORİ
516
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İlkokul Dördüncü Sınıf Öğrencilerinin Girişimcilik Eğilimlerinin İncelenmesi
Yazarlar:
Duygu Sarı
,
Mehmet Katrancı
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Gazi Eğitim Bilimleri Dergisi
DOI: -
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
794
1
FAVORİ
794
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İlkokul Dördüncü Sınıf Öğrencilerinin STEM Etkinlikleri Hakkındaki Görüşleri
Yazarlar:
Duygu Sarı
,
Mehmet Katrancı
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Turkish Journal of Primary Education
DOI: -
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2947
2
FAVORİ
2947
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
EBEVEYNLERİN, ÇOCUKLARIN OKUMA VE KÜTÜPHANE KULLANMA ALIŞKANLIKLARI İLE ÇOCUK KÜTÜPHANESİNE YÖNELİK GÖRÜŞLERİ
Yazarlar:
Mehmet Katrancı
, Aykut Yetgin
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Uluslararası Türkçe Edebiyat Kültür Eğitim (TEKE) Dergisi
DOI: -
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
4454
2
FAVORİ
4454
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Veli ve Öğretmen Gözüyle İlkokul Öğrencilerinde Yazı Okunaklılığı
Yazarlar:
Mehmet Katrancı
,
Yasemin Kuşdemir
, Fatih Arslan
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Ana Dili Eğitimi Dergisi
DOI: 10.16916/aded.389994
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2509
0
FAVORİ
2509
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Fen Öğretiminde Açık Uçlu Araştırmacı Sorgulayıcı Laboratuvar Yaklaşımının Yaratıcı Düşünme Becerisine Etkisi
Yazarlar:
Harun Çelik
,
Mehmet Katrancı
, Erdem Çakır
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Turkish Journal of Primary Education
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2208
0
FAVORİ
2208
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İlkokul Dördüncü Sınıf Öğrencilerinin Kitap Okuma Motivasyonlarının İncelenmesi
Yazarlar:
Mehmet Katrancı
Yayın Bilgisi: 2015 ,
Ana Dili Eğitimi Dergisi
DOI: 10.16916/aded.41165
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
7943
0
FAVORİ
7943
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
The views of the preschool and primary school teachers on preparation p/rocess of emergent literacy in preschool / Okul öncesi ve sınıf öğretmenlerinin okul öncesindeki okuma-yazmaya hazırlık sürecine ilişkin görüşleri
Yazarlar:
Necdet Taşkın
,
Mehmet Katrancı
,
Mehmet Uygun
Yayın Bilgisi: 2014 ,
Eğitimde Kuram ve Uygulama
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1663
0
FAVORİ
1663
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğretmen Adaylarının Konuşma Becerisine Yönelik Öz Yeterlik Algıları
Yazarlar:
Mehmet Katrancı
Yayın Bilgisi: 2014 ,
Bartın University Journal of Faculty of Education
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3025
0
FAVORİ
3025
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Ahi Evran Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
Ana Dili Eğitimi Dergisi
Bartın University Journal of Faculty of Education
Eğitimde Kuram ve Uygulama
Gazi Eğitim Bilimleri Dergisi
Turkish Journal of Primary Education
Uluslararası Türkçe Edebiyat Kültür Eğitim (TEKE) Dergisi
Editörlük
Turkish Journal of Primary Education
Alan Editörü
Hakemlik
Ağrı İbrahim Çeçen Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
Ahi Evran Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
Avrasya Dil Eğitimi ve Araştırmaları Dergisi
Cumhuriyet Uluslararası Eğitim Dergisi
Doğu Anadolu Sosyal Bilimlerde Eğilimler Dergisi
e-Uluslararası Eğitim Araştırmaları Dergisi
Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
IBAD Sosyal Bilimler Dergisi
International Journal of Languages' Education and Teaching
International Journal of Social Science Research
Kırıkkale Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Milli Eğitim Dergisi
Okuma Yazma Eğitimi Araştırmaları
Ordu Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Sosyal Bilimler Araştırmaları Dergisi
Turkish Journal of Primary Education
Türkiye Sosyal Araştırmalar Dergisi
Yayınlar
Veli ve Öğretmen Gözüyle İlkokul Öğrencilerinde Yazı Okunaklılığı
Yazarlar:
Mehmet Katrancı
,
Yasemin Kuşdemir
, Fatih Arslan
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Ana Dili Eğitimi Dergisi
DOI: 10.16916/aded.389994
ATIF
7
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2509
7
ATIF
0
FAVORİ
2509
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İlkokul Dördüncü Sınıf Öğrencilerinin Kitap Okuma Motivasyonlarının İncelenmesi
Yazarlar:
Mehmet Katrancı
Yayın Bilgisi: 2015 ,
Ana Dili Eğitimi Dergisi
DOI: 10.16916/aded.41165
ATIF
29
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
7943
29
ATIF
0
FAVORİ
7943
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat