Hakkında
Hakkında
Yol Haritası
Trendler
DOI Hizmeti
Konular
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
EAH
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Firma
Şahıs
Sendika
Araştırmacılar
Dergi Sihirbazı
Yardım
Türkçe
Turkish
English
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Tuba Aydoğdu İskenderoğlu
Prof. Dr.
Trabzon University
Yayın
19
Hakemlik
22
CrossRef Atıf
31
TR Dizin Atıf
12
19
Yayın
22
Hakemlik
31
CrossRef Atıf
12
TR Dizin Atıf
0000-0002-6282-9100
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Uzmanlık Alanları
Eğitim
İlköğretim
Matematik Eğitimi
Problem ve problem çözme, kanıt ve kanıt şemaları, öğretmen eğitimi
Kurum
Trabzon University
Popüler Yayınları
7. ve 8. Sınıf Öğrencilerinin Nicel Karşılaştırma İçeren Orantısal Akıl Yürütme Problemlerinde Kullandıkları Stratejiler
Yazarlar:
Hilal Kahraman
, Elif Kul,
Tuba Aydoğdu İskenderoglu
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Turkish Journal of Computer and Mathematics Education (TURCOMAT)
DOI: 10.16949/turkbilmat.333046
ATIF
0
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
4869
0
ATIF
2
FAVORİ
4869
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İLKÖĞRETİM MATEMATİK ÖĞRETMENİ ADAYLARININ SOMUT MATERYALLERİ TANIMA-KULLANMA DURUMLARI VE MATEMATİK ÖĞRETİMİNDE KULLANMALARINA YÖNELİK ÖZ-YETERLİKLERİ
Yazarlar:
Tuba Aydoğdu İskenderoğlu
,
Yasemin Türk
, Metin İskenderoğlu
Yayın Bilgisi: 2016 ,
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.21764/efd.29539
ATIF
6
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3481
6
ATIF
1
FAVORİ
3481
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Matematik Öğretmenlerinin Bakış Açısıyla Covid-19 Salgını Sürecinde Uzaktan Canlı Dersler
Yazarlar:
Tuba Aydoğdu İskenderoğlu
, Mehmed Konyalıhatipoğlu
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Dokuz Eylül Üniversitesi Buca Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.53444/deubefd.895682
ATIF
6
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
991
6
ATIF
1
FAVORİ
991
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1. Sınıf Öğrencilerine Çıkarma İşleminin Öğretiminde Drama Yönteminin Kullanımından Yansımalar
Yazarlar:
Gülçak Çolak
,
Tuba Aydoğdu İskenderoğlu
Yayın Bilgisi: 2022 ,
International Journal of Educational Studies in Mathematics
DOI: 10.17278/ijesim.1079967
ATIF
1
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
799
1
ATIF
1
FAVORİ
799
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
The effect of STEM activities on mathematical problem posing skills of gifted primary school students
Yazarlar:
Ergün Yurtbakan
,
Tuba Aydoğdu İskenderoğlu
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Journal of Gifted Education and Creativity
DOI: -
ATIF
0
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
412
0
ATIF
1
FAVORİ
412
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yayınlar
Sınıf Öğretmenlerinin Web 2.0 Araçlarının Matematik Dersinde Kullanımına Yönelik Görüşleri
Yazarlar:
Şeymanur Erol
,
Tuba Aydoğdu İskenderoğlu
Yayın Bilgisi: 2024 ,
International Journal of Educational Studies in Mathematics
DOI: 10.17278/ijesim.1380336
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
651
0
FAVORİ
651
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Çıkarma ve Toplama İşlemindeki Hata ve Kavram Yanılgılarına Cebirsel Akıl Yürütme Uygulamalarının Etkisi
Yazarlar:
Tuğba Çırakoğlu
,
Tuba Aydoğdu İskenderoğlu
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Educational Academic Research
DOI: 10.33418/education.1421932
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1018
1
FAVORİ
1018
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
The effect of STEM activities on mathematical problem posing skills of gifted primary school students
Yazarlar:
Ergün Yurtbakan
,
Tuba Aydoğdu İskenderoğlu
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Journal of Gifted Education and Creativity
DOI: -
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
412
1
FAVORİ
412
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Comparison of Problem Posing Skills of Gifted and Non-gifted Primary School Students
Yazarlar:
Tuba Aydoğdu İskenderoğlu
,
Ergün Yurtbakan
Yayın Bilgisi: 2023 ,
International Journal of Contemporary Educational Research
DOI: 10.33200/ijcer.1185364
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
115
0
FAVORİ
115
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İlköğretim Matematik Öğretmen Adaylarının Düşünme Stilleri ile Öz-Yeterlilik Algılarının İncelenmesi1 / An Assessment of the Thinking Styles and Self-Efficacy Perceptions of Pre-Service Elementary School Mathematics Teachers
Yazarlar:
Elif Akşan Kılıçaslan
,
Tuba Aydoğdu İskenderoğlu
Yayın Bilgisi: 2022 ,
e-Uluslararası Eğitim Araştırmaları Dergisi
DOI: 10.19160/e-ijer.1096091
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1145
0
FAVORİ
1145
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İlkokul Dördüncü Sınıf Öğrencilerinin Organizasyon ve Okuduğunu Anlama Becerilerinin Matematiksel Problem Çözme ve Kurma Becerilerine Etkisi
Yazarlar:
Ergün Yurtbakan
,
Tuba Aydoğdu İskenderoğlu
Yayın Bilgisi: 2022 ,
MANAS Sosyal Araştırmalar Dergisi
DOI: 10.33206/mjss.1001639
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
867
0
FAVORİ
867
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1. Sınıf Öğrencilerine Çıkarma İşleminin Öğretiminde Drama Yönteminin Kullanımından Yansımalar
Yazarlar:
Gülçak Çolak
,
Tuba Aydoğdu İskenderoğlu
Yayın Bilgisi: 2022 ,
International Journal of Educational Studies in Mathematics
DOI: 10.17278/ijesim.1079967
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
799
1
FAVORİ
799
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
COVİD-PANDEMİ DÖNEMİNDE SINIF ÖĞRETMENLERİNİN UZAKTAN CANLI DERSLE MATEMATİK ÖĞRETİMİ DENEYİMLERİ
Yazarlar:
Ergün Yurtbakan
,
Tuba Aydoğdu İskenderoğlu
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Milli Eğitim Dergisi
DOI: 10.37669/milliegitim.822566
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
833
0
FAVORİ
833
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Matematik Öğretmenlerinin Bakış Açısıyla Covid-19 Salgını Sürecinde Uzaktan Canlı Dersler
Yazarlar:
Tuba Aydoğdu İskenderoğlu
, Mehmed Konyalıhatipoğlu
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Dokuz Eylül Üniversitesi Buca Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.53444/deubefd.895682
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
991
1
FAVORİ
991
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
SINIF ÖĞRETMENİ ADAYLARININ GEOMETRİK KAVRAMLARA İLİŞKİN TANIMLARININ VE ŞEKİLLERİNİN İNCELENMESİ
Yazarlar:
Tuba Aydoğdu İskenderoğlu
,
Elif Akşan
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.19171/uefad.797043
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1201
0
FAVORİ
1201
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İlkokul 4. Sınıf Öğrencilerinin Matematik Motivasyonlarında ve Problem Kurma Becerilerinde Etkileşimli Okumanın Etkisi
Yazarlar:
Ergün Yurtbakan
,
Tuba Aydoğdu İskenderoğlu
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1279
0
FAVORİ
1279
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
7. ve 8. Sınıf Öğrencilerinin Nicel Karşılaştırma İçeren Orantısal Akıl Yürütme Problemlerinde Kullandıkları Stratejiler
Yazarlar:
Hilal Kahraman
, Elif Kul,
Tuba Aydoğdu İskenderoglu
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Turkish Journal of Computer and Mathematics Education (TURCOMAT)
DOI: 10.16949/turkbilmat.333046
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
4869
2
FAVORİ
4869
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Fraction Multiplication and Division Word Problems Posed by Different Years of Pre-Service Elementary Mathematics Teachers
Yazarlar:
Tuba Aydogdu Iskenderoglu
Yayın Bilgisi: 2018 ,
European Journal of Educational Research
DOI: 10.12973/eu-jer.7.2.373
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
491
0
FAVORİ
491
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
SINIF ÖĞRETMENLERİNİN ÖĞRENCİLERİN MATEMATİK DERSİNDEKİ BAŞARILARINI ARTTIRILMA YOLLARI KONUSUNDAKİ GÖRÜŞLERİ
Yazarlar:
Ergün Yurtbakan
,
Tuba Aydoğdu İskenderoğlu
, Eda Sesli
Yayın Bilgisi: 2016 ,
Ondokuz Mayıs Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
18067
0
FAVORİ
18067
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İLKÖĞRETİM MATEMATİK ÖĞRETMENİ ADAYLARININ SOMUT MATERYALLERİ TANIMA-KULLANMA DURUMLARI VE MATEMATİK ÖĞRETİMİNDE KULLANMALARINA YÖNELİK ÖZ-YETERLİKLERİ
Yazarlar:
Tuba Aydoğdu İskenderoğlu
,
Yasemin Türk
, Metin İskenderoğlu
Yayın Bilgisi: 2016 ,
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.21764/efd.29539
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3481
1
FAVORİ
3481
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Pedagojik Formasyon Eğitimi Alan Matematik Bölümü Öğrencilerinin Problem Kurma Becerilerinin İncelenmesi
Yazarlar:
Tuba Aydoğdu İskenderoğlu
, Gönül Güneş
Yayın Bilgisi: 2016 ,
Sakarya University Journal of Education
DOI: 10.19126/suje.68058
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2768
0
FAVORİ
2768
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İLKÖĞRETİM MATEMATİK ÖĞRETMENİ ADAYLARININ ÖZEL ÖĞRETİM YÖNTEMLERİ DERSİNDE SOMUT MATERYALLERİ SEÇME ve KULLANMA NEDENLERİ
Yazarlar:
Tuba Aydoğdu İskenderoğlu
,
Duygu Taşkın
Yayın Bilgisi: 2015 ,
Dicle Üniversitesi Ziya Gökalp Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2108
0
FAVORİ
2108
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İlköğretim Matematik Öğretmeni Adaylarının Öğretim Teknolojileri ve Materyal Tasarımı Dersine Yönelik Yaklaşımları
Yazarlar:
Gönül Güneş
,
Tuba Aydoğdu İskenderoğlu
Yayın Bilgisi: 2015 ,
Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17152/gefad.06600
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2788
0
FAVORİ
2788
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2008-2013 Yılları Arasındaki SBS Matematik Sorularının PISA Matematik Yeterlik Düzeylerine Göre Sınıflandırılması
Yazarlar:
Tuğba Aydoğdu İskenderoğlu
,
İsmail Erkan
, Ayşegül Serbest
Yayın Bilgisi: 2013 ,
Turkish Journal of Computer and Mathematics Education (TURCOMAT)
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2932
0
FAVORİ
2932
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Dicle Üniversitesi Ziya Gökalp Eğitim Fakültesi Dergisi
Dokuz Eylül Üniversitesi Buca Eğitim Fakültesi Dergisi
e-Uluslararası Eğitim Araştırmaları Dergisi
Educational Academic Research
Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
European Journal of Educational Research
Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi
International Journal of Contemporary Educational Research
International Journal of Educational Studies in Mathematics
Journal of Gifted Education and Creativity
MANAS Sosyal Araştırmalar Dergisi
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Milli Eğitim Dergisi
Ondokuz Mayıs Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Sakarya University Journal of Education
Turkish Journal of Computer and Mathematics Education (TURCOMAT)
Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Hakemlik
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Cumhuriyet Uluslararası Eğitim Dergisi
Çukurova Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Dokuz Eylül Üniversitesi Buca Eğitim Fakültesi Dergisi
Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Journal of Computer and Education Research
Milli Eğitim Dergisi
Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Necatibey Eğitim Fakültesi Elektronik Fen ve Matematik Eğitimi Dergisi
Ondokuz Mayıs Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Studies in Educational Research and Development
Trakya Eğitim Dergisi
Turkish Journal of Computer and Mathematics Education (TURCOMAT)
Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Yayınlar
İlköğretim Matematik Öğretmen Adaylarının Düşünme Stilleri ile Öz-Yeterlilik Algılarının İncelenmesi1 / An Assessment of the Thinking Styles and Self-Efficacy Perceptions of Pre-Service Elementary School Mathematics Teachers
Yazarlar:
Elif Akşan Kılıçaslan
,
Tuba Aydoğdu İskenderoğlu
Yayın Bilgisi: 2022 ,
e-Uluslararası Eğitim Araştırmaları Dergisi
DOI: 10.19160/e-ijer.1096091
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1145
1
ATIF
0
FAVORİ
1145
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İlkokul Dördüncü Sınıf Öğrencilerinin Organizasyon ve Okuduğunu Anlama Becerilerinin Matematiksel Problem Çözme ve Kurma Becerilerine Etkisi
Yazarlar:
Ergün Yurtbakan
,
Tuba Aydoğdu İskenderoğlu
Yayın Bilgisi: 2022 ,
MANAS Sosyal Araştırmalar Dergisi
DOI: 10.33206/mjss.1001639
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
867
1
ATIF
0
FAVORİ
867
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1. Sınıf Öğrencilerine Çıkarma İşleminin Öğretiminde Drama Yönteminin Kullanımından Yansımalar
Yazarlar:
Gülçak Çolak
,
Tuba Aydoğdu İskenderoğlu
Yayın Bilgisi: 2022 ,
International Journal of Educational Studies in Mathematics
DOI: 10.17278/ijesim.1079967
ATIF
1
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
799
1
ATIF
1
FAVORİ
799
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
COVİD-PANDEMİ DÖNEMİNDE SINIF ÖĞRETMENLERİNİN UZAKTAN CANLI DERSLE MATEMATİK ÖĞRETİMİ DENEYİMLERİ
Yazarlar:
Ergün Yurtbakan
,
Tuba Aydoğdu İskenderoğlu
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Milli Eğitim Dergisi
DOI: 10.37669/milliegitim.822566
ATIF
2
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
833
2
ATIF
0
FAVORİ
833
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Matematik Öğretmenlerinin Bakış Açısıyla Covid-19 Salgını Sürecinde Uzaktan Canlı Dersler
Yazarlar:
Tuba Aydoğdu İskenderoğlu
, Mehmed Konyalıhatipoğlu
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Dokuz Eylül Üniversitesi Buca Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.53444/deubefd.895682
ATIF
6
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
991
6
ATIF
1
FAVORİ
991
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İLKÖĞRETİM MATEMATİK ÖĞRETMENİ ADAYLARININ SOMUT MATERYALLERİ TANIMA-KULLANMA DURUMLARI VE MATEMATİK ÖĞRETİMİNDE KULLANMALARINA YÖNELİK ÖZ-YETERLİKLERİ
Yazarlar:
Tuba Aydoğdu İskenderoğlu
,
Yasemin Türk
, Metin İskenderoğlu
Yayın Bilgisi: 2016 ,
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.21764/efd.29539
ATIF
6
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3481
6
ATIF
1
FAVORİ
3481
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Pedagojik Formasyon Eğitimi Alan Matematik Bölümü Öğrencilerinin Problem Kurma Becerilerinin İncelenmesi
Yazarlar:
Tuba Aydoğdu İskenderoğlu
, Gönül Güneş
Yayın Bilgisi: 2016 ,
Sakarya University Journal of Education
DOI: 10.19126/suje.68058
ATIF
6
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2768
6
ATIF
0
FAVORİ
2768
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İlköğretim Matematik Öğretmeni Adaylarının Öğretim Teknolojileri ve Materyal Tasarımı Dersine Yönelik Yaklaşımları
Yazarlar:
Gönül Güneş
,
Tuba Aydoğdu İskenderoğlu
Yayın Bilgisi: 2015 ,
Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17152/gefad.06600
ATIF
8
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2788
8
ATIF
0
FAVORİ
2788
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat