Hakkında
DergiPark Hakkında
DergiPark Ekibi
DergiPark Doi Hizmeti
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
EAH
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Özel
Kişi
Sendika
Araştırmacılar
Konular
Dergi Sihirbazı
Yardım
Trendler
Türkçe
Turkish
English
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Araştırmacılar
İkbal Tuba Şahin Sak
İkbal Tuba Şahin Sak
Doç. Dr.
VAN YÜZÜNCÜ YIL ÜNİVERSİTESİ
Yayın
13
Hakemlik
27
CrossRef Atıf
202
TR Dizin Atıf
168
13
Yayın
27
Hakemlik
202
CrossRef Atıf
168
TR Dizin Atıf
0000-0002-9054-6212
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Uzmanlık Alanları
Eğitim
Okul Öncesi Eğitim
Kurum
VAN YÜZÜNCÜ YIL ÜNİVERSİTESİ
Popüler Yayınları
TÜRKİYE’DE KÜLTÜREL DEĞERLERE DUYARLI EĞİTİM İLE İLGİLİ YAPILAN ÇALIŞMALARIN İNCELENMESİ
Yazarlar:
Seren Kahraman Vangölü
,
İkbal Tuba Şahin Sak
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Journal of Sustainable Education Studies
DOI: -
ATIF
0
FAVORİ
3
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
911
0
ATIF
3
FAVORİ
911
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Ebeveyn Tutumları İle Yetişkin Ayrılık Kaygısı Arasındaki İlişkinin İncelenmesi
Yazarlar: Ebru Savaşlı,
İkbal Tuba Şahin Sak
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Manisa Celal Bayar Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: 10.18026/cbayarsos.516813
ATIF
1
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1030
1
ATIF
2
FAVORİ
1030
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Bir araştırma yöntemi olarak doküman analizi
Yazarlar:
Ramazan Sak
,
İkbal Tuba Şahin Sak
,
Çağla Öneren Şendil
,
Eşref Nas
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Kocaeli Üniversitesi Eğitim Dergisi
DOI: 10.33400/kuje.843306
ATIF
162
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
66466
162
ATIF
2
FAVORİ
66466
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Okul Öncesi Dönem: Anne Baba Tutumları
Yazarlar:
Ramazan Sak
,
İkbal Şahin Sak
, Sibel Atlı, Betül Şahin
Yayın Bilgisi: 2015 ,
Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17860/efd.33313
ATIF
22
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
19134
22
ATIF
1
FAVORİ
19134
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Okul Öncesi Öğretmen Adaylarının Etkili Öğretmenlik Eğitim Modeline İlişkin Görüşleri ile İletişim Becerileri Arasındaki İlişkinin İncelenmesi
Yazarlar:
İkbal Tuba Şahin Sak
,
Ramazan Sak
,
Servet Kardeş
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Anemon Muş Alparslan Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: 10.18506/anemon.962010
ATIF
0
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
371
0
ATIF
1
FAVORİ
371
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yayınlar
ORTAOKUL SON SINIF ÖĞRENCİLERİNİN MERHAMET DÜZEYLERİ İLE YAŞAM DOYUMLARININ İNCELENMESİ
Yazarlar:
Eşref Nas
,
İkbal Tuba Şahin Sak
,
Ramazan Sak
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Beykoz Akademi Dergisi
DOI: 10.14514/beykozad.843335
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
417
0
FAVORİ
417
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Sosyal Bilgiler Öğretmenlerinin Mesleki Tükenmişlik Düzeylerinin ve Öz-Yeterlik İnançlarının İncelenmesi
Yazarlar:
Talat Aydın
,
İkbal Tuba Şahin Sak
,
Zihni Merey
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Bayburt Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.35675/befdergi.977323
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
487
1
FAVORİ
487
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Okul Öncesi Öğretmen Adaylarının Etkili Öğretmenlik Eğitim Modeline İlişkin Görüşleri ile İletişim Becerileri Arasındaki İlişkinin İncelenmesi
Yazarlar:
İkbal Tuba Şahin Sak
,
Ramazan Sak
,
Servet Kardeş
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Anemon Muş Alparslan Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: 10.18506/anemon.962010
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
371
1
FAVORİ
371
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
TÜRKİYE’DE KÜLTÜREL DEĞERLERE DUYARLI EĞİTİM İLE İLGİLİ YAPILAN ÇALIŞMALARIN İNCELENMESİ
Yazarlar:
Seren Kahraman Vangölü
,
İkbal Tuba Şahin Sak
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Journal of Sustainable Education Studies
DOI: -
FAVORİ
3
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
911
3
FAVORİ
911
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Bir araştırma yöntemi olarak doküman analizi
Yazarlar:
Ramazan Sak
,
İkbal Tuba Şahin Sak
,
Çağla Öneren Şendil
,
Eşref Nas
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Kocaeli Üniversitesi Eğitim Dergisi
DOI: 10.33400/kuje.843306
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
66466
2
FAVORİ
66466
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Okul Öncesi Dönem Çocuklarının Saldırganlık Yönelimleri İle Ebeveynlerinin Anne Baba Tutumları Arasındaki İlişkinin İncelenmesi
Yazarlar:
Cansın Yıldızbaş
,
İkbal Tuba Şahin Sak
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Sakarya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1966
0
FAVORİ
1966
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Ebeveyn Tutumları İle Yetişkin Ayrılık Kaygısı Arasındaki İlişkinin İncelenmesi
Yazarlar: Ebru Savaşlı,
İkbal Tuba Şahin Sak
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Manisa Celal Bayar Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: 10.18026/cbayarsos.516813
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1030
2
FAVORİ
1030
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Okul Öncesi Öğretmenlerinin Öğretmenlik Mesleğine İlişkin Tutumlarının Farklı Değişkenler Açısından İncelenmesi
Yazarlar:
İkbal Tuba Şahin-sak
,
Ramazan Sak
,
Nuran Tuncer
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Kuramsal Eğitimbilim Dergisi
DOI: 10.30831/akukeg.454844
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1394
0
FAVORİ
1394
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Ebeveyn Olarak Okul Öncesi Öğretmenleri: Nitel Bir Çalışma
Yazarlar:
Ramazan Sak
,
İkbal Tuba Şahin Sak
, Osman Ayyürek,
Necdet Taşkın
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Turkish Online Journal of Qualitative Inquiry
DOI: 10.17569/tojqi.308590
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
5923
0
FAVORİ
5923
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
GELİŞİME UYGUN UYGULAMALAR İNANÇ ÖLÇEĞİNİN TÜRKÇEYE UYARLANMASI
Yazarlar:
İkbal Tuba Şahin Sak
,
Ramazan Sak
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3382
0
FAVORİ
3382
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Okul Öncesi Dönem: Anne Baba Tutumları
Yazarlar:
Ramazan Sak
,
İkbal Şahin Sak
, Sibel Atlı, Betül Şahin
Yayın Bilgisi: 2015 ,
Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17860/efd.33313
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
19134
1
FAVORİ
19134
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Okul Öncesi Öğretmen Adaylarının Montessori ve Reggio Emilia Yaklaşımları ile İlgili Görüşleri
Yazarlar:
İkbal Şahin Sak
Yayın Bilgisi: 2015 ,
İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17679/iuefd.58218
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
5420
0
FAVORİ
5420
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Okul Öncesi Öğretmen Adaylarının Sınıf Yönetimi ile İlgili Öz-Yeterlik İnançları
Yazarlar:
İkbal Şahin Sak
Yayın Bilgisi: 2015 ,
Sakarya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1991
0
FAVORİ
1991
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Anemon Muş Alparslan Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
Bayburt Eğitim Fakültesi Dergisi
Beykoz Akademi Dergisi
İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Journal of Sustainable Education Studies
Kocaeli Üniversitesi Eğitim Dergisi
Kuramsal Eğitimbilim Dergisi
Manisa Celal Bayar Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Sakarya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Turkish Online Journal of Qualitative Inquiry
Editörlük
Van Yüzüncü Yıl Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Alan Editörü
Hakemlik
Afyon Kocatepe Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
Boğaziçi Üniversitesi Eğitim Dergisi
Dokuz Eylül Üniversitesi Buca Eğitim Fakültesi Dergisi
e-Uluslararası Eğitim Araştırmaları Dergisi
Ege Eğitim Dergisi
Fırat Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi
İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Milli Eğitim Dergisi
OPUS Uluslararası Toplum Araştırmaları Dergisi
Ordu Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Sosyal Bilimler Araştırmaları Dergisi
Psikiyatride Güncel Yaklaşımlar
Sakarya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Trakya Eğitim Dergisi
Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Uluslararası Beşeri Bilimler ve Eğitim Dergisi
Uluslararası Erken Çocukluk Eğitimi Çalışmaları Dergisi
Uluslararası Kültürel ve Sosyal Araştırmalar Dergisi
Uluslararası Türk Eğitim Bilimleri Dergisi
Uluslararası Türkçe Edebiyat Kültür Eğitim (TEKE) Dergisi
Van Yüzüncü Yıl Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Yayınlar
Sosyal Bilgiler Öğretmenlerinin Mesleki Tükenmişlik Düzeylerinin ve Öz-Yeterlik İnançlarının İncelenmesi
Yazarlar:
Talat Aydın
,
İkbal Tuba Şahin Sak
,
Zihni Merey
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Bayburt Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.35675/befdergi.977323
ATIF
1
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
487
1
ATIF
1
FAVORİ
487
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Bir araştırma yöntemi olarak doküman analizi
Yazarlar:
Ramazan Sak
,
İkbal Tuba Şahin Sak
,
Çağla Öneren Şendil
,
Eşref Nas
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Kocaeli Üniversitesi Eğitim Dergisi
DOI: 10.33400/kuje.843306
ATIF
162
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
66466
162
ATIF
2
FAVORİ
66466
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Ebeveyn Tutumları İle Yetişkin Ayrılık Kaygısı Arasındaki İlişkinin İncelenmesi
Yazarlar: Ebru Savaşlı,
İkbal Tuba Şahin Sak
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Manisa Celal Bayar Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: 10.18026/cbayarsos.516813
ATIF
1
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1030
1
ATIF
2
FAVORİ
1030
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Okul Öncesi Öğretmenlerinin Öğretmenlik Mesleğine İlişkin Tutumlarının Farklı Değişkenler Açısından İncelenmesi
Yazarlar:
İkbal Tuba Şahin-sak
,
Ramazan Sak
,
Nuran Tuncer
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Kuramsal Eğitimbilim Dergisi
DOI: 10.30831/akukeg.454844
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1394
1
ATIF
0
FAVORİ
1394
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Ebeveyn Olarak Okul Öncesi Öğretmenleri: Nitel Bir Çalışma
Yazarlar:
Ramazan Sak
,
İkbal Tuba Şahin Sak
, Osman Ayyürek,
Necdet Taşkın
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Turkish Online Journal of Qualitative Inquiry
DOI: 10.17569/tojqi.308590
ATIF
4
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
5923
4
ATIF
0
FAVORİ
5923
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
GELİŞİME UYGUN UYGULAMALAR İNANÇ ÖLÇEĞİNİN TÜRKÇEYE UYARLANMASI
Yazarlar:
İkbal Tuba Şahin Sak
,
Ramazan Sak
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
ATIF
2
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3382
2
ATIF
0
FAVORİ
3382
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Okul Öncesi Dönem: Anne Baba Tutumları
Yazarlar:
Ramazan Sak
,
İkbal Şahin Sak
, Sibel Atlı, Betül Şahin
Yayın Bilgisi: 2015 ,
Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17860/efd.33313
ATIF
22
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
19134
22
ATIF
1
FAVORİ
19134
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Okul Öncesi Öğretmen Adaylarının Montessori ve Reggio Emilia Yaklaşımları ile İlgili Görüşleri
Yazarlar:
İkbal Şahin Sak
Yayın Bilgisi: 2015 ,
İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17679/iuefd.58218
ATIF
9
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
5420
9
ATIF
0
FAVORİ
5420
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat