avatar
İsa Deveci Prof. Dr. Kahramanmaraş Sürçü İmam Üniversitesi
Yayın 24 Hakemlik 38 CrossRef Atıf 107 TR Dizin Atıf 127
24 Yayın
38 Hakemlik
107 CrossRef Atıf
127 TR Dizin Atıf

Uzmanlık Alanları

Fen Bilgisi Eğitimi

Kurum

Kahramanmaraş Sürçü İmam Üniversitesi

Popüler Yayınları

4

2

1256

4

1

1817

46

1

40793

0

1

1583

4

1

1161

Yayınlar

0

406

0

528

0

1080

Fen Bilimleri Öğretmenlerinin Klonlama Kavramına İlişkin Algıları
Yayın Bilgisi: 2022 , Fen Bilimleri Öğretimi Dergisi
DOI: 10.56423/fbod.1058606
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 7897

0

7897

2

1256

Review of Entrepreneurship Education Literature in Educational Contexts: Bibliometric Analysis
Yazarlar: İsa Deveci
Yayın Bilgisi: 2022 , Participatory Educational Research
DOI: 10.17275/per.22.12.9.1
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1230

0

1230

FEN BİLİMLERİ ÖĞRETMENLERİNİN ÖĞRETİM PROGRAMINDA YER ALAN YAŞAM BECERİLERİNİN KAZANDIRILMASINA İLİŞKİN GÖRÜŞLERİ
Yazarlar: İsa Deveci , Meltem Aydız
Yayın Bilgisi: 2021 , Trakya Eğitim Dergisi
DOI: 10.24315/tred.693345
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1614

0

1614

1

1161

FEN BİLİMLERİ ÖĞRETMENLERİNİN ARGÜMANTASYON TABANLI BİLİM ÖĞRENMEYE YÖNELİK BİLGİ VE DENEYİMLERİ
Yazarlar: İsa Deveci , Fatma Zehra Konuş
DOI: 10.17240/aibuefd.2020.20.52925-604255
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1310

0

1310

0

2092

Ortaokul Fen Laboratuvarı Akademik Risk Alma Ölçeği: Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması
Yazarlar: İsa Deveci
Yayın Bilgisi: 2018 , İlköğretim Online
DOI: 10.17051/ilkonline.2019.506867
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 334

0

334

0

5244

1

40793

0

4058

0

1481

0

2814

0

1588

0

3158

1

1817

0

1139

0

670

Entrepreneurship in Finnish Teacher Training1
Yazarlar: İsa Deveci , Jaana Seikkula-leino
DOI: -
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 807

0

807

Yayınlar

1

0

1080

4

2

1256

Review of Entrepreneurship Education Literature in Educational Contexts: Bibliometric Analysis
Yazarlar: İsa Deveci
Yayın Bilgisi: 2022 , Participatory Educational Research
DOI: 10.17275/per.22.12.9.1
ATIF 8 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1230

8

0

1230

FEN BİLİMLERİ ÖĞRETMENLERİNİN ÖĞRETİM PROGRAMINDA YER ALAN YAŞAM BECERİLERİNİN KAZANDIRILMASINA İLİŞKİN GÖRÜŞLERİ
Yazarlar: İsa Deveci , Meltem Aydız
Yayın Bilgisi: 2021 , Trakya Eğitim Dergisi
DOI: 10.24315/tred.693345
ATIF 6 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1614

6

0

1614

4

1

1161

FEN BİLİMLERİ ÖĞRETMENLERİNİN ARGÜMANTASYON TABANLI BİLİM ÖĞRENMEYE YÖNELİK BİLGİ VE DENEYİMLERİ
Yazarlar: İsa Deveci , Fatma Zehra Konuş
DOI: 10.17240/aibuefd.2020.20.52925-604255
ATIF 1 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1310

1

0

1310

Ortaokul Öğrencilerinin Takım Çalışması ve Karar Verme Eğilimlerinin İncelenmesi
Yazarlar: İsa Deveci
DOI: 10.9779/pauefd.525059
ATIF 5 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 2092

5

0

2092

46

1

40793

Fen Bilimleri Öğretmen Adaylarının Sahip Oldukları FeTeMM Farkındalıklarının Girişimci Özellikleri Yordama Durumu
Yazarlar: İsa Deveci
Yayın Bilgisi: 2018 , Kastamonu Eğitim Dergisi
DOI: 10.24106/kefdergi.356829
ATIF 20 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 4058

20

0

4058

2

0

1588

4

1

1817

6

0

1139

İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.