Çiğdem Arslan profil resmi
Çiğdem Arslan Doç. Dr. BURSA ULUDAĞ ÜNİVERSİTESİ, EĞİTİM FAKÜLTESİ, MATEMATİK VE FEN BİLİMLERİ EĞİTİMİ BÖLÜMÜ, MATEMATİK EĞİTİMİ ANABİLİM DALI
Yayın 18 Hakemlik 8 CrossRef Atıf 14 TR Dizin Atıf 1
18 Yayın
8 Hakemlik
14 CrossRef Atıf
1 TR Dizin Atıf

Uzmanlık Alanları

Eğitim

Kurum

BURSA ULUDAĞ ÜNİVERSİTESİ, EĞİTİM FAKÜLTESİ, MATEMATİK VE FEN BİLİMLERİ EĞİTİMİ BÖLÜMÜ, MATEMATİK EĞİTİMİ ANABİLİM DALI

Popüler Yayınları

1

2

1362

0

2

845

Assessment of Mathematical Reasoning Competence in Accordance with PISA 2021 Mathematics Framework
Yayın Bilgisi: 2022 , Kuramsal Eğitimbilim Dergisi
DOI: 10.30831/akukeg.1027601
ATIF 1 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1382

1

1

1382

Yayınlar

0

78

0

270

0

447

0

309

2

845

0

601

0

494

1

1382

0

3140

2

1362

0

2122

ORTAOKUL ÖĞRENCİLERİNİN MATEMATİK KAYGI DÜZEYLERİ İLE ÖĞRENME STRATEJİLERİ ARASINDAKİ İLİŞKİ
Yazarlar: Çiğdem Arslan , Hatice Kübra Güler, Mustafa Çağrı Gürbüz
DOI: -
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 2064

0

2064

Yayınlar

1

0

447

Assessment of Mathematical Reasoning Competence in Accordance with PISA 2021 Mathematics Framework
Yayın Bilgisi: 2022 , Kuramsal Eğitimbilim Dergisi
DOI: 10.30831/akukeg.1027601
ATIF 1 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1382

1

1

1382

1

2

1362

2

0

2122

ORTAOKUL ÖĞRENCİLERİNİN MATEMATİK KAYGI DÜZEYLERİ İLE ÖĞRENME STRATEJİLERİ ARASINDAKİ İLİŞKİ
Yazarlar: Çiğdem Arslan , Hatice Kübra Güler, Mustafa Çağrı Gürbüz
DOI: -
ATIF 7 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 2064

7

0

2064

İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.