Çiğdem Arslan profil resmi
Çiğdem Arslan Prof. Dr. BURSA ULUDAĞ ÜNİVERSİTESİ, EĞİTİM FAKÜLTESİ, MATEMATİK VE FEN BİLİMLERİ EĞİTİMİ BÖLÜMÜ, MATEMATİK EĞİTİMİ ANABİLİM DALI
Yayın 20 Hakemlik 10 CrossRef Atıf 18 TR Dizin Atıf 3
20 Yayın
10 Hakemlik
18 CrossRef Atıf
3 TR Dizin Atıf

Uzmanlık Alanları

Eğitim Matematik Eğitimi

Kurum

BURSA ULUDAĞ ÜNİVERSİTESİ, EĞİTİM FAKÜLTESİ, MATEMATİK VE FEN BİLİMLERİ EĞİTİMİ BÖLÜMÜ, MATEMATİK EĞİTİMİ ANABİLİM DALI

Popüler Yayınları

1

2

1538

1

2

1354

Assessment of Mathematical Reasoning Competence in Accordance with PISA 2021 Mathematics Framework
Yayın Bilgisi: 2022 , Kuramsal Eğitimbilim Dergisi
DOI: 10.30831/akukeg.1027601
ATIF 1 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1824

1

1

1824

0

1

941

Yayınlar

0

335

0

656

0

895

0

458

2

1354

1

941

0

724

1

1824

0

3445

2

1538

0

2341

ORTAOKUL ÖĞRENCİLERİNİN MATEMATİK KAYGI DÜZEYLERİ İLE ÖĞRENME STRATEJİLERİ ARASINDAKİ İLİŞKİ
Yazarlar: Çiğdem Arslan , Hatice Kübra Güler, Mustafa Çağrı Gürbüz
DOI: -
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 2343

0

2343

Yayınlar

2

0

895

1

2

1354

Assessment of Mathematical Reasoning Competence in Accordance with PISA 2021 Mathematics Framework
Yayın Bilgisi: 2022 , Kuramsal Eğitimbilim Dergisi
DOI: 10.30831/akukeg.1027601
ATIF 1 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1824

1

1

1824

1

2

1538

2

0

2341

ORTAOKUL ÖĞRENCİLERİNİN MATEMATİK KAYGI DÜZEYLERİ İLE ÖĞRENME STRATEJİLERİ ARASINDAKİ İLİŞKİ
Yazarlar: Çiğdem Arslan , Hatice Kübra Güler, Mustafa Çağrı Gürbüz
DOI: -
ATIF 7 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 2343

7

0

2343

İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.