Çiğdem Arslan profil resmi
Çiğdem Arslan Prof. Dr. BURSA ULUDAĞ ÜNİVERSİTESİ, EĞİTİM FAKÜLTESİ, MATEMATİK VE FEN BİLİMLERİ EĞİTİMİ BÖLÜMÜ, MATEMATİK EĞİTİMİ ANABİLİM DALI
Yayın 20 Hakemlik 10 CrossRef Atıf 17 TR Dizin Atıf 3
20 Yayın
10 Hakemlik
17 CrossRef Atıf
3 TR Dizin Atıf

Uzmanlık Alanları

Eğitim Matematik Eğitimi

Kurum

BURSA ULUDAĞ ÜNİVERSİTESİ, EĞİTİM FAKÜLTESİ, MATEMATİK VE FEN BİLİMLERİ EĞİTİMİ BÖLÜMÜ, MATEMATİK EĞİTİMİ ANABİLİM DALI

Popüler Yayınları

1

2

1465

0

2

1123

Assessment of Mathematical Reasoning Competence in Accordance with PISA 2021 Mathematics Framework
Yayın Bilgisi: 2022 , Kuramsal Eğitimbilim Dergisi
DOI: 10.30831/akukeg.1027601
ATIF 1 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1645

1

1

1645

Yayınlar

0

258

0

511

0

688

0

380

2

1123

0

778

0

624

1

1645

0

3320

2

1465

0

2241

ORTAOKUL ÖĞRENCİLERİNİN MATEMATİK KAYGI DÜZEYLERİ İLE ÖĞRENME STRATEJİLERİ ARASINDAKİ İLİŞKİ
Yazarlar: Çiğdem Arslan , Hatice Kübra Güler, Mustafa Çağrı Gürbüz
DOI: -
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 2216

0

2216

Yayınlar

2

0

688

Assessment of Mathematical Reasoning Competence in Accordance with PISA 2021 Mathematics Framework
Yayın Bilgisi: 2022 , Kuramsal Eğitimbilim Dergisi
DOI: 10.30831/akukeg.1027601
ATIF 1 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1645

1

1

1645

1

2

1465

2

0

2241

ORTAOKUL ÖĞRENCİLERİNİN MATEMATİK KAYGI DÜZEYLERİ İLE ÖĞRENME STRATEJİLERİ ARASINDAKİ İLİŞKİ
Yazarlar: Çiğdem Arslan , Hatice Kübra Güler, Mustafa Çağrı Gürbüz
DOI: -
ATIF 7 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 2216

7

0

2216

İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.