Hakkında
DergiPark Hakkında
DergiPark Ekibi
DergiPark Doi Hizmeti
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
EAH
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Özel
Kişi
Diğer
Araştırmacılar
Konular
Dergi Sihirbazı
Yardım
Trendler
Türkçe
Turkish
English
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Araştırmacılar
Çiğdem ARSLAN
Çiğdem ARSLAN
Doç. Dr.
BURSA ULUDAĞ ÜNİVERSİTESİ, EĞİTİM FAKÜLTESİ, MATEMATİK VE FEN BİLİMLERİ EĞİTİMİ BÖLÜMÜ, MATEMATİK EĞİTİMİ ANABİLİM DALI
0000-0001-7354-8155
Yayın
12
Hakemlik
11
CrossRef Atıf
4
0000-0001-7354-8155
12
Yayın
11
Hakemlik
4
CrossRef Atıf
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Uzmanlık Alanları
Eğitim
Kurum
BURSA ULUDAĞ ÜNİVERSİTESİ, EĞİTİM FAKÜLTESİ, MATEMATİK VE FEN BİLİMLERİ EĞİTİMİ BÖLÜMÜ, MATEMATİK EĞİTİMİ ANABİLİM DALI
Popüler Yayınları
İlköğretim Matematik ve Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Matematiksel Düşünme Düzeyleri
Yazarlar:
Çiğdem ARSLAN
,
Şirin İLKÖRÜCÜ
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17556/erziefd.310384
ATIF
0
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1159
0
ATIF
2
FAVORİ
1159
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Assessment of Mathematical Reasoning Competence in Accordance with PISA 2021 Mathematics Framework
Yazarlar:
Zeynep ÖZAYDIN
,
Çiğdem ARSLAN
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Kuramsal Eğitimbilim Dergisi
DOI: 10.30831/akukeg.1027601
ATIF
0
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
754
0
ATIF
1
FAVORİ
754
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yayınlar
Sekizinci Sınıf Matematik Ders Kitabında Bulunan Çözümlü Örneklerinde Geometrik Muhakeme
Yazarlar:
Sema Nur KAYA
,
Menekşe Seden TAPAN BROUTIN
,
Çiğdem ARSLAN
,
Ridvan EZENTAŞ
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Batı Anadolu Eğitim Bilimleri Dergisi
DOI: 10.51460/baebd.1069045
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
126
0
FAVORİ
126
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Özel Yetenekli Öğrencilerin Resim, Müzik ve Sayısal Yeteneklerine Göre Matematiksel Okuryazarlık Problemlerini Çözüm Süreçlerinin İrdelenmesi
Yazarlar:
Burcu KARADUMAN
,
Çiğdem ARSLAN
,
Menekşe Seden TAPAN BROUTIN
,
Ridvan EZENTAŞ
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Turkish Journal of Educational Studies
DOI: 10.33907/turkjes.1150966
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
177
0
FAVORİ
177
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İlköğretim Matematik Öğretmeni Adaylarının İzometrik Kağıt, Kareli Kağıt ve Noktalı Kağıt ile İlgili Bilgilerinin İncelenmesi
Yazarlar:
Tuba YENİL
,
Gül KALELİ YILMAZ
,
Çiğdem ARSLAN
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Eurasian Journal of Teacher Education
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
131
0
FAVORİ
131
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İlköğretim Matematik Öğretmen Adaylarının Zihin Haritasıyla İlgili Görüşleri
Yazarlar:
Tuba YENİL
,
Çiğdem ARSLAN
,
Menekşe Seden TAPAN BROUTIN
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Kırklareli Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: 10.47140/kusbder.1127975
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
258
0
FAVORİ
258
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Assessment of Mathematical Reasoning Competence in Accordance with PISA 2021 Mathematics Framework
Yazarlar:
Zeynep ÖZAYDIN
,
Çiğdem ARSLAN
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Kuramsal Eğitimbilim Dergisi
DOI: 10.30831/akukeg.1027601
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
754
1
FAVORİ
754
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
MATEMATİK OKURYAZARLIĞININ OKUL MATEMATİĞİ İLE ENTEGRASYONU
Yazarlar:
Murat ALTUN
,
Tuğçe KOZAKLI ÜLGER
,
Işıl BOZKURT
,
Recai AKKAYA
,
Çiğdem ARSLAN
,
Furkan DEMİR
,
Burcu KARADUMAN
,
Zeynep ÖZAYDIN
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.19171/uefad.1035381
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1180
0
FAVORİ
1180
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Thematic Analysis of Postgraduate Theses on Mathematics Literacy in the Field of Mathematics Education in Turkey
Yazarlar:
Çiğdem ARSLAN
,
Burcu KARADUMAN
,
Zeynep ÖZAYDIN
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Necatibey Eğitim Fakültesi Elektronik Fen ve Matematik Eğitimi Dergisi
DOI: 10.17522/balikesirnef.1025977
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
363
0
FAVORİ
363
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Matematik Öğretmeni Adaylarının Düzlemde Dönme Dönüşümü Formüllerini Oluşturma Sürecinin İncelenmesi
Yazarlar:
Hatice Kübra GÜLER
,
Çiğdem ARSLAN
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17152/gefad.406282
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2842
0
FAVORİ
2842
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İlköğretim Matematik ve Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Matematiksel Düşünme Düzeyleri
Yazarlar:
Çiğdem ARSLAN
,
Şirin İLKÖRÜCÜ
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17556/erziefd.310384
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1159
2
FAVORİ
1159
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Fen ve Matematik Eğitiminde Baskın Kullanılmayan Beyin Bölgelerinin Değerlendirilmesi
Yazarlar:
Şirin İLKÖRÜCÜ
,
Çiğdem ARSLAN
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Bartın Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.14686/buefad.335157
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1917
0
FAVORİ
1917
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
MATEMATİK ÖĞRETMEN ADAYLARININ EN ÇOK KULLANDIĞI ÖĞRENME STRATEJİSİ: AKRAN İŞBİRLİĞİ
Yazarlar:
Hatice Nur ERBAY
,
Çiğdem ARSLAN
,
Güneş YAVUZ
Yayın Bilgisi: 2017 ,
İstanbul Eğitimde Yenilikçilik Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
597
0
FAVORİ
597
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
ORTAOKUL ÖĞRENCİLERİNİN MATEMATİK KAYGI DÜZEYLERİ İLE ÖĞRENME STRATEJİLERİ ARASINDAKİ İLİŞKİ
Yazarlar:
Çiğdem ARSLAN
, Hatice Kübra GÜLER, Mustafa Çağrı GÜRBÜZ
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1778
0
FAVORİ
1778
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayınlandığı Dergiler
Bartın Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Batı Anadolu Eğitim Bilimleri Dergisi
Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Eurasian Journal of Teacher Education
Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi
İstanbul Eğitimde Yenilikçilik Dergisi
Kırklareli Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
Kuramsal Eğitimbilim Dergisi
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Necatibey Eğitim Fakültesi Elektronik Fen ve Matematik Eğitimi Dergisi
Turkish Journal of Educational Studies
Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Hakemlik
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Academy Journal of Educational Sciences
Anadolu Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
International Journal of Educational Studies in Mathematics
Kuramsal Eğitimbilim Dergisi
Sosyal Bilimler Araştırma Dergisi
Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Yayınlar
Fen ve Matematik Eğitiminde Baskın Kullanılmayan Beyin Bölgelerinin Değerlendirilmesi
Yazarlar:
Şirin İLKÖRÜCÜ
,
Çiğdem ARSLAN
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Bartın Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.14686/buefad.335157
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1917
1
ATIF
0
FAVORİ
1917
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
ORTAOKUL ÖĞRENCİLERİNİN MATEMATİK KAYGI DÜZEYLERİ İLE ÖĞRENME STRATEJİLERİ ARASINDAKİ İLİŞKİ
Yazarlar:
Çiğdem ARSLAN
, Hatice Kübra GÜLER, Mustafa Çağrı GÜRBÜZ
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
ATIF
3
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1778
3
ATIF
0
FAVORİ
1778
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat