Hakkında
Hakkında
Yol Haritası
Trendler
DOI Hizmeti
Konular
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
EAH
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Firma
Şahıs
Sendika
Araştırmacılar
Dergi Sihirbazı
Yardım
Türkçe
Turkish
English
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Çiğdem Arslan
Doç. Dr.
BURSA ULUDAĞ ÜNİVERSİTESİ, EĞİTİM FAKÜLTESİ, MATEMATİK VE FEN BİLİMLERİ EĞİTİMİ BÖLÜMÜ, MATEMATİK EĞİTİMİ ANABİLİM DALI
Yayın
19
Hakemlik
10
CrossRef Atıf
16
TR Dizin Atıf
3
19
Yayın
10
Hakemlik
16
CrossRef Atıf
3
TR Dizin Atıf
0000-0001-7354-8155
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Uzmanlık Alanları
Eğitim
Kurum
BURSA ULUDAĞ ÜNİVERSİTESİ, EĞİTİM FAKÜLTESİ, MATEMATİK VE FEN BİLİMLERİ EĞİTİMİ BÖLÜMÜ, MATEMATİK EĞİTİMİ ANABİLİM DALI
Popüler Yayınları
İlköğretim Matematik ve Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Matematiksel Düşünme Düzeyleri
Yazarlar:
Çiğdem Arslan
,
Şirin İlkörücü
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17556/erziefd.310384
ATIF
1
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1415
1
ATIF
2
FAVORİ
1415
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Matematik Eğitimi Alanında Matematik Okuryazarlığı Üzerine Yapılan Çalışmaların Tematik İçerik Analizi
Yazarlar:
Esra Erdoğan
,
Çiğdem Arslan
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Dokuz Eylül Üniversitesi Buca Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.53444/deubefd.1281997
ATIF
0
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
975
0
ATIF
2
FAVORİ
975
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Assessment of Mathematical Reasoning Competence in Accordance with PISA 2021 Mathematics Framework
Yazarlar:
Zeynep Özaydın
,
Çiğdem Arslan
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Kuramsal Eğitimbilim Dergisi
DOI: 10.30831/akukeg.1027601
ATIF
1
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1506
1
ATIF
1
FAVORİ
1506
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yayınlar
Matematik Okuryazarlığını Geliştirmeye Yönelik Hizmet İçi Öğretmen Eğitimi İçin Bir Model Önerisi
Yazarlar:
Murat Altun
,
Recai Akkaya
,
Tuğçe Kozaklı Ülger
,
Işıl Bozkurt
,
Çiğdem Arslan
,
Furkan Demir
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Bartın University Journal of Faculty of Education
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
65
0
FAVORİ
65
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yedinci Sınıf Öğrencilerinin Sözel ve Cebirsel İfadeleri Birbirine Dönüştürme Becerilerinin İncelenmesi
Yazarlar:
Gökhan Yağız
,
Çiğdem Arslan
,
Menekşe Seden Tapan Broutın
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Manisa Celal Bayar Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: 10.18026/cbayarsos.1227741
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
329
0
FAVORİ
329
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Investigation of Mathematics Teachers' Spatial Habits of Mind in the Context of Brain Dominance Status
Yazarlar:
Özlem Turan
,
Çiğdem Arslan
,
Rıdvan Ezentaş
Yayın Bilgisi: 2024 ,
International Journal of Educational Studies in Mathematics
DOI: 10.17278/ijesim.1440463
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
153
0
FAVORİ
153
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Ortaokul Öğrencilerinde Matematiksel Muhakeme Etme Yeterliğinin Değerlendirilmesi
Yazarlar:
Zeynep Özaydın
,
Çiğdem Arslan
,
Hasan Yıldız
Yayın Bilgisi: 2024 ,
İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17679/inuefd.1225147
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
368
0
FAVORİ
368
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Matematik Öğretmen Adaylarının Muhakeme Etme Öz Yeterlik İnançları Üzerine Bir Çalışma
Yazarlar:
Çiğdem Arslan
,
Zeynep Özaydın
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Cumhuriyet Uluslararası Eğitim Dergisi
DOI: 10.30703/cije.1278229
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
578
0
FAVORİ
578
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
An Examination of Mathematics Teachers’ Mathematical Language Usage
Yazarlar:
Zeynep Özaydın
,
Menekşe Seden Tapan Broutın
,
Çiğdem Arslan
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Participatory Educational Research
DOI: 10.17275/per.23.88.10.6
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
352
0
FAVORİ
352
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Matematik Eğitimi Alanında Matematik Okuryazarlığı Üzerine Yapılan Çalışmaların Tematik İçerik Analizi
Yazarlar:
Esra Erdoğan
,
Çiğdem Arslan
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Dokuz Eylül Üniversitesi Buca Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.53444/deubefd.1281997
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
975
2
FAVORİ
975
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Sekizinci Sınıf Matematik Ders Kitabında Bulunan Çözümlü Örneklerinde Geometrik Muhakeme
Yazarlar:
Sema Nur Kaya
,
Menekşe Seden Tapan Broutın
,
Çiğdem Arslan
,
Ridvan Ezentaş
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Batı Anadolu Eğitim Bilimleri Dergisi
DOI: 10.51460/baebd.1069045
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
687
0
FAVORİ
687
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Özel Yetenekli Öğrencilerin Resim, Müzik ve Sayısal Yeteneklerine Göre Matematiksel Okuryazarlık Problemlerini Çözüm Süreçlerinin İrdelenmesi
Yazarlar:
Burcu Karaduman
,
Çiğdem Arslan
,
Menekşe Seden Tapan Broutın
,
Ridvan Ezentaş
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Turkish Journal of Educational Studies
DOI: 10.33907/turkjes.1150966
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
498
0
FAVORİ
498
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İlköğretim Matematik Öğretmeni Adaylarının İzometrik Kağıt, Kareli Kağıt ve Noktalı Kağıt ile İlgili Bilgilerinin İncelenmesi
Yazarlar:
Tuba Yenil
,
Gül Kaleli Yılmaz
,
Çiğdem Arslan
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Eurasian Journal of Teacher Education
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1022
0
FAVORİ
1022
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İlköğretim Matematik Öğretmen Adaylarının Zihin Haritasıyla İlgili Görüşleri
Yazarlar:
Tuba Yenil
,
Çiğdem Arslan
,
Menekşe Seden Tapan Broutın
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Kırklareli Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: 10.47140/kusbder.1127975
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
566
0
FAVORİ
566
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Assessment of Mathematical Reasoning Competence in Accordance with PISA 2021 Mathematics Framework
Yazarlar:
Zeynep Özaydın
,
Çiğdem Arslan
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Kuramsal Eğitimbilim Dergisi
DOI: 10.30831/akukeg.1027601
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1506
1
FAVORİ
1506
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
MATEMATİK OKURYAZARLIĞININ OKUL MATEMATİĞİ İLE ENTEGRASYONU
Yazarlar:
Murat Altun
,
Tuğçe Kozaklı Ülger
,
Işıl Bozkurt
,
Recai Akkaya
,
Çiğdem Arslan
,
Furkan Demir
,
Burcu Karaduman
,
Zeynep Özaydın
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.19171/uefad.1035381
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2129
0
FAVORİ
2129
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Thematic Analysis of Postgraduate Theses on Mathematics Literacy in the Field of Mathematics Education in Turkey
Yazarlar:
Çiğdem Arslan
,
Burcu Karaduman
,
Zeynep Özaydın
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Necatibey Eğitim Fakültesi Elektronik Fen ve Matematik Eğitimi Dergisi
DOI: 10.17522/balikesirnef.1025977
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
605
0
FAVORİ
605
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Matematik Öğretmeni Adaylarının Düzlemde Dönme Dönüşümü Formüllerini Oluşturma Sürecinin İncelenmesi
Yazarlar:
Hatice Kübra Güler
,
Çiğdem Arslan
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17152/gefad.406282
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3198
0
FAVORİ
3198
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İlköğretim Matematik ve Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Matematiksel Düşünme Düzeyleri
Yazarlar:
Çiğdem Arslan
,
Şirin İlkörücü
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17556/erziefd.310384
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1415
2
FAVORİ
1415
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Fen ve Matematik Eğitiminde Baskın Kullanılmayan Beyin Bölgelerinin Değerlendirilmesi
Yazarlar:
Şirin İlkörücü
,
Çiğdem Arslan
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Bartın University Journal of Faculty of Education
DOI: 10.14686/buefad.335157
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2181
0
FAVORİ
2181
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
MATEMATİK ÖĞRETMEN ADAYLARININ EN ÇOK KULLANDIĞI ÖĞRENME STRATEJİSİ: AKRAN İŞBİRLİĞİ
Yazarlar:
Hatice Nur Erbay
,
Çiğdem Arslan
,
Güneş Yavuz
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Istanbul Journal of Innovation in Education
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
822
0
FAVORİ
822
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
ORTAOKUL ÖĞRENCİLERİNİN MATEMATİK KAYGI DÜZEYLERİ İLE ÖĞRENME STRATEJİLERİ ARASINDAKİ İLİŞKİ
Yazarlar:
Çiğdem Arslan
, Hatice Kübra Güler, Mustafa Çağrı Gürbüz
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2148
0
FAVORİ
2148
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Bartın University Journal of Faculty of Education
Batı Anadolu Eğitim Bilimleri Dergisi
Cumhuriyet Uluslararası Eğitim Dergisi
Dokuz Eylül Üniversitesi Buca Eğitim Fakültesi Dergisi
Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Eurasian Journal of Teacher Education
Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi
İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
International Journal of Educational Studies in Mathematics
Istanbul Journal of Innovation in Education
Kırklareli Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
Kuramsal Eğitimbilim Dergisi
Manisa Celal Bayar Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Necatibey Eğitim Fakültesi Elektronik Fen ve Matematik Eğitimi Dergisi
Participatory Educational Research
Turkish Journal of Educational Studies
Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Hakemlik
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Academy Journal of Educational Sciences
Anadolu Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
International Journal of Educational Studies in Mathematics
Kuramsal Eğitimbilim Dergisi
Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Yayınlar
Matematik Öğretmen Adaylarının Muhakeme Etme Öz Yeterlik İnançları Üzerine Bir Çalışma
Yazarlar:
Çiğdem Arslan
,
Zeynep Özaydın
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Cumhuriyet Uluslararası Eğitim Dergisi
DOI: 10.30703/cije.1278229
ATIF
2
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
578
2
ATIF
0
FAVORİ
578
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Özel Yetenekli Öğrencilerin Resim, Müzik ve Sayısal Yeteneklerine Göre Matematiksel Okuryazarlık Problemlerini Çözüm Süreçlerinin İrdelenmesi
Yazarlar:
Burcu Karaduman
,
Çiğdem Arslan
,
Menekşe Seden Tapan Broutın
,
Ridvan Ezentaş
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Turkish Journal of Educational Studies
DOI: 10.33907/turkjes.1150966
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
498
1
ATIF
0
FAVORİ
498
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Assessment of Mathematical Reasoning Competence in Accordance with PISA 2021 Mathematics Framework
Yazarlar:
Zeynep Özaydın
,
Çiğdem Arslan
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Kuramsal Eğitimbilim Dergisi
DOI: 10.30831/akukeg.1027601
ATIF
1
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1506
1
ATIF
1
FAVORİ
1506
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
MATEMATİK OKURYAZARLIĞININ OKUL MATEMATİĞİ İLE ENTEGRASYONU
Yazarlar:
Murat Altun
,
Tuğçe Kozaklı Ülger
,
Işıl Bozkurt
,
Recai Akkaya
,
Çiğdem Arslan
,
Furkan Demir
,
Burcu Karaduman
,
Zeynep Özaydın
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.19171/uefad.1035381
ATIF
2
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2129
2
ATIF
0
FAVORİ
2129
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İlköğretim Matematik ve Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Matematiksel Düşünme Düzeyleri
Yazarlar:
Çiğdem Arslan
,
Şirin İlkörücü
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17556/erziefd.310384
ATIF
1
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1415
1
ATIF
2
FAVORİ
1415
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Fen ve Matematik Eğitiminde Baskın Kullanılmayan Beyin Bölgelerinin Değerlendirilmesi
Yazarlar:
Şirin İlkörücü
,
Çiğdem Arslan
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Bartın University Journal of Faculty of Education
DOI: 10.14686/buefad.335157
ATIF
2
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2181
2
ATIF
0
FAVORİ
2181
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
ORTAOKUL ÖĞRENCİLERİNİN MATEMATİK KAYGI DÜZEYLERİ İLE ÖĞRENME STRATEJİLERİ ARASINDAKİ İLİŞKİ
Yazarlar:
Çiğdem Arslan
, Hatice Kübra Güler, Mustafa Çağrı Gürbüz
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
ATIF
7
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2148
7
ATIF
0
FAVORİ
2148
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat