Çiğdem ARSLAN Doç. Dr. BURSA ULUDAĞ ÜNİVERSİTESİ, EĞİTİM FAKÜLTESİ, MATEMATİK VE FEN BİLİMLERİ EĞİTİMİ BÖLÜMÜ, MATEMATİK EĞİTİMİ ANABİLİM DALI
Yayın 12 Hakemlik 11 CrossRef Atıf 4
12 Yayın
11 Hakemlik
4 CrossRef Atıf
Takipçi
Takip Edilen

Uzmanlık Alanları

Eğitim

Kurum

BURSA ULUDAĞ ÜNİVERSİTESİ, EĞİTİM FAKÜLTESİ, MATEMATİK VE FEN BİLİMLERİ EĞİTİMİ BÖLÜMÜ, MATEMATİK EĞİTİMİ ANABİLİM DALI

Popüler Yayınları

0

ATIF

2

FAVORİ

1159

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Assessment of Mathematical Reasoning Competence in Accordance with PISA 2021 Mathematics Framework
Yayın Bilgisi: 2022 , Kuramsal Eğitimbilim Dergisi
DOI: 10.30831/akukeg.1027601
ATIF 0 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 754

0

ATIF

1

FAVORİ

754

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

Yayınlar

0

FAVORİ

126

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

0

FAVORİ

258

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

1

FAVORİ

754

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

0

FAVORİ

2842

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

2

FAVORİ

1159

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

0

FAVORİ

1917

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
ORTAOKUL ÖĞRENCİLERİNİN MATEMATİK KAYGI DÜZEYLERİ İLE ÖĞRENME STRATEJİLERİ ARASINDAKİ İLİŞKİ
Yazarlar: Çiğdem ARSLAN , Hatice Kübra GÜLER, Mustafa Çağrı GÜRBÜZ
DOI: -
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1778

0

FAVORİ

1778

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

Yayınlar

1

ATIF

0

FAVORİ

1917

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
ORTAOKUL ÖĞRENCİLERİNİN MATEMATİK KAYGI DÜZEYLERİ İLE ÖĞRENME STRATEJİLERİ ARASINDAKİ İLİŞKİ
Yazarlar: Çiğdem ARSLAN , Hatice Kübra GÜLER, Mustafa Çağrı GÜRBÜZ
DOI: -
ATIF 3 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1778

3

ATIF

0

FAVORİ

1778

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.