Hakkında
Hakkında
Yol Haritası
Trendler
DOI Hizmeti
Konular
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
EAH
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Firma
Şahıs
Sendika
Araştırmacılar
Dergi Sihirbazı
Yardım
Türkçe
Turkish
English
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Erkan Atalmış
Doç. Dr.
MANISA CELAL BAYAR UNIVERSITY
Yayın
13
Hakemlik
34
CrossRef Atıf
29
TR Dizin Atıf
8
13
Yayın
34
Hakemlik
29
CrossRef Atıf
8
TR Dizin Atıf
0000-0001-9610-491X
42561106600
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Uzmanlık Alanları
Eğitimde Ölçme ve Değerlendirme
Kurum
MANISA CELAL BAYAR UNIVERSITY
Popüler Yayınları
Okul Müdürlerinin Paternalist Liderlik Davranışları ile Yaratıcı Liderlik Özellikleri Arasındaki İlişkinin İncelenmesi
Yazarlar:
İbrahim Taşdemir
,
Erkan Atalmış
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Sakarya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
ATIF
0
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
883
0
ATIF
1
FAVORİ
883
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
LİSE ÖĞRETMENLERİNİN ÖĞRENCİ MERKEZLİ ÖĞRETİM YÖNTEM VE TEKNİKLERİNİ KULLANMAYA YÖNELİK TUTUMLARI İLE STANDART TESTLERE YÖNELİK İNANÇLARI ARASINDAKİ İLİŞKİNİN İNCELENMESİ
Yazarlar:
Murat Yiğittekin
,
Erkan Atalmış
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.21764/maeuefd.1267865
ATIF
0
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
531
0
ATIF
1
FAVORİ
531
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yayınlar
TÜRKİYE’DE ÖĞRENİM GÖREN ÜNİVERSİTE ÖĞRENCİLERİNİN DİJİTAL SPOR OYUNLARI OYNAMA MOTİVASYON DÜZEYLERİNİN ARAŞTIRILMASI
Yazarlar:
Orçun Keçeci
,
Eylül Dutkin
,
Erkan Atalmış
,
Sinan Seyhan
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Trakya Eğitim Dergisi
DOI: 10.24315/tred.1519006
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
172
0
FAVORİ
172
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
LİSE ÖĞRETMENLERİNİN ÖĞRENCİ MERKEZLİ ÖĞRETİM YÖNTEM VE TEKNİKLERİNİ KULLANMAYA YÖNELİK TUTUMLARI İLE STANDART TESTLERE YÖNELİK İNANÇLARI ARASINDAKİ İLİŞKİNİN İNCELENMESİ
Yazarlar:
Murat Yiğittekin
,
Erkan Atalmış
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.21764/maeuefd.1267865
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
531
1
FAVORİ
531
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğretmenlerin Eğitime İnanma Düzeyleri ile İşe Bağımlılık Düzeyleri Arasındaki İlişki: Kahramanmaraş İli Örneği
Yazarlar:
Ahmet Nacar
,
Erkan Atalmış
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Ahi Evran Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
DOI: 10.31592/aeusbed.981999
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
819
0
FAVORİ
819
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Okul Müdürlerinin Paternalist Liderlik Davranışları ile Yaratıcı Liderlik Özellikleri Arasındaki İlişkinin İncelenmesi
Yazarlar:
İbrahim Taşdemir
,
Erkan Atalmış
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Sakarya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
883
1
FAVORİ
883
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğretmen ve Öğrencilere Göre 4006 TÜBITAK Bilim Fuarları Etkililikleri: Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması
Yazarlar:
Gülenaz Selçuk
,
Erkan Atalmış
,
Ahmet Ataç
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Kahramanmaraş Sütçü İmam Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: 10.33437/ksusbd.770025
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1519
0
FAVORİ
1519
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Development of a Preschool Teachers’ Pedagogical Content Knowledge Scale regarding Mathematics
Yazarlar:
Hatice Dağlı
,
Hacer Elif Dağlıoğlu
,
Erkan Hasan Atalmış
Yayın Bilgisi: 2020 ,
International Journal of Assessment Tools in Education
DOI: 10.21449/ijate.593636
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1722
0
FAVORİ
1722
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İdealist Öğretmen Ölçeği’nin Geliştirilmesi: Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması
Yazarlar:
Niyazi Can
, Nail Yıldırım,
Gülay Bedir
,
Erkan Hasan Atalmış
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Manisa Celal Bayar Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: 10.18026/cbayarsos.628634
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3374
0
FAVORİ
3374
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Türkiye’de Yükseköğretimde Kullanılan Bağıl Değerlendirme Sistemlerinin İstatistiksel Olarak Karşılaştırılması
Yazarlar:
Erkan Hasan Atalmış
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Journal of Measurement and Evaluation in Education and Psychology
DOI: 10.21031/epod.487335
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1493
0
FAVORİ
1493
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Türkiye’deki Öğretmen Adaylarının Öğretmenlik Mesleğine Yönelik Tutumlarının Demografik Özelliklere Göre İncelenmesi: Bir Meta-Analiz Çalışması
Yazarlar:
Erkan Atalmıs
,
Akif Köse
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Journal of Measurement and Evaluation in Education and Psychology
DOI: 10.21031/epod.410287
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
4747
0
FAVORİ
4747
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
The Use of Three-Option Multiple Choice Items for Classroom Assessment
Yazarlar:
Erkan Hasan Atalmış
Yayın Bilgisi: 2018 ,
International Journal of Assessment Tools in Education
DOI: 10.21449/ijate.421167
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1485
0
FAVORİ
1485
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Çoktan seçmeli sorularda üç, dört ve hiçbiri seçenekleri
Yazarlar:
Erkan Atalmış
, Neal Kingston
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Turkish Journal of Education
DOI: 10.19128/turje.333687
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1508
0
FAVORİ
1508
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğrencilerin Kredi ve Yurtlar Kurumu yurtlarında barınma gerekçeleri ile memnuniyet düzeyleri arasındaki ilişki
Yazarlar: Gülseda Kirişçi,
Erkan Atalmış
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Kahramanmaraş Sütçü İmam Üniversitesi Eğitim Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1746
0
FAVORİ
1746
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
OECD VERİLERİNE GÖRE PISA SINAV SONUÇLARININ DEĞERLENDİRİLMESİ
Yazarlar:
İzzet Döş
,
Erkan Hasan Atalmış
Yayın Bilgisi: 2016 ,
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17240/aibuefd.2016.16.2-5000194936
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
14534
0
FAVORİ
14534
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Ahi Evran Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
International Journal of Assessment Tools in Education
Journal of Measurement and Evaluation in Education and Psychology
Kahramanmaraş Sütçü İmam Üniversitesi Eğitim Dergisi
Kahramanmaraş Sütçü İmam Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
Manisa Celal Bayar Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Sakarya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Trakya Eğitim Dergisi
Turkish Journal of Education
Editörlük
International Journal of Assessment Tools in Education
Alan Editörü
Journal of Measurement and Evaluation in Education and Psychology
Editör Yardımcısı
Scientific Educational Studies
Alan Editörü
Turkish Journal of Education
Alan Editörü
Kurul Üyeliği
CBÜ Beden Eğitimi ve Spor Bilimleri Dergisi
Gaziantep Üniversitesi Eğitim Bilimleri Dergisi
Sakarya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Turkish Journal of Education
Hakemlik
Ahi Evran Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
Anadolu Journal of Educational Sciences International
Anadolu Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Avrasya Spor Bilimleri ve Eğitim Dergisi
Çukurova Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Education Reform Journal
Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi
Harran Maarif Dergisi
International Journal of Assessment Tools in Education
Journal of Measurement and Evaluation in Education and Psychology
Kahramanmaraş Sütçü İmam Üniversitesi Eğitim Dergisi
Kahramanmaraş Sütçü İmam Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
MANAS Sosyal Araştırmalar Dergisi
Manisa Celal Bayar Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Manisa Celal Bayar Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
OPUS Toplum Araştırmaları Dergisi
Sakarya University Journal of Education
Turkish Journal of Education
Türk Eğitim Bilimleri Dergisi
Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Yayınlar
Öğretmenlerin Eğitime İnanma Düzeyleri ile İşe Bağımlılık Düzeyleri Arasındaki İlişki: Kahramanmaraş İli Örneği
Yazarlar:
Ahmet Nacar
,
Erkan Atalmış
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Ahi Evran Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
DOI: 10.31592/aeusbed.981999
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
819
1
ATIF
0
FAVORİ
819
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Development of a Preschool Teachers’ Pedagogical Content Knowledge Scale regarding Mathematics
Yazarlar:
Hatice Dağlı
,
Hacer Elif Dağlıoğlu
,
Erkan Hasan Atalmış
Yayın Bilgisi: 2020 ,
International Journal of Assessment Tools in Education
DOI: 10.21449/ijate.593636
ATIF
3
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1722
3
ATIF
0
FAVORİ
1722
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İdealist Öğretmen Ölçeği’nin Geliştirilmesi: Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması
Yazarlar:
Niyazi Can
, Nail Yıldırım,
Gülay Bedir
,
Erkan Hasan Atalmış
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Manisa Celal Bayar Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: 10.18026/cbayarsos.628634
ATIF
6
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3374
6
ATIF
0
FAVORİ
3374
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Türkiye’de Yükseköğretimde Kullanılan Bağıl Değerlendirme Sistemlerinin İstatistiksel Olarak Karşılaştırılması
Yazarlar:
Erkan Hasan Atalmış
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Journal of Measurement and Evaluation in Education and Psychology
DOI: 10.21031/epod.487335
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1493
1
ATIF
0
FAVORİ
1493
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Türkiye’deki Öğretmen Adaylarının Öğretmenlik Mesleğine Yönelik Tutumlarının Demografik Özelliklere Göre İncelenmesi: Bir Meta-Analiz Çalışması
Yazarlar:
Erkan Atalmıs
,
Akif Köse
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Journal of Measurement and Evaluation in Education and Psychology
DOI: 10.21031/epod.410287
ATIF
7
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
4747
7
ATIF
0
FAVORİ
4747
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
The Use of Three-Option Multiple Choice Items for Classroom Assessment
Yazarlar:
Erkan Hasan Atalmış
Yayın Bilgisi: 2018 ,
International Journal of Assessment Tools in Education
DOI: 10.21449/ijate.421167
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1485
1
ATIF
0
FAVORİ
1485
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Çoktan seçmeli sorularda üç, dört ve hiçbiri seçenekleri
Yazarlar:
Erkan Atalmış
, Neal Kingston
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Turkish Journal of Education
DOI: 10.19128/turje.333687
ATIF
3
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1508
3
ATIF
0
FAVORİ
1508
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
OECD VERİLERİNE GÖRE PISA SINAV SONUÇLARININ DEĞERLENDİRİLMESİ
Yazarlar:
İzzet Döş
,
Erkan Hasan Atalmış
Yayın Bilgisi: 2016 ,
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17240/aibuefd.2016.16.2-5000194936
ATIF
7
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
14534
7
ATIF
0
FAVORİ
14534
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat