avatar
Erkan Atalmış Doç. Dr. MANISA CELAL BAYAR UNIVERSITY
Yayın 13 Hakemlik 39 CrossRef Atıf 31 TR Dizin Atıf 8
13 Yayın
39 Hakemlik
31 CrossRef Atıf
8 TR Dizin Atıf

Uzmanlık Alanları

Eğitimde Ölçme ve Değerlendirme

Kurum

MANISA CELAL BAYAR UNIVERSITY

Yayınlar

0

1827

0

3571

The Use of Three-Option Multiple Choice Items for Classroom Assessment
DOI: 10.21449/ijate.421167
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1543

0

1543

Çoktan seçmeli sorularda üç, dört ve hiçbiri seçenekleri
Yazarlar: Erkan Atalmış , Neal Kingston
Yayın Bilgisi: 2017 , Turkish Journal of Education
DOI: 10.19128/turje.333687
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1565

0

1565

0

1996

OECD VERİLERİNE GÖRE PISA SINAV SONUÇLARININ DEĞERLENDİRİLMESİ
DOI: 10.17240/aibuefd.2016.16.2-5000194936
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 14751

0

14751

Yayınlar

1

0

928

3

0

1827

İdealist Öğretmen Ölçeği’nin Geliştirilmesi: Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması
DOI: 10.18026/cbayarsos.628634
ATIF 6 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 3571

6

0

3571

1

0

1589

The Use of Three-Option Multiple Choice Items for Classroom Assessment
DOI: 10.21449/ijate.421167
ATIF 1 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1543

1

0

1543

Çoktan seçmeli sorularda üç, dört ve hiçbiri seçenekleri
Yazarlar: Erkan Atalmış , Neal Kingston
Yayın Bilgisi: 2017 , Turkish Journal of Education
DOI: 10.19128/turje.333687
ATIF 3 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1565

3

0

1565

OECD VERİLERİNE GÖRE PISA SINAV SONUÇLARININ DEĞERLENDİRİLMESİ
DOI: 10.17240/aibuefd.2016.16.2-5000194936
ATIF 7 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 14751

7

0

14751

İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.