Hakkında
Hakkında
Yol Haritası
Trendler
DOI Hizmeti
Konular
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
EAH
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Firma
Şahıs
Sendika
Araştırmacılar
Dergi Sihirbazı
Yardım
Türkçe
Turkish
English
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
İbrahim Aşlamacı
Prof. Dr.
İnönü Üniversitesi İlahiyat Fakültesi Felsefe ve Din Bilimleri Bölümü
Yayın
6
Hakemlik
27
CrossRef Atıf
8
TR Dizin Atıf
45
6
Yayın
27
Hakemlik
8
CrossRef Atıf
45
TR Dizin Atıf
0000-0002-9030-5216
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Uzmanlık Alanları
Din Eğitimi
Kurum
İnönü Üniversitesi İlahiyat Fakültesi Felsefe ve Din Bilimleri Bölümü
Popüler Yayınları
İmam-Hatip Liselerinde Görev Yapan Öğretmenlerin Mesleki Doyum Düzeylerinin Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi
Yazarlar:
İbrahim Aşlamacı
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Hitit Üniversitesi İlahiyat Fakültesi Dergisi
DOI: 10.14395/hititilahiyat.333202
ATIF
2
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1600
2
ATIF
1
FAVORİ
1600
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İmam-Hatip Lisesi Öğrencilerinin Okul Aidiyet ve Dinî Tutum Düzeyleri Arasındaki İlişkinin İncelenmesi
Yazarlar:
İbrahim Aşlamacı
,
Emrah Eker
Yayın Bilgisi: 2016 ,
Değerler Eğitimi Dergisi
DOI: -
ATIF
0
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2688
0
ATIF
1
FAVORİ
2688
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yayınlar
Uluslararası Mevlana Anadolu İmam Hatip Lisesinde Öğrenim Gören Uluslararası Öğrencilerin Uyum Deneyimlerinin İncelenmesi
Yazarlar:
Alişan Erol
,
İbrahim Aşlamacı
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Talim
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
406
0
FAVORİ
406
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğretmenlerine Göre Ortaokul Din, Ahlak ve Değerler Alanı Seçmeli Derslerinde Karşılaşılan Sorunlar: Nitel Bir Araştırma
Yazarlar:
İbrahim Aşlamacı
, Ömer Faruk Gök
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Dergiabant
DOI: 10.33931/abuifd.633277
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1570
0
FAVORİ
1570
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğretmenlerine Göre Din Kültürü ve Ahlak Bilgisi Dersinin Din Öğretimi Modelleri Çerçevesinde Konumlandırılması
Yazarlar:
İbrahim Aşlamacı
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Çukurova Üniversitesi İlahiyat Fakültesi Dergisi (ÇÜİFD)
DOI: 10.30627/cuilah.504960
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2058
0
FAVORİ
2058
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İmam-Hatip Liselerinde Görev Yapan Öğretmenlerin Mesleki Doyum Düzeylerinin Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi
Yazarlar:
İbrahim Aşlamacı
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Hitit Üniversitesi İlahiyat Fakültesi Dergisi
DOI: 10.14395/hititilahiyat.333202
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1600
1
FAVORİ
1600
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İmam-Hatip Lisesi Öğrencilerinin Okul Aidiyet ve Dinî Tutum Düzeyleri Arasındaki İlişkinin İncelenmesi
Yazarlar:
İbrahim Aşlamacı
,
Emrah Eker
Yayın Bilgisi: 2016 ,
Değerler Eğitimi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2688
1
FAVORİ
2688
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Üniversite Öğrencilerinin Diyanet İşleri Başkanlığı Hizmetlerine Yönelim Durumları: İnönü Üniversitesi Örneği
Yazarlar:
İbrahim Aşlamacı
Yayın Bilgisi: 2016 ,
İnsan ve Toplum Bilimleri Araştırmaları Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3125
0
FAVORİ
3125
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Çukurova Üniversitesi İlahiyat Fakültesi Dergisi (ÇÜİFD)
Değerler Eğitimi Dergisi
Dergiabant
Hitit Üniversitesi İlahiyat Fakültesi Dergisi
İnsan ve Toplum Bilimleri Araştırmaları Dergisi
Talim
Editörlük
Değerler Eğitimi Dergisi
Alan Editörü
Kurul Üyeliği
Değerler Eğitimi Dergisi
İnsan ve Toplum Bilimleri Araştırmaları Dergisi
Religare
Hakemlik
Amasya İlahiyat Dergisi
BEÜ İlahiyat Fakültesi Dergisi
Bilimname
Bingöl Üniversitesi İlahiyat Fakültesi Dergisi
Birey ve Toplum Sosyal Bilimler Dergisi
Cumhuriyet İlahiyat Dergisi
Dergiabant
Din ve İnsan Dergisi
Dinbilimleri Akademik Araştırma Dergisi
Eskiyeni
Fırat Üniversitesi İlahiyat Fakültesi Dergisi
Gümüşhane Üniversitesi İlahiyat Fakültesi Dergisi
İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Mesned İlahiyat Araştırmaları Dergisi
Recep Tayyip Erdoğan Üniversitesi İlahiyat Fakültesi Dergisi
Rumeli İslam Araştırmaları Dergisi
Talim
Tokat İlmiyat Dergisi
Türkiye Din Eğitimi Araştırmaları Dergisi
Yayınlar
Öğretmenlerine Göre Ortaokul Din, Ahlak ve Değerler Alanı Seçmeli Derslerinde Karşılaşılan Sorunlar: Nitel Bir Araştırma
Yazarlar:
İbrahim Aşlamacı
, Ömer Faruk Gök
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Dergiabant
DOI: 10.33931/abuifd.633277
ATIF
3
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1570
3
ATIF
0
FAVORİ
1570
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğretmenlerine Göre Din Kültürü ve Ahlak Bilgisi Dersinin Din Öğretimi Modelleri Çerçevesinde Konumlandırılması
Yazarlar:
İbrahim Aşlamacı
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Çukurova Üniversitesi İlahiyat Fakültesi Dergisi (ÇÜİFD)
DOI: 10.30627/cuilah.504960
ATIF
3
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2058
3
ATIF
0
FAVORİ
2058
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İmam-Hatip Liselerinde Görev Yapan Öğretmenlerin Mesleki Doyum Düzeylerinin Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi
Yazarlar:
İbrahim Aşlamacı
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Hitit Üniversitesi İlahiyat Fakültesi Dergisi
DOI: 10.14395/hititilahiyat.333202
ATIF
2
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1600
2
ATIF
1
FAVORİ
1600
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat