avatar
Bilgin Ünal İbret Prof. Dr. Kastamonu Üniversitesi
Yayın 23 Hakemlik 9 CrossRef Atıf 33 TR Dizin Atıf 86
23 Yayın
9 Hakemlik
33 CrossRef Atıf
86 TR Dizin Atıf

Uzmanlık Alanları

Coğrafya Eğitimi Türkçe ve Sosyal Bilimler Eğitimi (Diğer) Türkiye Beşeri Coğrafyası

Kurum

Kastamonu Üniversitesi

Popüler Yayınları

Sosyal Bilgiler Öğretmenlerinin Vatanseverlik Değerinin Kazandırılmasına Yönelik Görüşleri
Yayın Bilgisi: 2017 , İlköğretim Online
DOI: 10.17051/ilkonline.2017.342974
ATIF 5 FAVORİ 2 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 5382

5

2

5382

0

2

1234

KASTAMONU ŞEHRİNDE KÜLTÜR VE İNANÇ TURİZMİ
Yazarlar: Ünal İbret , Duran Aydınözü , Mustafa Uğurlu
Yayın Bilgisi: 2015 , Marmara Coğrafya Dergisi
DOI: 10.14781/mcd.00582
ATIF 0 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 13796

0

1

13796

0

1

3830

KARADENİZ KIYISINDA STRATEJİK BİR LİMAN: İNEBOLU LİMANI
Yazarlar: B.ünal İbret , Duran Aydınöz , Fahriye Bekdaş
Yayın Bilgisi: 2011 , Coğrafya Dergisi
DOI: -
ATIF 0 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 4013

0

1

4013

Yayınlar

0

80

0

490

0

327

0

395

1

547

0

1429

0

2658

0

4434

0

2285

0

4057

Sosyal Bilgiler Öğretmenlerinin Vatanseverlik Değerinin Kazandırılmasına Yönelik Görüşleri
Yayın Bilgisi: 2017 , İlköğretim Online
DOI: 10.17051/ilkonline.2017.342974
FAVORİ 2 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 5382

2

5382

0

1660

0

3941

1

3830

0

660

KASTAMONU ŞEHRİNDE KÜLTÜR VE İNANÇ TURİZMİ
Yazarlar: Ünal İbret , Duran Aydınözü , Mustafa Uğurlu
Yayın Bilgisi: 2015 , Marmara Coğrafya Dergisi
DOI: 10.14781/mcd.00582
FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 13796

1

13796

KASTAMONU'NUN GÖÇ OLGUSU
Yayın Bilgisi: 2011 , Coğrafya Dergisi
DOI: -
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 3962

0

3962

KARADENİZ KIYISINDA STRATEJİK BİR LİMAN: İNEBOLU LİMANI
Yazarlar: B.ünal İbret , Duran Aydınöz , Fahriye Bekdaş
Yayın Bilgisi: 2011 , Coğrafya Dergisi
DOI: -
FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 4013

1

4013

0

7286

Yayınlar

1

0

1429

8

0

2658

4

0

4434

7

0

4917

4

0

2285

Sosyal Bilgiler Öğretmenlerinin Vatanseverlik Değerinin Kazandırılmasına Yönelik Görüşleri
Yayın Bilgisi: 2017 , İlköğretim Online
DOI: 10.17051/ilkonline.2017.342974
ATIF 5 FAVORİ 2 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 5382

5

2

5382

4

0

4538