Hakkında
Hakkında
Yol Haritası
Trendler
DOI Hizmeti
Konular
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
EAH
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Firma
Şahıs
Sendika
Araştırmacılar
Dergi Sihirbazı
Yardım
Türkçe
Turkish
English
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Ufuk Sözcü
Doç. Dr.
TOKAT GAZİOSMANPAŞA ÜNİVERSİTESİ
Yayın
15
Hakemlik
20
CrossRef Atıf
41
TR Dizin Atıf
44
15
Yayın
20
Hakemlik
41
CrossRef Atıf
44
TR Dizin Atıf
0000-0002-6809-4774
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Uzmanlık Alanları
Coğrafya Eğitimi
Sosyal Bilgiler Eğitimi
Afet ve Acil Durum Yönetimi
Afet eğitimi
Kurum
TOKAT GAZİOSMANPAŞA ÜNİVERSİTESİ
Yayınlar
Geography Teachers' Views on Harm De Blij's Book 'Why Geography Is Important'
Yazarlar:
Ufuk Sözcü
,
Abdullah Türker
,
Erkan Dündar
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Participatory Educational Research
DOI: 10.17275/per.24.78.11.6
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
83
0
FAVORİ
83
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Coğrafya Öğretmenlerinin Öğretim Programı Okuryazarlık Düzeylerinin İncelenmesi
Yazarlar:
Erkan Dündar
,
Ufuk Sözcü
,
Abdullah Türker
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17152/gefad.1301335
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
679
0
FAVORİ
679
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Coğrafya Ders Kitaplarında Kök Değerler / Root Values in Geography Textbooks
Yazarlar:
Abdullah Türker
,
Erkan Dündar
,
Ufuk Sözcü
Yayın Bilgisi: 2023 ,
e-Uluslararası Eğitim Araştırmaları Dergisi
DOI: 10.19160/e-ijer.1278950
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
738
0
FAVORİ
738
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Lise Öğrencilerinin Coğrafi Bilginin Günlük Yaşama Yansımalarına İlişkin Değerlendirmeleri
Yazarlar:
Ufuk Sözcü
,
Abdullah Türker
,
Erkan Dündar
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Journal of Teacher Education and Lifelong Learning
DOI: 10.51535/tell.1264253
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
325
0
FAVORİ
325
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
LİSE ÖĞRENCİLERİNİN SU OKURYAZARLIK DÜZEYLERİNİN TESPİT EDİLMESİ: İSTANBUL İLİ ÖRNEĞİ
Yazarlar:
Murat Mücahit Yentür
,
Ufuk Sözcü
,
Duran Aydınözü
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Ondokuz Mayıs Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2398
0
FAVORİ
2398
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Üniversite Giriş Sınavlarındaki Coğrafya Sorularının Coğrafi Becerilere Göre Dağılımı
Yazarlar:
Abdullah Türker
,
Ufuk Sözcü
Yayın Bilgisi: 2021 ,
OPUS Uluslararası Toplum Araştırmaları Dergisi
DOI: 10.26466/opus.827816
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
981
0
FAVORİ
981
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İklim Analizine Yönelik Bir Uygulama: Boyabat İlçesi Örneği
Yazarlar:
Duran Aydınözü
,
Ufuk Sözcü
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Afyon Kocatepe Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: 10.32709/akusosbil.719431
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2350
0
FAVORİ
2350
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Coğrafya Bölümü Öğrencilerinin Doğal Afetlere Yönelik Farkındalıklarının Mekânsal Düşünme Bağlamında Analizi
Yazarlar:
Ufuk Sözcü
,
Duran Aydınözü
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Erciyes Journal of Education
DOI: 10.32433/eje.666511
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1357
0
FAVORİ
1357
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Doğal Afet Okuryazarlığı Dersi Öğretim Programı Önerisi
Yazarlar:
Ufuk Sözcü
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Afet ve Risk Dergisi
DOI: 10.35341/afet.708183
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1523
0
FAVORİ
1523
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
9. SINIF COĞRAFYA DERSİ ÖĞRETİM PROGRAMI KAZANIMLARININ YENİLENMİŞ BLOOM TAKSONOMİSİNE GÖRE ANALİZİ
Yazarlar:
Ufuk Sözcü
,
Duran Aydınözü
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Doğu Coğrafya Dergisi
DOI: 10.17295/ataunidcd.635053
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1649
0
FAVORİ
1649
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
ÖĞRETMEN ADAYLARININ DOĞAL AFET OKURYAZARLIK DÜZEYLERİNİN ÇEŞİTLİ DEĞİŞKENLERE GÖRE İNCELENMESİ
Yazarlar:
Ufuk Sözcü
,
Duran Aydınözü
Yayın Bilgisi: 2019 ,
lnternational Journal of Geography and Geography Education
DOI: 10.32003/iggei.566164
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3716
0
FAVORİ
3716
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
7. Sınıf Öğrencilerinin Bilimsellik Değerine İlişkin Zihinsel Modellerindeki Değişim
Yazarlar:
Ufuk Sözcü
,
Duran Aydınözü
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Kastamonu Education Journal
DOI: 10.24106/kefdergi.389882
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1121
0
FAVORİ
1121
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Coğrafya Öğretiminde EBA İçeriklerinin Öğrenci Başarısına Etkisi
Yazarlar: Duran Aydınözü,
Ufuk Sözcü
, Vedat Akbaş
Yayın Bilgisi: 2016 ,
Karadeniz Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1367
0
FAVORİ
1367
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Bilimsellik Değerine İlişkin Zihinsel Modellerin Değişiminin Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi
Yazarlar:
Ufuk Sözcü
,
Abdullah Oğuzhan Kıldan
,
Duran Aydınözü
,
Bilgin Ünal İbret
Yayın Bilgisi: 2016 ,
Cumhuriyet Uluslararası Eğitim Dergisi
DOI: 10.30703/cije.321389
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3584
0
FAVORİ
3584
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
SOSYAL BİLGİLER ÖĞRETMENLERİNİN COĞRAFYA KONULARININ ÖĞRETİMİNE İLİŞKİN ÖZ YETERLİKLERİ
Yazarlar:
UFUK Sözcü
,
SİBEL Oğuz
,
DURAN Aydınözü
Yayın Bilgisi: 2016 ,
Marmara Coğrafya Dergisi
DOI: 10.14781/mcd.28062
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1997
0
FAVORİ
1997
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Afet ve Risk Dergisi
Afyon Kocatepe Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
Cumhuriyet Uluslararası Eğitim Dergisi
Doğu Coğrafya Dergisi
e-Uluslararası Eğitim Araştırmaları Dergisi
Erciyes Journal of Education
Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi
Journal of Teacher Education and Lifelong Learning
Karadeniz Sosyal Bilimler Dergisi
Kastamonu Education Journal
lnternational Journal of Geography and Geography Education
Marmara Coğrafya Dergisi
Ondokuz Mayıs Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
OPUS Uluslararası Toplum Araştırmaları Dergisi
Participatory Educational Research
Hakemlik
Afet ve Risk Dergisi
Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi
Ahmet Keleşoğlu Eğitim Fakültesi Dergisi
Anadolu Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Bayburt Eğitim Fakültesi Dergisi
Bilim Armonisi
Cumhuriyet Uluslararası Eğitim Dergisi
Dokuz Eylül Üniversitesi Buca Eğitim Fakültesi Dergisi
Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Journal of Social Sciences And Education
lnternational Journal of Geography and Geography Education
Ondokuz Mayıs Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Social Scientific Centered Issues
Sürdürülebilir Mühendislik Uygulamaları ve Teknolojik Gelişmeler Dergisi
Türk Deprem Araştırma Dergisi
Uluslararası Türk Eğitim Bilimleri Dergisi
Yayınlar
Lise Öğrencilerinin Coğrafi Bilginin Günlük Yaşama Yansımalarına İlişkin Değerlendirmeleri
Yazarlar:
Ufuk Sözcü
,
Abdullah Türker
,
Erkan Dündar
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Journal of Teacher Education and Lifelong Learning
DOI: 10.51535/tell.1264253
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
325
1
ATIF
0
FAVORİ
325
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Üniversite Giriş Sınavlarındaki Coğrafya Sorularının Coğrafi Becerilere Göre Dağılımı
Yazarlar:
Abdullah Türker
,
Ufuk Sözcü
Yayın Bilgisi: 2021 ,
OPUS Uluslararası Toplum Araştırmaları Dergisi
DOI: 10.26466/opus.827816
ATIF
2
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
981
2
ATIF
0
FAVORİ
981
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Coğrafya Bölümü Öğrencilerinin Doğal Afetlere Yönelik Farkındalıklarının Mekânsal Düşünme Bağlamında Analizi
Yazarlar:
Ufuk Sözcü
,
Duran Aydınözü
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Erciyes Journal of Education
DOI: 10.32433/eje.666511
ATIF
5
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1357
5
ATIF
0
FAVORİ
1357
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Doğal Afet Okuryazarlığı Dersi Öğretim Programı Önerisi
Yazarlar:
Ufuk Sözcü
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Afet ve Risk Dergisi
DOI: 10.35341/afet.708183
ATIF
6
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1523
6
ATIF
0
FAVORİ
1523
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
9. SINIF COĞRAFYA DERSİ ÖĞRETİM PROGRAMI KAZANIMLARININ YENİLENMİŞ BLOOM TAKSONOMİSİNE GÖRE ANALİZİ
Yazarlar:
Ufuk Sözcü
,
Duran Aydınözü
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Doğu Coğrafya Dergisi
DOI: 10.17295/ataunidcd.635053
ATIF
6
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1649
6
ATIF
0
FAVORİ
1649
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
ÖĞRETMEN ADAYLARININ DOĞAL AFET OKURYAZARLIK DÜZEYLERİNİN ÇEŞİTLİ DEĞİŞKENLERE GÖRE İNCELENMESİ
Yazarlar:
Ufuk Sözcü
,
Duran Aydınözü
Yayın Bilgisi: 2019 ,
lnternational Journal of Geography and Geography Education
DOI: 10.32003/iggei.566164
ATIF
16
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3716
16
ATIF
0
FAVORİ
3716
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
7. Sınıf Öğrencilerinin Bilimsellik Değerine İlişkin Zihinsel Modellerindeki Değişim
Yazarlar:
Ufuk Sözcü
,
Duran Aydınözü
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Kastamonu Education Journal
DOI: 10.24106/kefdergi.389882
ATIF
2
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1121
2
ATIF
0
FAVORİ
1121
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Bilimsellik Değerine İlişkin Zihinsel Modellerin Değişiminin Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi
Yazarlar:
Ufuk Sözcü
,
Abdullah Oğuzhan Kıldan
,
Duran Aydınözü
,
Bilgin Ünal İbret
Yayın Bilgisi: 2016 ,
Cumhuriyet Uluslararası Eğitim Dergisi
DOI: 10.30703/cije.321389
ATIF
3
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3584
3
ATIF
0
FAVORİ
3584
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat