avatar
Adem Yılmaz Doç. Dr. KASTAMONU UNIVERSITY, FACULTY OF EDUCATION
Yayın 22 Hakemlik 73 CrossRef Atıf 96 TR Dizin Atıf 34
22 Yayın
73 Hakemlik
96 CrossRef Atıf
34 TR Dizin Atıf

Uzmanlık Alanları

Eğitimde Ölçme ve Değerlendirme Fen Bilgisi Eğitimi Fen ve Matematik Alanları Eğitimi Kalite Yönetimi

Kurum

KASTAMONU UNIVERSITY, FACULTY OF EDUCATION

Popüler Yayınları

STEM EĞİTİMİNDE OKUL DIŞI ÖĞRENME ORTAMLARI: Kastamonu Bilim Kampı
Yayın Bilgisi: 2019 , Journal of STEAM Education
DOI: -
ATIF 0 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 6216

0

1

6216

7

1

1553

Yayınlar

0

182

0

379

0

731

0

1063

COVID-19 Pandemisi’nin Yükseköğretimdeki İz Düşümleri
DOI: 10.19171/uefad.1080619
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 781

0

781

0

698

1

1553

0

537

0

13421

0

4205

0

13741

0

433

STEM EĞİTİMİNDE OKUL DIŞI ÖĞRENME ORTAMLARI: Kastamonu Bilim Kampı
Yayın Bilgisi: 2019 , Journal of STEAM Education
DOI: -
FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 6216

1

6216

Prospective Teachers' Views on Beauty Criteria
Yazarlar: Huseyin Uysal, Adem Yilmaz
DOI: 10.12973/ijem.5.3.337
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 329

0

329

Required Quality Standards for Augmented Reality Applications
Yazarlar: Adem Yılmaz , Buket Ertuğrul Akyol
DOI: -
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 808

0

808

Examination of Science Teacher Candidates and Instructors' Opinions Toward Bologna Process
Yazarlar: Adem Yılmaz , Zeynep Fakirullahoğlu
Yayın Bilgisi: 2016 , Participatory Educational Research
DOI: -
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 458

0

458

Yayınlar

1

0

379

Enhancing the Professional Skills Development Project (MESGEP): An Attempt to Facilitate Ecological Awareness
Yayın Bilgisi: 2024 , Participatory Educational Research
DOI: 10.17275/per.24.2.11.1
ATIF 1 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 731

1

0

731

COVID-19 Pandemisi’nin Yükseköğretimdeki İz Düşümleri
DOI: 10.19171/uefad.1080619
ATIF 1 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 781

1

0

781

5

0

698

7

1

1553

45

0

13421

Öğretmen Adaylarının “Çevre Duyarlılığı” Kavramına Yönelik Metaforik Algıları
Yayın Bilgisi: 2020 , Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17152/gefad.699406
ATIF 20 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 4205

20

0

4205

12

0

13741