avatar
Adem Yılmaz Doç. Dr. KASTAMONU UNIVERSITY, FACULTY OF EDUCATION
Yayın 20 Hakemlik 72 CrossRef Atıf 95 TR Dizin Atıf 34
20 Yayın
72 Hakemlik
95 CrossRef Atıf
34 TR Dizin Atıf

Uzmanlık Alanları

Eğitimde Ölçme ve Değerlendirme Fen Bilgisi Eğitimi Fen ve Matematik Alanları Eğitimi Kalite Yönetimi

Kurum

KASTAMONU UNIVERSITY, FACULTY OF EDUCATION

Popüler Yayınları

STEM EĞİTİMİNDE OKUL DIŞI ÖĞRENME ORTAMLARI: Kastamonu Bilim Kampı
Yayın Bilgisi: 2019 , Journal of STEAM Education
DOI: -
ATIF 0 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 6102

0

1

6102

7

1

1528

Yayınlar

0

354

0

687

0

987

COVID-19 Pandemisi’nin Yükseköğretimdeki İz Düşümleri
DOI: 10.19171/uefad.1080619
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 755

0

755

0

665

1

1528

0

502

0

13137

0

4148

0

13633

0

423

STEM EĞİTİMİNDE OKUL DIŞI ÖĞRENME ORTAMLARI: Kastamonu Bilim Kampı
Yayın Bilgisi: 2019 , Journal of STEAM Education
DOI: -
FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 6102

1

6102

Prospective Teachers' Views on Beauty Criteria
Yazarlar: Huseyin Uysal, Adem Yilmaz
DOI: 10.12973/ijem.5.3.337
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 310

0

310

Required Quality Standards for Augmented Reality Applications
Yazarlar: Adem Yılmaz , Buket Ertuğrul Akyol
DOI: -
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 791

0

791

Examination of Science Teacher Candidates and Instructors' Opinions Toward Bologna Process
Yazarlar: Adem Yılmaz , Zeynep Fakirullahoğlu
Yayın Bilgisi: 2016 , Participatory Educational Research
DOI: -
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 443

0

443

Yayınlar

1

0

354

Enhancing the Professional Skills Development Project (MESGEP): An Attempt to Facilitate Ecological Awareness
Yayın Bilgisi: 2024 , Participatory Educational Research
DOI: 10.17275/per.24.2.11.1
ATIF 1 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 687

1

0

687

COVID-19 Pandemisi’nin Yükseköğretimdeki İz Düşümleri
DOI: 10.19171/uefad.1080619
ATIF 1 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 755

1

0

755

5

0

665

7

1

1528

45

0

13137

Öğretmen Adaylarının “Çevre Duyarlılığı” Kavramına Yönelik Metaforik Algıları
Yayın Bilgisi: 2020 , Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17152/gefad.699406
ATIF 20 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 4148

20

0

4148

12

0

13633

İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.