Murat BAŞAR Prof. Dr. UŞAK ÜNİVERSİTESİ
Yayın 20 Hakemlik 40 CrossRef Atıf 52
20 Yayın
40 Hakemlik
52 CrossRef Atıf
Takipçi
Takip Edilen

Uzmanlık Alanları

Eğitim

Kurum

UŞAK ÜNİVERSİTESİ

Popüler Yayınları

DİSGRAFİLİ ÖĞRENCİLERİN YAZMA HATALARININ İNCELENMESİ
Yazarlar: Murat BAŞAR , Gizem ALKAN
Yayın Bilgisi: 2020 , Milli Eğitim Dergisi
DOI: -
ATIF 0 FAVORİ 2 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 4782

0

ATIF

2

FAVORİ

4782

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

0

ATIF

1

FAVORİ

1946

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğrencilerin Matematik Korkusunun İncelenmesi
Yazarlar: Murat BAŞAR , Midrabi DOĞAN
DOI: -
ATIF 0 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 3616

0

ATIF

1

FAVORİ

3616

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

0

ATIF

1

FAVORİ

1169

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
SINIF ÖĞRETMENLERİNİN MESLEĞE BAŞLANGIÇ SÜRECİNDE YAŞADIKLARI GERÇEKLİK ŞOKUNUN İNCELENMESİ
Yayın Bilgisi: 2022 , Milli Eğitim Dergisi
DOI: 10.37669/milliegitim.894792
ATIF 0 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 746

0

ATIF

1

FAVORİ

746

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

Yayınlar

SINIF ÖĞRETMENLERİNİN MESLEĞE BAŞLANGIÇ SÜRECİNDE YAŞADIKLARI GERÇEKLİK ŞOKUNUN İNCELENMESİ
Yayın Bilgisi: 2022 , Milli Eğitim Dergisi
DOI: 10.37669/milliegitim.894792
FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 746

1

FAVORİ

746

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
ALGILANAN OKUL ETKİLİLİĞİNİN ÇEŞİTLİ DEĞİŞKENLERE GÖRE İNCELENMESİ
Yazarlar: Murat BAŞAR , Serkan UĞUR, Halil ÖZKAN, Özlem ORHAN
DOI: -
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 266

0

FAVORİ

266

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

0

FAVORİ

7496

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğrencilerin Matematik Korkusunun İncelenmesi
Yazarlar: Murat BAŞAR , Midrabi DOĞAN
DOI: -
FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 3616

1

FAVORİ

3616

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
DİSGRAFİLİ ÖĞRENCİLERİN YAZMA HATALARININ İNCELENMESİ
Yazarlar: Murat BAŞAR , Gizem ALKAN
Yayın Bilgisi: 2020 , Milli Eğitim Dergisi
DOI: -
FAVORİ 2 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 4782

2

FAVORİ

4782

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İlk okuma ve yazma öğretiminde karşılaşılan sorunlar ve çözüm önerileri
Yazarlar: Murat BAŞAR , Hatice Merve TANIŞ GÜRBÜZ
DOI: 10.35233/oyea.666563
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 3489

0

FAVORİ

3489

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
ÖĞRENCİLERİN MATEMATİK DERSİNE İLİŞKİN KORKU NEDENLERİNİ BELİRLEMEYE YÖNELİK BİR ÖLÇEĞİN GELİŞTİRİLMESİ
Yazarlar: Murat BAŞAR , Midrabi Cihangir DOĞAN
DOI: 10.17240/aibuefd.2020.20.52925-650846
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1607

0

FAVORİ

1607

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

0

FAVORİ

3662

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Mülteci Öğrencilerin Bulunduğu Sınıflarda Öğrenme Sürecinde Karşılaşılan Sorunlar
Yazarlar: Murat BAŞAR , Durdağı AKAN, Muhammed ÇİFTÇİ
Yayın Bilgisi: 2018 , Kastamonu Education Journal
DOI: 10.24106/kefdergi.427432
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 5855

0

FAVORİ

5855

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Bilim Şenliği Etkinliklerinin Öğrenci Veli Ve Öğretmen Görüşlerine Göre İncelenmesi
Yazarlar: Murat BAŞAR , Cihangir DOĞAN, Nurcan ŞENER , Zübeyir Gökhan DOĞAN
DOI: -
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1537

0

FAVORİ

1537

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İLKOKULDA ÖĞRETMEN ÖĞRENCİ İLETİŞİMİ
Yazarlar: Murat BAŞAR , M. Cihangir DOĞAN, Nurcan ŞENER , Özcan UZUN, Hüdayettin TOPAL
DOI: 10.29065/usakead.339105
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 5381

0

FAVORİ

5381

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

0

FAVORİ

796

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

0

FAVORİ

927

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

1

FAVORİ

1946

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

Yayınlar

2

ATIF

0

FAVORİ

7496

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İlk okuma ve yazma öğretiminde karşılaşılan sorunlar ve çözüm önerileri
Yazarlar: Murat BAŞAR , Hatice Merve TANIŞ GÜRBÜZ
DOI: 10.35233/oyea.666563
ATIF 12 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 3489

12

ATIF

0

FAVORİ

3489

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
ÖĞRENCİLERİN MATEMATİK DERSİNE İLİŞKİN KORKU NEDENLERİNİ BELİRLEMEYE YÖNELİK BİR ÖLÇEĞİN GELİŞTİRİLMESİ
Yazarlar: Murat BAŞAR , Midrabi Cihangir DOĞAN
DOI: 10.17240/aibuefd.2020.20.52925-650846
ATIF 1 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1607

1

ATIF

0

FAVORİ

1607

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Mülteci Öğrencilerin Bulunduğu Sınıflarda Öğrenme Sürecinde Karşılaşılan Sorunlar
Yazarlar: Murat BAŞAR , Durdağı AKAN, Muhammed ÇİFTÇİ
Yayın Bilgisi: 2018 , Kastamonu Education Journal
DOI: 10.24106/kefdergi.427432
ATIF 33 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 5855

33

ATIF

0

FAVORİ

5855

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İLKOKULDA ÖĞRETMEN ÖĞRENCİ İLETİŞİMİ
Yazarlar: Murat BAŞAR , M. Cihangir DOĞAN, Nurcan ŞENER , Özcan UZUN, Hüdayettin TOPAL
DOI: 10.29065/usakead.339105
ATIF 3 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 5381

3

ATIF

0

FAVORİ

5381

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.