Hakkında
Hakkında
Yol Haritası
Trendler
DOI Hizmeti
Konular
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
EAH
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Firma
Şahıs
Sendika
Araştırmacılar
Dergi Sihirbazı
Yardım
Türkçe
Turkish
English
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Araştırmacılar
Murat Başar
Murat Başar
Prof. Dr.
UŞAK ÜNİVERSİTESİ
Yayın
23
Hakemlik
43
CrossRef Atıf
72
23
Yayın
43
Hakemlik
72
CrossRef Atıf
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Uzmanlık Alanları
Eğitim
Kurum
UŞAK ÜNİVERSİTESİ
Popüler Yayınları
DİSGRAFİLİ ÖĞRENCİLERİN YAZMA HATALARININ İNCELENMESİ
Yazarlar:
Murat Başar
, Gizem Alkan
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Milli Eğitim Dergisi
DOI: -
ATIF
0
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
6595
0
ATIF
2
FAVORİ
6595
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
ÖĞRENCİLERİN MATEMATİK DERSİNE İLİŞKİN KORKU NEDENLERİNİ BELİRLEMEYE YÖNELİK BİR ÖLÇEĞİN GELİŞTİRİLMESİ
Yazarlar:
Murat Başar
, Midrabi Cihangir Doğan
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17240/aibuefd.2020.20.52925-650846
ATIF
1
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1881
1
ATIF
1
FAVORİ
1881
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İlkokulda İngilizce Öğretiminin Öğretmen Görüşlerine Göre İncelenmesi
Yazarlar:
Murat Başar
Yayın Bilgisi: 2016 ,
Uşak Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: -
ATIF
0
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2240
0
ATIF
1
FAVORİ
2240
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Okul Öncesi Dönemde Kalem Tutma Etkinliklerinin İlk Okuma Yazma Sürecine Etkisi
Yazarlar:
Murat Başar
,
Midarbi Cihangir Doğan
,
Nurcan Üstündağ Şener
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Uşak Üniversitesi Eğitim Araştırmaları Dergisi
DOI: -
ATIF
0
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1352
0
ATIF
1
FAVORİ
1352
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
SINIF ÖĞRETMENLERİNİN MESLEĞE BAŞLANGIÇ SÜRECİNDE YAŞADIKLARI GERÇEKLİK ŞOKUNUN İNCELENMESİ
Yazarlar:
Murat Başar
,
Durdağı Akan
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Milli Eğitim Dergisi
DOI: 10.37669/milliegitim.894792
ATIF
1
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1099
1
ATIF
1
FAVORİ
1099
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yayınlar
SINIF ÖĞRETMENLERİNİN EĞİTİM FELSEFESİ EĞİLİMLERİ İLE SERBEST ETKİNLİKLER DERSİNE YÖNELİK GÖRÜŞLERİ ARASINDAKİ İLİŞKİNİN İNCELENMESİ
Yazarlar:
Burak Gürbüz
,
Murat Başar
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Uluslararası Liderlik Eğitimi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
123
0
FAVORİ
123
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğretmenlik Mesleği Mutluluk Ölçeğinin Geliştirilmesi / Development of the Teaching Profession Happiness Scale
Yazarlar:
Murat Başar
,
Süleyman Göksoy
Yayın Bilgisi: 2024 ,
e-Uluslararası Eğitim Araştırmaları Dergisi
DOI: 10.19160/e-ijer.1451261
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
337
0
FAVORİ
337
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yaratıcı Yazma Becerilerinin Geliştirilmesi Üzerine Bir Araştırma
Yazarlar:
Zekerya Batur
,
Murat Başar
,
Simuzar Yusufoğlu
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Milli Eğitim Dergisi
DOI: 10.37669/milliegitim.1305274
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
713
0
FAVORİ
713
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
OKUL ÖNCESİ ÖĞRETMENLERİNİN SINIF YÖNETİM BECERİLERİNİN FARKLI DEĞİŞKENLER AÇISINDAN İNCELENMESİ
Yazarlar:
Şerife Cengiz
,
Murat Başar
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Uluslararası Liderlik Eğitimi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
362
0
FAVORİ
362
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
OKUL MÜDÜRLERİNİN SERGİLEMİŞ OLDUĞU LİDERLİK STİLLERİNİN OKUL MUTLULUĞUNA YÖNELİK ÖĞRETMEN GÖRÜŞLERİ
Yazarlar:
Doğan Yalçın
,
Murat Başar
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Uluslararası Liderlik Eğitimi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
406
0
FAVORİ
406
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğretmen ve Okul Yöneticilerinin Uzaktan Eğitim Deneyimlerinin Mesleki Gelişimlerine Olan Etkileri ve Önerileri
Yazarlar:
Murat Başar
,
Taner Tanoba
,
Hilal Gurkan
,
Hülya Doğan
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Eurasian Journal of Teacher Education
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
284
0
FAVORİ
284
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
SINIF ÖĞRETMENLERİNİN MESLEĞE BAŞLANGIÇ SÜRECİNDE YAŞADIKLARI GERÇEKLİK ŞOKUNUN İNCELENMESİ
Yazarlar:
Murat Başar
,
Durdağı Akan
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Milli Eğitim Dergisi
DOI: 10.37669/milliegitim.894792
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1099
1
FAVORİ
1099
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
ALGILANAN OKUL ETKİLİLİĞİNİN ÇEŞİTLİ DEĞİŞKENLERE GÖRE İNCELENMESİ
Yazarlar:
Murat Başar
, Serkan Uğur, Halil Özkan, Özlem Orhan
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Uluslararası Liderlik Eğitimi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
380
0
FAVORİ
380
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Özel/Minik Mucitler 4007 TÜBİTAK Bilim Şenliği Programının Öğrenci Görüşlerine Göre İncelenmesi
Yazarlar:
Murat Başar
,
Hilal Gurkan
,
Atakan Avcı
,
Nazlı Sökmen Bedel
,
Abdussamet Aktaş
,
Mustafa Gündüz
,
Adem Soylu
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Araştırma ve Deneyim Dergisi
DOI: 10.47214/adeder.1026808
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1390
1
FAVORİ
1390
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğrenme Güçlüğü Yaşayan Öğrencilerin Eğitiminde Bir Eylem Araştırması
Yazarlar:
Murat Başar
,
Ahmet Göncü
,
Muhammet Sait Baran
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Pamukkale Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.9779/pauefd.687030
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
9443
0
FAVORİ
9443
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğrencilerin Matematik Korkusunun İncelenmesi
Yazarlar:
Murat Başar
, Midrabi Doğan
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Turkish Journal of Educational Studies
DOI: -
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
5035
1
FAVORİ
5035
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Okul Öncesi Dönemde Kalem Tutma Etkinliklerinin İlk Okuma Yazma Sürecine Etkisi
Yazarlar:
Murat Başar
,
Midarbi Cihangir Doğan
,
Nurcan Üstündağ Şener
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Uşak Üniversitesi Eğitim Araştırmaları Dergisi
DOI: -
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1352
1
FAVORİ
1352
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
DİSGRAFİLİ ÖĞRENCİLERİN YAZMA HATALARININ İNCELENMESİ
Yazarlar:
Murat Başar
, Gizem Alkan
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Milli Eğitim Dergisi
DOI: -
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
6595
2
FAVORİ
6595
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İlk okuma ve yazma öğretiminde karşılaşılan sorunlar ve çözüm önerileri
Yazarlar:
Murat Başar
, Hatice Merve Tanış Gürbüz
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Okuma Yazma Eğitimi Araştırmaları
DOI: 10.35233/oyea.666563
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
4666
0
FAVORİ
4666
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
ÖĞRENCİLERİN MATEMATİK DERSİNE İLİŞKİN KORKU NEDENLERİNİ BELİRLEMEYE YÖNELİK BİR ÖLÇEĞİN GELİŞTİRİLMESİ
Yazarlar:
Murat Başar
, Midrabi Cihangir Doğan
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17240/aibuefd.2020.20.52925-650846
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1881
1
FAVORİ
1881
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
OKUL GÜVENLİĞİNE İLİŞKİN YÖNETİCİ, ÖĞRETMEN VE ÖĞRENCİ GÖRÜŞLERİ
Yazarlar:
Serkan Akgün
,
Murat Başar
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Uşak Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
4585
0
FAVORİ
4585
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
SINIF ÖĞRETMENLERİNİN 2015 YILI İLKÖĞRETİM MATEMATİK ÖĞRETİM PROGRAMINDAKİ GEOMETRİ KAZANIMLARINA YÖNELİK GÖRÜŞLERİ
Yazarlar:
Murat Başar
,
Doğan Yalçın
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Düzce Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
484
0
FAVORİ
484
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Mülteci Öğrencilerin Bulunduğu Sınıflarda Öğrenme Sürecinde Karşılaşılan Sorunlar
Yazarlar:
Murat Başar
, Durdağı Akan,
Muhammed Çiftçi
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Kastamonu Education Journal
DOI: 10.24106/kefdergi.427432
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
6613
0
FAVORİ
6613
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Bilim Şenliği Etkinliklerinin Öğrenci Veli Ve Öğretmen Görüşlerine Göre İncelenmesi
Yazarlar:
Murat Başar
, Cihangir Doğan,
Nurcan Şener
, Zübeyir Gökhan Doğan
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Uşak Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1824
0
FAVORİ
1824
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İLKOKULDA ÖĞRETMEN ÖĞRENCİ İLETİŞİMİ
Yazarlar:
Murat Başar
, M. Cihangir Doğan,
Nurcan Şener
, Özcan Uzun, Hüdayettin Topal
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Uşak Üniversitesi Eğitim Araştırmaları Dergisi
DOI: 10.29065/usakead.339105
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
6043
0
FAVORİ
6043
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğretmen Adaylarının Sınıf Yönetimi Dersi Tutumlarının Belirlenmesine Yönelik Bir Ölçeğin Geliştirilmesi
Yazarlar:
Murat Başar
, M. Cihangir Doğan,
Durdağı Akan
,
Nurcan Şener
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Uşak Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
910
0
FAVORİ
910
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Temel Eğitimden Ortaöğretime Geçiş Sınavının (TEOGS) Öğretmen VE Öğrenci Görüşlerine Göre İncelenmesi
Yazarlar: Zekerya Batur,
Murat Başar
, Emel Şaşmaz
Yayın Bilgisi: 2016 ,
Eğitim Ve İnsani Bilimler Dergisi: Teori Ve Uygulama
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1017
0
FAVORİ
1017
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İlkokulda İngilizce Öğretiminin Öğretmen Görüşlerine Göre İncelenmesi
Yazarlar:
Murat Başar
Yayın Bilgisi: 2016 ,
Uşak Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: -
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2240
1
FAVORİ
2240
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Araştırma ve Deneyim Dergisi
Düzce Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
e-Uluslararası Eğitim Araştırmaları Dergisi
Eğitim Ve İnsani Bilimler Dergisi: Teori Ve Uygulama
Eurasian Journal of Teacher Education
Kastamonu Education Journal
Milli Eğitim Dergisi
Okuma Yazma Eğitimi Araştırmaları
Pamukkale Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Turkish Journal of Educational Studies
Uluslararası Liderlik Eğitimi Dergisi
Uşak Üniversitesi Eğitim Araştırmaları Dergisi
Uşak Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
Kurul Üyeliği
Eurasian Journal of Teacher Education
Hakemlik
Araştırma ve Deneyim Dergisi
Avrasya Dil Eğitimi ve Araştırmaları Dergisi
Dokuz Eylül Üniversitesi Buca Eğitim Fakültesi Dergisi
Düzce Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
e-Kafkas Eğitim Araştırmaları Dergisi
e-Uluslararası Eğitim Araştırmaları Dergisi
Eğitim Ve İnsani Bilimler Dergisi: Teori Ve Uygulama
Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Eurasian Journal of Teacher Education
İstanbul Aydın Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
International Journal of Arts and Social Studies
International Journal of Social Science Research
Journal of Innovative Research in Social Studies
Milli Eğitim Dergisi
Nevşehir Hacı Bektaş Veli Üniversitesi SBE Dergisi
Participatory Educational Research
Turkish Journal of Educational Studies
Uluslararası Liderlik Eğitimi Dergisi
Uluslararası Temel Eğitim Araştırmaları Dergisi
Uşak Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
Yayınlar
SINIF ÖĞRETMENLERİNİN MESLEĞE BAŞLANGIÇ SÜRECİNDE YAŞADIKLARI GERÇEKLİK ŞOKUNUN İNCELENMESİ
Yazarlar:
Murat Başar
,
Durdağı Akan
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Milli Eğitim Dergisi
DOI: 10.37669/milliegitim.894792
ATIF
1
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1099
1
ATIF
1
FAVORİ
1099
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Özel/Minik Mucitler 4007 TÜBİTAK Bilim Şenliği Programının Öğrenci Görüşlerine Göre İncelenmesi
Yazarlar:
Murat Başar
,
Hilal Gurkan
,
Atakan Avcı
,
Nazlı Sökmen Bedel
,
Abdussamet Aktaş
,
Mustafa Gündüz
,
Adem Soylu
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Araştırma ve Deneyim Dergisi
DOI: 10.47214/adeder.1026808
ATIF
3
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1390
3
ATIF
1
FAVORİ
1390
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğrenme Güçlüğü Yaşayan Öğrencilerin Eğitiminde Bir Eylem Araştırması
Yazarlar:
Murat Başar
,
Ahmet Göncü
,
Muhammet Sait Baran
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Pamukkale Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.9779/pauefd.687030
ATIF
5
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
9443
5
ATIF
0
FAVORİ
9443
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İlk okuma ve yazma öğretiminde karşılaşılan sorunlar ve çözüm önerileri
Yazarlar:
Murat Başar
, Hatice Merve Tanış Gürbüz
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Okuma Yazma Eğitimi Araştırmaları
DOI: 10.35233/oyea.666563
ATIF
17
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
4666
17
ATIF
0
FAVORİ
4666
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
ÖĞRENCİLERİN MATEMATİK DERSİNE İLİŞKİN KORKU NEDENLERİNİ BELİRLEMEYE YÖNELİK BİR ÖLÇEĞİN GELİŞTİRİLMESİ
Yazarlar:
Murat Başar
, Midrabi Cihangir Doğan
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17240/aibuefd.2020.20.52925-650846
ATIF
1
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1881
1
ATIF
1
FAVORİ
1881
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Mülteci Öğrencilerin Bulunduğu Sınıflarda Öğrenme Sürecinde Karşılaşılan Sorunlar
Yazarlar:
Murat Başar
, Durdağı Akan,
Muhammed Çiftçi
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Kastamonu Education Journal
DOI: 10.24106/kefdergi.427432
ATIF
41
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
6613
41
ATIF
0
FAVORİ
6613
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İLKOKULDA ÖĞRETMEN ÖĞRENCİ İLETİŞİMİ
Yazarlar:
Murat Başar
, M. Cihangir Doğan,
Nurcan Şener
, Özcan Uzun, Hüdayettin Topal
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Uşak Üniversitesi Eğitim Araştırmaları Dergisi
DOI: 10.29065/usakead.339105
ATIF
4
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
6043
4
ATIF
0
FAVORİ
6043
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat