Murat Başar profil resmi
Murat Başar Prof. Dr. UŞAK ÜNİVERSİTESİ
Yayın 23 Hakemlik 43 CrossRef Atıf 72
23 Yayın
43 Hakemlik
72 CrossRef Atıf

Uzmanlık Alanları

Eğitim

Kurum

UŞAK ÜNİVERSİTESİ

Popüler Yayınları

DİSGRAFİLİ ÖĞRENCİLERİN YAZMA HATALARININ İNCELENMESİ
Yazarlar: Murat Başar , Gizem Alkan
Yayın Bilgisi: 2020 , Milli Eğitim Dergisi
DOI: -
ATIF 0 FAVORİ 2 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 6595

0

2

6595

ÖĞRENCİLERİN MATEMATİK DERSİNE İLİŞKİN KORKU NEDENLERİNİ BELİRLEMEYE YÖNELİK BİR ÖLÇEĞİN GELİŞTİRİLMESİ
Yazarlar: Murat Başar , Midrabi Cihangir Doğan
DOI: 10.17240/aibuefd.2020.20.52925-650846
ATIF 1 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1881

1

1

1881

0

1

2240

0

1

1352

SINIF ÖĞRETMENLERİNİN MESLEĞE BAŞLANGIÇ SÜRECİNDE YAŞADIKLARI GERÇEKLİK ŞOKUNUN İNCELENMESİ
Yayın Bilgisi: 2022 , Milli Eğitim Dergisi
DOI: 10.37669/milliegitim.894792
ATIF 1 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1099

1

1

1099

Yayınlar

0

337

Yaratıcı Yazma Becerilerinin Geliştirilmesi Üzerine Bir Araştırma
Yayın Bilgisi: 2023 , Milli Eğitim Dergisi
DOI: 10.37669/milliegitim.1305274
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 713

0

713

0

362

SINIF ÖĞRETMENLERİNİN MESLEĞE BAŞLANGIÇ SÜRECİNDE YAŞADIKLARI GERÇEKLİK ŞOKUNUN İNCELENMESİ
Yayın Bilgisi: 2022 , Milli Eğitim Dergisi
DOI: 10.37669/milliegitim.894792
FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1099

1

1099

ALGILANAN OKUL ETKİLİLİĞİNİN ÇEŞİTLİ DEĞİŞKENLERE GÖRE İNCELENMESİ
Yazarlar: Murat Başar , Serkan Uğur, Halil Özkan, Özlem Orhan
DOI: -
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 380

0

380

0

9443

Öğrencilerin Matematik Korkusunun İncelenmesi
Yazarlar: Murat Başar , Midrabi Doğan
DOI: -
FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 5035

1

5035

DİSGRAFİLİ ÖĞRENCİLERİN YAZMA HATALARININ İNCELENMESİ
Yazarlar: Murat Başar , Gizem Alkan
Yayın Bilgisi: 2020 , Milli Eğitim Dergisi
DOI: -
FAVORİ 2 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 6595

2

6595

İlk okuma ve yazma öğretiminde karşılaşılan sorunlar ve çözüm önerileri
Yazarlar: Murat Başar , Hatice Merve Tanış Gürbüz
DOI: 10.35233/oyea.666563
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 4666

0

4666

ÖĞRENCİLERİN MATEMATİK DERSİNE İLİŞKİN KORKU NEDENLERİNİ BELİRLEMEYE YÖNELİK BİR ÖLÇEĞİN GELİŞTİRİLMESİ
Yazarlar: Murat Başar , Midrabi Cihangir Doğan
DOI: 10.17240/aibuefd.2020.20.52925-650846
FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1881

1

1881

0

4585

Mülteci Öğrencilerin Bulunduğu Sınıflarda Öğrenme Sürecinde Karşılaşılan Sorunlar
Yazarlar: Murat Başar , Durdağı Akan, Muhammed Çiftçi
Yayın Bilgisi: 2018 , Kastamonu Education Journal
DOI: 10.24106/kefdergi.427432
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 6613

0

6613

Bilim Şenliği Etkinliklerinin Öğrenci Veli Ve Öğretmen Görüşlerine Göre İncelenmesi
Yazarlar: Murat Başar , Cihangir Doğan, Nurcan Şener , Zübeyir Gökhan Doğan
DOI: -
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1824

0

1824

İLKOKULDA ÖĞRETMEN ÖĞRENCİ İLETİŞİMİ
Yazarlar: Murat Başar , M. Cihangir Doğan, Nurcan Şener , Özcan Uzun, Hüdayettin Topal
DOI: 10.29065/usakead.339105
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 6043

0

6043

0

910

0

1017

1

2240

Yayınlar

SINIF ÖĞRETMENLERİNİN MESLEĞE BAŞLANGIÇ SÜRECİNDE YAŞADIKLARI GERÇEKLİK ŞOKUNUN İNCELENMESİ
Yayın Bilgisi: 2022 , Milli Eğitim Dergisi
DOI: 10.37669/milliegitim.894792
ATIF 1 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1099

1

1

1099

5

0

9443

İlk okuma ve yazma öğretiminde karşılaşılan sorunlar ve çözüm önerileri
Yazarlar: Murat Başar , Hatice Merve Tanış Gürbüz
DOI: 10.35233/oyea.666563
ATIF 17 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 4666

17

0

4666

ÖĞRENCİLERİN MATEMATİK DERSİNE İLİŞKİN KORKU NEDENLERİNİ BELİRLEMEYE YÖNELİK BİR ÖLÇEĞİN GELİŞTİRİLMESİ
Yazarlar: Murat Başar , Midrabi Cihangir Doğan
DOI: 10.17240/aibuefd.2020.20.52925-650846
ATIF 1 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1881

1

1

1881

Mülteci Öğrencilerin Bulunduğu Sınıflarda Öğrenme Sürecinde Karşılaşılan Sorunlar
Yazarlar: Murat Başar , Durdağı Akan, Muhammed Çiftçi
Yayın Bilgisi: 2018 , Kastamonu Education Journal
DOI: 10.24106/kefdergi.427432
ATIF 41 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 6613

41

0

6613

İLKOKULDA ÖĞRETMEN ÖĞRENCİ İLETİŞİMİ
Yazarlar: Murat Başar , M. Cihangir Doğan, Nurcan Şener , Özcan Uzun, Hüdayettin Topal
DOI: 10.29065/usakead.339105
ATIF 4 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 6043

4

0

6043

İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.