Murat Başar profil resmi
Murat Başar Prof. Dr. UŞAK ÜNİVERSİTESİ
Yayın 22 Hakemlik 41 CrossRef Atıf 56
22 Yayın
41 Hakemlik
56 CrossRef Atıf

Uzmanlık Alanları

Eğitim

Kurum

UŞAK ÜNİVERSİTESİ

Popüler Yayınları

DİSGRAFİLİ ÖĞRENCİLERİN YAZMA HATALARININ İNCELENMESİ
Yazarlar: Murat Başar , Gizem Alkan
Yayın Bilgisi: 2020 , Milli Eğitim Dergisi
DOI: -
ATIF 0 FAVORİ 2 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 5748

0

2

5748

ÖĞRENCİLERİN MATEMATİK DERSİNE İLİŞKİN KORKU NEDENLERİNİ BELİRLEMEYE YÖNELİK BİR ÖLÇEĞİN GELİŞTİRİLMESİ
Yazarlar: Murat Başar , Midrabi Cihangir Doğan
DOI: 10.17240/aibuefd.2020.20.52925-650846
ATIF 1 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1762

1

1

1762

0

1

2100

0

1

1262

SINIF ÖĞRETMENLERİNİN MESLEĞE BAŞLANGIÇ SÜRECİNDE YAŞADIKLARI GERÇEKLİK ŞOKUNUN İNCELENMESİ
Yayın Bilgisi: 2022 , Milli Eğitim Dergisi
DOI: 10.37669/milliegitim.894792
ATIF 0 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 920

0

1

920

Yayınlar

Yaratıcı Yazma Becerilerinin Geliştirilmesi Üzerine Bir Araştırma
Yayın Bilgisi: 2023 , Milli Eğitim Dergisi
DOI: 10.37669/milliegitim.1305274
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 363

0

363

0

256

SINIF ÖĞRETMENLERİNİN MESLEĞE BAŞLANGIÇ SÜRECİNDE YAŞADIKLARI GERÇEKLİK ŞOKUNUN İNCELENMESİ
Yayın Bilgisi: 2022 , Milli Eğitim Dergisi
DOI: 10.37669/milliegitim.894792
FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 920

1

920

ALGILANAN OKUL ETKİLİLİĞİNİN ÇEŞİTLİ DEĞİŞKENLERE GÖRE İNCELENMESİ
Yazarlar: Murat Başar , Serkan Uğur, Halil Özkan, Özlem Orhan
DOI: -
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 323

0

323

0

8661

Öğrencilerin Matematik Korkusunun İncelenmesi
Yazarlar: Murat Başar , Midrabi Doğan
DOI: -
FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 4416

1

4416

DİSGRAFİLİ ÖĞRENCİLERİN YAZMA HATALARININ İNCELENMESİ
Yazarlar: Murat Başar , Gizem Alkan
Yayın Bilgisi: 2020 , Milli Eğitim Dergisi
DOI: -
FAVORİ 2 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 5748

2

5748

İlk okuma ve yazma öğretiminde karşılaşılan sorunlar ve çözüm önerileri
Yazarlar: Murat Başar , Hatice Merve Tanış Gürbüz
DOI: 10.35233/oyea.666563
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 4168

0

4168

ÖĞRENCİLERİN MATEMATİK DERSİNE İLİŞKİN KORKU NEDENLERİNİ BELİRLEMEYE YÖNELİK BİR ÖLÇEĞİN GELİŞTİRİLMESİ
Yazarlar: Murat Başar , Midrabi Cihangir Doğan
DOI: 10.17240/aibuefd.2020.20.52925-650846
FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1762

1

1762

0

4264

Mülteci Öğrencilerin Bulunduğu Sınıflarda Öğrenme Sürecinde Karşılaşılan Sorunlar
Yazarlar: Murat Başar , Durdağı Akan, Muhammed Çiftçi
Yayın Bilgisi: 2018 , Kastamonu Education Journal
DOI: 10.24106/kefdergi.427432
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 6228

0

6228

Bilim Şenliği Etkinliklerinin Öğrenci Veli Ve Öğretmen Görüşlerine Göre İncelenmesi
Yazarlar: Murat Başar , Cihangir Doğan, Nurcan Şener , Zübeyir Gökhan Doğan
DOI: -
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1714

0

1714

İLKOKULDA ÖĞRETMEN ÖĞRENCİ İLETİŞİMİ
Yazarlar: Murat Başar , M. Cihangir Doğan, Nurcan Şener , Özcan Uzun, Hüdayettin Topal
DOI: 10.29065/usakead.339105
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 5753

0

5753

0

848

0

960

1

2100

Yayınlar

2

0

8661

İlk okuma ve yazma öğretiminde karşılaşılan sorunlar ve çözüm önerileri
Yazarlar: Murat Başar , Hatice Merve Tanış Gürbüz
DOI: 10.35233/oyea.666563
ATIF 14 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 4168

14

0

4168

ÖĞRENCİLERİN MATEMATİK DERSİNE İLİŞKİN KORKU NEDENLERİNİ BELİRLEMEYE YÖNELİK BİR ÖLÇEĞİN GELİŞTİRİLMESİ
Yazarlar: Murat Başar , Midrabi Cihangir Doğan
DOI: 10.17240/aibuefd.2020.20.52925-650846
ATIF 1 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1762

1

1

1762

Mülteci Öğrencilerin Bulunduğu Sınıflarda Öğrenme Sürecinde Karşılaşılan Sorunlar
Yazarlar: Murat Başar , Durdağı Akan, Muhammed Çiftçi
Yayın Bilgisi: 2018 , Kastamonu Education Journal
DOI: 10.24106/kefdergi.427432
ATIF 35 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 6228

35

0

6228

İLKOKULDA ÖĞRETMEN ÖĞRENCİ İLETİŞİMİ
Yazarlar: Murat Başar , M. Cihangir Doğan, Nurcan Şener , Özcan Uzun, Hüdayettin Topal
DOI: 10.29065/usakead.339105
ATIF 3 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 5753

3

0

5753

İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.