Durdağı AKAN Doç. Dr. Atatürk Üniversitesi
Yayın 26 Hakemlik 4 CrossRef Atıf 52
26 Yayın
4 Hakemlik
52 CrossRef Atıf
Takipçi
Takip Edilen

Uzmanlık Alanları

Eğitim Yönetimi, Yöneticiliği ve Liderliği

Kurum

Atatürk Üniversitesi

Popüler Yayınları

2

ATIF

1

FAVORİ

1846

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

2

ATIF

1

FAVORİ

922

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

0

ATIF

1

FAVORİ

2828

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğretmen Motivasyonu Ölçeğinin Geliştirilmesi
DOI: 10.33907/turkjes.706146
ATIF 3 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1035

3

ATIF

1

FAVORİ

1035

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

Yayınlar

SINIF ÖĞRETMENLERİNİN MESLEĞE BAŞLANGIÇ SÜRECİNDE YAŞADIKLARI GERÇEKLİK ŞOKUNUN İNCELENMESİ
Yayın Bilgisi: 2022 , Milli Eğitim Dergisi
DOI: 10.37669/milliegitim.894792
ATIF 0 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 572

0

ATIF

1

FAVORİ

572

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

0

ATIF

0

FAVORİ

674

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Motivation in the classroom
Yayın Bilgisi: 2021 , Participatory Educational Research
DOI: 10.17275/per.21.28.8.2
ATIF 4 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 2347

4

ATIF

0

FAVORİ

2347

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğretmen Motivasyonu Ölçeğinin Geliştirilmesi
DOI: 10.33907/turkjes.706146
ATIF 3 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1035

3

ATIF

1

FAVORİ

1035

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

0

ATIF

0

FAVORİ

548

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğretmenlerin İş Doyumu Düzeyleri
Yazarlar: Mehrdad AZİMİ, Durdağı AKAN
Yayın Bilgisi: 2019 , Ulusal Eğitim Akademisi Dergisi
DOI: 10.32960/uead.559025
ATIF 2 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1526

2

ATIF

0

FAVORİ

1526

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

2

ATIF

1

FAVORİ

922

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

0

ATIF

1

FAVORİ

2828

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

2

ATIF

0

FAVORİ

1592

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

0

ATIF

0

FAVORİ

605

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Dağıtımcı Liderliğe İlişkin Öğretmen Görüşleri
Yazarlar: Durdağı AKAN , Muhammet Emre KILIÇ
DOI: 10.33907/turkjes.425590
ATIF 0 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1580

0

ATIF

0

FAVORİ

1580

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

0

ATIF

0

FAVORİ

644

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

5

ATIF

0

FAVORİ

2122

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

0

ATIF

0

FAVORİ

2784

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Okul Kültürü Bağlamında İlköğretim Kurumlarında Etkili Okul Değerlendirilmesi
DOI: 10.17556/jef.60703
ATIF 0 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 2652

0

ATIF

0

FAVORİ

2652

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

7

ATIF

0

FAVORİ

1301

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

4

ATIF

0

FAVORİ

2607

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğretmenlerin Sınıf Yönetimi Becerilerinin Okul Yöneticisi Görüşlerine Göre Değerlendirilmesi
Yazarlar: Durdağı AKAN , Nurcan ŞENER, Murat BAŞAR , Buket ŞEN
DOI: 10.29065/usakead.232405
ATIF 2 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1653

2

ATIF

0

FAVORİ

1653

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

0

ATIF

0

FAVORİ

978

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
OKUL MÜDÜRLERİ LİDERLİK STİLİ ÖLÇEĞİNİN GELİŞTİRİLMESİ (OMLSÖ)
Yayın Bilgisi: 2014 , Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: 10.17755/esosder.28743
ATIF 19 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 2022

19

ATIF

0

FAVORİ

2022

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

0

ATIF

0

FAVORİ

399

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

0

ATIF

0

FAVORİ

3022

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

2

ATIF

1

FAVORİ

1846

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
^: Atıf sayıları CrossRef'ten çekilmektedir. Popüler yayınlar, DergiPark'ta araştırma yapan araştırmacılar tarafından favoriye eklenme istatistiğine göre otomatik belirlenmektedir. Bu sayfada görüntülenen istatistikler anlık değerler olmayıp, gerçek istatistikler arasında 24 saate kadar gecikme olabilmektedir.
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.