Hakkında
Hakkında
Trendler
DOI Hizmeti
Konular
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Şahıs
Sendika
Firma
Araştırmacılar
Dergi Sihirbazı
Yardım
Duyurular
Geliştirmeler
Yol Haritası
Türkçe
Türkçe
İngilizce
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Bilimsel Yayın Koordinatörü Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Nihan Demirkasımoğlu
Doç. Dr.
HACETTEPE ÜNİVERSİTESİ
Yayın
21
Hakemlik
12
CrossRef Atıf
21
21
Yayın
12
Hakemlik
21
CrossRef Atıf
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Uzmanlık Alanları
Eğitim
Eğitim Yönetimi
Kurum
HACETTEPE ÜNİVERSİTESİ
Popüler Yayınları
NİTEL ARAŞTIRMA GELENEĞİNDE NİCEL GÖSTERGELERİN KULLANIMI VE GENELLENEBİLİRLİK ÜZERİNE BİR DEĞERLENDİRME
Yazarlar:
Nihan Demirkasımoğlu
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Pamukkale Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
DOI: 10.30794/pausbed.801464
ATIF
8
FAVORİ
3
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
4795
8
ATIF
3
FAVORİ
4795
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Karma yöntem araştırmalarında soru tasarlanmasının incelikleri
Yazarlar:
Sevim Bezen
,
Nihan Demirkasımoğlu
Yayın Bilgisi: 2025 ,
Balıkesir Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
DOI: 10.31795/baunsobed.1630753
ATIF
0
FAVORİ
3
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
657
0
ATIF
3
FAVORİ
657
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Annelerin çocuklarının eğitimlerine sundukları desteğin çeşitli değişkenlere göre incelenmesi
Yazarlar:
İrem Nur Taşer
,
Nihan Demirkasımoğlu
Yayın Bilgisi: 2021 ,
e-Kafkas Journal of Educational Research
DOI: 10.30900/kafkasegt.956780
ATIF
0
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
638
0
ATIF
1
FAVORİ
638
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Nitel araştırmalarda yansıtıcılık: Araştırmacının rolü
Yazarlar:
Nihan Demirkasımoğlu
,
Sevim Bezen
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Nevşehir Hacı Bektaş Veli Üniversitesi SBE Dergisi
DOI: 10.30783/nevsosbilen.1464026
ATIF
2
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2123
2
ATIF
1
FAVORİ
2123
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yayınlar
Karma yöntem araştırmalarında soru tasarlanmasının incelikleri
Yazarlar:
Sevim Bezen
,
Nihan Demirkasımoğlu
Yayın Bilgisi: 2025 ,
Balıkesir Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
DOI: 10.31795/baunsobed.1630753
FAVORİ
3
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
657
3
FAVORİ
657
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Unveiling Gender Microaggressions in Schools: Developing and Validating a Scale for Teachers’ Perceptions
Yazarlar:
Yasemin Ateşoğlu
,
Nihan Demirkasımoğlu
Yayın Bilgisi: 2025 ,
International Journal of Educational Studies and Policy
DOI: 10.5281/zenodo.15074497
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
341
0
FAVORİ
341
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Nitel araştırmalarda yansıtıcılık: Araştırmacının rolü
Yazarlar:
Nihan Demirkasımoğlu
,
Sevim Bezen
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Nevşehir Hacı Bektaş Veli Üniversitesi SBE Dergisi
DOI: 10.30783/nevsosbilen.1464026
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2123
1
FAVORİ
2123
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
PSİKOLOJİK SÖZLEŞME İHLALİNİN İŞ YERİNDEKİ MUTLULUK ÜZERİNDEKİ ETKİSİNDE İŞ GÜVENCESİ MEMNUNİYETİNİN ARACILIK ROLÜ: AKADEMİSYENLER ÜZERİNE BİR ARAŞTIRMA
Yazarlar:
Meryem Büşra Yıldıztaşı Adıgüzel
,
Nihan Demirkasımoğlu
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Trakya Eğitim Dergisi
DOI: 10.24315/tred.1441747
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
508
0
FAVORİ
508
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
The Relationships between Teachers' Psychological Contract Violation, Job Alienation, and Counterproductive Work Behaviors
Yazarlar: Derya Demir,
Nihan Demirkasımoğlu
Yayın Bilgisi: 2024 ,
International Journal of Educational Studies and Policy
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
220
0
FAVORİ
220
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Conflict and Collaboration: Co-Teaching Dynamics in Bilingual Private Schools
Yazarlar:
Melike Aslı Baran
,
Nihan Demirkasımoğlu
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Participatory Educational Research
DOI: 10.17275/per.24.34.11.3
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
768
0
FAVORİ
768
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğretmenlerin İş Yükü ile İş Yaşam Dengesi Arasındaki İlişki Üzerine Bir Analiz
Yazarlar:
Sema Tekin
,
Nihan Demirkasımoğlu
Yayın Bilgisi: 2023 ,
International Journal of Turkish Education Sciences
DOI: 10.46778/goputeb.1209332
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2822
0
FAVORİ
2822
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Okul Yöneticilerinin Anlam Yaratma Yeterlikleri Ölçeği’nin (OYAYYÖ) Geliştirilmesi: Geçerlik ve Güvenilirlik Çalışması
Yazarlar:
Okan Diş
,
Nihan Demirkasımoğlu
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17240/aibuefd.2023..-1183067
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
588
0
FAVORİ
588
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Uzaktan Eğitimde Etiketlemeye İlişkin Nitel Bir Araştırma
Yazarlar:
Hazal Takmak
,
Nihan Demirkasımoğlu
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Batı Anadolu Eğitim Bilimleri Dergisi
DOI: 10.51460/baebd.981076
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
795
0
FAVORİ
795
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İLKOKUL BAHÇELERİNİN MEVCUT DURUMUNA VE İDEAL OKUL BAHÇELERİNE İLİŞKİN ÖĞRETMEN GÖRÜŞLERİ
Yazarlar:
Hamiyet Erözeren
,
Nihan Demirkasımoğlu
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Kırıkkale Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3666
0
FAVORİ
3666
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
The Relationship between Teachers’ Work Values and Work Enjoyments from Different Generations according to Some Variables
Yazarlar: Berrin Şenses,
Nihan Demirkasımoğlu
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Journal of Education and Future
DOI: 10.30786/jef.774862
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1499
0
FAVORİ
1499
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Annelerin çocuklarının eğitimlerine sundukları desteğin çeşitli değişkenlere göre incelenmesi
Yazarlar:
İrem Nur Taşer
,
Nihan Demirkasımoğlu
Yayın Bilgisi: 2021 ,
e-Kafkas Journal of Educational Research
DOI: 10.30900/kafkasegt.956780
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
638
1
FAVORİ
638
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
EKOLOJİK SİSTEM KURAMI LENSİNDEN TÜRK EĞİTİM POLİTİKASININ ÇOKLU KATMANLARI
Yazarlar:
Anıl Kadir
,
Nihan Demirkasımoğlu
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Trakya Eğitim Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1888
0
FAVORİ
1888
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Okullarda Öğrenme İklimi Ölçeği’nin (OÖİÖ) Geliştirilmesi: Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması
Yazarlar:
Gökhan Savaş
,
Nihan Demirkasımoğlu
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Pamukkale Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.9779/pauefd.781446
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2115
0
FAVORİ
2115
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
NİTEL ARAŞTIRMA GELENEĞİNDE NİCEL GÖSTERGELERİN KULLANIMI VE GENELLENEBİLİRLİK ÜZERİNE BİR DEĞERLENDİRME
Yazarlar:
Nihan Demirkasımoğlu
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Pamukkale Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
DOI: 10.30794/pausbed.801464
FAVORİ
3
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
4795
3
FAVORİ
4795
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğretmen ve Okul Yöneticilerinin Gözünden Kamu Hizmeti Motivasyonu: Nitel Bir Çalışma
Yazarlar: İnayet Aydın,
Nihan Demirkasımoğlu
, Özge Erdemli, Tuğba Güner Demir
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Pamukkale Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.9779/pauefd.466941
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2650
0
FAVORİ
2650
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Türkiye’deki İlk Erkek Okul Öncesi Öğretmeninin Kariyer Yolculuğu: Kadın Ağırlıklı Bir Mesleğe İyimser Bir Bakış Açısı
Yazarlar:
Nihan Demirkasımoğlu
,
Pelin Taşkın
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Eğitimde Nitel Araştırmalar Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1883
0
FAVORİ
1883
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğretmen Adaylarının Çalışma Değerleri İle Öğretmenlik Mesleğine Yönelik Tutumları Arasındaki İlişki
Yazarlar:
Gökhan Arastaman
,
Nihan Demirkasımoğlu
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17860/mersinefd.329743
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2340
0
FAVORİ
2340
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
ÖĞRETMENLERİN OKULDA NEZAKETSİZLİK OLGUSUNA İLİŞKİN GÖRÜŞLERİ
Yazarlar:
Nihan Demirkasımoğlu
,
Gökhan Arastaman
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Manisa Celal Bayar Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: 10.18026/cbayarsos.297886
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2391
0
FAVORİ
2391
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
[Öğretmen adaylarının sınıf ortamındaki tartışma kültürüne ilişkin görüşleri]
Yazarlar:
Senar Alkın
,
Nihan Demirkasımoğlu
Yayın Bilgisi: 2015 ,
Eğitim Bilimleri Araştırmaları Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
601
0
FAVORİ
601
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
TOPLUM YAŞAMINDA KURALLAR: BİREY-KURAL İLİŞKİSİ
Yazarlar:
Yrd. Doç. Dr. Nihan Demirkasımoğlu
Yayın Bilgisi: 2015 ,
Manisa Celal Bayar Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: 10.18026/cbusos.25587
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
77749
0
FAVORİ
77749
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Balıkesir Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
Batı Anadolu Eğitim Bilimleri Dergisi
e-Kafkas Journal of Educational Research
Eğitim Bilimleri Araştırmaları Dergisi
Eğitimde Nitel Araştırmalar Dergisi
International Journal of Educational Studies and Policy
International Journal of Turkish Education Sciences
Journal of Education and Future
Kırıkkale Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
Manisa Celal Bayar Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Nevşehir Hacı Bektaş Veli Üniversitesi SBE Dergisi
Pamukkale Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Pamukkale Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
Participatory Educational Research
Trakya Eğitim Dergisi
Hakemlik
Anadolu University Journal of Education Faculty
Bartın University Journal of Faculty of Education
Dumlupınar Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü Dergisi
e-Kafkas Journal of Educational Research
International Journal of Turkish Education Sciences
Journal of Multidisciplinary Studies in Education
Milli Eğitim Dergisi
Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Pamukkale Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Pamukkale Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
Trakya Eğitim Dergisi
Yayınlar
Nitel araştırmalarda yansıtıcılık: Araştırmacının rolü
Yazarlar:
Nihan Demirkasımoğlu
,
Sevim Bezen
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Nevşehir Hacı Bektaş Veli Üniversitesi SBE Dergisi
DOI: 10.30783/nevsosbilen.1464026
ATIF
2
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2123
2
ATIF
1
FAVORİ
2123
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Okul Yöneticilerinin Anlam Yaratma Yeterlikleri Ölçeği’nin (OYAYYÖ) Geliştirilmesi: Geçerlik ve Güvenilirlik Çalışması
Yazarlar:
Okan Diş
,
Nihan Demirkasımoğlu
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17240/aibuefd.2023..-1183067
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
588
1
ATIF
0
FAVORİ
588
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Okullarda Öğrenme İklimi Ölçeği’nin (OÖİÖ) Geliştirilmesi: Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması
Yazarlar:
Gökhan Savaş
,
Nihan Demirkasımoğlu
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Pamukkale Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.9779/pauefd.781446
ATIF
3
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2115
3
ATIF
0
FAVORİ
2115
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
NİTEL ARAŞTIRMA GELENEĞİNDE NİCEL GÖSTERGELERİN KULLANIMI VE GENELLENEBİLİRLİK ÜZERİNE BİR DEĞERLENDİRME
Yazarlar:
Nihan Demirkasımoğlu
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Pamukkale Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
DOI: 10.30794/pausbed.801464
ATIF
8
FAVORİ
3
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
4795
8
ATIF
3
FAVORİ
4795
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğretmen Adaylarının Çalışma Değerleri İle Öğretmenlik Mesleğine Yönelik Tutumları Arasındaki İlişki
Yazarlar:
Gökhan Arastaman
,
Nihan Demirkasımoğlu
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17860/mersinefd.329743
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2340
1
ATIF
0
FAVORİ
2340
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
ÖĞRETMENLERİN OKULDA NEZAKETSİZLİK OLGUSUNA İLİŞKİN GÖRÜŞLERİ
Yazarlar:
Nihan Demirkasımoğlu
,
Gökhan Arastaman
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Manisa Celal Bayar Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: 10.18026/cbayarsos.297886
ATIF
3
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2391
3
ATIF
0
FAVORİ
2391
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
TOPLUM YAŞAMINDA KURALLAR: BİREY-KURAL İLİŞKİSİ
Yazarlar:
Yrd. Doç. Dr. Nihan Demirkasımoğlu
Yayın Bilgisi: 2015 ,
Manisa Celal Bayar Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: 10.18026/cbusos.25587
ATIF
3
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
77749
3
ATIF
0
FAVORİ
77749
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI