avatar
Vahdeddin Şimşek Dr. Öğr. Üyesi Kırıkkale Üniversitesi İslami İlimler Fakültesi
Yayın 15 Hakemlik 39 CrossRef Atıf 12 TR Dizin Atıf 4
15 Yayın
39 Hakemlik
12 CrossRef Atıf
4 TR Dizin Atıf

Uzmanlık Alanları

Eğitim Programları ve Öğretim Din Eğitimi Eğitim Din, Toplum ve Kültür Araştırmaları Eğitim Programları ve Öğretim (Diğer) Dini Araştırmalar (Diğer)

Kurum

Kırıkkale Üniversitesi İslami İlimler Fakültesi

Yayınlar

0

85

Bilimin Din Eğitimine Katkısı
Yazarlar: Çevirmenler: Vahdeddin Şimşek
DOI: 10.47145/dinbil.1688140
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 66

0

66

Zor Konuların Öğretiminde DKAB Öğretmeni: Ölüm Konusu Örneği
DOI: 10.35415/sirnakifd.1181130
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1379

0

1379

Farklı Değişkenlere Göre DKAB Öğretmenlerinin Ölçme ve Değerlendirmeye Yönelik Tutumları
Yayın Bilgisi: 2022 , Dini Araştırmalar
DOI: 10.15745/da.1183068
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 658

0

658

0

1120

Sharing Worldviews: Learning in Encounter for Common Values in Diversity (WEL)
Yayın Bilgisi: 2022 , Dini Araştırmalar
DOI: -
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 638

0

638

0

1212

Üstün Zekâlı Öğrencilerin Din Kültürü ve Ahlak Bilgisi Dersine İlişkin Tutumlarının İncelenmesi
Yazarlar: Cemal Tosun, Hasan Sözen , Yasemin İpek, Vahdeddin Şimşek
Yayın Bilgisi: 2020 , Amasya İlahiyat Dergisi
DOI: 10.18498/amailad.788278
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 3132

0

3132

0

773

Buhari’nin Kaynakları
Yayın Bilgisi: 2019 , Kalemname
DOI: -
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 978

0

978

0

1084

Din Eğitimi Kongresi (Darıca, 26-28 Ekim 2017)
Yayın Bilgisi: 2017 , Dini Araştırmalar
DOI: -
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1864

0

1864

0

2161

Yayınlar

Zor Konuların Öğretiminde DKAB Öğretmeni: Ölüm Konusu Örneği
DOI: 10.35415/sirnakifd.1181130
ATIF 2 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1379

2

0

1379

Farklı Değişkenlere Göre DKAB Öğretmenlerinin Ölçme ve Değerlendirmeye Yönelik Tutumları
Yayın Bilgisi: 2022 , Dini Araştırmalar
DOI: 10.15745/da.1183068
ATIF 3 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 658

3

0

658

2

0

1212

Üstün Zekâlı Öğrencilerin Din Kültürü ve Ahlak Bilgisi Dersine İlişkin Tutumlarının İncelenmesi
Yazarlar: Cemal Tosun, Hasan Sözen , Yasemin İpek, Vahdeddin Şimşek
Yayın Bilgisi: 2020 , Amasya İlahiyat Dergisi
DOI: 10.18498/amailad.788278
ATIF 4 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 3132

4

0

3132

İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.