avatar
Ahmet Benzer Prof. Dr. Marmara Üniversitesi
Yayın 25 Hakemlik 24 CrossRef Atıf 42 TR Dizin Atıf 36
25 Yayın
24 Hakemlik
42 CrossRef Atıf
36 TR Dizin Atıf

Uzmanlık Alanları

Türkçe ve Sosyal Bilimler Eğitimi

Kurum

Marmara Üniversitesi

Popüler Yayınları

Türk Futbol Dili
DOI: -
ATIF 0 FAVORİ 2 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 2393

0

2

2393

TÜRKÇE YAPAY ZEKÂYA DAYALI OKUNABİLİRLİK FORMÜLÜNE DOĞRU BİR ADIM
Yayın Bilgisi: 2020 , Araştırma ve Deneyim Dergisi
DOI: -
ATIF 0 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 2144

0

1

2144

Somut İşlem Dönemi Dil Kullanıcılarının Dil Bilgisi Hakkındaki Bilgi, Metafor ve Yansımaları
Yayın Bilgisi: 2021 , Dil Dergisi
DOI: 10.33690/dilder.895419
ATIF 0 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1112

0

1

1112

İkinci dil olarak Türkçe öğretiminde çevrim içi dinleme stratejileri öğretimi
Yayın Bilgisi: 2022 , Turkish Journal of Education
DOI: 10.19128/turje.1032406
ATIF 2 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1314

2

1

1314

0

1

794

Yayınlar

Ortaokul Öğrencilerinin Kitap Edinme Eğilimleri
DOI: 10.31464/jlere.1553932
FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 254

1

254

2023 LGS Türkçe Sorularının Yenilenmiş Bloom Taksonomisine Göre İncelenmesi
Yayın Bilgisi: 2024 , Türkiye Eğitim Dergisi
DOI: 10.54979/turkegitimdergisi.1362833
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 537

0

537

0

1332

0

1051

0

592

0

1178

İkinci dil olarak Türkçe öğretiminde çevrim içi dinleme stratejileri öğretimi
Yayın Bilgisi: 2022 , Turkish Journal of Education
DOI: 10.19128/turje.1032406
FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1314

1

1314

Somut İşlem Dönemi Dil Kullanıcılarının Dil Bilgisi Hakkındaki Bilgi, Metafor ve Yansımaları
Yayın Bilgisi: 2021 , Dil Dergisi
DOI: 10.33690/dilder.895419
FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1112

1

1112

PISA Ölçütünde Metinsellik Rubriği Geliştirme
Yayın Bilgisi: 2021 , Turkish Journal of Primary Education
DOI: 10.52797/tujped.796710
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1635

0

1635

0

2257

ORTAOKUL ÖĞRENCİLERİNE STRATEJİ ÖĞRETİMİNİN ÖZET YAZMA BECERİLERİNE ETKİSİ
Yayın Bilgisi: 2021 , Milli Eğitim Dergisi
DOI: 10.37669/milliegitim.681263
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 2279

0

2279

0

2439

Konuşma Metni ile Konuşma Dili Farkındalığına Dönük Etkinlik Tasarımı
DOI: 10.31464/jlere.657112
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1455

0

1455

TÜRKÇE YAPAY ZEKÂYA DAYALI OKUNABİLİRLİK FORMÜLÜNE DOĞRU BİR ADIM
Yayın Bilgisi: 2020 , Araştırma ve Deneyim Dergisi
DOI: -
FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 2144

1

2144

Türkçe ders kitaplarının PISA okuma yeterlik düzeyleri ile imtihanı
DOI: 10.35233/oyea.659740
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 4566

0

4566

Konuşma Eğitiminin Program ve Ders Kitabı Ekseninde Uygulamaya Yansıması
Yayın Bilgisi: 2019 , Ana Dili Eğitimi Dergisi
DOI: 10.16916/aded.564213
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 5039

0

5039

Kuralavarım Yaklaşımıyla Türkçe Dil Bilgisi Öğretimi
Yazarlar: Selim Tiryakiol, Himmet Sarıtaş, Ahmet Benzer
DOI: -
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 4253

0

4253

0

133

Kelime Dağarcığını Geliştirmede 6. Sınıf Türkçe Ders Kitabının Etkisi
Yayın Bilgisi: 2013 , İlköğretim Online
DOI: -
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1014

0

1014

0

0

Türk Futbol Dili
DOI: -
FAVORİ 2 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 2393

2

2393

Yayınlar

2

0

1332

İkinci dil olarak Türkçe öğretiminde çevrim içi dinleme stratejileri öğretimi
Yayın Bilgisi: 2022 , Turkish Journal of Education
DOI: 10.19128/turje.1032406
ATIF 2 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1314

2

1

1314

ORTAOKUL ÖĞRENCİLERİNE STRATEJİ ÖĞRETİMİNİN ÖZET YAZMA BECERİLERİNE ETKİSİ
Yayın Bilgisi: 2021 , Milli Eğitim Dergisi
DOI: 10.37669/milliegitim.681263
ATIF 2 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 2279

2

0

2279

Türkçe ders kitaplarının PISA okuma yeterlik düzeyleri ile imtihanı
DOI: 10.35233/oyea.659740
ATIF 24 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 4566

24

0

4566

Konuşma Eğitiminin Program ve Ders Kitabı Ekseninde Uygulamaya Yansıması
Yayın Bilgisi: 2019 , Ana Dili Eğitimi Dergisi
DOI: 10.16916/aded.564213
ATIF 12 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 5039

12

0

5039

İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.