Atilla Dilekçi profil resmi
Atilla Dilekçi Doç. Dr. AKSARAY ÜNİVERSİTESİ
Yayın 22 Hakemlik 11 CrossRef Atıf 45
22 Yayın
11 Hakemlik
45 CrossRef Atıf

Uzmanlık Alanları

Eğitim Türkçe ve Sosyal Bilimler Eğitimi

Kurum

AKSARAY ÜNİVERSİTESİ

Popüler Yayınları

TÜRKÇE ÖĞRETİMİNDE BİR İHTİYAÇ OLARAK KILAVUZ KİTAPLAR VE DERS PLANI
Yayın Bilgisi: 2022 , Milli Eğitim Dergisi
DOI: 10.37669/milliegitim.770002
ATIF 3 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1595

3

1

1595

Türkçe Eğitiminde Beceri Temelli Sorular
DOI: 10.17152/gefad.1072936
ATIF 6 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1242

6

1

1242

Okullarda Yürütülen Okuma Projelerine Eleştirel Bir Bakış
DOI: 10.35233/oyea.1137588
ATIF 0 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 507

0

1

507

Türk Öğrencilerin PISA Deneyimi
DOI: -
ATIF 0 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 612

0

1

612

Türkçe Dersi Proje Görevlerinin Değerlendirilmesi
DOI: 10.17240/aibuefd.2023..-1165461
ATIF 0 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 424

0

1

424

Yayınlar

TÜRKÇE DERSLERİNDE KULLANILAN YARDIMCI KAYNAK KİTAP VE MATERYALLERİN İNCELENMESİ
DOI: 10.20296/tsadergisi.1195984
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 359

0

359

0

761

Türk Öğrencilerin PISA Deneyimi
DOI: -
FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 612

1

612

0

630

Türkçe Derslerindeki Ödevler Hakkında Öğrenci, Öğretmen ve Veli Görüşleri
Yayın Bilgisi: 2023 , Ana Dili Eğitimi Dergisi
DOI: 10.16916/aded.1249383
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1093

0

1093

Öğretmen Bilişim Ağı (ÖBA) Eğitim İçeriklerinin İncelenmesi
DOI: 10.51460/baebd.1249546
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1361

0

1361

Türkçe Dersi Proje Görevlerinin Değerlendirilmesi
DOI: 10.17240/aibuefd.2023..-1165461
FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 424

1

424

Okullarda Yürütülen Okuma Projelerine Eleştirel Bir Bakış
DOI: 10.35233/oyea.1137588
FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 507

1

507

0

1088

Türkçe Eğitiminde Beceri Temelli Sorular
DOI: 10.17152/gefad.1072936
FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1242

1

1242

0

1132

TÜBİTAK 4006 Bilim Fuarlarındaki Dil Projelerinin Değerlendirilmesi
DOI: 10.51460/baebd.1134181
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1045

0

1045

Türkçe Dersi Nasıl Yapılandırılabilir?
DOI: 10.51460/baebd.1208604
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1373

0

1373

0

1128

TÜRKÇE DERS KİTAPLARININ NİTELİK YÖNÜNDEN DEĞERLENDİRİLMESİ
Yayın Bilgisi: 2022 , Trakya Eğitim Dergisi
DOI: 10.24315/tred.978264
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1889

0

1889

0

1154

Türkçe Öğretmenlerinin Hizmet İçi Eğitim İhtiyaçları
DOI: 10.17556/erziefd.981621
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1035

0

1035

0

659

TÜRKÇE ÖĞRETİMİNDE BİR İHTİYAÇ OLARAK KILAVUZ KİTAPLAR VE DERS PLANI
Yayın Bilgisi: 2022 , Milli Eğitim Dergisi
DOI: 10.37669/milliegitim.770002
FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1595

1

1595

Metin Tutarlılığı Değerlendirme Çerçevesi Önerisi
Yayın Bilgisi: 2021 , Ana Dili Eğitimi Dergisi
DOI: 10.16916/aded.979122
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1536

0

1536

Türk Dili ve Edebiyatı Öğretmenlerine Göre Okuma Alışkanlığı
Yayın Bilgisi: 2020 , Ana Dili Eğitimi Dergisi
DOI: 10.16916/aded.782219
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 2656

0

2656

Yayınlar

1

0

761

Türkçe Derslerindeki Ödevler Hakkında Öğrenci, Öğretmen ve Veli Görüşleri
Yayın Bilgisi: 2023 , Ana Dili Eğitimi Dergisi
DOI: 10.16916/aded.1249383
ATIF 1 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1093

1

0

1093

Öğretmen Bilişim Ağı (ÖBA) Eğitim İçeriklerinin İncelenmesi
DOI: 10.51460/baebd.1249546
ATIF 1 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1361

1

0

1361

2

0

1088

Türkçe Eğitiminde Beceri Temelli Sorular
DOI: 10.17152/gefad.1072936
ATIF 6 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1242

6

1

1242

Türkçe Öğretmenlerinin Dil Becerileri ile İlgili Uygulamaları ve Yeterlikleri
DOI: 10.53444/deubefd.1104084
ATIF 1 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1132

1

0

1132

TÜBİTAK 4006 Bilim Fuarlarındaki Dil Projelerinin Değerlendirilmesi
DOI: 10.51460/baebd.1134181
ATIF 1 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1045

1

0

1045

7

0

1128

TÜRKÇE DERS KİTAPLARININ NİTELİK YÖNÜNDEN DEĞERLENDİRİLMESİ
Yayın Bilgisi: 2022 , Trakya Eğitim Dergisi
DOI: 10.24315/tred.978264
ATIF 4 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1889

4

0

1889

LGS Türkçe Sorularının PISA Okuma Ölçütlerine Göre Değerlendirilmesi
DOI: 10.17152/gefad.977568
ATIF 3 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1154

3

0

1154

Türkçe Öğretmenlerinin Hizmet İçi Eğitim İhtiyaçları
DOI: 10.17556/erziefd.981621
ATIF 4 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1035

4

0

1035

Türkçe Ders Kitaplarındaki Tiyatro Metinlerinin Değerler Aktarımı Bakımından İncelenmesi
DOI: 10.17679/inuefd.1024499
ATIF 2 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 659

2

0

659

TÜRKÇE ÖĞRETİMİNDE BİR İHTİYAÇ OLARAK KILAVUZ KİTAPLAR VE DERS PLANI
Yayın Bilgisi: 2022 , Milli Eğitim Dergisi
DOI: 10.37669/milliegitim.770002
ATIF 3 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1595

3

1

1595

Metin Tutarlılığı Değerlendirme Çerçevesi Önerisi
Yayın Bilgisi: 2021 , Ana Dili Eğitimi Dergisi
DOI: 10.16916/aded.979122
ATIF 3 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1536

3

0

1536

Türk Dili ve Edebiyatı Öğretmenlerine Göre Okuma Alışkanlığı
Yayın Bilgisi: 2020 , Ana Dili Eğitimi Dergisi
DOI: 10.16916/aded.782219
ATIF 6 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 2656

6

0

2656

İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.