Hakkında
Hakkında
Trendler
DOI Hizmeti
Konular
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Şahıs
Sendika
Firma
Araştırmacılar
Dergi Sihirbazı
Yardım
Duyurular
Geliştirmeler
Yol Haritası
Türkçe
Türkçe
İngilizce
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Bilimsel Yayın Koordinatörü Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Atilla Dilekçi
Doç. Dr.
AKSARAY ÜNİVERSİTESİ
Yayın
24
Hakemlik
22
CrossRef Atıf
59
TR Dizin Atıf
86
24
Yayın
22
Hakemlik
59
CrossRef Atıf
86
TR Dizin Atıf
0000-0001-5393-9570
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Uzmanlık Alanları
Eğitim
Türkçe Eğitimi
Kurum
AKSARAY ÜNİVERSİTESİ
Popüler Yayınları
Türkçe Eğitiminde Beceri Temelli Sorular
Yazarlar:
Atilla Dilekçi
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17152/gefad.1072936
ATIF
9
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1663
9
ATIF
2
FAVORİ
1663
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
LGS’nin Türkçe Söz Varlığı
Yazarlar:
Halit Karatay
,
Atilla Dilekçi
,
Sezgin Koçyiğit
Yayın Bilgisi: 2025 ,
Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17860/mersinefd.1574422
ATIF
0
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
707
0
ATIF
2
FAVORİ
707
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
TÜRKÇE ÖĞRETİMİNDE BİR İHTİYAÇ OLARAK KILAVUZ KİTAPLAR VE DERS PLANI
Yazarlar:
Bayram Erden
,
Atilla Dilekçi
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Milli Eğitim Dergisi
DOI: 10.37669/milliegitim.770002
ATIF
3
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1946
3
ATIF
1
FAVORİ
1946
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Türkçe Dersi Proje Görevlerinin Değerlendirilmesi
Yazarlar:
Atilla Dilekçi
,
Halit Karatay
,
Sezgin Koçyiğit
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17240/aibuefd.2023..-1165461
ATIF
1
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
582
1
ATIF
1
FAVORİ
582
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Türkçe Öğretmenlerinin Açık Uçlu Soruların Kullanılmasına İlişkin Görüşleri ve Açık Uçlu Soru Yazma-Puanlama Yeterlik Algıları
Yazarlar:
Atilla Dilekçi
Yayın Bilgisi: 2025 ,
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17240/aibuefd.2025..-1559955
ATIF
0
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
197
0
ATIF
1
FAVORİ
197
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yayınlar
Türkçe Öğretmenlerinin Açık Uçlu Soruların Kullanılmasına İlişkin Görüşleri ve Açık Uçlu Soru Yazma-Puanlama Yeterlik Algıları
Yazarlar:
Atilla Dilekçi
Yayın Bilgisi: 2025 ,
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17240/aibuefd.2025..-1559955
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
197
1
FAVORİ
197
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
LGS’nin Türkçe Söz Varlığı
Yazarlar:
Halit Karatay
,
Atilla Dilekçi
,
Sezgin Koçyiğit
Yayın Bilgisi: 2025 ,
Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17860/mersinefd.1574422
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
707
2
FAVORİ
707
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
TÜRKÇE DERSLERİNDE KULLANILAN YARDIMCI KAYNAK KİTAP VE MATERYALLERİN İNCELENMESİ
Yazarlar:
Atilla Dilekçi
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Türkiye Sosyal Araştırmalar Dergisi
DOI: 10.20296/tsadergisi.1195984
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
863
0
FAVORİ
863
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Türkçe Öğretmenlerinin Öğrencilerin Ders ve Etkinliklere Katılım Notlarını Verme Durumlarının İncelenmesi
Yazarlar:
Atilla Dilekçi
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Marmara Üniversitesi Atatürk Eğitim Fakültesi Eğitim Bilimleri Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1035
0
FAVORİ
1035
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Velilere Göre Çocuklarının Kitap Tercihleri ve Okuma Alışkanlıkları
Yazarlar:
Atilla Dilekçi
,
Seher Çiçek
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Dergisi
DOI: 10.30964/auebfd.957137
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1241
0
FAVORİ
1241
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Türk Öğrencilerin PISA Deneyimi
Yazarlar:
Atilla Dilekçi
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
837
1
FAVORİ
837
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Türkçe Öğretmenlerinin Liselere Geçiş Sistemi’ne İlişkin Görüşleri
Yazarlar:
Atilla Dilekçi
,
Halit Karatay
,
Sezgin Koçyiğit
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.19171/uefad.1264535
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
924
0
FAVORİ
924
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Türkçe Derslerindeki Ödevler Hakkında Öğrenci, Öğretmen ve Veli Görüşleri
Yazarlar:
Atilla Dilekçi
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Ana Dili Eğitimi Dergisi
DOI: 10.16916/aded.1249383
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1938
0
FAVORİ
1938
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğretmen Bilişim Ağı (ÖBA) Eğitim İçeriklerinin İncelenmesi
Yazarlar:
Atilla Dilekçi
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Batı Anadolu Eğitim Bilimleri Dergisi
DOI: 10.51460/baebd.1249546
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2206
0
FAVORİ
2206
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Türkçe Dersi Proje Görevlerinin Değerlendirilmesi
Yazarlar:
Atilla Dilekçi
,
Halit Karatay
,
Sezgin Koçyiğit
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17240/aibuefd.2023..-1165461
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
582
1
FAVORİ
582
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Okullarda Yürütülen Okuma Projelerine Eleştirel Bir Bakış
Yazarlar:
Atilla Dilekçi
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Okuma Yazma Eğitimi Araştırmaları
DOI: 10.35233/oyea.1137588
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
651
1
FAVORİ
651
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Türkçe Öğretmenlerinin 21. Yüzyıl Becerileri ile İlgili Uygulamaları ve Yeterlikleri
Yazarlar:
Atilla Dilekçi
,
Halit Karatay
,
Kadir Vefa Tezel
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Bayburt Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.35675/befdergi.1098590
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1482
0
FAVORİ
1482
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Türkçe Eğitiminde Beceri Temelli Sorular
Yazarlar:
Atilla Dilekçi
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17152/gefad.1072936
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1663
2
FAVORİ
1663
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Türkçe Öğretmenlerinin Dil Becerileri ile İlgili Uygulamaları ve Yeterlikleri
Yazarlar:
Atilla Dilekçi
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Dokuz Eylül Üniversitesi Buca Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.53444/deubefd.1104084
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1688
0
FAVORİ
1688
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Türkçe Dersi Nasıl Yapılandırılabilir?
Yazarlar:
Atilla Dilekçi
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Batı Anadolu Eğitim Bilimleri Dergisi
DOI: 10.51460/baebd.1208604
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1763
0
FAVORİ
1763
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
TÜBİTAK 4006 Bilim Fuarlarındaki Dil Projelerinin Değerlendirilmesi
Yazarlar:
Atilla Dilekçi
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Batı Anadolu Eğitim Bilimleri Dergisi
DOI: 10.51460/baebd.1134181
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1758
0
FAVORİ
1758
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
TÜRKÇE DERSİ KİTAPLARINDAKİ ETKİNLİKLERİN ELEŞTİREL DÜŞÜNME BECERİSİNE GÖRE İNCELENMESİ
Yazarlar:
Atilla Dilekçi
,
Halit Karatay
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.21764/maeuefd.1026402
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1570
0
FAVORİ
1570
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
TÜRKÇE DERS KİTAPLARININ NİTELİK YÖNÜNDEN DEĞERLENDİRİLMESİ
Yazarlar:
Atilla Dilekçi
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Trakya Eğitim Dergisi
DOI: 10.24315/tred.978264
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2300
0
FAVORİ
2300
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
LGS Türkçe Sorularının PISA Okuma Ölçütlerine Göre Değerlendirilmesi
Yazarlar:
Seher Çiçek
,
Atilla Dilekçi
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17152/gefad.977568
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1415
0
FAVORİ
1415
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Türkçe Öğretmenlerinin Hizmet İçi Eğitim İhtiyaçları
Yazarlar:
Atilla Dilekçi
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17556/erziefd.981621
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1206
0
FAVORİ
1206
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Türkçe Ders Kitaplarındaki Tiyatro Metinlerinin Değerler Aktarımı Bakımından İncelenmesi
Yazarlar:
Atilla Dilekçi
Yayın Bilgisi: 2022 ,
İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17679/inuefd.1024499
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
877
0
FAVORİ
877
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
TÜRKÇE ÖĞRETİMİNDE BİR İHTİYAÇ OLARAK KILAVUZ KİTAPLAR VE DERS PLANI
Yazarlar:
Bayram Erden
,
Atilla Dilekçi
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Milli Eğitim Dergisi
DOI: 10.37669/milliegitim.770002
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1946
1
FAVORİ
1946
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Metin Tutarlılığı Değerlendirme Çerçevesi Önerisi
Yazarlar:
Atilla Dilekçi
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Ana Dili Eğitimi Dergisi
DOI: 10.16916/aded.979122
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2279
0
FAVORİ
2279
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Türk Dili ve Edebiyatı Öğretmenlerine Göre Okuma Alışkanlığı
Yazarlar:
Halit Karatay
,
Atilla Dilekçi
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Ana Dili Eğitimi Dergisi
DOI: 10.16916/aded.782219
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3435
0
FAVORİ
3435
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi
Ana Dili Eğitimi Dergisi
Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Dergisi
Batı Anadolu Eğitim Bilimleri Dergisi
Bayburt Eğitim Fakültesi Dergisi
Dokuz Eylül Üniversitesi Buca Eğitim Fakültesi Dergisi
Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi
İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Marmara Üniversitesi Atatürk Eğitim Fakültesi Eğitim Bilimleri Dergisi
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Milli Eğitim Dergisi
Okuma Yazma Eğitimi Araştırmaları
Trakya Eğitim Dergisi
Türkiye Sosyal Araştırmalar Dergisi
Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Editörlük
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Dil Editörü
Kurul Üyeliği
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Hakemlik
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Adıyaman Üniversitesi Eğitim Bilimleri Dergisi
Ana Dili Eğitimi Dergisi
Asya Studies
Eğitim Ve İnsani Bilimler Dergisi: Teori Ve Uygulama
İnsan ve Toplum Bilimleri Araştırmaları Dergisi
Ihlara Eğitim Araştırmaları Dergisi
Korkut Ata Türkiyat Araştırmaları Dergisi
Marmara Üniversitesi Atatürk Eğitim Fakültesi Eğitim Bilimleri Dergisi
Sakarya University Journal of Education
Siirt Eğitim Dergisi
Trakya Eğitim Dergisi
Türk Eğitim Bilimleri Dergisi
Uluslararası Türkçe Edebiyat Kültür Eğitim (TEKE) Dergisi
Uluslararası Yabancı Dil Olarak Türkçe Öğretimi Dergisi
Yayınlar
TÜRKÇE DERSLERİNDE KULLANILAN YARDIMCI KAYNAK KİTAP VE MATERYALLERİN İNCELENMESİ
Yazarlar:
Atilla Dilekçi
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Türkiye Sosyal Araştırmalar Dergisi
DOI: 10.20296/tsadergisi.1195984
ATIF
2
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
863
2
ATIF
0
FAVORİ
863
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Velilere Göre Çocuklarının Kitap Tercihleri ve Okuma Alışkanlıkları
Yazarlar:
Atilla Dilekçi
,
Seher Çiçek
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Dergisi
DOI: 10.30964/auebfd.957137
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1241
1
ATIF
0
FAVORİ
1241
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Türkçe Öğretmenlerinin Liselere Geçiş Sistemi’ne İlişkin Görüşleri
Yazarlar:
Atilla Dilekçi
,
Halit Karatay
,
Sezgin Koçyiğit
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.19171/uefad.1264535
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
924
1
ATIF
0
FAVORİ
924
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Türkçe Derslerindeki Ödevler Hakkında Öğrenci, Öğretmen ve Veli Görüşleri
Yazarlar:
Atilla Dilekçi
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Ana Dili Eğitimi Dergisi
DOI: 10.16916/aded.1249383
ATIF
2
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1938
2
ATIF
0
FAVORİ
1938
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğretmen Bilişim Ağı (ÖBA) Eğitim İçeriklerinin İncelenmesi
Yazarlar:
Atilla Dilekçi
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Batı Anadolu Eğitim Bilimleri Dergisi
DOI: 10.51460/baebd.1249546
ATIF
2
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2206
2
ATIF
0
FAVORİ
2206
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Türkçe Dersi Proje Görevlerinin Değerlendirilmesi
Yazarlar:
Atilla Dilekçi
,
Halit Karatay
,
Sezgin Koçyiğit
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17240/aibuefd.2023..-1165461
ATIF
1
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
582
1
ATIF
1
FAVORİ
582
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Türkçe Öğretmenlerinin 21. Yüzyıl Becerileri ile İlgili Uygulamaları ve Yeterlikleri
Yazarlar:
Atilla Dilekçi
,
Halit Karatay
,
Kadir Vefa Tezel
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Bayburt Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.35675/befdergi.1098590
ATIF
2
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1482
2
ATIF
0
FAVORİ
1482
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Türkçe Eğitiminde Beceri Temelli Sorular
Yazarlar:
Atilla Dilekçi
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17152/gefad.1072936
ATIF
9
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1663
9
ATIF
2
FAVORİ
1663
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Türkçe Öğretmenlerinin Dil Becerileri ile İlgili Uygulamaları ve Yeterlikleri
Yazarlar:
Atilla Dilekçi
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Dokuz Eylül Üniversitesi Buca Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.53444/deubefd.1104084
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1688
1
ATIF
0
FAVORİ
1688
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
TÜBİTAK 4006 Bilim Fuarlarındaki Dil Projelerinin Değerlendirilmesi
Yazarlar:
Atilla Dilekçi
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Batı Anadolu Eğitim Bilimleri Dergisi
DOI: 10.51460/baebd.1134181
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1758
1
ATIF
0
FAVORİ
1758
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
TÜRKÇE DERSİ KİTAPLARINDAKİ ETKİNLİKLERİN ELEŞTİREL DÜŞÜNME BECERİSİNE GÖRE İNCELENMESİ
Yazarlar:
Atilla Dilekçi
,
Halit Karatay
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.21764/maeuefd.1026402
ATIF
7
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1570
7
ATIF
0
FAVORİ
1570
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
TÜRKÇE DERS KİTAPLARININ NİTELİK YÖNÜNDEN DEĞERLENDİRİLMESİ
Yazarlar:
Atilla Dilekçi
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Trakya Eğitim Dergisi
DOI: 10.24315/tred.978264
ATIF
5
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2300
5
ATIF
0
FAVORİ
2300
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
LGS Türkçe Sorularının PISA Okuma Ölçütlerine Göre Değerlendirilmesi
Yazarlar:
Seher Çiçek
,
Atilla Dilekçi
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17152/gefad.977568
ATIF
5
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1415
5
ATIF
0
FAVORİ
1415
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Türkçe Öğretmenlerinin Hizmet İçi Eğitim İhtiyaçları
Yazarlar:
Atilla Dilekçi
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17556/erziefd.981621
ATIF
5
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1206
5
ATIF
0
FAVORİ
1206
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Türkçe Ders Kitaplarındaki Tiyatro Metinlerinin Değerler Aktarımı Bakımından İncelenmesi
Yazarlar:
Atilla Dilekçi
Yayın Bilgisi: 2022 ,
İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17679/inuefd.1024499
ATIF
3
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
877
3
ATIF
0
FAVORİ
877
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
TÜRKÇE ÖĞRETİMİNDE BİR İHTİYAÇ OLARAK KILAVUZ KİTAPLAR VE DERS PLANI
Yazarlar:
Bayram Erden
,
Atilla Dilekçi
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Milli Eğitim Dergisi
DOI: 10.37669/milliegitim.770002
ATIF
3
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1946
3
ATIF
1
FAVORİ
1946
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Metin Tutarlılığı Değerlendirme Çerçevesi Önerisi
Yazarlar:
Atilla Dilekçi
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Ana Dili Eğitimi Dergisi
DOI: 10.16916/aded.979122
ATIF
3
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2279
3
ATIF
0
FAVORİ
2279
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Türk Dili ve Edebiyatı Öğretmenlerine Göre Okuma Alışkanlığı
Yazarlar:
Halit Karatay
,
Atilla Dilekçi
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Ana Dili Eğitimi Dergisi
DOI: 10.16916/aded.782219
ATIF
6
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3435
6
ATIF
0
FAVORİ
3435
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat