Atilla Dilekçi profil resmi
Atilla Dilekçi Doç. Dr. AKSARAY ÜNİVERSİTESİ
Yayın 22 Hakemlik 13 CrossRef Atıf 48
22 Yayın
13 Hakemlik
48 CrossRef Atıf

Uzmanlık Alanları

Eğitim Türkçe ve Sosyal Bilimler Eğitimi

Kurum

AKSARAY ÜNİVERSİTESİ

Popüler Yayınları

Türkçe Eğitiminde Beceri Temelli Sorular
DOI: 10.17152/gefad.1072936
ATIF 6 FAVORİ 2 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1359

6

2

1359

TÜRKÇE ÖĞRETİMİNDE BİR İHTİYAÇ OLARAK KILAVUZ KİTAPLAR VE DERS PLANI
Yayın Bilgisi: 2022 , Milli Eğitim Dergisi
DOI: 10.37669/milliegitim.770002
ATIF 3 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1683

3

1

1683

Okullarda Yürütülen Okuma Projelerine Eleştirel Bir Bakış
DOI: 10.35233/oyea.1137588
ATIF 0 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 556

0

1

556

Türk Öğrencilerin PISA Deneyimi
DOI: -
ATIF 0 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 671

0

1

671

Türkçe Dersi Proje Görevlerinin Değerlendirilmesi
DOI: 10.17240/aibuefd.2023..-1165461
ATIF 1 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 490

1

1

490

Yayınlar

TÜRKÇE DERSLERİNDE KULLANILAN YARDIMCI KAYNAK KİTAP VE MATERYALLERİN İNCELENMESİ
DOI: 10.20296/tsadergisi.1195984
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 531

0

531

0

876

Türk Öğrencilerin PISA Deneyimi
DOI: -
FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 671

1

671

0

719

Türkçe Derslerindeki Ödevler Hakkında Öğrenci, Öğretmen ve Veli Görüşleri
Yayın Bilgisi: 2023 , Ana Dili Eğitimi Dergisi
DOI: 10.16916/aded.1249383
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1294

0

1294

Öğretmen Bilişim Ağı (ÖBA) Eğitim İçeriklerinin İncelenmesi
DOI: 10.51460/baebd.1249546
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1505

0

1505

Türkçe Dersi Proje Görevlerinin Değerlendirilmesi
DOI: 10.17240/aibuefd.2023..-1165461
FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 490

1

490

Okullarda Yürütülen Okuma Projelerine Eleştirel Bir Bakış
DOI: 10.35233/oyea.1137588
FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 556

1

556

0

1215

Türkçe Eğitiminde Beceri Temelli Sorular
DOI: 10.17152/gefad.1072936
FAVORİ 2 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1359

2

1359

0

1306

TÜBİTAK 4006 Bilim Fuarlarındaki Dil Projelerinin Değerlendirilmesi
DOI: 10.51460/baebd.1134181
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1133

0

1133

Türkçe Dersi Nasıl Yapılandırılabilir?
DOI: 10.51460/baebd.1208604
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1496

0

1496

0

1235

TÜRKÇE DERS KİTAPLARININ NİTELİK YÖNÜNDEN DEĞERLENDİRİLMESİ
Yayın Bilgisi: 2022 , Trakya Eğitim Dergisi
DOI: 10.24315/tred.978264
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 2007

0

2007

0

1215

Türkçe Öğretmenlerinin Hizmet İçi Eğitim İhtiyaçları
DOI: 10.17556/erziefd.981621
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1084

0

1084

0

697

TÜRKÇE ÖĞRETİMİNDE BİR İHTİYAÇ OLARAK KILAVUZ KİTAPLAR VE DERS PLANI
Yayın Bilgisi: 2022 , Milli Eğitim Dergisi
DOI: 10.37669/milliegitim.770002
FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1683

1

1683

Metin Tutarlılığı Değerlendirme Çerçevesi Önerisi
Yayın Bilgisi: 2021 , Ana Dili Eğitimi Dergisi
DOI: 10.16916/aded.979122
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1777

0

1777

Türk Dili ve Edebiyatı Öğretmenlerine Göre Okuma Alışkanlığı
Yayın Bilgisi: 2020 , Ana Dili Eğitimi Dergisi
DOI: 10.16916/aded.782219
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 2863

0

2863

Yayınlar

1

0

876

Türkçe Derslerindeki Ödevler Hakkında Öğrenci, Öğretmen ve Veli Görüşleri
Yayın Bilgisi: 2023 , Ana Dili Eğitimi Dergisi
DOI: 10.16916/aded.1249383
ATIF 1 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1294

1

0

1294

Öğretmen Bilişim Ağı (ÖBA) Eğitim İçeriklerinin İncelenmesi
DOI: 10.51460/baebd.1249546
ATIF 1 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1505

1

0

1505

Türkçe Dersi Proje Görevlerinin Değerlendirilmesi
DOI: 10.17240/aibuefd.2023..-1165461
ATIF 1 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 490

1

1

490

2

0

1215

Türkçe Eğitiminde Beceri Temelli Sorular
DOI: 10.17152/gefad.1072936
ATIF 6 FAVORİ 2 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1359

6

2

1359

Türkçe Öğretmenlerinin Dil Becerileri ile İlgili Uygulamaları ve Yeterlikleri
DOI: 10.53444/deubefd.1104084
ATIF 1 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1306

1

0

1306

TÜBİTAK 4006 Bilim Fuarlarındaki Dil Projelerinin Değerlendirilmesi
DOI: 10.51460/baebd.1134181
ATIF 1 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1133

1

0

1133

7

0

1235

TÜRKÇE DERS KİTAPLARININ NİTELİK YÖNÜNDEN DEĞERLENDİRİLMESİ
Yayın Bilgisi: 2022 , Trakya Eğitim Dergisi
DOI: 10.24315/tred.978264
ATIF 4 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 2007

4

0

2007

LGS Türkçe Sorularının PISA Okuma Ölçütlerine Göre Değerlendirilmesi
DOI: 10.17152/gefad.977568
ATIF 5 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1215

5

0

1215

Türkçe Öğretmenlerinin Hizmet İçi Eğitim İhtiyaçları
DOI: 10.17556/erziefd.981621
ATIF 4 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1084

4

0

1084

Türkçe Ders Kitaplarındaki Tiyatro Metinlerinin Değerler Aktarımı Bakımından İncelenmesi
DOI: 10.17679/inuefd.1024499
ATIF 2 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 697

2

0

697

TÜRKÇE ÖĞRETİMİNDE BİR İHTİYAÇ OLARAK KILAVUZ KİTAPLAR VE DERS PLANI
Yayın Bilgisi: 2022 , Milli Eğitim Dergisi
DOI: 10.37669/milliegitim.770002
ATIF 3 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1683

3

1

1683

Metin Tutarlılığı Değerlendirme Çerçevesi Önerisi
Yayın Bilgisi: 2021 , Ana Dili Eğitimi Dergisi
DOI: 10.16916/aded.979122
ATIF 3 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1777

3

0

1777

Türk Dili ve Edebiyatı Öğretmenlerine Göre Okuma Alışkanlığı
Yayın Bilgisi: 2020 , Ana Dili Eğitimi Dergisi
DOI: 10.16916/aded.782219
ATIF 6 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 2863

6

0

2863

İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.