avatar
Halit Karatay Prof. Dr. BOLU ABANT İZZET BAYSAL ÜNİVERSİTESİ
Yayın 29 Hakemlik 34 CrossRef Atıf 78 TR Dizin Atıf 386
29 Yayın
34 Hakemlik
78 CrossRef Atıf
386 TR Dizin Atıf

Uzmanlık Alanları

Türkçe Eğitimi

Kurum

BOLU ABANT İZZET BAYSAL ÜNİVERSİTESİ

Popüler Yayınları

TÜRKÇE ÖĞRETMENLERİNİN DİL BECERİLERİNİ ÖLÇME VE DEĞERLENDİRME YETERLİKLERİ
Yazarlar: Halit Karatay , Atilla Dilekçi
Yayın Bilgisi: 2019 , Milli Eğitim Dergisi
DOI: -
ATIF 0 FAVORİ 2 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 7327

0

2

7327

Okuma alışkanlığını geliştirme yöntem, teknik ve modelleri
DOI: 10.35233/oyea.707967
ATIF 8 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 9503

8

1

9503

El Yazısı Stillerinin Yazmayı Öğrenmeye Etkisi
DOI: 10.35233/oyea.960682
ATIF 1 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 685

1

1

685

4

1

2339

Mi’nin İşlevleri ve Yazımının Öğretimi
DOI: 10.17240/aibuefd.2022.22.74506-1104035
ATIF 2 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 453

2

1

453

Yayınlar

Arap Öğrencilerin Türkçe Yazılı Anlatım Hataları
DOI: 10.17240/aibuefd.2025..-1557651
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 28

0

28

LGS’nin Türkçe Söz Varlığı
DOI: 10.17860/mersinefd.1574422
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 345

0

345

0

562

0

554

0

789

Fluent Reading Skills of Learners of Turkish as A Foreign Language
Yayın Bilgisi: 2023 , Participatory Educational Research
DOI: 10.17275/per.23.31.10.2
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 797

0

797

Türkçe Dersi Proje Görevlerinin Değerlendirilmesi
DOI: 10.17240/aibuefd.2023..-1165461
FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 528

1

528

1

1491

0

1307

Mi’nin İşlevleri ve Yazımının Öğretimi
DOI: 10.17240/aibuefd.2022.22.74506-1104035
FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 453

1

453

0

1362

1

2339

El Yazısı Stillerinin Yazmayı Öğrenmeye Etkisi
DOI: 10.35233/oyea.960682
FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 685

1

685

Türk Dili ve Edebiyatı Öğretmenlerine Göre Okuma Alışkanlığı
Yayın Bilgisi: 2020 , Ana Dili Eğitimi Dergisi
DOI: 10.16916/aded.782219
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 3041

0

3041

0

146

Okuma alışkanlığını geliştirme yöntem, teknik ve modelleri
DOI: 10.35233/oyea.707967
FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 9503

1

9503

Türkçe Öğretmenlerine Göre Öğrencilerin Okuma Alışkanlıkları
DOI: 10.29228/ijlet.42865
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 474

0

474

0

163

TÜRKÇE ÖĞRETMENLERİNİN DİL BECERİLERİNİ ÖLÇME VE DEĞERLENDİRME YETERLİKLERİ
Yazarlar: Halit Karatay , Atilla Dilekçi
Yayın Bilgisi: 2019 , Milli Eğitim Dergisi
DOI: -
FAVORİ 2 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 7327

2

7327

MOĞOL ÖĞRENCİLERİN TÜRKİYE VE TÜRKÇE ALGILARI
DOI: 10.17240/aibuefd.2019.19.49440-554935
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1506

0

1506

0

496

0

967

0

1215

0

3557

4+1 Planlı Yazma ve Değerlendirme Modeli’nin 8. Sınıf Öğrencilerinin Ev Ödevlerini Hazırlamaya Etkisi
Yazarlar: Halit Karatay , Özlem Aksu
Yayın Bilgisi: 2017 , Ana Dili Eğitimi Dergisi
DOI: 10.16916/aded.302765
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 6236

0

6236

0

3632

Türkçe Öğretmenlerinin Etkin Dinleme ve Dönüt Durumları
Yayın Bilgisi: 2014 , Ana Dili Eğitimi Dergisi
DOI: 10.16916/aded.67920
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 5539

0

5539

Yayınlar

Türkçe Dersi Proje Görevlerinin Değerlendirilmesi
DOI: 10.17240/aibuefd.2023..-1165461
ATIF 1 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 528

1

1

528

Süreç-Tür Modeli'nin Öğretmen Adaylarının İkna Edici Metin Yazma Becerilerini Geliştirmeye Etkisi
Yayın Bilgisi: 2023 , Ana Dili Eğitimi Dergisi
DOI: 10.16916/aded.1151040
ATIF 2 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1491

2

1

1491

2

0

1307

Mi’nin İşlevleri ve Yazımının Öğretimi
DOI: 10.17240/aibuefd.2022.22.74506-1104035
ATIF 2 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 453

2

1

453

7

0

1362

4

1

2339

El Yazısı Stillerinin Yazmayı Öğrenmeye Etkisi
DOI: 10.35233/oyea.960682
ATIF 1 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 685

1

1

685

3

0

337

Türk Dili ve Edebiyatı Öğretmenlerine Göre Okuma Alışkanlığı
Yayın Bilgisi: 2020 , Ana Dili Eğitimi Dergisi
DOI: 10.16916/aded.782219
ATIF 6 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 3041

6

0

3041

Okuma alışkanlığını geliştirme yöntem, teknik ve modelleri
DOI: 10.35233/oyea.707967
ATIF 8 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 9503

8

1

9503

Türkçe Öğretmenlerine Göre Öğrencilerin Okuma Alışkanlıkları
DOI: 10.29228/ijlet.42865
ATIF 6 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 474

6

0

474

2

0

163

MOĞOL ÖĞRENCİLERİN TÜRKİYE VE TÜRKÇE ALGILARI
DOI: 10.17240/aibuefd.2019.19.49440-554935
ATIF 5 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1506

5

0

1506

4

0

3557

4+1 Planlı Yazma ve Değerlendirme Modeli’nin 8. Sınıf Öğrencilerinin Ev Ödevlerini Hazırlamaya Etkisi
Yazarlar: Halit Karatay , Özlem Aksu
Yayın Bilgisi: 2017 , Ana Dili Eğitimi Dergisi
DOI: 10.16916/aded.302765
ATIF 5 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 6236

5

0

6236

14

0

3632

Türkçe Öğretmenlerinin Etkin Dinleme ve Dönüt Durumları
Yayın Bilgisi: 2014 , Ana Dili Eğitimi Dergisi
DOI: 10.16916/aded.67920
ATIF 6 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 5539

6

0

5539

İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.