Hakkında
Hakkında
Trendler
DOI Hizmeti
Konular
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
EAH
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Firma
Şahıs
Sendika
Araştırmacılar
Dergi Sihirbazı
Yardım
Duyurular
Geliştirmeler
Yol Haritası
Türkçe
Turkish
English
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Bilimsel Yayın Koordinatörü Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Halit Karatay
Prof. Dr.
BOLU ABANT İZZET BAYSAL ÜNİVERSİTESİ
Yayın
29
Hakemlik
34
CrossRef Atıf
78
TR Dizin Atıf
386
29
Yayın
34
Hakemlik
78
CrossRef Atıf
386
TR Dizin Atıf
0000-0003-1820-0361
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Uzmanlık Alanları
Türkçe Eğitimi
Kurum
BOLU ABANT İZZET BAYSAL ÜNİVERSİTESİ
Popüler Yayınları
TÜRKÇE ÖĞRETMENLERİNİN DİL BECERİLERİNİ ÖLÇME VE DEĞERLENDİRME YETERLİKLERİ
Yazarlar:
Halit Karatay
, Atilla Dilekçi
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Milli Eğitim Dergisi
DOI: -
ATIF
0
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
7327
0
ATIF
2
FAVORİ
7327
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Okuma alışkanlığını geliştirme yöntem, teknik ve modelleri
Yazarlar:
Halit Karatay
,
Esra Külah
,
Seda Kaya
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Okuma Yazma Eğitimi Araştırmaları
DOI: 10.35233/oyea.707967
ATIF
8
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
9503
8
ATIF
1
FAVORİ
9503
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
El Yazısı Stillerinin Yazmayı Öğrenmeye Etkisi
Yazarlar:
Halit Karatay
,
Seher Çiçek
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Okuma Yazma Eğitimi Araştırmaları
DOI: 10.35233/oyea.960682
ATIF
1
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
685
1
ATIF
1
FAVORİ
685
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
4+1 Planlı Yazma ve Değerlendirme Modeli Çerçevesinde Gerçekleştirilen Hazırlıkların Yazma Sürecindeki İşlevleri
Yazarlar:
Ahmet Demirel
,
Halit Karatay
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Ana Dili Eğitimi Dergisi
DOI: 10.16916/aded.1003248
ATIF
4
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2339
4
ATIF
1
FAVORİ
2339
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Mi’nin İşlevleri ve Yazımının Öğretimi
Yazarlar:
Halit Karatay
,
Seher Çiçek
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17240/aibuefd.2022.22.74506-1104035
ATIF
2
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
453
2
ATIF
1
FAVORİ
453
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yayınlar
Arap Öğrencilerin Türkçe Yazılı Anlatım Hataları
Yazarlar:
Halit Karatay
,
Seda Kaya
Yayın Bilgisi: 2025 ,
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17240/aibuefd.2025..-1557651
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
28
0
FAVORİ
28
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
LGS’nin Türkçe Söz Varlığı
Yazarlar:
Halit Karatay
,
Atilla Dilekçi
,
Sezgin Koçyiğit
Yayın Bilgisi: 2025 ,
Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17860/mersinefd.1574422
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
345
0
FAVORİ
345
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İLKÖĞRETİM 5. SINIF ÖĞRENCİLERİNİN TÜRKÇE NOKTALAMA YANLIŞLARI
Yazarlar:
Halit Karatay
,
Mustafa Kükrer
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Mustafa Kemal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.56677/mkuefder.1401007
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
562
0
FAVORİ
562
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Türkçenin Yabancı Dil Olarak Öğretiminde Yapım Eklerinin Öğretimine Yönelik Çerçeve Program
Yazarlar:
Elif Çevik
,
Halit Karatay
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17240/aibuefd.2023..-1353807
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
554
0
FAVORİ
554
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Türkçe Öğretmenlerinin Liselere Geçiş Sistemi’ne İlişkin Görüşleri
Yazarlar:
Atilla Dilekçi
,
Halit Karatay
,
Sezgin Koçyiğit
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.19171/uefad.1264535
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
789
0
FAVORİ
789
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Fluent Reading Skills of Learners of Turkish as A Foreign Language
Yazarlar:
Haluk Güngör
,
Halit Karatay
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Participatory Educational Research
DOI: 10.17275/per.23.31.10.2
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
797
0
FAVORİ
797
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Türkçe Dersi Proje Görevlerinin Değerlendirilmesi
Yazarlar:
Atilla Dilekçi
,
Halit Karatay
,
Sezgin Koçyiğit
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17240/aibuefd.2023..-1165461
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
528
1
FAVORİ
528
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Süreç-Tür Modeli'nin Öğretmen Adaylarının İkna Edici Metin Yazma Becerilerini Geliştirmeye Etkisi
Yazarlar:
Ozan İpek
,
Halit Karatay
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Ana Dili Eğitimi Dergisi
DOI: 10.16916/aded.1151040
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1491
1
FAVORİ
1491
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Türkçe Öğretmenlerinin 21. Yüzyıl Becerileri ile İlgili Uygulamaları ve Yeterlikleri
Yazarlar:
Atilla Dilekçi
,
Halit Karatay
,
Kadir Vefa Tezel
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Bayburt Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.35675/befdergi.1098590
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1307
0
FAVORİ
1307
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Mi’nin İşlevleri ve Yazımının Öğretimi
Yazarlar:
Halit Karatay
,
Seher Çiçek
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17240/aibuefd.2022.22.74506-1104035
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
453
1
FAVORİ
453
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
TÜRKÇE DERSİ KİTAPLARINDAKİ ETKİNLİKLERİN ELEŞTİREL DÜŞÜNME BECERİSİNE GÖRE İNCELENMESİ
Yazarlar:
Atilla Dilekçi
,
Halit Karatay
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.21764/maeuefd.1026402
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1362
0
FAVORİ
1362
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
4+1 Planlı Yazma ve Değerlendirme Modeli Çerçevesinde Gerçekleştirilen Hazırlıkların Yazma Sürecindeki İşlevleri
Yazarlar:
Ahmet Demirel
,
Halit Karatay
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Ana Dili Eğitimi Dergisi
DOI: 10.16916/aded.1003248
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2339
1
FAVORİ
2339
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
El Yazısı Stillerinin Yazmayı Öğrenmeye Etkisi
Yazarlar:
Halit Karatay
,
Seher Çiçek
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Okuma Yazma Eğitimi Araştırmaları
DOI: 10.35233/oyea.960682
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
685
1
FAVORİ
685
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
4+1 Planlı Yazma ve Değerlendirme Modeli Öğretiminin Türkçe Öğretmeni Adaylarının Yazma Başarısına Etkisi
Yazarlar:
Emre Yazıcı
,
Bayram Baş
,
Halit Karatay
Yayın Bilgisi: 2020 ,
International Journal of Languages' Education and Teaching
DOI: 10.29228/ijlet.47262
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
337
0
FAVORİ
337
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Türk Dili ve Edebiyatı Öğretmenlerine Göre Okuma Alışkanlığı
Yazarlar:
Halit Karatay
,
Atilla Dilekçi
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Ana Dili Eğitimi Dergisi
DOI: 10.16916/aded.782219
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3041
0
FAVORİ
3041
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Türkçenin Yabancı Dil Olarak Öğretiminde Edatlar için Çerçeve Program
Yazarlar:
Halit Karatay
,
Seda Kaya
Yayın Bilgisi: 2020 ,
International Journal of Languages' Education and Teaching
DOI: 10.29228/ijlet.43267
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
146
0
FAVORİ
146
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Okuma alışkanlığını geliştirme yöntem, teknik ve modelleri
Yazarlar:
Halit Karatay
,
Esra Külah
,
Seda Kaya
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Okuma Yazma Eğitimi Araştırmaları
DOI: 10.35233/oyea.707967
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
9503
1
FAVORİ
9503
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Türkçe Öğretmenlerine Göre Öğrencilerin Okuma Alışkanlıkları
Yazarlar:
Halit Karatay
Yayın Bilgisi: 2020 ,
International Journal of Languages' Education and Teaching
DOI: 10.29228/ijlet.42865
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
474
0
FAVORİ
474
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
SEÇİCİ DİNLEME STRATEJİSİ ÖĞRETİMİ İLE 5. SINIF ÖĞRENCİLERİNİN DİNLEDİĞİNİ NOT ALMA VE ÖZETLEME BECERİLERİNİN GELİŞTİRİLMESİ
Yazarlar:
Halit Karatay
,
Oğuzhan Uzun
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Milli Eğitim Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
4872
0
FAVORİ
4872
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Türkçenin Yabancı Dil Olarak Öğretiminde Bağlaçlar için Çerçeve Program
Yazarlar:
Halit Karatay
,
Seda Kaya
Yayın Bilgisi: 2019 ,
International Journal of Languages' Education and Teaching
DOI: 10.29228/ijlet.37407
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
163
0
FAVORİ
163
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
TÜRKÇE ÖĞRETMENLERİNİN DİL BECERİLERİNİ ÖLÇME VE DEĞERLENDİRME YETERLİKLERİ
Yazarlar:
Halit Karatay
, Atilla Dilekçi
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Milli Eğitim Dergisi
DOI: -
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
7327
2
FAVORİ
7327
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
MOĞOL ÖĞRENCİLERİN TÜRKİYE VE TÜRKÇE ALGILARI
Yazarlar:
Halit Karatay
,
Nurettin Kartallıoğlu
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17240/aibuefd.2019.19.49440-554935
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1506
0
FAVORİ
1506
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Türkçenin Yabancı Dil Olarak Öğretiminde Dilbilgisi için Çerçeve Program
Yazarlar:
Halit Karatay
,
Seda Kaya
Yayın Bilgisi: 2019 ,
International Journal of Languages' Education and Teaching
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
496
0
FAVORİ
496
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İŞBİRLİKLİ YAZMANIN TÜRKÇEYİ YABANCI DİL OLARAK ÖĞRENENLERİN YAZMA BECERİLERİNİ GELİŞTİRMEYE ETKİSİ
Yazarlar:
Halit Karatay
, Zeynep Ekinci
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Avrasya Dil Eğitimi ve Araştırmaları Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
967
0
FAVORİ
967
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
ÖĞRETMENLERİN OKURYAZARLIK ÖĞRETİMİ ÖZYETERLİLİK ALGISI ÖLÇEĞİ TÜRKÇE UYARLAMASI: GEÇERLİK VE GÜVENİRLİK ÇALIŞMASI
Yazarlar:
Halit Karatay
,
Fatih Destebaşı
, Kadir Vefa Tezel,
Sami Pektaş
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Milli Eğitim Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1215
0
FAVORİ
1215
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Türkçenin Yabancı Dil Olarak Öğretiminde Edmodo’nun Kullanımı: Bir Durum Çalışması
Yazarlar:
Halit Karatay
,
Hüseyin Karabuğa
,
Ozan İpek
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Ana Dili Eğitimi Dergisi
DOI: 10.16916/aded.452838
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3557
0
FAVORİ
3557
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
4+1 Planlı Yazma ve Değerlendirme Modeli’nin 8. Sınıf Öğrencilerinin Ev Ödevlerini Hazırlamaya Etkisi
Yazarlar:
Halit Karatay
, Özlem Aksu
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Ana Dili Eğitimi Dergisi
DOI: 10.16916/aded.302765
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
6236
0
FAVORİ
6236
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
YABANCI DİL OLRAK TÜRKÇE ÖĞRENME TUTUMU İLE DİL BECERİLERİ EDİMİ ARASINDAKİ İLİŞKİ
Yazarlar:
Halit Karatay
,
Nurettin Kartallıoğlu
Yayın Bilgisi: 2016 ,
Bolu Abant İzzet Baysal Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
DOI: 10.11616/basbed.vi.455421
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3632
0
FAVORİ
3632
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Türkçe Öğretmenlerinin Etkin Dinleme ve Dönüt Durumları
Yazarlar:
Halit Karatay
,
Salih Dolunay
,
Ömer Savaş
Yayın Bilgisi: 2014 ,
Ana Dili Eğitimi Dergisi
DOI: 10.16916/aded.67920
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
5539
0
FAVORİ
5539
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Ana Dili Eğitimi Dergisi
Avrasya Dil Eğitimi ve Araştırmaları Dergisi
Bayburt Eğitim Fakültesi Dergisi
Bolu Abant İzzet Baysal Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
International Journal of Languages' Education and Teaching
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Milli Eğitim Dergisi
Mustafa Kemal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Okuma Yazma Eğitimi Araştırmaları
Participatory Educational Research
Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Hakemlik
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Afyon Kocatepe Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
Ana Dili Eğitimi Dergisi
Bartın University Journal of Faculty of Education
Bayburt Eğitim Fakültesi Dergisi
Cumhuriyet Uluslararası Eğitim Dergisi
Çukurova Üniversitesi Türkoloji Araştırmaları Dergisi
Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Gazi Eğitim Bilimleri Dergisi
Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi
Gümüşhane Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
IBAD Sosyal Bilimler Dergisi
International Journal of Contemporary Educational Research
International Online Journal of Primary Education
Milli Eğitim Dergisi
OPUS Uluslararası Toplum Araştırmaları Dergisi
Trakya Eğitim Dergisi
Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Uluslararası İnsan ve Sanat Araştırmaları Dergisi
Yükseköğretim Dergisi
Yayınlar
Türkçe Dersi Proje Görevlerinin Değerlendirilmesi
Yazarlar:
Atilla Dilekçi
,
Halit Karatay
,
Sezgin Koçyiğit
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17240/aibuefd.2023..-1165461
ATIF
1
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
528
1
ATIF
1
FAVORİ
528
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Süreç-Tür Modeli'nin Öğretmen Adaylarının İkna Edici Metin Yazma Becerilerini Geliştirmeye Etkisi
Yazarlar:
Ozan İpek
,
Halit Karatay
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Ana Dili Eğitimi Dergisi
DOI: 10.16916/aded.1151040
ATIF
2
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1491
2
ATIF
1
FAVORİ
1491
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Türkçe Öğretmenlerinin 21. Yüzyıl Becerileri ile İlgili Uygulamaları ve Yeterlikleri
Yazarlar:
Atilla Dilekçi
,
Halit Karatay
,
Kadir Vefa Tezel
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Bayburt Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.35675/befdergi.1098590
ATIF
2
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1307
2
ATIF
0
FAVORİ
1307
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Mi’nin İşlevleri ve Yazımının Öğretimi
Yazarlar:
Halit Karatay
,
Seher Çiçek
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17240/aibuefd.2022.22.74506-1104035
ATIF
2
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
453
2
ATIF
1
FAVORİ
453
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
TÜRKÇE DERSİ KİTAPLARINDAKİ ETKİNLİKLERİN ELEŞTİREL DÜŞÜNME BECERİSİNE GÖRE İNCELENMESİ
Yazarlar:
Atilla Dilekçi
,
Halit Karatay
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.21764/maeuefd.1026402
ATIF
7
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1362
7
ATIF
0
FAVORİ
1362
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
4+1 Planlı Yazma ve Değerlendirme Modeli Çerçevesinde Gerçekleştirilen Hazırlıkların Yazma Sürecindeki İşlevleri
Yazarlar:
Ahmet Demirel
,
Halit Karatay
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Ana Dili Eğitimi Dergisi
DOI: 10.16916/aded.1003248
ATIF
4
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2339
4
ATIF
1
FAVORİ
2339
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
El Yazısı Stillerinin Yazmayı Öğrenmeye Etkisi
Yazarlar:
Halit Karatay
,
Seher Çiçek
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Okuma Yazma Eğitimi Araştırmaları
DOI: 10.35233/oyea.960682
ATIF
1
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
685
1
ATIF
1
FAVORİ
685
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
4+1 Planlı Yazma ve Değerlendirme Modeli Öğretiminin Türkçe Öğretmeni Adaylarının Yazma Başarısına Etkisi
Yazarlar:
Emre Yazıcı
,
Bayram Baş
,
Halit Karatay
Yayın Bilgisi: 2020 ,
International Journal of Languages' Education and Teaching
DOI: 10.29228/ijlet.47262
ATIF
3
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
337
3
ATIF
0
FAVORİ
337
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Türk Dili ve Edebiyatı Öğretmenlerine Göre Okuma Alışkanlığı
Yazarlar:
Halit Karatay
,
Atilla Dilekçi
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Ana Dili Eğitimi Dergisi
DOI: 10.16916/aded.782219
ATIF
6
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3041
6
ATIF
0
FAVORİ
3041
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Okuma alışkanlığını geliştirme yöntem, teknik ve modelleri
Yazarlar:
Halit Karatay
,
Esra Külah
,
Seda Kaya
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Okuma Yazma Eğitimi Araştırmaları
DOI: 10.35233/oyea.707967
ATIF
8
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
9503
8
ATIF
1
FAVORİ
9503
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Türkçe Öğretmenlerine Göre Öğrencilerin Okuma Alışkanlıkları
Yazarlar:
Halit Karatay
Yayın Bilgisi: 2020 ,
International Journal of Languages' Education and Teaching
DOI: 10.29228/ijlet.42865
ATIF
6
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
474
6
ATIF
0
FAVORİ
474
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Türkçenin Yabancı Dil Olarak Öğretiminde Bağlaçlar için Çerçeve Program
Yazarlar:
Halit Karatay
,
Seda Kaya
Yayın Bilgisi: 2019 ,
International Journal of Languages' Education and Teaching
DOI: 10.29228/ijlet.37407
ATIF
2
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
163
2
ATIF
0
FAVORİ
163
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
MOĞOL ÖĞRENCİLERİN TÜRKİYE VE TÜRKÇE ALGILARI
Yazarlar:
Halit Karatay
,
Nurettin Kartallıoğlu
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17240/aibuefd.2019.19.49440-554935
ATIF
5
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1506
5
ATIF
0
FAVORİ
1506
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Türkçenin Yabancı Dil Olarak Öğretiminde Edmodo’nun Kullanımı: Bir Durum Çalışması
Yazarlar:
Halit Karatay
,
Hüseyin Karabuğa
,
Ozan İpek
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Ana Dili Eğitimi Dergisi
DOI: 10.16916/aded.452838
ATIF
4
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3557
4
ATIF
0
FAVORİ
3557
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
4+1 Planlı Yazma ve Değerlendirme Modeli’nin 8. Sınıf Öğrencilerinin Ev Ödevlerini Hazırlamaya Etkisi
Yazarlar:
Halit Karatay
, Özlem Aksu
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Ana Dili Eğitimi Dergisi
DOI: 10.16916/aded.302765
ATIF
5
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
6236
5
ATIF
0
FAVORİ
6236
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
YABANCI DİL OLRAK TÜRKÇE ÖĞRENME TUTUMU İLE DİL BECERİLERİ EDİMİ ARASINDAKİ İLİŞKİ
Yazarlar:
Halit Karatay
,
Nurettin Kartallıoğlu
Yayın Bilgisi: 2016 ,
Bolu Abant İzzet Baysal Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
DOI: 10.11616/basbed.vi.455421
ATIF
14
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3632
14
ATIF
0
FAVORİ
3632
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Türkçe Öğretmenlerinin Etkin Dinleme ve Dönüt Durumları
Yazarlar:
Halit Karatay
,
Salih Dolunay
,
Ömer Savaş
Yayın Bilgisi: 2014 ,
Ana Dili Eğitimi Dergisi
DOI: 10.16916/aded.67920
ATIF
6
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
5539
6
ATIF
0
FAVORİ
5539
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat