Hakkında
DergiPark Hakkında
DergiPark Ekibi
DergiPark Doi Hizmeti
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
EAH
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Özel
Kişi
Diğer
Araştırmacılar
Konular
Dergi Sihirbazı
Yardım
Trendler
Türkçe
Turkish
English
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Araştırmacılar
Halit KARATAY
Halit KARATAY
Prof. Dr.
BOLU ABANT IZZET BAYSAL UNIVERSITY
Bilinmiyor
Yayın
20
Hakemlik
31
CrossRef Atıf
34
Bilinmiyor
20
Yayın
31
Hakemlik
34
CrossRef Atıf
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Uzmanlık Alanları
Eğitim
Kurum
BOLU ABANT IZZET BAYSAL UNIVERSITY
Popüler Yayınları
TÜRKÇE ÖĞRETMENLERİNİN DİL BECERİLERİNİ ÖLÇME VE DEĞERLENDİRME YETERLİKLERİ
Yazarlar:
Halit KARATAY
, Atilla DİLEKÇİ
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Milli Eğitim Dergisi
DOI: -
ATIF
0
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
4353
0
ATIF
2
FAVORİ
4353
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Okuma alışkanlığını geliştirme yöntem, teknik ve modelleri
Yazarlar:
Halit KARATAY
,
Esra KÜLAH
,
Seda KAYA
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Okuma Yazma Eğitimi Araştırmaları
DOI: 10.35233/oyea.707967
ATIF
5
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
5539
5
ATIF
1
FAVORİ
5539
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Süreç-Tür Modeli'nin Öğretmen Adaylarının İkna Edici Metin Yazma Becerilerini Geliştirmeye Etkisi
Yazarlar:
Ozan İPEK
,
Halit KARATAY
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Ana Dili Eğitimi Dergisi
DOI: 10.16916/aded.1151040
ATIF
0
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
567
0
ATIF
1
FAVORİ
567
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Türkçe Dersi Proje Görevlerinin Değerlendirilmesi
Yazarlar:
Atilla DİLEKÇİ
,
Halit KARATAY
,
Sezgin KOÇYİĞİT
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17240/aibuefd.2023..-1165461
ATIF
0
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
181
0
ATIF
1
FAVORİ
181
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yayınlar
Türkçe Öğretmenlerinin Liselere Geçiş Sistemi’ne İlişkin Görüşleri
Yazarlar:
Atilla DİLEKÇİ
,
Halit KARATAY
,
Sezgin KOÇYİĞİT
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.19171/uefad.1264535
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
166
0
FAVORİ
166
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Fluent Reading Skills of Learners of Turkish as A Foreign Language
Yazarlar:
Haluk GÜNGÖR
,
Halit KARATAY
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Participatory Educational Research
DOI: 10.17275/per.23.31.10.2
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
361
0
FAVORİ
361
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Türkçe Dersi Proje Görevlerinin Değerlendirilmesi
Yazarlar:
Atilla DİLEKÇİ
,
Halit KARATAY
,
Sezgin KOÇYİĞİT
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17240/aibuefd.2023..-1165461
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
181
1
FAVORİ
181
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Süreç-Tür Modeli'nin Öğretmen Adaylarının İkna Edici Metin Yazma Becerilerini Geliştirmeye Etkisi
Yazarlar:
Ozan İPEK
,
Halit KARATAY
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Ana Dili Eğitimi Dergisi
DOI: 10.16916/aded.1151040
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
567
1
FAVORİ
567
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Türkçe Öğretmenlerinin 21. Yüzyıl Becerileri ile İlgili Uygulamaları ve Yeterlikleri
Yazarlar:
Atilla DİLEKÇİ
,
Halit KARATAY
,
Kadir Vefa TEZEL
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Bayburt Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.35675/befdergi.1098590
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
369
0
FAVORİ
369
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Mi’nin İşlevleri ve Yazımının Öğretimi
Yazarlar:
Halit KARATAY
,
Seher ÇİÇEK
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17240/aibuefd.2022.22.74506-1104035
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
129
0
FAVORİ
129
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
TÜRKÇE DERSİ KİTAPLARINDAKİ ETKİNLİKLERİN ELEŞTİREL DÜŞÜNME BECERİSİNE GÖRE İNCELENMESİ
Yazarlar:
Atilla DİLEKÇİ
,
Halit KARATAY
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.21764/maeuefd.1026402
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
517
0
FAVORİ
517
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
4+1 Planlı Yazma ve Değerlendirme Modeli Çerçevesinde Gerçekleştirilen Hazırlıkların Yazma Sürecindeki İşlevleri
Yazarlar:
Ahmet DEMİREL
,
Halit KARATAY
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Ana Dili Eğitimi Dergisi
DOI: 10.16916/aded.1003248
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
865
0
FAVORİ
865
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
El Yazısı Stillerinin Yazmayı Öğrenmeye Etkisi
Yazarlar:
Halit KARATAY
,
Seher ÇİÇEK
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Okuma Yazma Eğitimi Araştırmaları
DOI: 10.35233/oyea.960682
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
385
0
FAVORİ
385
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Türk Dili ve Edebiyatı Öğretmenlerine Göre Okuma Alışkanlığı
Yazarlar:
Halit KARATAY
,
Atilla DİLEKÇİ
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Ana Dili Eğitimi Dergisi
DOI: 10.16916/aded.782219
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1589
0
FAVORİ
1589
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Okuma alışkanlığını geliştirme yöntem, teknik ve modelleri
Yazarlar:
Halit KARATAY
,
Esra KÜLAH
,
Seda KAYA
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Okuma Yazma Eğitimi Araştırmaları
DOI: 10.35233/oyea.707967
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
5539
1
FAVORİ
5539
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
TÜRKÇE ÖĞRETMENLERİNİN DİL BECERİLERİNİ ÖLÇME VE DEĞERLENDİRME YETERLİKLERİ
Yazarlar:
Halit KARATAY
, Atilla DİLEKÇİ
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Milli Eğitim Dergisi
DOI: -
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
4353
2
FAVORİ
4353
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
SEÇİCİ DİNLEME STRATEJİSİ ÖĞRETİMİ İLE 5. SINIF ÖĞRENCİLERİNİN DİNLEDİĞİNİ NOT ALMA VE ÖZETLEME BECERİLERİNİN GELİŞTİRİLMESİ
Yazarlar:
Halit KARATAY
,
Oğuzhan UZUN
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Milli Eğitim Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2801
0
FAVORİ
2801
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
MOĞOL ÖĞRENCİLERİN TÜRKİYE VE TÜRKÇE ALGILARI
Yazarlar:
Halit KARATAY
,
Nurettin KARTALLIOĞLU
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17240/aibuefd.2019.19.49440-554935
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1069
0
FAVORİ
1069
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İŞBİRLİKLİ YAZMANIN TÜRKÇEYİ YABANCI DİL OLARAK ÖĞRENENLERİN YAZMA BECERİLERİNİ GELİŞTİRMEYE ETKİSİ
Yazarlar:
Halit KARATAY
, Zeynep EKİNCİ
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Avrasya Dil Eğitimi ve Araştırmaları Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
665
0
FAVORİ
665
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
ÖĞRETMENLERİN OKURYAZARLIK ÖĞRETİMİ ÖZYETERLİLİK ALGISI ÖLÇEĞİ TÜRKÇE UYARLAMASI: GEÇERLİK VE GÜVENİRLİK ÇALIŞMASI
Yazarlar:
Halit KARATAY
,
Fatih DESTEBAŞI
, Kadir Vefa TEZEL,
Sami PEKTAŞ
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Milli Eğitim Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
930
0
FAVORİ
930
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Türkçenin Yabancı Dil Olarak Öğretiminde Edmodo’nun Kullanımı: Bir Durum Çalışması
Yazarlar:
Halit KARATAY
,
Hüseyin KARABUĞA
,
Ozan İPEK
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Ana Dili Eğitimi Dergisi
DOI: 10.16916/aded.452838
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2764
0
FAVORİ
2764
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
4+1 Planlı Yazma ve Değerlendirme Modeli’nin 8. Sınıf Öğrencilerinin Ev Ödevlerini Hazırlamaya Etkisi
Yazarlar:
Halit KARATAY
, Özlem AKSU
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Ana Dili Eğitimi Dergisi
DOI: 10.16916/aded.302765
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
4126
0
FAVORİ
4126
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
YABANCI DİL OLRAK TÜRKÇE ÖĞRENME TUTUMU İLE DİL BECERİLERİ EDİMİ ARASINDAKİ İLİŞKİ
Yazarlar:
Halit KARATAY
,
Nurettin KARTALLIOĞLU
Yayın Bilgisi: 2016 ,
Bolu Abant İzzet Baysal Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
DOI: 10.11616/basbed.vi.455421
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2697
0
FAVORİ
2697
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Türkçe Öğretmenlerinin Etkin Dinleme ve Dönüt Durumları
Yazarlar:
Halit KARATAY
,
Salih DOLUNAY
,
Ömer SAVAŞ
Yayın Bilgisi: 2014 ,
Ana Dili Eğitimi Dergisi
DOI: 10.16916/aded.67920
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
4384
0
FAVORİ
4384
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayınlandığı Dergiler
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Ana Dili Eğitimi Dergisi
Avrasya Dil Eğitimi ve Araştırmaları Dergisi
Bayburt Eğitim Fakültesi Dergisi
Bolu Abant İzzet Baysal Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Milli Eğitim Dergisi
Okuma Yazma Eğitimi Araştırmaları
Participatory Educational Research
Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Kurul Üyeliği
Okuma Yazma Eğitimi Araştırmaları
Hakemlik
Afyon Kocatepe Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
Ana Dili Eğitimi Dergisi
Bartın Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Bayburt Eğitim Fakültesi Dergisi
Cumhuriyet Uluslararası Eğitim Dergisi
Çukurova Üniversitesi Türkoloji Araştırmaları Dergisi
Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Gazi Eğitim Bilimleri Dergisi
Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi
Gümüşhane Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
IBAD Sosyal Bilimler Dergisi
International Journal of Contemporary Educational Research
International Online Journal of Primary Education
Milli Eğitim Dergisi
OPUS Uluslararası Toplum Araştırmaları Dergisi
Trakya Eğitim Dergisi
Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Uluslararası İnsan ve Sanat Araştırmaları Dergisi
Yayınlar
TÜRKÇE DERSİ KİTAPLARINDAKİ ETKİNLİKLERİN ELEŞTİREL DÜŞÜNME BECERİSİNE GÖRE İNCELENMESİ
Yazarlar:
Atilla DİLEKÇİ
,
Halit KARATAY
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.21764/maeuefd.1026402
ATIF
3
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
517
3
ATIF
0
FAVORİ
517
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
4+1 Planlı Yazma ve Değerlendirme Modeli Çerçevesinde Gerçekleştirilen Hazırlıkların Yazma Sürecindeki İşlevleri
Yazarlar:
Ahmet DEMİREL
,
Halit KARATAY
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Ana Dili Eğitimi Dergisi
DOI: 10.16916/aded.1003248
ATIF
2
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
865
2
ATIF
0
FAVORİ
865
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
El Yazısı Stillerinin Yazmayı Öğrenmeye Etkisi
Yazarlar:
Halit KARATAY
,
Seher ÇİÇEK
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Okuma Yazma Eğitimi Araştırmaları
DOI: 10.35233/oyea.960682
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
385
1
ATIF
0
FAVORİ
385
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Türk Dili ve Edebiyatı Öğretmenlerine Göre Okuma Alışkanlığı
Yazarlar:
Halit KARATAY
,
Atilla DİLEKÇİ
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Ana Dili Eğitimi Dergisi
DOI: 10.16916/aded.782219
ATIF
4
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1589
4
ATIF
0
FAVORİ
1589
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Okuma alışkanlığını geliştirme yöntem, teknik ve modelleri
Yazarlar:
Halit KARATAY
,
Esra KÜLAH
,
Seda KAYA
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Okuma Yazma Eğitimi Araştırmaları
DOI: 10.35233/oyea.707967
ATIF
5
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
5539
5
ATIF
1
FAVORİ
5539
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
MOĞOL ÖĞRENCİLERİN TÜRKİYE VE TÜRKÇE ALGILARI
Yazarlar:
Halit KARATAY
,
Nurettin KARTALLIOĞLU
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17240/aibuefd.2019.19.49440-554935
ATIF
4
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1069
4
ATIF
0
FAVORİ
1069
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Türkçenin Yabancı Dil Olarak Öğretiminde Edmodo’nun Kullanımı: Bir Durum Çalışması
Yazarlar:
Halit KARATAY
,
Hüseyin KARABUĞA
,
Ozan İPEK
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Ana Dili Eğitimi Dergisi
DOI: 10.16916/aded.452838
ATIF
2
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2764
2
ATIF
0
FAVORİ
2764
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
4+1 Planlı Yazma ve Değerlendirme Modeli’nin 8. Sınıf Öğrencilerinin Ev Ödevlerini Hazırlamaya Etkisi
Yazarlar:
Halit KARATAY
, Özlem AKSU
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Ana Dili Eğitimi Dergisi
DOI: 10.16916/aded.302765
ATIF
2
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
4126
2
ATIF
0
FAVORİ
4126
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
YABANCI DİL OLRAK TÜRKÇE ÖĞRENME TUTUMU İLE DİL BECERİLERİ EDİMİ ARASINDAKİ İLİŞKİ
Yazarlar:
Halit KARATAY
,
Nurettin KARTALLIOĞLU
Yayın Bilgisi: 2016 ,
Bolu Abant İzzet Baysal Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
DOI: 10.11616/basbed.vi.455421
ATIF
7
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2697
7
ATIF
0
FAVORİ
2697
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Türkçe Öğretmenlerinin Etkin Dinleme ve Dönüt Durumları
Yazarlar:
Halit KARATAY
,
Salih DOLUNAY
,
Ömer SAVAŞ
Yayın Bilgisi: 2014 ,
Ana Dili Eğitimi Dergisi
DOI: 10.16916/aded.67920
ATIF
4
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
4384
4
ATIF
0
FAVORİ
4384
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat