Halit KARATAY Prof. Dr. BOLU ABANT IZZET BAYSAL UNIVERSITY
Yayın 20 Hakemlik 31 CrossRef Atıf 34
20 Yayın
31 Hakemlik
34 CrossRef Atıf
Takipçi
Takip Edilen

Uzmanlık Alanları

Eğitim

Kurum

BOLU ABANT IZZET BAYSAL UNIVERSITY

Popüler Yayınları

TÜRKÇE ÖĞRETMENLERİNİN DİL BECERİLERİNİ ÖLÇME VE DEĞERLENDİRME YETERLİKLERİ
Yazarlar: Halit KARATAY , Atilla DİLEKÇİ
Yayın Bilgisi: 2019 , Milli Eğitim Dergisi
DOI: -
ATIF 0 FAVORİ 2 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 4353

0

ATIF

2

FAVORİ

4353

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Okuma alışkanlığını geliştirme yöntem, teknik ve modelleri
DOI: 10.35233/oyea.707967
ATIF 5 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 5539

5

ATIF

1

FAVORİ

5539

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Süreç-Tür Modeli'nin Öğretmen Adaylarının İkna Edici Metin Yazma Becerilerini Geliştirmeye Etkisi
Yayın Bilgisi: 2023 , Ana Dili Eğitimi Dergisi
DOI: 10.16916/aded.1151040
ATIF 0 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 567

0

ATIF

1

FAVORİ

567

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Türkçe Dersi Proje Görevlerinin Değerlendirilmesi
DOI: 10.17240/aibuefd.2023..-1165461
ATIF 0 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 181

0

ATIF

1

FAVORİ

181

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

Yayınlar

0

FAVORİ

166

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Fluent Reading Skills of Learners of Turkish as A Foreign Language
Yayın Bilgisi: 2023 , Participatory Educational Research
DOI: 10.17275/per.23.31.10.2
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 361

0

FAVORİ

361

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

1

FAVORİ

181

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

1

FAVORİ

567

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

0

FAVORİ

369

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Mi’nin İşlevleri ve Yazımının Öğretimi
DOI: 10.17240/aibuefd.2022.22.74506-1104035
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 129

0

FAVORİ

129

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

0

FAVORİ

517

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

0

FAVORİ

865

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
El Yazısı Stillerinin Yazmayı Öğrenmeye Etkisi
DOI: 10.35233/oyea.960682
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 385

0

FAVORİ

385

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Türk Dili ve Edebiyatı Öğretmenlerine Göre Okuma Alışkanlığı
Yayın Bilgisi: 2020 , Ana Dili Eğitimi Dergisi
DOI: 10.16916/aded.782219
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1589

0

FAVORİ

1589

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Okuma alışkanlığını geliştirme yöntem, teknik ve modelleri
DOI: 10.35233/oyea.707967
FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 5539

1

FAVORİ

5539

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
TÜRKÇE ÖĞRETMENLERİNİN DİL BECERİLERİNİ ÖLÇME VE DEĞERLENDİRME YETERLİKLERİ
Yazarlar: Halit KARATAY , Atilla DİLEKÇİ
Yayın Bilgisi: 2019 , Milli Eğitim Dergisi
DOI: -
FAVORİ 2 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 4353

2

FAVORİ

4353

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
MOĞOL ÖĞRENCİLERİN TÜRKİYE VE TÜRKÇE ALGILARI
DOI: 10.17240/aibuefd.2019.19.49440-554935
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1069

0

FAVORİ

1069

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

0

FAVORİ

665

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

0

FAVORİ

930

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

0

FAVORİ

2764

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
4+1 Planlı Yazma ve Değerlendirme Modeli’nin 8. Sınıf Öğrencilerinin Ev Ödevlerini Hazırlamaya Etkisi
Yazarlar: Halit KARATAY , Özlem AKSU
Yayın Bilgisi: 2017 , Ana Dili Eğitimi Dergisi
DOI: 10.16916/aded.302765
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 4126

0

FAVORİ

4126

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

0

FAVORİ

2697

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Türkçe Öğretmenlerinin Etkin Dinleme ve Dönüt Durumları
Yayın Bilgisi: 2014 , Ana Dili Eğitimi Dergisi
DOI: 10.16916/aded.67920
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 4384

0

FAVORİ

4384

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

Yayınlar

3

ATIF

0

FAVORİ

517

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

2

ATIF

0

FAVORİ

865

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
El Yazısı Stillerinin Yazmayı Öğrenmeye Etkisi
DOI: 10.35233/oyea.960682
ATIF 1 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 385

1

ATIF

0

FAVORİ

385

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Türk Dili ve Edebiyatı Öğretmenlerine Göre Okuma Alışkanlığı
Yayın Bilgisi: 2020 , Ana Dili Eğitimi Dergisi
DOI: 10.16916/aded.782219
ATIF 4 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1589

4

ATIF

0

FAVORİ

1589

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Okuma alışkanlığını geliştirme yöntem, teknik ve modelleri
DOI: 10.35233/oyea.707967
ATIF 5 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 5539

5

ATIF

1

FAVORİ

5539

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
MOĞOL ÖĞRENCİLERİN TÜRKİYE VE TÜRKÇE ALGILARI
DOI: 10.17240/aibuefd.2019.19.49440-554935
ATIF 4 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1069

4

ATIF

0

FAVORİ

1069

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

2

ATIF

0

FAVORİ

2764

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
4+1 Planlı Yazma ve Değerlendirme Modeli’nin 8. Sınıf Öğrencilerinin Ev Ödevlerini Hazırlamaya Etkisi
Yazarlar: Halit KARATAY , Özlem AKSU
Yayın Bilgisi: 2017 , Ana Dili Eğitimi Dergisi
DOI: 10.16916/aded.302765
ATIF 2 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 4126

2

ATIF

0

FAVORİ

4126

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

7

ATIF

0

FAVORİ

2697

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Türkçe Öğretmenlerinin Etkin Dinleme ve Dönüt Durumları
Yayın Bilgisi: 2014 , Ana Dili Eğitimi Dergisi
DOI: 10.16916/aded.67920
ATIF 4 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 4384

4

ATIF

0

FAVORİ

4384

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.