avatar
Halit Karatay Prof. Dr. BOLU ABANT IZZET BAYSAL UNIVERSITY
Yayın 27 Hakemlik 34 CrossRef Atıf 55 TR Dizin Atıf 386
27 Yayın
34 Hakemlik
55 CrossRef Atıf
386 TR Dizin Atıf

Uzmanlık Alanları

Eğitim

Kurum

BOLU ABANT IZZET BAYSAL UNIVERSITY

Popüler Yayınları

TÜRKÇE ÖĞRETMENLERİNİN DİL BECERİLERİNİ ÖLÇME VE DEĞERLENDİRME YETERLİKLERİ
Yazarlar: Halit Karatay , Atilla Dilekçi
Yayın Bilgisi: 2019 , Milli Eğitim Dergisi
DOI: -
ATIF 0 FAVORİ 2 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 6582

0

2

6582

Okuma alışkanlığını geliştirme yöntem, teknik ve modelleri
DOI: 10.35233/oyea.707967
ATIF 5 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 8471

5

1

8471

El Yazısı Stillerinin Yazmayı Öğrenmeye Etkisi
DOI: 10.35233/oyea.960682
ATIF 1 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 603

1

1

603

4

1

1673

Mi’nin İşlevleri ve Yazımının Öğretimi
DOI: 10.17240/aibuefd.2022.22.74506-1104035
ATIF 0 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 339

0

1

339

Yayınlar

0

326

0

363

0

595

Fluent Reading Skills of Learners of Turkish as A Foreign Language
Yayın Bilgisi: 2023 , Participatory Educational Research
DOI: 10.17275/per.23.31.10.2
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 655

0

655

Türkçe Dersi Proje Görevlerinin Değerlendirilmesi
DOI: 10.17240/aibuefd.2023..-1165461
FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 400

1

400

1

1156

0

994

Mi’nin İşlevleri ve Yazımının Öğretimi
DOI: 10.17240/aibuefd.2022.22.74506-1104035
FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 339

1

339

0

1061

1

1673

El Yazısı Stillerinin Yazmayı Öğrenmeye Etkisi
DOI: 10.35233/oyea.960682
FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 603

1

603

Türk Dili ve Edebiyatı Öğretmenlerine Göre Okuma Alışkanlığı
Yayın Bilgisi: 2020 , Ana Dili Eğitimi Dergisi
DOI: 10.16916/aded.782219
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 2531

0

2531

0

93

Okuma alışkanlığını geliştirme yöntem, teknik ve modelleri
DOI: 10.35233/oyea.707967
FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 8471

1

8471

Türkçe Öğretmenlerine Göre Öğrencilerin Okuma Alışkanlıkları
DOI: 10.29228/ijlet.42865
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 339

0

339

0

86

TÜRKÇE ÖĞRETMENLERİNİN DİL BECERİLERİNİ ÖLÇME VE DEĞERLENDİRME YETERLİKLERİ
Yazarlar: Halit Karatay , Atilla Dilekçi
Yayın Bilgisi: 2019 , Milli Eğitim Dergisi
DOI: -
FAVORİ 2 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 6582

2

6582

MOĞOL ÖĞRENCİLERİN TÜRKİYE VE TÜRKÇE ALGILARI
DOI: 10.17240/aibuefd.2019.19.49440-554935
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1351

0

1351

0

345

0

873

0

1127

0

3295

4+1 Planlı Yazma ve Değerlendirme Modeli’nin 8. Sınıf Öğrencilerinin Ev Ödevlerini Hazırlamaya Etkisi
Yazarlar: Halit Karatay , Özlem Aksu
Yayın Bilgisi: 2017 , Ana Dili Eğitimi Dergisi
DOI: 10.16916/aded.302765
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 5564

0

5564

0

3379

Türkçe Öğretmenlerinin Etkin Dinleme ve Dönüt Durumları
Yayın Bilgisi: 2014 , Ana Dili Eğitimi Dergisi
DOI: 10.16916/aded.67920
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 5140

0

5140

Yayınlar

Süreç-Tür Modeli'nin Öğretmen Adaylarının İkna Edici Metin Yazma Becerilerini Geliştirmeye Etkisi
Yayın Bilgisi: 2023 , Ana Dili Eğitimi Dergisi
DOI: 10.16916/aded.1151040
ATIF 2 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1156

2

1

1156

2

0

994

5

0

1061

4

1

1673

El Yazısı Stillerinin Yazmayı Öğrenmeye Etkisi
DOI: 10.35233/oyea.960682
ATIF 1 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 603

1

1

603

Türk Dili ve Edebiyatı Öğretmenlerine Göre Okuma Alışkanlığı
Yayın Bilgisi: 2020 , Ana Dili Eğitimi Dergisi
DOI: 10.16916/aded.782219
ATIF 6 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 2531

6

0

2531

Okuma alışkanlığını geliştirme yöntem, teknik ve modelleri
DOI: 10.35233/oyea.707967
ATIF 5 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 8471

5

1

8471

MOĞOL ÖĞRENCİLERİN TÜRKİYE VE TÜRKÇE ALGILARI
DOI: 10.17240/aibuefd.2019.19.49440-554935
ATIF 4 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1351

4

0

1351

4

0

3295

4+1 Planlı Yazma ve Değerlendirme Modeli’nin 8. Sınıf Öğrencilerinin Ev Ödevlerini Hazırlamaya Etkisi
Yazarlar: Halit Karatay , Özlem Aksu
Yayın Bilgisi: 2017 , Ana Dili Eğitimi Dergisi
DOI: 10.16916/aded.302765
ATIF 4 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 5564

4

0

5564

14

0

3379

Türkçe Öğretmenlerinin Etkin Dinleme ve Dönüt Durumları
Yayın Bilgisi: 2014 , Ana Dili Eğitimi Dergisi
DOI: 10.16916/aded.67920
ATIF 4 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 5140

4

0

5140

İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.