Hakkında
Hakkında
Yol Haritası
Trendler
DOI Hizmeti
Konular
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
EAH
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Firma
Şahıs
Sendika
Araştırmacılar
Dergi Sihirbazı
Yardım
Türkçe
Turkish
English
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Fulya Temel
Prof.
GAZİ ÜNİVERSİTESİ, GAZİ EĞİTİM FAKÜLTESİ
Yayın
23
Hakemlik
4
CrossRef Atıf
16
23
Yayın
4
Hakemlik
16
CrossRef Atıf
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Uzmanlık Alanları
Eğitim
Kurum
GAZİ ÜNİVERSİTESİ, GAZİ EĞİTİM FAKÜLTESİ
Popüler Yayınları
BİLİŞSEL GELİŞİM EĞİTİM PROGRAMININ 5-6 YAŞ ÇOCUKLARININ DİKKAT ALGI ve BELLEK GELİŞİMLERİNE ETKİSİ
Yazarlar:
Z. Fulya Temel
,
Zeynep Kurtulmuş
,
K. Büşra Kaynak
Yayın Bilgisi: 2016 ,
Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
ATIF
0
FAVORİ
3
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
8519
0
ATIF
3
FAVORİ
8519
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Okul Öncesi Öğretmenlerinin Nitelikli Bir Okul Öncesi Eğitim Programında Bulunması Gereken Özelliklere İlişkin Görüşlerinin İncelenmesi
Yazarlar:
Mehmet Göle
,
Fulya Temel
Yayın Bilgisi: 2015 ,
Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
ATIF
7
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3200
7
ATIF
1
FAVORİ
3200
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Okul Öncesi Öğretmenlerin Alan Gezisi Düzenlemeye İlişkin Öz- Yeterlilik İnançlarının İncelenmesi
Yazarlar:
Fulya Temel
,
Esra Betül Kölemen
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Uluslararası Temel Eğitim Araştırmaları Dergisi
DOI: -
ATIF
0
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
699
0
ATIF
1
FAVORİ
699
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Gelişimsel Dil Gecikmesi Tanılı Çocukların Oyun Sürecinde Anneleriyle Olan İlişkileri
Yazarlar:
Gönül Erdoğan
,
Fulya Temel
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Eğitimde Yeni Yaklaşımlar Dergisi
DOI: -
ATIF
0
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
248
0
ATIF
1
FAVORİ
248
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Okul Öncesi Dönemde Görsel Algı ve Yazı Farkındalığı Becerileri Arasındaki İlişkinin İncelenmesi
Yazarlar:
Fulya Temel
,
Mehtap Efe
,
Rukiyye Yıldız Altan
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Ege Eğitim Dergisi
DOI: 10.12984/egeefd.1377719
ATIF
0
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
786
0
ATIF
1
FAVORİ
786
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yayınlar
Çocuktan Çocuğa Yaklaşımı Temel Alınarak Hazırlanan Eğitim Etkinliklerinin Suriyeli Çocukların Türkçe Dil Becerilerine Etkisi
Yazarlar:
Fulya Temel
,
Fatma Tezel Şahin
,
Hatice Bekır
,
Ebru Ersay
,
Zeynep Kurtulmuş
,
Vedat Bayraktar
,
Ümmühan Akpınar
,
Müge Kunt
,
Mehmet Akif İnci
,
Hilal Genç Çopur
,
Rukiyye Yıldız Altan
,
Zeynep Nur Aydın Kılıç
,
Merve Bulut Öngen
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17152/gefad.1448821
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
265
0
FAVORİ
265
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Okul Öncesi Dönemde Görsel Algı ve Yazı Farkındalığı Becerileri Arasındaki İlişkinin İncelenmesi
Yazarlar:
Fulya Temel
,
Mehtap Efe
,
Rukiyye Yıldız Altan
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Ege Eğitim Dergisi
DOI: 10.12984/egeefd.1377719
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
786
1
FAVORİ
786
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
The Effect of Digital Game-Based and Different Education Programs on Phonological Awareness Skills of 60-72 Months-Old Children
Yazarlar:
Mehmet Oğuz Göle
,
Fulya Temel
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Kuramsal Eğitimbilim Dergisi
DOI: 10.30831/akukeg.1358837
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
395
0
FAVORİ
395
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Gelişimsel Dil Gecikmesi Tanılı Çocukların Oyun Sürecinde Anneleriyle Olan İlişkileri
Yazarlar:
Gönül Erdoğan
,
Fulya Temel
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Eğitimde Yeni Yaklaşımlar Dergisi
DOI: -
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
248
1
FAVORİ
248
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Bibliometric Analysis of Studies Focusing on Critical Thinking in Early Childhood
Yazarlar:
Esra Ergin
,
Fulya Temel
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Research on Education and Psychology
DOI: 10.54535/rep.1394228
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
499
1
FAVORİ
499
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2005-2022 Yılları Arasında Okul Öncesi Eğitimde Farklılaştırılmış Öğretim Yaklaşımı ile İlgili Yapılan Araştırmaların İncelenmesi
Yazarlar:
Tacettin Tezcan
,
Fulya Temel
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Türk Akademik Yayınlar Dergisi (TAY Journal)
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
464
0
FAVORİ
464
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Dijital Oyun Tabanlı Sesbilgisel Farkındalık Eğitim Programının 60-72 Aylık Çocukların Ses Bilgisel Farkındalık Becerilerine Etkisi
Yazarlar:
Mehmet Göle
,
Fulya Temel
Yayın Bilgisi: 2023 ,
İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17679/inuefd.1215600
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
565
0
FAVORİ
565
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
SÖZEL DİL BECERİLERİ EĞİTİM PROGRAMI (SÖDBEP)’İN HIZLI İSİMLENDİRME BECERİLERİNE ETKİSİNİN İNCELENMESİ
Yazarlar:
Mehtap Efe
,
Fulya Temel
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Dicle Üniversitesi Ziya Gökalp Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
762
0
FAVORİ
762
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
BİR ORMAN OKULU UYGULAMASININ DEĞERLENDİRİLMESİ
Yazarlar:
Elif Süreyya Kanyılmaz Canlı
,
Fulya Temel
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.21764/maeuefd.1040654
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
9582
0
FAVORİ
9582
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
CLIL YÖNTEMİNE DAYALI TÜRKÇE EĞİTİMİNİN GEÇİCİ KORUMA ALTINDAKİ 3-5 YAŞ GRUBU SURİYELİ ÇOCUKLARIN ALICI DİL GELİŞİMLERİNE ETKİSİ
Yazarlar:
Rahime Filiz Ağmaz
,
Fulya Temel
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Milli Eğitim Dergisi
DOI: 10.37669/milliegitim.956736
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
674
0
FAVORİ
674
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
"Çocuklar İçin Çevre Ölçeği”nin Geliştirilmesi
Yazarlar:
Bilge Koçak Tumer
,
Fulya Temel
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Kastamonu Eğitim Dergisi
DOI: 10.24106/kefdergi.789396
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
639
0
FAVORİ
639
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
“İki Dilli Çocuklar için Türkçe Değerlendirme Aracı (İÇ-TDA)”nın Geliştirilmesi ve Geçerlik-Güvenirlik Çalışması
Yazarlar:
Fulya Temel
,
Hilal Genç
,
Ümmühan Akpınar
,
Mehmet Akif İnci
,
Ebru Karakuş Özdemir
,
Aslı Balcı
,
Eren Ertör
,
Gülçin Kaya
,
Serap Aktemur Gürler
,
Abdulhamit Kurupınar
,
Zafer Ertürk
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Ana Dili Eğitimi Dergisi
DOI: 10.16916/aded.857191
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2127
0
FAVORİ
2127
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Okul Öncesi Öğretmenlerin Alan Gezisi Düzenlemeye İlişkin Öz- Yeterlilik İnançlarının İncelenmesi
Yazarlar:
Fulya Temel
,
Esra Betül Kölemen
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Uluslararası Temel Eğitim Araştırmaları Dergisi
DOI: -
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
699
1
FAVORİ
699
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Matematikte Erken Değerlendirme Araçları (TEAM)nın Türkçeye Uyarlanması
Yazarlar:
Nilay Ölekli Sönmez
,
Fulya Temel
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Uşak Üniversitesi Eğitim Araştırmaları Dergisi
DOI: 10.29065/usakead.773378
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1120
0
FAVORİ
1120
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Okul Öncesi Eğitim Programı Kalite Değerlendirme Ölçeği Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması
Yazarlar:
Mehmet Göle
,
Fulya Temel
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Uluslararası Erken Çocukluk Eğitimi Çalışmaları Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2718
0
FAVORİ
2718
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İlkokul Algısı Yazı Farkındalığı Becerilerine Göre Değişmekte Midir?
Yazarlar:
K. Büşra Kaynak Ekici
,
Hatice Merve İmir
,
Fulya Temel
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Ana Dili Eğitimi Dergisi
DOI: 10.16916/aded.705103
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2182
0
FAVORİ
2182
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
SOKRATİK YÖNTEME DAYALI EĞİTİM PROGRAMININ 5-6 YAŞ GRUBU ÇOCUKLARIN ÇALIŞMA BELLEKLERİNE ETKİSİNİN İNCELENMESİ
Yazarlar:
Kübra Kanat
,
Fulya Temel
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Türkiye Sosyal Araştırmalar Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2997
0
FAVORİ
2997
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Beş Yaş Çocuklarının Problem Çözme Becerilerinin Oyun Temelli Etkinliklerle Desteklenmesi
Yazarlar: Seda Karayol,
Zeynep Fulya Temel
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Cumhuriyet Uluslararası Eğitim Dergisi
DOI: 10.30703/cije.393747
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2282
0
FAVORİ
2282
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
5-6 Yaş Çocuklarının Fiziksel Şiddete Maruz Kalma ya da Tanık Olmaları ile Benlik Algıları Arasındaki İlişkinin İncelenmesi
Yazarlar:
Z. Fulya Temel
,
K. Büşra Kaynak Ekici
,
Kübra Kanat
, Elif Nur Şahin
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Sakarya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1669
0
FAVORİ
1669
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Okul Öncesi Eğitimi Alanında Çalışan Öğretmenlerin Aile Eğitim Stratejilerine ilişkin Görüşlerinin Kıdem Durumuna Göre İncelenmesi
Yazarlar: Gülhan Güven,
Vedat Bayraktar
,
Fulya Temel
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Karadeniz Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1805
0
FAVORİ
1805
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
BİLİŞSEL GELİŞİM EĞİTİM PROGRAMININ 5-6 YAŞ ÇOCUKLARININ DİKKAT ALGI ve BELLEK GELİŞİMLERİNE ETKİSİ
Yazarlar:
Z. Fulya Temel
,
Zeynep Kurtulmuş
,
K. Büşra Kaynak
Yayın Bilgisi: 2016 ,
Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
3
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
8519
3
FAVORİ
8519
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Okul Öncesi Öğretmenlerinin Nitelikli Bir Okul Öncesi Eğitim Programında Bulunması Gereken Özelliklere İlişkin Görüşlerinin İncelenmesi
Yazarlar:
Mehmet Göle
,
Fulya Temel
Yayın Bilgisi: 2015 ,
Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3200
1
FAVORİ
3200
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
The Effect of Parent and Sibling Education Program on Attitudes and Behaviours towards Children with Disabilities
Yazarlar:
Rukiye Konuk Er
,
S.sunay Yıldırım Doğru
,
Fulya Temel
Yayın Bilgisi: 2013 ,
Akdeniz İnsani Bilimler Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
90
0
FAVORİ
90
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Akdeniz İnsani Bilimler Dergisi
Ana Dili Eğitimi Dergisi
Cumhuriyet Uluslararası Eğitim Dergisi
Dicle Üniversitesi Ziya Gökalp Eğitim Fakültesi Dergisi
Eğitimde Yeni Yaklaşımlar Dergisi
Ege Eğitim Dergisi
Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi
İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Karadeniz Sosyal Bilimler Dergisi
Kastamonu Eğitim Dergisi
Kuramsal Eğitimbilim Dergisi
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Milli Eğitim Dergisi
Research on Education and Psychology
Sakarya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Türk Akademik Yayınlar Dergisi (TAY Journal)
Türkiye Sosyal Araştırmalar Dergisi
Uluslararası Erken Çocukluk Eğitimi Çalışmaları Dergisi
Uluslararası Temel Eğitim Araştırmaları Dergisi
Uşak Üniversitesi Eğitim Araştırmaları Dergisi
Editörlük
Eğitim ve Toplum Araştırmaları Dergisi
Alan Editörü
Hakemlik
Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Özel Eğitim Dergisi
Milli Eğitim Dergisi
Turkish Journal of Education
Türkiye Sosyal Araştırmalar Dergisi
Yayınlar
BİR ORMAN OKULU UYGULAMASININ DEĞERLENDİRİLMESİ
Yazarlar:
Elif Süreyya Kanyılmaz Canlı
,
Fulya Temel
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.21764/maeuefd.1040654
ATIF
2
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
9582
2
ATIF
0
FAVORİ
9582
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
CLIL YÖNTEMİNE DAYALI TÜRKÇE EĞİTİMİNİN GEÇİCİ KORUMA ALTINDAKİ 3-5 YAŞ GRUBU SURİYELİ ÇOCUKLARIN ALICI DİL GELİŞİMLERİNE ETKİSİ
Yazarlar:
Rahime Filiz Ağmaz
,
Fulya Temel
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Milli Eğitim Dergisi
DOI: 10.37669/milliegitim.956736
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
674
1
ATIF
0
FAVORİ
674
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
"Çocuklar İçin Çevre Ölçeği”nin Geliştirilmesi
Yazarlar:
Bilge Koçak Tumer
,
Fulya Temel
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Kastamonu Eğitim Dergisi
DOI: 10.24106/kefdergi.789396
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
639
1
ATIF
0
FAVORİ
639
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
“İki Dilli Çocuklar için Türkçe Değerlendirme Aracı (İÇ-TDA)”nın Geliştirilmesi ve Geçerlik-Güvenirlik Çalışması
Yazarlar:
Fulya Temel
,
Hilal Genç
,
Ümmühan Akpınar
,
Mehmet Akif İnci
,
Ebru Karakuş Özdemir
,
Aslı Balcı
,
Eren Ertör
,
Gülçin Kaya
,
Serap Aktemur Gürler
,
Abdulhamit Kurupınar
,
Zafer Ertürk
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Ana Dili Eğitimi Dergisi
DOI: 10.16916/aded.857191
ATIF
2
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2127
2
ATIF
0
FAVORİ
2127
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İlkokul Algısı Yazı Farkındalığı Becerilerine Göre Değişmekte Midir?
Yazarlar:
K. Büşra Kaynak Ekici
,
Hatice Merve İmir
,
Fulya Temel
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Ana Dili Eğitimi Dergisi
DOI: 10.16916/aded.705103
ATIF
2
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2182
2
ATIF
0
FAVORİ
2182
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Beş Yaş Çocuklarının Problem Çözme Becerilerinin Oyun Temelli Etkinliklerle Desteklenmesi
Yazarlar: Seda Karayol,
Zeynep Fulya Temel
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Cumhuriyet Uluslararası Eğitim Dergisi
DOI: 10.30703/cije.393747
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2282
1
ATIF
0
FAVORİ
2282
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Okul Öncesi Öğretmenlerinin Nitelikli Bir Okul Öncesi Eğitim Programında Bulunması Gereken Özelliklere İlişkin Görüşlerinin İncelenmesi
Yazarlar:
Mehmet Göle
,
Fulya Temel
Yayın Bilgisi: 2015 ,
Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
ATIF
7
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3200
7
ATIF
1
FAVORİ
3200
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat