Hakkında
DergiPark Hakkında
DergiPark Ekibi
DergiPark Doi Hizmeti
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
EAH
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Özel
Kişi
Diğer
Araştırmacılar
Konular
Dergi Sihirbazı
Yardım
Trendler
Türkçe
Turkish
English
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Araştırmacılar
Fulya TEMEL
Fulya TEMEL
Prof.
GAZİ ÜNİVERSİTESİ, GAZİ EĞİTİM FAKÜLTESİ
Bilinmiyor
Yayın
16
Hakemlik
4
CrossRef Atıf
10
Bilinmiyor
16
Yayın
4
Hakemlik
10
CrossRef Atıf
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Uzmanlık Alanları
Eğitim
Kurum
GAZİ ÜNİVERSİTESİ, GAZİ EĞİTİM FAKÜLTESİ
Popüler Yayınları
BİLİŞSEL GELİŞİM EĞİTİM PROGRAMININ 5-6 YAŞ ÇOCUKLARININ DİKKAT ALGI ve BELLEK GELİŞİMLERİNE ETKİSİ
Yazarlar:
Z. Fulya Temel
,
Zeynep Kurtulmuş
,
K. Büşra Kaynak
Yayın Bilgisi: 2016 ,
Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
ATIF
0
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
6742
0
ATIF
2
FAVORİ
6742
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Okul Öncesi Öğretmenlerinin Nitelikli Bir Okul Öncesi Eğitim Programında Bulunması Gereken Özelliklere İlişkin Görüşlerinin İncelenmesi
Yazarlar:
Mehmet GÖLE
,
Fulya TEMEL
Yayın Bilgisi: 2015 ,
Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
ATIF
7
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2598
7
ATIF
1
FAVORİ
2598
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Okul Öncesi Öğretmenlerin Alan Gezisi Düzenlemeye İlişkin Öz- Yeterlilik İnançlarının İncelenmesi
Yazarlar:
Fulya TEMEL
,
Esra Betül KÖLEMEN
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Uluslararası Temel Eğitim Araştırmaları Dergisi
DOI: -
ATIF
0
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
454
0
ATIF
1
FAVORİ
454
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yayınlar
Dijital Oyun Tabanlı Sesbilgisel Farkındalık Eğitim Programının 60-72 Aylık Çocukların Ses Bilgisel Farkındalık Becerilerine Etkisi
Yazarlar:
Mehmet GÖLE
,
Fulya TEMEL
Yayın Bilgisi: 2023 ,
İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17679/inuefd.1215600
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
138
0
FAVORİ
138
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
SÖZEL DİL BECERİLERİ EĞİTİM PROGRAMI (SÖDBEP)’İN HIZLI İSİMLENDİRME BECERİLERİNE ETKİSİNİN İNCELENMESİ
Yazarlar:
Mehtap EFE
,
Fulya TEMEL
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Dicle Üniversitesi Ziya Gökalp Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
281
0
FAVORİ
281
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
BİR ORMAN OKULU UYGULAMASININ DEĞERLENDİRİLMESİ
Yazarlar:
Elif Süreyya KANYILMAZ CANLI
,
Fulya TEMEL
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.21764/maeuefd.1040654
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
4668
0
FAVORİ
4668
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
CLIL YÖNTEMİNE DAYALI TÜRKÇE EĞİTİMİNİN GEÇİCİ KORUMA ALTINDAKİ 3-5 YAŞ GRUBU SURİYELİ ÇOCUKLARIN ALICI DİL GELİŞİMLERİNE ETKİSİ
Yazarlar:
Rahime Filiz AĞMAZ
,
Fulya TEMEL
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Milli Eğitim Dergisi
DOI: 10.37669/milliegitim.956736
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
383
0
FAVORİ
383
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
"Çocuklar İçin Çevre Ölçeği”nin Geliştirilmesi
Yazarlar:
Bilge KOÇAK TUMER
,
Fulya TEMEL
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Kastamonu Education Journal
DOI: 10.24106/kefdergi.789396
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
328
0
FAVORİ
328
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
“İki Dilli Çocuklar için Türkçe Değerlendirme Aracı (İÇ-TDA)”nın Geliştirilmesi ve Geçerlik-Güvenirlik Çalışması
Yazarlar:
Fulya TEMEL
,
Hilal GENÇ
,
Ümmühan AKPINAR
,
Mehmet Akif İNCİ
,
Ebru KARAKUŞ ÖZDEMİR
,
Aslı BALCI
,
Eren ERTÖR
,
Gülçin KAYA
,
Serap AKTEMUR GÜRLER
,
Abdulhamit KURUPINAR
,
Zafer ERTÜRK
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Ana Dili Eğitimi Dergisi
DOI: 10.16916/aded.857191
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1244
0
FAVORİ
1244
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Okul Öncesi Öğretmenlerin Alan Gezisi Düzenlemeye İlişkin Öz- Yeterlilik İnançlarının İncelenmesi
Yazarlar:
Fulya TEMEL
,
Esra Betül KÖLEMEN
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Uluslararası Temel Eğitim Araştırmaları Dergisi
DOI: -
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
454
1
FAVORİ
454
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Matematikte Erken Değerlendirme Araçları (TEAM)nın Türkçeye Uyarlanması
Yazarlar:
Nilay ÖLEKLİ SÖNMEZ
,
Fulya TEMEL
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Uşak Üniversitesi Eğitim Araştırmaları Dergisi
DOI: 10.29065/usakead.773378
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
865
0
FAVORİ
865
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Okul Öncesi Eğitim Programı Kalite Değerlendirme Ölçeği Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması
Yazarlar:
Mehmet GÖLE
,
Fulya TEMEL
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Uluslararası Erken Çocukluk Eğitimi Çalışmaları Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2009
0
FAVORİ
2009
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İlkokul Algısı Yazı Farkındalığı Becerilerine Göre Değişmekte Midir?
Yazarlar:
K. Büşra KAYNAK EKİCİ
,
Hatice Merve İMİR
,
Fulya TEMEL
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Ana Dili Eğitimi Dergisi
DOI: 10.16916/aded.705103
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1736
0
FAVORİ
1736
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
SOKRATİK YÖNTEME DAYALI EĞİTİM PROGRAMININ 5-6 YAŞ GRUBU ÇOCUKLARIN ÇALIŞMA BELLEKLERİNE ETKİSİNİN İNCELENMESİ
Yazarlar:
Kübra KANAT
,
Fulya TEMEL
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Türkiye Sosyal Araştırmalar Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2334
0
FAVORİ
2334
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Beş Yaş Çocuklarının Problem Çözme Becerilerinin Oyun Temelli Etkinliklerle Desteklenmesi
Yazarlar: Seda Karayol,
Zeynep Fulya Temel
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Cumhuriyet Uluslararası Eğitim Dergisi
DOI: 10.30703/cije.393747
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1640
0
FAVORİ
1640
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
5-6 Yaş Çocuklarının Fiziksel Şiddete Maruz Kalma ya da Tanık Olmaları ile Benlik Algıları Arasındaki İlişkinin İncelenmesi
Yazarlar:
Z. Fulya TEMEL
,
K. Büşra KAYNAK EKİCİ
,
Kübra KANAT
, Elif Nur ŞAHİN
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Sakarya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1476
0
FAVORİ
1476
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Okul Öncesi Eğitimi Alanında Çalışan Öğretmenlerin Aile Eğitim Stratejilerine ilişkin Görüşlerinin Kıdem Durumuna Göre İncelenmesi
Yazarlar: Gülhan GÜVEN,
Vedat BAYRAKTAR
,
Fulya TEMEL
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Karadeniz Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1561
0
FAVORİ
1561
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
BİLİŞSEL GELİŞİM EĞİTİM PROGRAMININ 5-6 YAŞ ÇOCUKLARININ DİKKAT ALGI ve BELLEK GELİŞİMLERİNE ETKİSİ
Yazarlar:
Z. Fulya Temel
,
Zeynep Kurtulmuş
,
K. Büşra Kaynak
Yayın Bilgisi: 2016 ,
Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
6742
2
FAVORİ
6742
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Okul Öncesi Öğretmenlerinin Nitelikli Bir Okul Öncesi Eğitim Programında Bulunması Gereken Özelliklere İlişkin Görüşlerinin İncelenmesi
Yazarlar:
Mehmet GÖLE
,
Fulya TEMEL
Yayın Bilgisi: 2015 ,
Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2598
1
FAVORİ
2598
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayınlandığı Dergiler
Ana Dili Eğitimi Dergisi
Cumhuriyet Uluslararası Eğitim Dergisi
Dicle Üniversitesi Ziya Gökalp Eğitim Fakültesi Dergisi
Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi
İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Karadeniz Sosyal Bilimler Dergisi
Kastamonu Education Journal
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Milli Eğitim Dergisi
Sakarya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Türkiye Sosyal Araştırmalar Dergisi
Uluslararası Erken Çocukluk Eğitimi Çalışmaları Dergisi
Uluslararası Temel Eğitim Araştırmaları Dergisi
Uşak Üniversitesi Eğitim Araştırmaları Dergisi
Editörlük
Eğitim ve Toplum Araştırmaları Dergisi
Alan Editörü
Kurul Üyeliği
Eğitim ve Toplum Araştırmaları Dergisi
Hakemlik
Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Özel Eğitim Dergisi
Milli Eğitim Dergisi
Turkish Journal of Education
Türkiye Sosyal Araştırmalar Dergisi
Yayınlar
“İki Dilli Çocuklar için Türkçe Değerlendirme Aracı (İÇ-TDA)”nın Geliştirilmesi ve Geçerlik-Güvenirlik Çalışması
Yazarlar:
Fulya TEMEL
,
Hilal GENÇ
,
Ümmühan AKPINAR
,
Mehmet Akif İNCİ
,
Ebru KARAKUŞ ÖZDEMİR
,
Aslı BALCI
,
Eren ERTÖR
,
Gülçin KAYA
,
Serap AKTEMUR GÜRLER
,
Abdulhamit KURUPINAR
,
Zafer ERTÜRK
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Ana Dili Eğitimi Dergisi
DOI: 10.16916/aded.857191
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1244
1
ATIF
0
FAVORİ
1244
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İlkokul Algısı Yazı Farkındalığı Becerilerine Göre Değişmekte Midir?
Yazarlar:
K. Büşra KAYNAK EKİCİ
,
Hatice Merve İMİR
,
Fulya TEMEL
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Ana Dili Eğitimi Dergisi
DOI: 10.16916/aded.705103
ATIF
2
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1736
2
ATIF
0
FAVORİ
1736
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Okul Öncesi Öğretmenlerinin Nitelikli Bir Okul Öncesi Eğitim Programında Bulunması Gereken Özelliklere İlişkin Görüşlerinin İncelenmesi
Yazarlar:
Mehmet GÖLE
,
Fulya TEMEL
Yayın Bilgisi: 2015 ,
Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
ATIF
7
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2598
7
ATIF
1
FAVORİ
2598
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat