Fulya TEMEL Prof. GAZİ ÜNİVERSİTESİ, GAZİ EĞİTİM FAKÜLTESİ
Yayın 15 Hakemlik 3 CrossRef Atıf 9
15 Yayın
3 Hakemlik
9 CrossRef Atıf
Takipçi
Takip Edilen

Uzmanlık Alanları

Eğitim Bilimleri ve Öğretmen Yetiştirme

Kurum

GAZİ ÜNİVERSİTESİ, GAZİ EĞİTİM FAKÜLTESİ

Popüler Yayınları

0

ATIF

1

FAVORİ

397

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

Yayınlar

BİR ORMAN OKULU UYGULAMASININ DEĞERLENDİRİLMESİ
DOI: 10.21764/maeuefd.1040654
ATIF 0 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 2356

0

ATIF

0

FAVORİ

2356

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

0

ATIF

0

FAVORİ

271

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
"Çocuklar İçin Çevre Ölçeği”nin Geliştirilmesi
Yayın Bilgisi: 2021 , Kastamonu Eğitim Dergisi
DOI: 10.24106/kefdergi.789396
ATIF 0 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 249

0

ATIF

0

FAVORİ

249

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

0

ATIF

1

FAVORİ

397

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Matematikte Erken Değerlendirme Araçları (TEAM)nın Türkçeye Uyarlanması
DOI: 10.29065/usakead.773378
ATIF 0 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 713

0

ATIF

0

FAVORİ

713

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

0

ATIF

0

FAVORİ

1589

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İlkokul Algısı Yazı Farkındalığı Becerilerine Göre Değişmekte Midir?
Yayın Bilgisi: 2020 , Ana Dili Eğitimi Dergisi
DOI: 10.16916/aded.705103
ATIF 1 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1596

1

ATIF

0

FAVORİ

1596

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

0

ATIF

0

FAVORİ

1915

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Beş Yaş Çocuklarının Problem Çözme Becerilerinin Oyun Temelli Etkinliklerle Desteklenmesi
Yazarlar: Seda Karayol, Zeynep Fulya Temel
DOI: 10.30703/cije.393747
ATIF 0 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1491

0

ATIF

0

FAVORİ

1491

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

0

ATIF

0

FAVORİ

1420

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

0

ATIF

0

FAVORİ

1362

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
^: Atıf sayıları CrossRef'ten çekilmektedir. Popüler yayınlar, DergiPark'ta araştırma yapan araştırmacılar tarafından favoriye eklenme istatistiğine göre otomatik belirlenmektedir. Bu sayfada görüntülenen istatistikler anlık değerler olmayıp, gerçek istatistikler arasında 24 saate kadar gecikme olabilmektedir.