Hakkında
Hakkında
Yol Haritası
Trendler
DOI Hizmeti
Konular
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
EAH
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Firma
Şahıs
Sendika
Araştırmacılar
Dergi Sihirbazı
Yardım
Türkçe
Turkish
English
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Hamit Özen
Doç. Dr.
Eskişehir Osmangazi Üniversitesi Eğitim Fakültesi
Yayın
16
Hakemlik
22
CrossRef Atıf
12
TR Dizin Atıf
23
16
Yayın
22
Hakemlik
12
CrossRef Atıf
23
TR Dizin Atıf
0000-0001-7604-5967
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Uzmanlık Alanları
Eğitim
Kurum
Eskişehir Osmangazi Üniversitesi Eğitim Fakültesi
Popüler Yayınları
Sınıf Öğretmenlerinin Fen Bilimlerinde Yapılandırmacı Öğrenme Yaklaşımı Uygulamalarının Öğretmen Liderliği Davranışlarına Etkileri
Yazarlar:
Murat Korkmaz
,
Hamit Özen
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Anadolu Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.34056/aujef.557060
ATIF
0
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
794
0
ATIF
1
FAVORİ
794
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Teacher Perspectives on Classroom Management
Yazarlar:
Hamit Ozen
,
Remzi Yıldırım
Yayın Bilgisi: 2020 ,
International Journal of Contemporary Educational Research
DOI: 10.33200/ijcer.645818
ATIF
2
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
4447
2
ATIF
1
FAVORİ
4447
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yayınlar
Eğitim Müfettişlerinin Soruşturma Sürecinde Karşılaştığı Zorluklar
Yazarlar:
Ayşen Hurma Serin
,
Hamit Özen
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Çağdaş Yönetim Bilimleri Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
49
0
FAVORİ
49
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Dayanıklılık için Teorik Bir Analiz: Okullarda Karmaşık Uyum Sağlayıcı Liderlik Modeli Geliştirilmesi
Yazarlar:
Hamit Özen
,
Pınar Yavuz
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Anadolu Eğitim Liderliği ve Öğretim Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
308
0
FAVORİ
308
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Problems Faced by School Administrators Regarding Different Genders
Yazarlar:
Çiğdem Oktar
,
Veli Deniz
,
Hamit Özen
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Osmangazi Journal of Educational Research
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
670
0
FAVORİ
670
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Dromokratik Çağda Eğitim ve Okulun Açmazları: Paul Virilioik Açıdan Analojik Bir Çözümleme
Yazarlar:
Hamit Özen
Yayın Bilgisi: 2020 ,
OPUS Uluslararası Toplum Araştırmaları Dergisi
DOI: 10.26466/opus.724349
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1006
0
FAVORİ
1006
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Teachers' Views on the Use of Social Media: Evaluation of Social Media as a New Generation Surveillance Mechanism
Yazarlar: Çiğdem Kurtuluş, Fatih Çetin, Emel Zengin,
Hamit Özen
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Osmangazi Journal of Educational Research
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
422
0
FAVORİ
422
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Teacher Perspectives on Classroom Management
Yazarlar:
Hamit Ozen
,
Remzi Yıldırım
Yayın Bilgisi: 2020 ,
International Journal of Contemporary Educational Research
DOI: 10.33200/ijcer.645818
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
4447
1
FAVORİ
4447
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğretmenlerin Hata Yönelimli Motivasyona İlişkin Görüşleri
Yazarlar:
Hakan Sönmez
,
Hamit Özen
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Kastamonu Eğitim Dergisi
DOI: 10.24106/kefdergi.3743
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
792
0
FAVORİ
792
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğretmenlerin Yapısal Güçlendirilmesi Fenomenolojik Bir Yaklaşım
Yazarlar:
Süleyman Umar
,
Hamit Özen
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Çağdaş Yönetim Bilimleri Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
923
0
FAVORİ
923
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Endüstri 4.0 ve Eğitim: Bir Türkiye Perspektifi
Yazarlar:
Hamit Özen
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Anemon Muş Alparslan Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: 10.18506/anemon.506826
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2237
0
FAVORİ
2237
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğretmenlerin Çalışan Sesliliğine Yönelik Algılarının İncelenmesi: Fenomenolojik Yaklaşım
Yazarlar: Bilal Aygün,
Hamit Ozen
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Eskişehir Osmangazi Üniversitesi Türk Dünyası Uygulama ve Araştırma Merkezi Eğitim Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
730
0
FAVORİ
730
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Sınıf Öğretmenlerinin Fen Bilimlerinde Yapılandırmacı Öğrenme Yaklaşımı Uygulamalarının Öğretmen Liderliği Davranışlarına Etkileri
Yazarlar:
Murat Korkmaz
,
Hamit Özen
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Anadolu Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.34056/aujef.557060
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
794
1
FAVORİ
794
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Okullardaki Psikolojik İklim ve İş Motivasyonu Arasındaki İlişkinin İncelenmesi
Yazarlar:
Tayfun Eroğlu
,
Hamit Özen
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Eskişehir Osmangazi Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: 10.17494/ogusbd.548278
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1386
0
FAVORİ
1386
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Aday öğretmenlerin aday öğretmen yetiştirme programına ilişkin görüşleri: Nitel bir araştırma
Yazarlar:
Hamit Özen
,
Gökhan Kılıçoğlu
, Derya Yılmaz Kılıçoğlu
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Marmara Üniversitesi Atatürk Eğitim Fakültesi Eğitim Bilimleri Dergisi
DOI: 10.15285/maruaebd.385433
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3332
0
FAVORİ
3332
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğretmen Algılarına Göre Okul İklimi: Nitel Bir Çalışma
Yazarlar:
Hamit Ozen
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Eurasian Journal of Educational Research
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1608
0
FAVORİ
1608
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Stajyer Öğretmenlerin Mesleki ve Teknik Anadolu Lisesi Okul Müdürleri, Öğretmen ve Öğrencileri Hakkındaki Algılarının İncelenmesi: Fenomenolojik Yaklaşım
Yazarlar:
Hamit Özen
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Van Yüzüncü Yıl Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1654
0
FAVORİ
1654
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Okul Müdürlerine Yönelik Motivasyonel Dil Ölçeği: Türk Kültürüne Uyarlama, Dil Geçerliği ve Faktör Yapısının İncelenmesi
Yazarlar:
Hamit Özen
Yayın Bilgisi: 2013 ,
Eğitim Bilimleri Araştırmaları Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
734
0
FAVORİ
734
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Anadolu Eğitim Liderliği ve Öğretim Dergisi
Anadolu Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Anemon Muş Alparslan Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
Çağdaş Yönetim Bilimleri Dergisi
Eğitim Bilimleri Araştırmaları Dergisi
Eskişehir Osmangazi Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
Eskişehir Osmangazi Üniversitesi Türk Dünyası Uygulama ve Araştırma Merkezi Eğitim Dergisi
Eurasian Journal of Educational Research
International Journal of Contemporary Educational Research
Kastamonu Eğitim Dergisi
Marmara Üniversitesi Atatürk Eğitim Fakültesi Eğitim Bilimleri Dergisi
OPUS Uluslararası Toplum Araştırmaları Dergisi
Osmangazi Journal of Educational Research
Van Yüzüncü Yıl Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Hakemlik
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Alanyazın
Anadolu Journal of Educational Sciences International
Anadolu Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Cumhuriyet Uluslararası Eğitim Dergisi
Çağdaş Yönetim Bilimleri Dergisi
Eğitim Bilimleri Araştırmaları Dergisi
Eskişehir Osmangazi Üniversitesi Türk Dünyası Uygulama ve Araştırma Merkezi Eğitim Dergisi
İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
International Journal of Contemporary Educational Research
International Journal of Educational Research Review
MANAS Sosyal Araştırmalar Dergisi
Manisa Celal Bayar Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
Middle East Journal of Refugee Studies
Osmangazi Journal of Educational Research
Uluslararası Liderlik Eğitimi Dergisi
Yayınlar
Dromokratik Çağda Eğitim ve Okulun Açmazları: Paul Virilioik Açıdan Analojik Bir Çözümleme
Yazarlar:
Hamit Özen
Yayın Bilgisi: 2020 ,
OPUS Uluslararası Toplum Araştırmaları Dergisi
DOI: 10.26466/opus.724349
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1006
1
ATIF
0
FAVORİ
1006
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Teacher Perspectives on Classroom Management
Yazarlar:
Hamit Ozen
,
Remzi Yıldırım
Yayın Bilgisi: 2020 ,
International Journal of Contemporary Educational Research
DOI: 10.33200/ijcer.645818
ATIF
2
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
4447
2
ATIF
1
FAVORİ
4447
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Endüstri 4.0 ve Eğitim: Bir Türkiye Perspektifi
Yazarlar:
Hamit Özen
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Anemon Muş Alparslan Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: 10.18506/anemon.506826
ATIF
2
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2237
2
ATIF
0
FAVORİ
2237
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Okullardaki Psikolojik İklim ve İş Motivasyonu Arasındaki İlişkinin İncelenmesi
Yazarlar:
Tayfun Eroğlu
,
Hamit Özen
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Eskişehir Osmangazi Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: 10.17494/ogusbd.548278
ATIF
5
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1386
5
ATIF
0
FAVORİ
1386
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Aday öğretmenlerin aday öğretmen yetiştirme programına ilişkin görüşleri: Nitel bir araştırma
Yazarlar:
Hamit Özen
,
Gökhan Kılıçoğlu
, Derya Yılmaz Kılıçoğlu
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Marmara Üniversitesi Atatürk Eğitim Fakültesi Eğitim Bilimleri Dergisi
DOI: 10.15285/maruaebd.385433
ATIF
2
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3332
2
ATIF
0
FAVORİ
3332
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat