Hakkında
Hakkında
Trendler
DOI Hizmeti
Konular
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Şahıs
Sendika
Firma
Araştırmacılar
Dergi Sihirbazı
Yardım
Duyurular
Geliştirmeler
Yol Haritası
Türkçe
Türkçe
İngilizce
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Bilimsel Yayın Koordinatörü Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Şirin Yılmaz
Doç. Dr.
SAKARYA ÜNİVERSİTESİ, EĞİTİM FAKÜLTESİ
Yayın
16
Hakemlik
25
CrossRef Atıf
7
TR Dizin Atıf
45
16
Yayın
25
Hakemlik
7
CrossRef Atıf
45
TR Dizin Atıf
0000-0002-0238-8550
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Uzmanlık Alanları
Çevre Eğitimi ve Yaygınlaştırılması
Eğitimde Ölçme ve Değerlendirme
Fen Bilgisi Eğitimi
Kurum
SAKARYA ÜNİVERSİTESİ, EĞİTİM FAKÜLTESİ
Popüler Yayınları
Güncel eğitim sorunlarına yönelik çalışmaların tematik olarak incelenmesi: Sınıf eğitimi örneklemi
Yazarlar:
Şirin Yılmaz
,
Görsev Savcı
Yayın Bilgisi: 2022 ,
e-Kafkas Journal of Educational Research
DOI: 10.30900/kafkasegt.993526
ATIF
1
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1383
1
ATIF
1
FAVORİ
1383
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
OKUL ÖNCESİ ÖĞRETMENLERİNİN ÇOCUKLARA KİTAP OKUMA ETKİNLİKLERİNE YÖNELİK GÖRÜŞLERİ
Yazarlar:
Şirin Yılmaz
,
Tuğçe Turguner
Yayın Bilgisi: 2022 ,
İstanbul Aydın Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
ATIF
0
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2367
0
ATIF
1
FAVORİ
2367
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yayınlar
2018 ve 2024 Fen Bilimleri Dersi Öğretim Programlarının Ölçme ve Değerlendirme Yaklaşımları Açısından İncelenmesi
Yazarlar:
Şirin Yılmaz
,
Sevda Çetin
Yayın Bilgisi: 2025 ,
Eğitimde Kuram ve Uygulama
DOI: 10.17244/eku.1711764
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
167
0
FAVORİ
167
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
60-72 Aylık Okul Öncesi Öğrencilerinin Epistemik Profillere Göre Sosyobilimsel Konulara Yönelik Muhakeme Becerilerinin Araştırılması: Isparta Örneği
Yazarlar:
Şirin Yılmaz
,
Muhammed Safa Yıldırım
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Eğitimde Kuram ve Uygulama
DOI: 10.17244/eku.1281011
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
499
0
FAVORİ
499
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Investigation of the relationship between gifted students' attitudes to collaborative learning and their perfectionist structure
Yazarlar:
Şefika Doğan
,
Şirin Yılmaz
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Journal for the Education of Gifted Young Scientists
DOI: 10.17478/jegys.1325115
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1285
0
FAVORİ
1285
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
OKUL ÖNCESİ ÖĞRETMENLERİNİN ÇOCUKLARA KİTAP OKUMA ETKİNLİKLERİNE YÖNELİK GÖRÜŞLERİ
Yazarlar:
Şirin Yılmaz
,
Tuğçe Turguner
Yayın Bilgisi: 2022 ,
İstanbul Aydın Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2367
1
FAVORİ
2367
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Güncel eğitim sorunlarına yönelik çalışmaların tematik olarak incelenmesi: Sınıf eğitimi örneklemi
Yazarlar:
Şirin Yılmaz
,
Görsev Savcı
Yayın Bilgisi: 2022 ,
e-Kafkas Journal of Educational Research
DOI: 10.30900/kafkasegt.993526
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1383
1
FAVORİ
1383
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İLKOKUL FEN BİLİMLERİ DERSLERİNDE SINIF ÖĞRETMENLERİNİN SÖYLEMLERİNİN İNCELENMESİ
Yazarlar:
Mustafa Cankara
,
Şirin Yılmaz
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.19171/uefad.952272
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1318
0
FAVORİ
1318
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Web 2.0 Uygulamalarının Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Öz-Yeterlik İnançları Üzerindeki Etkisinin İncelenmesi
Yazarlar:
Serkan Timur
,
Şirin Yılmaz
,
Didem Küçük
Yayın Bilgisi: 2021 ,
İstanbul Aydın Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1407
0
FAVORİ
1407
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Preservice Teachers’ Knowledge Levels, Risk Perceptions and Intentions to Use Renewable Energy: A Structural Equation Model
Yazarlar:
Mehmet Demirbağ
,
Şirin Yılmaz
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Journal of Education in Science Environment and Health
DOI: 10.21891/jeseh.625409
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1077
0
FAVORİ
1077
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
STEM Alanları Bilim İnsanlarının Fen, Matematik, Mühendislik ve Teknoloji Arasındaki İlişkiler Hakkında İnançları: STEM için Pedagojik bir Çerçeve
Yazarlar:
Ahmet Kılınç
,
Mehmet Demirbağ
,
Şirin Yılmaz
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.19171/uefad.504913
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2934
0
FAVORİ
2934
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
ORTAOKUL ÖĞRENCİLERİNİN CANLI KAVRAMINA YÖNELİK ANAHTAR KELİMELERİNİN BELİRLENMESİ: BİR FENOMENOLOJİ ÇALIŞMASI
Yazarlar:
Şirin Yılmaz
,
Betül Timur
, Serkan Timur
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Eğitimde Kuram ve Uygulama
DOI: 10.17244/eku.347795
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2573
0
FAVORİ
2573
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
ORTAOKUL ÖĞRENCİLERİNİN EĞİTİM BİLİŞİM AĞI (EBA) SİSTEMİNİ KULLANMALARINA YÖNELİK GÖRÜŞLERİ / SECONDARY SCHOOL STUDENTS’ OPINION FOR USING THE SYSTEM OF EDUCATION INFORMATION NETWORK (EBA)
Yazarlar:
Betül Timur
,
Şirin Yılmaz
, Ayfer İşseven
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Asian Journal of Instruction (E-AJI)
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3341
0
FAVORİ
3341
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
ORTAOKUL ÖĞRENCİLERİNİN BİLGİSAYARA YÖNELİK TUTUMLARININ İNCELENMESİ
Yazarlar:
Serkan Timur
,
Şirin Yılmaz
,
Betül Timur
Yayın Bilgisi: 2014 ,
Asian Journal of Instruction (E-AJI)
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1260
0
FAVORİ
1260
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Fen ve Teknoloji Öğretmenleri İle Öğretmen Adaylarının Fen Deneylerinin Amaçlarını Kavramaya Yönelik Tutumlarının İncelenmesi
Yazarlar:
Serkan Timur
,
Şirin Yılmaz
,
Betül Timur
Yayın Bilgisi: 2014 ,
Bartın University Journal of Faculty of Education
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1851
0
FAVORİ
1851
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Fen ve Teknoloji Öğretmenlerinin ve Öğretmen Adaylarinin Çevreye Yönelik BakIşlarInIn İncelenmesi / A Study of Determining Pre-Service Science Teachers' and Science Teachers' Viewpoint Toward Environment
Yazarlar:
Serkan Timur
,
Betül Timur
,
Şirin Yilmaz
Yayın Bilgisi: 2013 ,
Eğitimde Kuram ve Uygulama
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1180
0
FAVORİ
1180
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğretmen Adaylarının Bilgisayar Kullanımına Yönelik Öz-yeterlik İnançları
Yazarlar:
Betül Timur
,
Şirin Yılmaz
,
Serdar Timur
Yayın Bilgisi: 2013 ,
Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1738
0
FAVORİ
1738
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Fen Ve Teknoloji Öğretmenleri Ve Öğretmen Adaylarının Yapılandırmacı Yaklaşıma Yönelik Görüşlerinin İncelenmesi
Yazarlar:
Betül Timur
,
Şirin Yılmaz
,
Serkan Timur
Yayın Bilgisi: 2013 ,
Eğitimde Kuram ve Uygulama
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1105
0
FAVORİ
1105
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Asian Journal of Instruction (E-AJI)
Bartın University Journal of Faculty of Education
Eğitimde Kuram ve Uygulama
e-Kafkas Journal of Educational Research
İstanbul Aydın Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Journal for the Education of Gifted Young Scientists
Journal of Education in Science Environment and Health
Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Hakemlik
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Academy Journal of Educational Sciences
Batı Anadolu Eğitim Bilimleri Dergisi
Dokuz Eylül Üniversitesi Buca Eğitim Fakültesi Dergisi
Eğitim Kuram ve Uygulama Araştırmaları Dergisi
Eğitimde Kuram ve Uygulama
Hacettepe Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
İstanbul Aydın Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
İstanbul Aydın Üniversitesi Güzel Sanatlar Fakültesi Dergisi
Ihlara Eğitim Araştırmaları Dergisi
Journal of Teacher Education and Lifelong Learning
Marmara Üniversitesi Atatürk Eğitim Fakültesi Eğitim Bilimleri Dergisi
Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Yayınlar
Investigation of the relationship between gifted students' attitudes to collaborative learning and their perfectionist structure
Yazarlar:
Şefika Doğan
,
Şirin Yılmaz
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Journal for the Education of Gifted Young Scientists
DOI: 10.17478/jegys.1325115
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1285
1
ATIF
0
FAVORİ
1285
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Güncel eğitim sorunlarına yönelik çalışmaların tematik olarak incelenmesi: Sınıf eğitimi örneklemi
Yazarlar:
Şirin Yılmaz
,
Görsev Savcı
Yayın Bilgisi: 2022 ,
e-Kafkas Journal of Educational Research
DOI: 10.30900/kafkasegt.993526
ATIF
1
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1383
1
ATIF
1
FAVORİ
1383
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Preservice Teachers’ Knowledge Levels, Risk Perceptions and Intentions to Use Renewable Energy: A Structural Equation Model
Yazarlar:
Mehmet Demirbağ
,
Şirin Yılmaz
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Journal of Education in Science Environment and Health
DOI: 10.21891/jeseh.625409
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1077
1
ATIF
0
FAVORİ
1077
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
STEM Alanları Bilim İnsanlarının Fen, Matematik, Mühendislik ve Teknoloji Arasındaki İlişkiler Hakkında İnançları: STEM için Pedagojik bir Çerçeve
Yazarlar:
Ahmet Kılınç
,
Mehmet Demirbağ
,
Şirin Yılmaz
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.19171/uefad.504913
ATIF
2
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2934
2
ATIF
0
FAVORİ
2934
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
ORTAOKUL ÖĞRENCİLERİNİN CANLI KAVRAMINA YÖNELİK ANAHTAR KELİMELERİNİN BELİRLENMESİ: BİR FENOMENOLOJİ ÇALIŞMASI
Yazarlar:
Şirin Yılmaz
,
Betül Timur
, Serkan Timur
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Eğitimde Kuram ve Uygulama
DOI: 10.17244/eku.347795
ATIF
2
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2573
2
ATIF
0
FAVORİ
2573
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI