Doktora: Beykent Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, İşletme Ana Bilim Dalı; Yüksek Lisans: Marmara Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Yönetim ve Organizasyon Ana Bilim Dalı; Lisans: Uludağ Üniversitesi, İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi, Ekonometri Bölümü; Lise: Haydarpaşa Anadolu Lisesi
• Organizasyon
• Pazarlama
• Yönetim ve Strateji
• Stratejik Yönetim
Y. GEDİK
Kurumsal Sosyal Sorumluluk: Tanımları, Tarihi, Teorileri, Boyutları ve Avantajları Üzerine Kuramsal Bir Çerçeve, Haliç Üniversitesi Sosyal Bilimleri Dergisi, (2020)
Y. GEDİK
BAĞLI KURULUŞ PAZARLAMASI: KAVRAMSAL BİR ÇERÇEVE, Yorum Yönetim Yöntem Uluslararası Yönetim Ekonomi ve Felsefe Dergisi, (2020)
Y. GEDİK
Mobil Pazarlama: Teorik Bir Çerçeve, The Journal of International Scientific Researches, (2020)
Y. GEDİK
İNTERNET PAZARLAMA: KURAMSAL BİR ÇERÇEVE, İstanbul Aydın Üniversitesi Dergisi, (2020)
Y. GEDİK
E-Posta Pazarlama: Teorik Bir Bakış, Uluslararası Yönetim Akademisi Dergisi, (2020)
Y. GEDİK
DÖNÜŞÜMSEL VE İŞLEMSEL LİDERLİK, Uluslararası Liderlik Çalışmaları Dergisi: Kuram ve Uygulama, (2020)
Y. GEDİK
SOSYAL, EKONOMİK VE ÇEVRESEL BOYUTLARLA SÜRDÜRÜLEBİLİRLİK VE SÜRDÜRÜLEBİLİR KALKINMA, Uluslararası Ekonomi Siyaset İnsan ve Toplum Bilimleri Dergisi, (2020)
Y. GEDİK
PAZARLAMADA YENİ BİR PENCERE: DİJİTAL PAZARLAMA, Dijital Çağda İşletmecilik Dergisi, (2020)
Y. GEDİK
Yeşil Pazarlama Stratejileri ve İşletmelerin Amaçlarına Etkisi, International Anatolia Academic Online Journal Social Sciences Journal, (2020)
Y. GEDİK
Pazarlamada Yeni Bir Çerçeve: Sosyal Medya ve Web 2.0, Uluslararası Yönetim Akademisi Dergisi, (2020)