avatar
Semra Benzer Prof. Dr. GAZİ ÜNİVERSİTESİ
Yayın 24 Hakemlik 13 CrossRef Atıf 28 TR Dizin Atıf 2
24 Yayın
13 Hakemlik
28 CrossRef Atıf
2 TR Dizin Atıf

Uzmanlık Alanları

Biyoloji Ekoloji Hidrobiyoloji Eğitim Fen Bilgisi Eğitimi

Kurum

GAZİ ÜNİVERSİTESİ

Popüler Yayınları

0

2

1718

Fen Bilgisi ve Sınıf Öğretmen Adaylarının Sürdürülebilir Çevreye Yönelik Tutumlarının İncelenmesi
Yazarlar: Hicret Çimen, Semra Benzer
Yayın Bilgisi: 2019 , İnsan ve İnsan
DOI: 10.29224/insanveinsan.475471
ATIF 11 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 2399

11

1

2399

0

1

1486

0

1

5099

TÜBİTAK 4006 BİLİM FUARI HAKKINDA ÖĞRENCİ GÖRÜŞLERİ
Yazarlar: Semra Benzer , Esra Evrensel
Yayın Bilgisi: 2019 , Journal of STEAM Education
DOI: -
ATIF 0 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1276

0

1

1276

Yayınlar

0

161

0

380

0

680

0

597

Uzaktan Eğitim Programında Eğitim Alan Öğrencilerin Uzaktan Eğitim ile İlgili Görüşleri
Yazarlar: Recep Benzer, Semra Benzer , Sinan Çalışıcı
DOI: 10.48174/buaad.51.1
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 882

0

882

Seasonal population patterns of Holothuria Arenicola Semper, 1868 from Karachi coast, Northern Arabian Sea
Yazarlar: Quratulan Ahmed , Semra Benzer , Qadeer Mohammad Ali
DOI: 10.33714/masteb.754341
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 489

0

489

0

1122

ÖĞRETMENLERİN ARGÜMANTASYONA YÖNELİK GÖRÜŞLERİ
Yazarlar: Kübra Yılmaz, Semra Benzer
Yayın Bilgisi: 2020 , Anadolu Öğretmen Dergisi
DOI: 10.35346/aod.613914
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1089

0

1089

Lisansüstü Öğrencilerin Argümantasyon Konusundaki Görüşleri
Yazarlar: Esma Balcı, Semra Benzer
Yayın Bilgisi: 2020 , Online Science Education Journal
DOI: -
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1099

0

1099

1

5099

TÜBİTAK 4006 BİLİM FUARI HAKKINDA ÖĞRENCİ GÖRÜŞLERİ
Yazarlar: Semra Benzer , Esra Evrensel
Yayın Bilgisi: 2019 , Journal of STEAM Education
DOI: -
FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1276

1

1276

2

1718

0

1097

Fen Bilgisi ve Sınıf Öğretmen Adaylarının Sürdürülebilir Çevreye Yönelik Tutumlarının İncelenmesi
Yazarlar: Hicret Çimen, Semra Benzer
Yayın Bilgisi: 2019 , İnsan ve İnsan
DOI: 10.29224/insanveinsan.475471
FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 2399

1

2399

1

1486

0

1030

Uluslararası Pisa Test Sonuçlarının Yapay Sinir Ağları ve Regresyon Yöntemleri ile Değerlendirilmesi
Yazarlar: Semra Benzer , Recep Benzer
Yayın Bilgisi: 2018 , Savunma Bilimleri Dergisi
DOI: 10.17134/khosbd.405652
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1069

0

1069

0

268

0

304

Yayınlar

1

0

380

Fen Bilimleri Öğretmenlerinin Dijital Okuryazarlık Düzeylerinin Çeşitli Değişkenlere Göre İncelenmesi
Yazarlar: Tuba Doğan, Semra Benzer
DOI: 10.47156/jide.1243400
ATIF 2 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 680

2

0

680

Uzaktan Eğitim Programında Eğitim Alan Öğrencilerin Uzaktan Eğitim ile İlgili Görüşleri
Yazarlar: Recep Benzer, Semra Benzer , Sinan Çalışıcı
DOI: 10.48174/buaad.51.1
ATIF 1 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 882

1

0

882

ÖĞRETMENLERİN ARGÜMANTASYONA YÖNELİK GÖRÜŞLERİ
Yazarlar: Kübra Yılmaz, Semra Benzer
Yayın Bilgisi: 2020 , Anadolu Öğretmen Dergisi
DOI: 10.35346/aod.613914
ATIF 3 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1089

3

0

1089

2

0

1097

Fen Bilgisi ve Sınıf Öğretmen Adaylarının Sürdürülebilir Çevreye Yönelik Tutumlarının İncelenmesi
Yazarlar: Hicret Çimen, Semra Benzer
Yayın Bilgisi: 2019 , İnsan ve İnsan
DOI: 10.29224/insanveinsan.475471
ATIF 11 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 2399

11

1

2399

4

0

1030

4

0

2309

İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.