avatar
Semra Benzer Prof. Dr. GAZİ ÜNİVERSİTESİ
Yayın 26 Hakemlik 19 CrossRef Atıf 44 TR Dizin Atıf 30
26 Yayın
19 Hakemlik
44 CrossRef Atıf
30 TR Dizin Atıf

Uzmanlık Alanları

Fen Bilgisi Eğitimi Biyoloji Ekoloji Hidrobiyoloji Eğitim

Kurum

GAZİ ÜNİVERSİTESİ

Popüler Yayınları

0

4

2342

Fen Bilgisi ve Sınıf Öğretmen Adaylarının Sürdürülebilir Çevreye Yönelik Tutumlarının İncelenmesi
Yazarlar: Hicret Çimen, Semra Benzer
Yayın Bilgisi: 2019 , İnsan ve İnsan
DOI: 10.29224/insanveinsan.475471
ATIF 12 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 3450

12

1

3450

0

1

1810

0

1

6131

TÜBİTAK 4006 BİLİM FUARI HAKKINDA ÖĞRENCİ GÖRÜŞLERİ
Yazarlar: Semra Benzer , Esra Evrensel
Yayın Bilgisi: 2019 , Journal of STEAM Education
DOI: -
ATIF 0 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1924

0

1

1924

Yayınlar

0

1036

Öğretmenlerin eTwinning Projelerine Ait Görüşleri
DOI: 10.47714/uebt.1472881
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 532

0

532

0

471

0

732

1

1241

0

1220

Uzaktan Eğitim Programında Eğitim Alan Öğrencilerin Uzaktan Eğitim ile İlgili Görüşleri
Yazarlar: Recep Benzer, Semra Benzer , Sinan Çalışıcı
DOI: 10.48174/buaad.51.1
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1485

0

1485

Seasonal population patterns of Holothuria Arenicola Semper, 1868 from Karachi coast, Northern Arabian Sea
Yazarlar: Quratulan Ahmed , Semra Benzer , Qadeer Mohammad Ali
DOI: 10.33714/masteb.754341
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 683

0

683

0

1479

Lisansüstü Öğrencilerin Argümantasyon Konusundaki Görüşleri
Yazarlar: Esma Balcı, Semra Benzer
Yayın Bilgisi: 2020 , Online Fen Eğitimi Dergisi
DOI: -
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1330

0

1330

ÖĞRETMENLERİN ARGÜMANTASYONA YÖNELİK GÖRÜŞLERİ
Yazarlar: Kübra Yılmaz, Semra Benzer
Yayın Bilgisi: 2020 , Anadolu Öğretmen Dergisi
DOI: 10.35346/aod.613914
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1489

0

1489

1

6131

TÜBİTAK 4006 BİLİM FUARI HAKKINDA ÖĞRENCİ GÖRÜŞLERİ
Yazarlar: Semra Benzer , Esra Evrensel
Yayın Bilgisi: 2019 , Journal of STEAM Education
DOI: -
FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1924

1

1924

4

2342

0

1438

Fen Bilgisi ve Sınıf Öğretmen Adaylarının Sürdürülebilir Çevreye Yönelik Tutumlarının İncelenmesi
Yazarlar: Hicret Çimen, Semra Benzer
Yayın Bilgisi: 2019 , İnsan ve İnsan
DOI: 10.29224/insanveinsan.475471
FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 3450

1

3450

1

1810

0

1604

Uluslararası Pisa Test Sonuçlarının Yapay Sinir Ağları ve Regresyon Yöntemleri ile Değerlendirilmesi
Yazarlar: Semra Benzer , Recep Benzer
Yayın Bilgisi: 2018 , Savunma Bilimleri Dergisi
DOI: 10.17134/khosbd.405652
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1312

0

1312

0

365

0

399

Yayınlar

3

0

732

Fen Bilimleri Öğretmenlerinin Dijital Okuryazarlık Düzeylerinin Çeşitli Değişkenlere Göre İncelenmesi
Yazarlar: Tuba Doğan, Semra Benzer
DOI: 10.47156/jide.1243400
ATIF 5 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1241

5

1

1241

1

0

1220

Uzaktan Eğitim Programında Eğitim Alan Öğrencilerin Uzaktan Eğitim ile İlgili Görüşleri
Yazarlar: Recep Benzer, Semra Benzer , Sinan Çalışıcı
DOI: 10.48174/buaad.51.1
ATIF 1 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1485

1

0

1485

ÖĞRETMENLERİN ARGÜMANTASYONA YÖNELİK GÖRÜŞLERİ
Yazarlar: Kübra Yılmaz, Semra Benzer
Yayın Bilgisi: 2020 , Anadolu Öğretmen Dergisi
DOI: 10.35346/aod.613914
ATIF 3 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1489

3

0

1489

2

0

1438

Fen Bilgisi ve Sınıf Öğretmen Adaylarının Sürdürülebilir Çevreye Yönelik Tutumlarının İncelenmesi
Yazarlar: Hicret Çimen, Semra Benzer
Yayın Bilgisi: 2019 , İnsan ve İnsan
DOI: 10.29224/insanveinsan.475471
ATIF 12 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 3450

12

1

3450

6

0

2282

6

0

1604

4

0

2957