avatar
Semra Benzer Prof. Dr. GAZİ ÜNİVERSİTESİ
Yayın 24 Hakemlik 14 CrossRef Atıf 28 TR Dizin Atıf 27
24 Yayın
14 Hakemlik
28 CrossRef Atıf
27 TR Dizin Atıf

Uzmanlık Alanları

Biyoloji Ekoloji Hidrobiyoloji Eğitim Fen Bilgisi Eğitimi

Kurum

GAZİ ÜNİVERSİTESİ

Popüler Yayınları

0

2

1813

Fen Bilgisi ve Sınıf Öğretmen Adaylarının Sürdürülebilir Çevreye Yönelik Tutumlarının İncelenmesi
Yazarlar: Hicret Çimen, Semra Benzer
Yayın Bilgisi: 2019 , İnsan ve İnsan
DOI: 10.29224/insanveinsan.475471
ATIF 11 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 2531

11

1

2531

0

1

1523

0

1

5286

TÜBİTAK 4006 BİLİM FUARI HAKKINDA ÖĞRENCİ GÖRÜŞLERİ
Yazarlar: Semra Benzer , Esra Evrensel
Yayın Bilgisi: 2019 , Journal of STEAM Education
DOI: -
ATIF 0 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1407

0

1

1407

Yayınlar

0

223

0

427

1

802

0

662

Uzaktan Eğitim Programında Eğitim Alan Öğrencilerin Uzaktan Eğitim ile İlgili Görüşleri
Yazarlar: Recep Benzer, Semra Benzer , Sinan Çalışıcı
DOI: 10.48174/buaad.51.1
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 926

0

926

Seasonal population patterns of Holothuria Arenicola Semper, 1868 from Karachi coast, Northern Arabian Sea
Yazarlar: Quratulan Ahmed , Semra Benzer , Qadeer Mohammad Ali
DOI: 10.33714/masteb.754341
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 527

0

527

0

1174

ÖĞRETMENLERİN ARGÜMANTASYONA YÖNELİK GÖRÜŞLERİ
Yazarlar: Kübra Yılmaz, Semra Benzer
Yayın Bilgisi: 2020 , Anadolu Öğretmen Dergisi
DOI: 10.35346/aod.613914
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1180

0

1180

Lisansüstü Öğrencilerin Argümantasyon Konusundaki Görüşleri
Yazarlar: Esma Balcı, Semra Benzer
Yayın Bilgisi: 2020 , Online Science Education Journal
DOI: -
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1137

0

1137

1

5286

TÜBİTAK 4006 BİLİM FUARI HAKKINDA ÖĞRENCİ GÖRÜŞLERİ
Yazarlar: Semra Benzer , Esra Evrensel
Yayın Bilgisi: 2019 , Journal of STEAM Education
DOI: -
FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1407

1

1407

2

1813

0

1128

Fen Bilgisi ve Sınıf Öğretmen Adaylarının Sürdürülebilir Çevreye Yönelik Tutumlarının İncelenmesi
Yazarlar: Hicret Çimen, Semra Benzer
Yayın Bilgisi: 2019 , İnsan ve İnsan
DOI: 10.29224/insanveinsan.475471
FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 2531

1

2531

1

1523

0

1055

Uluslararası Pisa Test Sonuçlarının Yapay Sinir Ağları ve Regresyon Yöntemleri ile Değerlendirilmesi
Yazarlar: Semra Benzer , Recep Benzer
Yayın Bilgisi: 2018 , Savunma Bilimleri Dergisi
DOI: 10.17134/khosbd.405652
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1120

0

1120

0

280

0

318

Yayınlar

1

0

427

Fen Bilimleri Öğretmenlerinin Dijital Okuryazarlık Düzeylerinin Çeşitli Değişkenlere Göre İncelenmesi
Yazarlar: Tuba Doğan, Semra Benzer
DOI: 10.47156/jide.1243400
ATIF 2 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 802

2

1

802

Uzaktan Eğitim Programında Eğitim Alan Öğrencilerin Uzaktan Eğitim ile İlgili Görüşleri
Yazarlar: Recep Benzer, Semra Benzer , Sinan Çalışıcı
DOI: 10.48174/buaad.51.1
ATIF 1 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 926

1

0

926

ÖĞRETMENLERİN ARGÜMANTASYONA YÖNELİK GÖRÜŞLERİ
Yazarlar: Kübra Yılmaz, Semra Benzer
Yayın Bilgisi: 2020 , Anadolu Öğretmen Dergisi
DOI: 10.35346/aod.613914
ATIF 3 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1180

3

0

1180

2

0

1128

Fen Bilgisi ve Sınıf Öğretmen Adaylarının Sürdürülebilir Çevreye Yönelik Tutumlarının İncelenmesi
Yazarlar: Hicret Çimen, Semra Benzer
Yayın Bilgisi: 2019 , İnsan ve İnsan
DOI: 10.29224/insanveinsan.475471
ATIF 11 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 2531

11

1

2531

4

0

1055

4

0

2373

İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.