Hakkında
DergiPark Hakkında
DergiPark Ekibi
DergiPark Doi Hizmeti
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
EAH
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Özel
Kişi
Sendika
Araştırmacılar
Konular
Dergi Sihirbazı
Yardım
Trendler
Türkçe
Turkish
English
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Araştırmacılar
Veli Toptaş
Veli Toptaş
Prof. Dr.
Kırıkkale Üniversitesi
Yayın
23
Hakemlik
18
CrossRef Atıf
9
23
Yayın
18
Hakemlik
9
CrossRef Atıf
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Uzmanlık Alanları
Sınıf Eğitimi
İlköğretim
Temel Eğitim (Diğer)
Matematik Eğitimi
Mathematics Education
Kurum
Kırıkkale Üniversitesi
Popüler Yayınları
Koronavirüs (Covid-19) Küresel Salgınının Üniversite Öğrencileri Üzerindeki Etkilerinin İncelenmesi
Yazarlar:
Gökhan Şengün
,
Veli Toptaş
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Milli Eğitim Dergisi
DOI: 10.37669/milliegitim.780941
ATIF
2
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
719
2
ATIF
2
FAVORİ
719
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Türkiye’de Matematik Kaygısı ile İlgili Yapılan Lisansüstü Tezlerin İçerik Analizi
Yazarlar:
Veli Toptaş
,
Emine Gözel
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Eğitim Kuram ve Uygulama Araştırmaları Dergisi
DOI: -
ATIF
0
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2949
0
ATIF
1
FAVORİ
2949
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yayınlar
Özel Yetenekli Öğrencilerin Genel Kültür Olarak Matematik Tarihine İlişkin Tutumlarının İncelenmesi: Karma Yöntem Araştırması
Yazarlar:
Ramazan Divrik
,
Veli Toptaş
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Dokuz Eylül Üniversitesi Buca Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.53444/deubefd.1263854
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
550
0
FAVORİ
550
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Sınıf Öğretmenlerine Yönelik Matematiksel Kavram Yanılgısı Farkındalık Ölçeğinin Geliştirilmesi: Güvenirlik Çalışması
Yazarlar:
Veli Toptaş
,
Büşra Usluoğlu
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Eğitim Kuram ve Uygulama Araştırmaları Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
598
0
FAVORİ
598
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Türkiye’de 2004-2022 Yılları Arasında İlkokul Matematik Öğretiminde Eğitsel Oyun Kullanımı Üzerine Yapılmış Çalışmaların İncelenmesi
Yazarlar:
Emine Gözel
,
Veli Toptaş
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1081
0
FAVORİ
1081
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Sınıf Öğretmenlerinin Matematik Dersinde Yaratıcı Drama Yöntemi ile İlgili Görüşlerinin İncelenmesi
Yazarlar:
Selin Duran
,
Veli Toptaş
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Uluslararası Güncel Eğitim Araştırmaları Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
653
0
FAVORİ
653
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Matematik Öğretiminde Yaratıcı Etkinliklerin Öğrenci Başarısına Etkisinin İncelenmesi
Yazarlar:
Fatih Gümüş
,
Veli Toptaş
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Uluslararası Güncel Eğitim Araştırmaları Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1521
0
FAVORİ
1521
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Opinions and suggestions of classroom teachers in online mathematics education during the Covid-19 pandemic
Yazarlar:
Veli Toptaş
,
Büşra Usluoğlu
,
Gökhan Şengün
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Journal of Educational Technology and Online Learning
DOI: 10.31681/jetol.982704
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
536
0
FAVORİ
536
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İlkokul Öğrencilerinin Matematik Dersi Tutumlarına Yönelik Yapılan Çalışmaların İncelenmesi
Yazarlar:
Meltem Cevahir Batmaz
,
Veli Toptaş
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Uluslararası Güncel Eğitim Araştırmaları Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1190
0
FAVORİ
1190
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Sınıf Öğretmeni Adaylarının Kaynaştırma Eğitimine İlişkin Görüşlerinin Belirlenmesi
Yazarlar:
Hülya Şengün
,
Veli Toptaş
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Uluslararası Karamanoğlu Mehmetbey Eğitim Araştırmaları Dergisi
DOI: 10.47770/ukmead.934944
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
106
0
FAVORİ
106
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Sınıf Öğretmenleri ve Öğretmen Adaylarına Yönelik Matematiksel Merak Ölçeği: Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması
Yazarlar:
Büşra Usluoğlu
,
Veli Toptaş
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Uluslararası Temel Eğitim Araştırmaları Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
853
0
FAVORİ
853
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Koronavirüs (Covid-19) Küresel Salgınının Üniversite Öğrencileri Üzerindeki Etkilerinin İncelenmesi
Yazarlar:
Gökhan Şengün
,
Veli Toptaş
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Milli Eğitim Dergisi
DOI: 10.37669/milliegitim.780941
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
719
2
FAVORİ
719
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İlkokul Düzeyinde Yapılan Yaratıcı Drama Temelli Çalışmaların İncelenmesi
Yazarlar:
Tolga Gürbüz
,
Veli Toptaş
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Ahi Evran Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
DOI: 10.31592/aeusbed.810709
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2074
0
FAVORİ
2074
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İLKOKULLARDA YETİŞTİRME PROGRAMI (İYEP) KAPSAMINDAKİ MATEMATİK DERSLERİNİ YÜRÜTEN SINIF ÖĞRETMENLERİNİN GÖRÜŞLERİNİN İNCELENMESİ
Yazarlar:
Veli Toptaş
, E. Tuğçe Karaca
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Milli Eğitim Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1869
0
FAVORİ
1869
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İlkokul Öğretmenlerinin Matematik Dersindeki Ölçme ve Veri İşleme Öğrenme Alanına İlişkin Görüşlerinin İncelenmesi
Yazarlar:
Veli Toptaş
, Büşra Nur Bodur,
Büşra Usluoğlu
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Eskişehir Osmangazi Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: 10.17494/ogusbd.555143
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2636
0
FAVORİ
2636
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Türkiye’de Matematik Kaygısı ile İlgili Yapılan Lisansüstü Tezlerin İçerik Analizi
Yazarlar:
Veli Toptaş
,
Emine Gözel
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Eğitim Kuram ve Uygulama Araştırmaları Dergisi
DOI: -
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2949
1
FAVORİ
2949
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Sınıf Öğretmeni Adaylarının Matematik Öğretimi Yeterlik İnançları ile Yansıtıcı Düşünme Becerileri Arasındaki İlişki
Yazarlar:
Emine Gözel
,
Veli Toptaş
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Cumhuriyet Uluslararası Eğitim Dergisi
DOI: 10.30703/cije.327172
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2542
0
FAVORİ
2542
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İLKOKUL 4. SINIF ÖĞRENCİLERİNİN MATEMATİK DERSİNE YÖNELİK KORKUSU VE ALTINDA YATAN SEBEPLER
Yazarlar:
Feyyaz Öztop
,
Veli Toptaş
Yayın Bilgisi: 2017 ,
International Journal of Education Technology and Scientific Researches
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2611
0
FAVORİ
2611
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
SINIF ÖĞRETMENİ ADAYLARININ ÖZYETERLİK İLE MATEMATİKSEL PROBLEM ÇÖZMEYE YÖNELİK İNANÇLARI
Yazarlar:
Veli Toptaş
,
Emine Gözel
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Kırıkkale Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1026
0
FAVORİ
1026
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Sınıf Öğretmenlerinin Kesirlerin Farklı Anlam ve Modelleri Konusunda Görüşlerinin İncelenmesi
Yazarlar:
Veli Toptaş
,
Bahadır Han
, Yasemin Akın
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Sakarya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
8867
0
FAVORİ
8867
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
BRUNER’İN ZİHİNSEL GELİŞİM İLKELERİNE GÖRE İLKOKUL MATEMATİK DERS ve ÇALIŞMA KİTAPLARINDA GEOMETRİ
Yazarlar:
Sıtkı Çekirdekçi
,
Veli Toptaş
Yayın Bilgisi: 2017 ,
International Journal of Education Technology and Scientific Researches
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
6340
0
FAVORİ
6340
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Bruner’in Zihinsel Gelişim İlkelerine Göre Yapılan Bilgisayar Destekli Eğitimin 3. Sınıf Geometri Kazanımlarının Başarı Ve Kalıcılığına Etkisi
Yazarlar:
Sıtkı Çekirdekci
,
Veli Toptaş
, Nergiz Çekirdekçi
Yayın Bilgisi: 2016 ,
Cumhuriyet Uluslararası Eğitim Dergisi
DOI: 10.30703/cije.321428
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
9662
0
FAVORİ
9662
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Matematik Derslerinde Sınıf Öğretmenlerinin Öğretim Materyallerini Kullanımı
Yazarlar:
Veli Toptaş
,
Serkan Çelik
, E.tuğçe Karaca
Yayın Bilgisi: 2012 ,
İlköğretim Online
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1173
0
FAVORİ
1173
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Bilim ve Sanat Merkezlerinin Amacına Uygun İşleyişinin Değerlendirilmesi
Yazarlar:
Veli Toptaş
, Asuman Yumuş
Yayın Bilgisi: 2012 ,
Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2031
0
FAVORİ
2031
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Geometri Öğretiminde Sınıfta Yapılan Etkinlikler ile Öğretme-Öğrenme Sürecinin İncelenmesi
Yazarlar:
Veli Toptaş
Yayın Bilgisi: 2008 ,
İlköğretim Online
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
5104
0
FAVORİ
5104
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi
Ahi Evran Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
Cumhuriyet Uluslararası Eğitim Dergisi
Dokuz Eylül Üniversitesi Buca Eğitim Fakültesi Dergisi
Eğitim Kuram ve Uygulama Araştırmaları Dergisi
Eskişehir Osmangazi Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
İlköğretim Online
International Journal of Education Technology and Scientific Researches
Journal of Educational Technology and Online Learning
Kırıkkale Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Milli Eğitim Dergisi
Sakarya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Uluslararası Güncel Eğitim Araştırmaları Dergisi
Uluslararası Karamanoğlu Mehmetbey Eğitim Araştırmaları Dergisi
Uluslararası Temel Eğitim Araştırmaları Dergisi
Hakemlik
Ahi Evran Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
Ahmet Keleşoğlu Eğitim Fakültesi Dergisi
Anadolu Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Dergisi
Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi
IBAD Sosyal Bilimler Dergisi
International e-Journal of Educational Studies
Journal of Education and Future
Kırıkkale Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Turkish Journal of Primary Education
Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Uluslararası Güncel Eğitim Araştırmaları Dergisi
Uluslararası Temel Eğitim Araştırmaları Dergisi
Yıldız Eğitim Araştırmaları Dergisi
Yayınlar
Opinions and suggestions of classroom teachers in online mathematics education during the Covid-19 pandemic
Yazarlar:
Veli Toptaş
,
Büşra Usluoğlu
,
Gökhan Şengün
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Journal of Educational Technology and Online Learning
DOI: 10.31681/jetol.982704
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
536
1
ATIF
0
FAVORİ
536
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Koronavirüs (Covid-19) Küresel Salgınının Üniversite Öğrencileri Üzerindeki Etkilerinin İncelenmesi
Yazarlar:
Gökhan Şengün
,
Veli Toptaş
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Milli Eğitim Dergisi
DOI: 10.37669/milliegitim.780941
ATIF
2
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
719
2
ATIF
2
FAVORİ
719
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İlkokul Düzeyinde Yapılan Yaratıcı Drama Temelli Çalışmaların İncelenmesi
Yazarlar:
Tolga Gürbüz
,
Veli Toptaş
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Ahi Evran Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
DOI: 10.31592/aeusbed.810709
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2074
1
ATIF
0
FAVORİ
2074
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İlkokul Öğretmenlerinin Matematik Dersindeki Ölçme ve Veri İşleme Öğrenme Alanına İlişkin Görüşlerinin İncelenmesi
Yazarlar:
Veli Toptaş
, Büşra Nur Bodur,
Büşra Usluoğlu
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Eskişehir Osmangazi Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: 10.17494/ogusbd.555143
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2636
1
ATIF
0
FAVORİ
2636
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Sınıf Öğretmeni Adaylarının Matematik Öğretimi Yeterlik İnançları ile Yansıtıcı Düşünme Becerileri Arasındaki İlişki
Yazarlar:
Emine Gözel
,
Veli Toptaş
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Cumhuriyet Uluslararası Eğitim Dergisi
DOI: 10.30703/cije.327172
ATIF
2
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2542
2
ATIF
0
FAVORİ
2542
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Bruner’in Zihinsel Gelişim İlkelerine Göre Yapılan Bilgisayar Destekli Eğitimin 3. Sınıf Geometri Kazanımlarının Başarı Ve Kalıcılığına Etkisi
Yazarlar:
Sıtkı Çekirdekci
,
Veli Toptaş
, Nergiz Çekirdekçi
Yayın Bilgisi: 2016 ,
Cumhuriyet Uluslararası Eğitim Dergisi
DOI: 10.30703/cije.321428
ATIF
2
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
9662
2
ATIF
0
FAVORİ
9662
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat