avatar
Hüseyin Aslan Yrd. Doç. Dr. ONDOKUZ MAYIS ÜNİVERSİTESİ
Yayın 25 Hakemlik 30 CrossRef Atıf 18 TR Dizin Atıf 1
25 Yayın
30 Hakemlik
18 CrossRef Atıf
1 TR Dizin Atıf

Uzmanlık Alanları

Eğitim Yönetimi

Kurum

ONDOKUZ MAYIS ÜNİVERSİTESİ

Popüler Yayınları

0

1

2438

2

1

803

Okul Müdürlerinin Kindarlık Davranışlarının Öğretmenlerin Örgütsel Sinizm Düzeylerine Etkisi
DOI: 10.30900/kafkasegt.1108963
ATIF 0 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 483

0

1

483

ÖZEL EĞİTİME GEREKSİNİM DUYAN ÖĞRENCİLERİN TESPİTİNDE YAŞANAN SORUNLAR
Yazarlar: Hüseyin Aslan , Demet Kılıç
DOI: -
ATIF 0 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 5615

0

1

5615

Yayınlar

1

155

1

303

ETHICAL DILEMMAS EXPERIENCED BY TEACHERS IN SCHOOLS
Yayın Bilgisi: 2024 , Scientific Educational Studies
DOI: 10.31798/ses.1592489
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 422

0

422

ÖRGÜTSEL DEDİKODU DÜZEYLERİNE İLİŞKİN ÖĞRETMEN GÖRÜŞLERİ
DOI: 10.47525/ulasbid.1484000
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 284

0

284

ÖĞRETMENLİK KARİYER BASAMAKLARINA İLİŞKİN ÖĞRETMEN GÖRÜŞLERİ
Yayın Bilgisi: 2023 , Scientific Educational Studies
DOI: 10.31798/ses.1378127
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 542

0

542

0

583

0

1625

0

787

0

632

ÖZEL EĞİTİME GEREKSİNİM DUYAN ÖĞRENCİLERİN TESPİTİNDE YAŞANAN SORUNLAR
Yazarlar: Hüseyin Aslan , Demet Kılıç
DOI: -
FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 5615

1

5615

Okullarda Yapılan Denetim Uygulamalarının Öğretmenlerde Yarattığı Stres
Yazarlar: Hüseyin Aslan , Ayşe Hülya Baydın, Buket Gülmez
Yayın Bilgisi: 2022 , Scientific Educational Studies
DOI: 10.31798/ses.1124264
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 647

0

647

1

483

0

664

1

803

Öğretmenlerin Emekliliği Planlama Sürecine İlişkin Görüşleri
DOI: 10.26466/opus.805216
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 874

0

874

1

2438

0

1504

0

974

0

1420

Yayınlar

ÖĞRETMENLİK KARİYER BASAMAKLARINA İLİŞKİN ÖĞRETMEN GÖRÜŞLERİ
Yayın Bilgisi: 2023 , Scientific Educational Studies
DOI: 10.31798/ses.1378127
ATIF 1 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 542

1

0

542

4

0

787

BİLİŞİM TEKNOLOJİLERİ ÖĞRETMENLERİNİN YAŞADIĞI SORUNLAR VE ÇÖZÜM ÖNERİLERİ
DOI: 10.47525/ulasbid.1186681
ATIF 3 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 632

3

0

632

1

0

664

2

1

803

5

0

1504

Bilim ve Sanat Merkezi Öğretmenlerinin Öz-Yeterlik Algılarının İncelenmesi
DOI: 10.17984/adyuebd.334852
ATIF 2 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1420

2

0

1420

İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.