İlhan İLTER Doç. Dr. KAHRAMANMARAŞ SÜTÇÜ İMAM ÜNİVERSİTESİ
Yayın 19 Hakemlik 5 CrossRef Atıf 23
19 Yayın
5 Hakemlik
23 CrossRef Atıf
Takipçi
Takip Edilen

Uzmanlık Alanları

Eğitim Bilimleri ve Öğretmen Yetiştirme Sosyal Bilimler Eğitimi

Kurum

KAHRAMANMARAŞ SÜTÇÜ İMAM ÜNİVERSİTESİ

Popüler Yayınları

0

ATIF

1

FAVORİ

7560

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

9

ATIF

1

FAVORİ

7096

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

Yayınlar

0

ATIF

0

FAVORİ

65

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Ortaokul Öğrencilerinde Çok Boyutlu Akademik Motivasyonsuzluğun Akademik Performans Üzerinde Etkisi
Yazarlar: İlhan ILTER
Yayın Bilgisi: 2021 , Eğitimde Kuram ve Uygulama
DOI: 10.17244/eku.991683
ATIF 0 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 381

0

ATIF

0

FAVORİ

381

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Ortaokul Öğrencilerinin Algılarına Göre İyi Öğretmen Olgusu
Yazarlar: İlhan ILTER
DOI: 10.17679/inuefd.894865
ATIF 0 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 279

0

ATIF

0

FAVORİ

279

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İyi Öğretmen Ölçeğinin Türk Kültürüne Uyarlanması Çalışması
Yazarlar: İlhan ILTER
DOI: 10.17152/gefad.804391
ATIF 1 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 438

1

ATIF

0

FAVORİ

438

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Lisansüstü Eğitime Yönelik Farkındalığın Lisans Öğrencilerinin Lisansüstü Eğitim Niyetlerine Etkisi
Yazarlar: İlhan ILTER
Yayın Bilgisi: 2021 , MANAS Sosyal Araştırmalar Dergisi
DOI: 10.33206/mjss.814770
ATIF 0 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 399

0

ATIF

0

FAVORİ

399

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Akademik Motivasyonsuzluk ile Akademik Başarı Arasındaki İlişki: Ortaokul Öğrencileri Üzerine Bir Çalışma
Yazarlar: İlhan ILTER
Yayın Bilgisi: 2021 , Kuramsal Eğitimbilim Dergisi
DOI: 10.30831/akukeg.847145
ATIF 1 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 634

1

ATIF

0

FAVORİ

634

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

0

ATIF

0

FAVORİ

824

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

0

ATIF

0

FAVORİ

1491

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Not Alma Öğretiminin Metin Hatırlamaya Etkisi
Yazarlar: İlhan ILTER
Yayın Bilgisi: 2020 , Ana Dili Eğitimi Dergisi
DOI: 10.16916/aded.692783
ATIF 0 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1068

0

ATIF

0

FAVORİ

1068

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

5

ATIF

0

FAVORİ

1241

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

9

ATIF

1

FAVORİ

7096

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Günümüz Sınıflarında Sosyal Bilgilerin Öğretimi: Öğretmenlerin Yöntemleri ve Pedagojik Uygulamaları
Yazarlar: İlhan İLTER
Yayın Bilgisi: 2018 , Kuramsal Eğitimbilim Dergisi
DOI: 10.30831/akukeg.338520
ATIF 2 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 11637

2

ATIF

0

FAVORİ

11637

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Sınıf Öğretmeni Adaylarının Birleştirilmiş Sınıf Kavramına İlişkin Metaforik Algıları
Yazarlar: İlhan ILTER
Yayın Bilgisi: 2015 , İlköğretim Online
DOI: 10.17051/io.2015.53507
ATIF 3 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 760

3

ATIF

0

FAVORİ

760

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Sosyal Bilgilerde Kelime Hazinesinin Geliştirilmesinde Frayer Modelinin Etkisinin İncelenmesi
Yazarlar: İlhan ILTER
Yayın Bilgisi: 2015 , İlköğretim Online
DOI: 10.17051/io.2015.55440
ATIF 2 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 921

2

ATIF

0

FAVORİ

921

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

0

ATIF

1

FAVORİ

7560

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

0

ATIF

0

FAVORİ

1606

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

0

ATIF

0

FAVORİ

1244

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

0

ATIF

0

FAVORİ

1374

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
^: Atıf sayıları CrossRef'ten çekilmektedir. Popüler yayınlar, DergiPark'ta araştırma yapan araştırmacılar tarafından favoriye eklenme istatistiğine göre otomatik belirlenmektedir. Bu sayfada görüntülenen istatistikler anlık değerler olmayıp, gerçek istatistikler arasında 24 saate kadar gecikme olabilmektedir.