Hakkında
Hakkında
Trendler
DOI Hizmeti
Konular
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
EAH
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Firma
Şahıs
Sendika
Araştırmacılar
Dergi Sihirbazı
Yardım
Duyurular
Geliştirmeler
Yol Haritası
Türkçe
Turkish
English
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Bilimsel Yayın Koordinatörü Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Yakup Burak
Doç. Dr.
TRAKYA ÜNİVERSİTESİ, EĞİTİM FAKÜLTESİ, TEMEL EĞİTİM BÖLÜMÜ
Yayın
17
Hakemlik
18
CrossRef Atıf
26
TR Dizin Atıf
26
17
Yayın
18
Hakemlik
26
CrossRef Atıf
26
TR Dizin Atıf
0000-0002-0640-4749
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Uzmanlık Alanları
Çocuk Gelişimi Eğitimi
Otizm ve Spekrum Bozukluğu Eğitimi
Özel Eğitim ve Engelli Eğitimi (Diğer)
Kaynaştırma, eğitsel yerleştirme
Kurum
TRAKYA ÜNİVERSİTESİ, EĞİTİM FAKÜLTESİ, TEMEL EĞİTİM BÖLÜMÜ
Popüler Yayınları
OTİZM SPEKTRUM BOZUKLUĞU OLAN ÇOCUKLARIN KAYNAŞTIRILMASI VE BÜTÜNLEŞTİRİLMESİNDE ÖĞRETMENLERLE İLGİLİ DEĞİŞKENLERİN İNCELENMESİ
Yazarlar:
Yakup Burak
,
Emine Ahmetoğlu
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: 10.17755/esosder.598005
ATIF
9
FAVORİ
5
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3580
9
ATIF
5
FAVORİ
3580
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Otizmli Öğrencilerin Katıldıkları Başarılı Kaynaştırma/Bütünleştirme Yoluyla Eğitim Uygulamalarına İlişkin Öğretmenlerin Algıları
Yazarlar:
Emine Ahmetoğlu
,
Yakup Burak
, İbrahim Hakkı Acar
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Afyon Kocatepe Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: 10.32709/akusosbil.465601
ATIF
6
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3938
6
ATIF
2
FAVORİ
3938
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Kaynaştırmada Yaşanan Sorunlar ve Çözüm Önerilerini Değerlendirme Ölçeklerinin Geliştirilmesi: Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması
Yazarlar:
Yakup Burak
,
Emine Ahmetoğlu
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Amasya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
ATIF
0
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1889
0
ATIF
2
FAVORİ
1889
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
OKUL ÖNCESİ ÖĞRETMENLERİN OTİZM SPEKTRUM BOZUKLUĞU BİLGİLERİYLE PROBLEM DAVRANIŞLARDAN RAHATSIZ OLMA DÜZEYLERİ ARASINDAKİ İLİŞKİNİN İNCELENMESİ
Yazarlar:
Yakup Burak
, Ece Özden,
Ebrahim Mohammedzadeh Sardroud
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Trakya Eğitim Dergisi
DOI: 10.24315/tred.906666
ATIF
0
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1465
0
ATIF
2
FAVORİ
1465
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Okul Öncesi Dönem Çocukların Öğrenme Güçlüğü Erken Belirtileri ile Erken Okuryazarlık ve Yürütücü İşlev Becerileri Arasındaki İlişkinin İncelenmesi
Yazarlar:
Nesil Şentürk Gülhan
,
Yakup Burak
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Ana Dili Eğitimi Dergisi
DOI: 10.16916/aded.1258552
ATIF
2
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1955
2
ATIF
1
FAVORİ
1955
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yayınlar
Özel Eğitim Kurumuna Devam Eden Eğitsel Tanısı Olan Ve Olmayan Okul Öncesi Dönem Otizmli Çocukların Sosyal İletişim Ve Oyun Becerilerinin Değerlendirilmesi
Yazarlar:
Asiye Masanoğlu
,
Yakup Burak
,
Mine Akkaynak
Yayın Bilgisi: 2024 ,
21. Yüzyılda Eğitim ve Toplum
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
105
0
FAVORİ
105
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
OKUL ÖNCESİ DÖNEM ÇOCUĞA SAHİP EBEVEYNLERİN TAKİP ETMİŞ OLDUKLARI INSTAGRAM HESAPLARININ İNCELENMESİ: TÜRKİYE VE BOSNA-HERSEK KARŞILAŞTIRMASI
Yazarlar:
Emel Özdemir
,
Yeşim Fazlıoğlu
,
Yakup Burak
,
Emra Pasic
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Kapadokya Eğitim Dergisi
DOI: 10.69643/kaped.1408491
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
231
0
FAVORİ
231
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Türkiye’deki Haber Ajanslarında Özel Gereksinimli Bireylerin Başarılarına Yönelik Yapılan Haberlerin İncelenmesi
Yazarlar:
Yakup Burak
,
İrem Girgin
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Özel Eğitim Dergisi
DOI: 10.21565/ozelegitimdergisi.1337959
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
625
0
FAVORİ
625
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Okul Öncesi Öğretmenlerin Erken Okuryazarlık Bilgileri ile Okuma Yazmaya Hazırlık Çalışmalarına İlişkin Yeterlikleri Arasındaki İlişkinin İncelenmesi
Yazarlar:
Halime Kübra Türköz
,
Yakup Burak
,
Emine Ahmetoğlu
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Okuma Yazma Eğitimi Araştırmaları
DOI: 10.35233/oyea.1252180
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
468
0
FAVORİ
468
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Özel Eğitim ve Rehabilitasyon Merkezinde Çalışan Yönetici ve Uzmanların Prososyal Davranışlarının Değerlendirilmesi
Yazarlar:
Yakup Burak
,
Cihan Sert
,
Emel Özdemir
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17240/aibuefd.2024..-1230405
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
540
0
FAVORİ
540
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Özel Gereksinimli Çocuğa Karşı Prososyal Davranış Ölçeği Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması
Yazarlar:
Yakup Burak
,
İbrahim Acar
,
Emel Özdemir
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Manisa Celal Bayar Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.52826/mcbuefd.1340019
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
823
0
FAVORİ
823
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Okul Öncesi Çocukların Öğrenme Güçlüğü Erken Belirtileriyle Yürütücü İşlev Bozuklukları Arasındaki İlişkinin İncelenmesi
Yazarlar:
Gökçen İlhan Ildız
,
Yakup Burak
Yayın Bilgisi: 2023 ,
HUMANITAS - Uluslararası Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: 10.20304/humanitas.1319310
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1141
0
FAVORİ
1141
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
ÖZEL GEREKSİNİMLİ BİREYLERİN BAŞARI ÖYKÜLERİNE YÖNELİK ULUSLARARASI HABER AJANSLARINDA YER ALAN HABERLERİN ANALİZİ
Yazarlar:
İrem Girgin
,
Yakup Burak
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Gümüşhane Üniversitesi İletişim Fakültesi Elektronik Dergisi
DOI: 10.19145/e-gifder.1283720
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
580
0
FAVORİ
580
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Okul Öncesi Dönem Çocukların Öğrenme Güçlüğü Erken Belirtileri ile Erken Okuryazarlık ve Yürütücü İşlev Becerileri Arasındaki İlişkinin İncelenmesi
Yazarlar:
Nesil Şentürk Gülhan
,
Yakup Burak
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Ana Dili Eğitimi Dergisi
DOI: 10.16916/aded.1258552
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1955
1
FAVORİ
1955
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
ÖĞRETMEN, REHBER ÖĞRETMENİ, VE OKUL YÖNETİCİLERİNİN KAYNAŞTIRMA/BÜTÜNLEŞTİRME UYGULAMALARININ BAŞARISINI ETKİLEYEN ETMENLERİ DEĞERLENDİRMESİ
Yazarlar:
Yakup Burak
,
Emine Ahmetoğlu
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Atatürk Üniversitesi Kazım Karabekir Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.33418/ataunikkefd.848582
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1099
0
FAVORİ
1099
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
OKUL ÖNCESİ ÖĞRETMENLERİN OTİZM SPEKTRUM BOZUKLUĞU BİLGİLERİYLE PROBLEM DAVRANIŞLARDAN RAHATSIZ OLMA DÜZEYLERİ ARASINDAKİ İLİŞKİNİN İNCELENMESİ
Yazarlar:
Yakup Burak
, Ece Özden,
Ebrahim Mohammedzadeh Sardroud
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Trakya Eğitim Dergisi
DOI: 10.24315/tred.906666
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1465
2
FAVORİ
1465
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Başarılı Kaynaştırma Uygulamalarına Yönelik Farklı Eğitim Kademelerindeki Öğretmenlerin Görüşlerinin Belirlenmesi
Yazarlar:
Yakup Burak
,
Halime Kübra Türköz
,
Fatma Kübra Taşdere
,
Cihan Sert
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.21666/muefd.899469
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1370
1
FAVORİ
1370
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Kaynaştırmada Yaşanan Sorunlar ve Çözüm Önerilerini Değerlendirme Ölçeklerinin Geliştirilmesi: Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması
Yazarlar:
Yakup Burak
,
Emine Ahmetoğlu
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Amasya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1889
2
FAVORİ
1889
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
OTİZM SPEKTRUM BOZUKLUĞU OLAN ÇOCUKLARIN KAYNAŞTIRILMASI VE BÜTÜNLEŞTİRİLMESİNDE ÖĞRETMENLERLE İLGİLİ DEĞİŞKENLERİN İNCELENMESİ
Yazarlar:
Yakup Burak
,
Emine Ahmetoğlu
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: 10.17755/esosder.598005
FAVORİ
5
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3580
5
FAVORİ
3580
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
OTİZMLİ ÇOCUKLARIN EĞİTSEL YERLEŞTİRİLMESİ, KAYNAŞTIRILMASI VE BÜTÜNLEŞTİRİLMESİNE YÖNELİK ÖĞRETMEN GÖRÜŞLERİNİN BELİRLENMESİ
Yazarlar:
Yakup Burak
,
Emine Ahmetoğlu
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Bingöl Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
DOI: 10.29029/busbed.586834
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3889
1
FAVORİ
3889
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
OTİZMLİ KAYNAŞTIRMA/BÜTÜNLEŞTİRME ÖĞRENCİSİNE YÖNELİK HİS, TUTUM VE GÖRÜŞLER ÖLÇEĞİ’NİN GEÇERLİK VE GÜVENİRLİK ÇALIŞMASI
Yazarlar:
Emine Ahmetoğlu
,
Yakup Burak
, İbrahim Hakkı Acar
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Trakya Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: 10.26468/trakyasobed.551104
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2013
1
FAVORİ
2013
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Otizmli Öğrencilerin Katıldıkları Başarılı Kaynaştırma/Bütünleştirme Yoluyla Eğitim Uygulamalarına İlişkin Öğretmenlerin Algıları
Yazarlar:
Emine Ahmetoğlu
,
Yakup Burak
, İbrahim Hakkı Acar
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Afyon Kocatepe Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: 10.32709/akusosbil.465601
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3938
2
FAVORİ
3938
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
21. Yüzyılda Eğitim ve Toplum
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Afyon Kocatepe Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
Amasya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Ana Dili Eğitimi Dergisi
Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Özel Eğitim Dergisi
Atatürk Üniversitesi Kazım Karabekir Eğitim Fakültesi Dergisi
Bingöl Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi
Gümüşhane Üniversitesi İletişim Fakültesi Elektronik Dergisi
HUMANITAS - Uluslararası Sosyal Bilimler Dergisi
Kapadokya Eğitim Dergisi
Manisa Celal Bayar Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Okuma Yazma Eğitimi Araştırmaları
Trakya Eğitim Dergisi
Trakya Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
Hakemlik
Anadolu University Journal of Education Faculty
Bayburt Eğitim Fakültesi Dergisi
Cumhuriyet Uluslararası Eğitim Dergisi
Dumlupınar Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü Dergisi
Humanistic Perspective
International Journal of Educational Research Review
Manisa Celal Bayar Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Mevzu – Sosyal Bilimler Dergisi
Milli Eğitim Dergisi
Trakya Eğitim Dergisi
Van Yüzüncü Yıl Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Yayınlar
Özel Gereksinimli Çocuğa Karşı Prososyal Davranış Ölçeği Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması
Yazarlar:
Yakup Burak
,
İbrahim Acar
,
Emel Özdemir
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Manisa Celal Bayar Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.52826/mcbuefd.1340019
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
823
1
ATIF
0
FAVORİ
823
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Okul Öncesi Çocukların Öğrenme Güçlüğü Erken Belirtileriyle Yürütücü İşlev Bozuklukları Arasındaki İlişkinin İncelenmesi
Yazarlar:
Gökçen İlhan Ildız
,
Yakup Burak
Yayın Bilgisi: 2023 ,
HUMANITAS - Uluslararası Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: 10.20304/humanitas.1319310
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1141
1
ATIF
0
FAVORİ
1141
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Okul Öncesi Dönem Çocukların Öğrenme Güçlüğü Erken Belirtileri ile Erken Okuryazarlık ve Yürütücü İşlev Becerileri Arasındaki İlişkinin İncelenmesi
Yazarlar:
Nesil Şentürk Gülhan
,
Yakup Burak
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Ana Dili Eğitimi Dergisi
DOI: 10.16916/aded.1258552
ATIF
2
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1955
2
ATIF
1
FAVORİ
1955
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Başarılı Kaynaştırma Uygulamalarına Yönelik Farklı Eğitim Kademelerindeki Öğretmenlerin Görüşlerinin Belirlenmesi
Yazarlar:
Yakup Burak
,
Halime Kübra Türköz
,
Fatma Kübra Taşdere
,
Cihan Sert
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.21666/muefd.899469
ATIF
1
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1370
1
ATIF
1
FAVORİ
1370
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
OTİZM SPEKTRUM BOZUKLUĞU OLAN ÇOCUKLARIN KAYNAŞTIRILMASI VE BÜTÜNLEŞTİRİLMESİNDE ÖĞRETMENLERLE İLGİLİ DEĞİŞKENLERİN İNCELENMESİ
Yazarlar:
Yakup Burak
,
Emine Ahmetoğlu
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: 10.17755/esosder.598005
ATIF
9
FAVORİ
5
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3580
9
ATIF
5
FAVORİ
3580
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
OTİZMLİ ÇOCUKLARIN EĞİTSEL YERLEŞTİRİLMESİ, KAYNAŞTIRILMASI VE BÜTÜNLEŞTİRİLMESİNE YÖNELİK ÖĞRETMEN GÖRÜŞLERİNİN BELİRLENMESİ
Yazarlar:
Yakup Burak
,
Emine Ahmetoğlu
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Bingöl Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
DOI: 10.29029/busbed.586834
ATIF
2
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3889
2
ATIF
1
FAVORİ
3889
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
OTİZMLİ KAYNAŞTIRMA/BÜTÜNLEŞTİRME ÖĞRENCİSİNE YÖNELİK HİS, TUTUM VE GÖRÜŞLER ÖLÇEĞİ’NİN GEÇERLİK VE GÜVENİRLİK ÇALIŞMASI
Yazarlar:
Emine Ahmetoğlu
,
Yakup Burak
, İbrahim Hakkı Acar
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Trakya Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: 10.26468/trakyasobed.551104
ATIF
4
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2013
4
ATIF
1
FAVORİ
2013
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Otizmli Öğrencilerin Katıldıkları Başarılı Kaynaştırma/Bütünleştirme Yoluyla Eğitim Uygulamalarına İlişkin Öğretmenlerin Algıları
Yazarlar:
Emine Ahmetoğlu
,
Yakup Burak
, İbrahim Hakkı Acar
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Afyon Kocatepe Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: 10.32709/akusosbil.465601
ATIF
6
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3938
6
ATIF
2
FAVORİ
3938
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat