Hakkında
Hakkında
Trendler
DOI Hizmeti
Konular
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Şahıs
Sendika
Firma
Araştırmacılar
Dergi Sihirbazı
Yardım
Duyurular
Geliştirmeler
Yol Haritası
Türkçe
Türkçe
İngilizce
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Bilimsel Yayın Koordinatörü Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Ayten Pınar Bal
Prof. Dr.
ÇUKUROVA ÜNİVERSİTESİ, EĞİTİM FAKÜLTESİ
Yayın
25
Hakemlik
43
CrossRef Atıf
22
TR Dizin Atıf
40
25
Yayın
43
Hakemlik
22
CrossRef Atıf
40
TR Dizin Atıf
0000-0003-1695-9876
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Uzmanlık Alanları
Eğitim
Eğitim Programları ve Öğretim
Matematik Eğitimi
Kurum
ÇUKUROVA ÜNİVERSİTESİ, EĞİTİM FAKÜLTESİ
Popüler Yayınları
İLKOKUL 1. SINIF MATEMATİK DERSİ ÖĞRETİM PROGRAMININ DEĞERLENDİRİLMESİ
Yazarlar: İbrahim Gezgin,
Ayten Pınar Bal
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: 10.17755/esosder.712486
ATIF
4
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1594
4
ATIF
2
FAVORİ
1594
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Gerçekçi matematik eğitimine ilişkin bir uygulama örneği
Yazarlar:
Perihan Artut
,
Ayten Pınar Bal
Yayın Bilgisi: 2016 ,
International Journal of Social Sciences and Education Research
DOI: 10.24289/ijsser.279000
ATIF
0
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1818
0
ATIF
2
FAVORİ
1818
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
CEBİRSEL SÖZEL PROBLEMLERDE UYGULANAN ÇÖZÜM STRATEJİLERİNİN VE YAPILAN HATALARIN ANALİZİ: ORTAOKUL ÖRNEKLEMİ
Yazarlar:
Ayten Pınar Bal
, Ahmet Karacaoğlu
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Çukurova Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
DOI: -
ATIF
0
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1578
0
ATIF
1
FAVORİ
1578
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
7. Sınıf Öğrencilerinin Çokgenlerde Ve Özel Dörtgenlerde Yaptıkları Kavram Yanılgılarının İncelenmesi
Yazarlar: Mustafa Ozkan,
Ayten Pinar Bal
Yayın Bilgisi: 2016 ,
Eurasian Journal of Educational Research
DOI: -
ATIF
0
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1736
0
ATIF
1
FAVORİ
1736
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
SINIF ÖĞRETMENLİĞİ LİSANS ÖĞRENCİLERİNİN MATEMATİK ÖĞRETİMİNE İLİŞKİN TUTUM VE KAYGI DÜZEYLERİNİN İNCELENMESİ
Yazarlar:
Ayten Pınar Bal
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17240/aibuefd.2020.20.58249-613284
ATIF
1
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1519
1
ATIF
1
FAVORİ
1519
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yayınlar
Türkiye'deki Ortaokul Öğrencileri İçin Umut Ölçeğinin Geliştirilmesi ve Geçerlenmesi: Çeşitli Değişkenler Üzerine Bir Çalışma
Yazarlar:
Zübeyde Er
,
Perihan Dinç Artut
,
Ayten Pınar Bal
Yayın Bilgisi: 2025 ,
Uluslararası Eğitim Spektrumu Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
52
0
FAVORİ
52
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
The Effect of Mathematical Modeling Activities on Students' Mathematical Modeling Skills in the Context of STEM Education
Yazarlar:
Yaprak Armutcu
,
Ayten Pınar Bal
Yayın Bilgisi: 2023 ,
International Journal of Contemporary Educational Research
DOI: 10.33200/ijcer.1131928
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
384
0
FAVORİ
384
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Ortaokul Öğrencilerinin Rutin ve Rutin Olmayan Problemleri Çözme Stratejilerinin İncelenmesi
Yazarlar:
Merve Buse Or
,
Ayten Pınar Bal
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Bartın University Journal of Faculty of Education
DOI: 10.14686/buefad.908259
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1997
1
FAVORİ
1997
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2010-2021 Yıllarında Teknolojik Pedagojik Alan Bilgisi Üzerine Yapılan Çalışmaların İncelenmesi
Yazarlar:
Rumeysa Yılmaz
,
Ayten Pınar Bal
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Gaziantep Üniversitesi Eğitim Bilimleri Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
341
0
FAVORİ
341
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
The Effect of Mathematical Modeling Activities Based on STEM Approach on Mathematics Literacy of Middle School Students
Yazarlar:
Yaprak Armutcu
,
Ayten Pınar Bal
Yayın Bilgisi: 2022 ,
International Journal of Educational Studies in Mathematics
DOI: 10.17278/ijesim.1160204
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1261
0
FAVORİ
1261
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yenilenmiş Bloom Taksonomisine Göre Ortaokul Ders Kitaplarındaki Soruların İncelenmesi
Yazarlar:
Ayten Pınar Bal
,
Rumeysa Yılmaz
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Bartın Üniversitesi Eğitim Araştırmaları Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3604
0
FAVORİ
3604
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
ORTAOKUL ÖĞRENCİLERİNİN PROBLEM ÇÖZME ALGILARI İLE MATEMATİK BAŞARILARI ARASINDAKİ İLİŞKİNİN İNCELENMESİ
Yazarlar:
Merve Buse Or
,
Ayten Pınar Bal
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Çukurova Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
DOI: 10.35379/cusosbil.906891
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1053
0
FAVORİ
1053
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Lise Matematik Öğretim Programını Değerlendirmeye Yönelik Bir Ölçek Geliştirme Çalışması: CIPP Modeli
Yazarlar:
Ayten Pınar Bal
,
Denizcan Kocaman Üdüm
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17556/erziefd.837341
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
985
0
FAVORİ
985
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İLKOKUL 1. SINIF MATEMATİK DERSİ ÖĞRETİM PROGRAMININ DEĞERLENDİRİLMESİ
Yazarlar: İbrahim Gezgin,
Ayten Pınar Bal
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: 10.17755/esosder.712486
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1594
2
FAVORİ
1594
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
SINIF ÖĞRETMENLİĞİ LİSANS ÖĞRENCİLERİNİN MATEMATİK ÖĞRETİMİNE İLİŞKİN TUTUM VE KAYGI DÜZEYLERİNİN İNCELENMESİ
Yazarlar:
Ayten Pınar Bal
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17240/aibuefd.2020.20.58249-613284
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1519
1
FAVORİ
1519
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Sınıf Öğretmenliği Lisans Öğrencilerinin Matematiğe Yönelik Tutumları ile İnançlarının Matematik Başarısı Üzerine Etkisi
Yazarlar:
Ayten Pınar Bal
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Çukurova Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
788
1
FAVORİ
788
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Matematik Öğretmenlerinin Teknolojik Pedagojik Alan Bilgi Düzeylerinin İncelenmesi
Yazarlar:
Ayten Pınar Bal
,
Sümeyye Güner Bedir
Yayın Bilgisi: 2020 ,
International Journal of Educational Studies in Mathematics
DOI: 10.17278/ijesim.737612
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1240
0
FAVORİ
1240
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
ORTAOKUL ÖĞRENCİLERİNİN PROBLEM ÇÖZMEYE YÖNELİK YANSITICI DÜŞÜNME BECERİLERİNİN VE MATEMATİK BAŞARILARI ARASINDAKİ İLİŞKİNİN İNCELENMESİ
Yazarlar:
Ayten Pınar Bal
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: 10.17755/esosder.638880
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1885
0
FAVORİ
1885
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Matematiksel Düşünme Ölçeğinin Geliştirilmesi: Geçerlik ve Güvenirlik
Yazarlar:
Ayten Pınar Bal
,
Perihan Dinç Artut
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Çukurova Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1781
0
FAVORİ
1781
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İLKÖĞRETİM 7. SINIF ÖĞRENCİLERİNİN KAVRAM YANILGILARI HAKKINDA ÖĞRETMEN GÖRÜŞLERİNİN İNCELENMESİ
Yazarlar:
Mustafa Özkan
,
Ayten Pınar Bal
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Eğitimde Kuram ve Uygulama
DOI: 10.17244/eku.310525
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
11393
0
FAVORİ
11393
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
CEBİRSEL SÖZEL PROBLEMLERDE UYGULANAN ÇÖZÜM STRATEJİLERİNİN VE YAPILAN HATALARIN ANALİZİ: ORTAOKUL ÖRNEKLEMİ
Yazarlar:
Ayten Pınar Bal
, Ahmet Karacaoğlu
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Çukurova Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
DOI: -
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1578
1
FAVORİ
1578
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Pedagojik formasyon eğitimi sertifika programının matematik öğretmen adaylarının mesleki tutumlarına olan etkisi
Yazarlar:
Ayten Pınar Bal
Yayın Bilgisi: 2017 ,
International Journal of Social Sciences and Education Research
DOI: 10.24289/ijsser.283587
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1366
0
FAVORİ
1366
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
7. Sınıf Öğrencilerinin Çokgenlerde Ve Özel Dörtgenlerde Yaptıkları Kavram Yanılgılarının İncelenmesi
Yazarlar: Mustafa Ozkan,
Ayten Pinar Bal
Yayın Bilgisi: 2016 ,
Eurasian Journal of Educational Research
DOI: -
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1736
1
FAVORİ
1736
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Gerçekçi matematik eğitimine ilişkin bir uygulama örneği
Yazarlar:
Perihan Artut
,
Ayten Pınar Bal
Yayın Bilgisi: 2016 ,
International Journal of Social Sciences and Education Research
DOI: 10.24289/ijsser.279000
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1818
2
FAVORİ
1818
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
(CEBİR KONUSUNA YÖNELİK BİR TUTUM ÖLÇEĞİ GELİŞTİRME ÇALIŞMASI)
Yazarlar:
Ayten Bal
, Ahmet Karacaoğlu
Yayın Bilgisi: 2015 ,
Eğitimde Kuram ve Uygulama
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1259
0
FAVORİ
1259
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
TEACHER CANDIDATES’ POINT OF VIEWS ABOUT PORTFOLIO PREPARATION
Yazarlar:
Ayten Bal
Yayın Bilgisi: 2014 ,
Çukurova Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1588
0
FAVORİ
1588
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İLKOKUL VE ORTAOKUL ÖĞRENCİLERİNİN VAN HIELE GEOMETRİK DÜŞÜNME DÜZEYLERİNİ YORDAYAN DEĞİŞKENLER
Yazarlar:
Ayten Bal
Yayın Bilgisi: 2014 ,
Eğitimde Kuram ve Uygulama
DOI: -
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1814
1
FAVORİ
1814
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İLKÖĞRETİM MATEMATİK ÖĞRETİMİNDE KULLANILAN ÖĞRETİM STRATEJİLERİNİN ÇOKLU ZEKA KURAMI AÇISINDAN ANALİZİ
Yazarlar:
Ayten Saban
,
Ayten Bal
Yayın Bilgisi: 2013 ,
Eğitimde Kuram ve Uygulama
DOI: -
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1222
1
FAVORİ
1222
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Eğitim fakültesi öğrencilerinin geometri düşünme düzeyleri ve tutumları
Yazarlar:
Ayten Pınar Bal
Yayın Bilgisi: 2012 ,
Eğitim Bilimleri Araştırmaları Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1071
0
FAVORİ
1071
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Matematik Öğretiminde Öğretmen ve Öğrencilerin Alternatif Ölçme ve Değerlendirmeyi Algılamaları
Yazarlar:
Ayten Pınar Bal
,
Ahmet Doğanay
Yayın Bilgisi: 2010 ,
İlköğretim Online
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
999
0
FAVORİ
999
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Bartın University Journal of Faculty of Education
Bartın Üniversitesi Eğitim Araştırmaları Dergisi
Çukurova Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Çukurova Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
Eğitim Bilimleri Araştırmaları Dergisi
Eğitimde Kuram ve Uygulama
Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi
Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Eurasian Journal of Educational Research
Gaziantep Üniversitesi Eğitim Bilimleri Dergisi
İlköğretim Online
International Journal of Contemporary Educational Research
International Journal of Educational Studies in Mathematics
International Journal of Social Sciences and Education Research
Uluslararası Eğitim Spektrumu Dergisi
Editörlük
Çukurova Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Alan Editörü
Çukurova Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
Alan Editörü
Kurul Üyeliği
Çukurova Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Hakemlik
Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi
Amasya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Anadolu Journal of Educational Sciences International
Anadolu University Journal of Education Faculty
Asya Studies
Batı Anadolu Eğitim Bilimleri Dergisi
Çukurova Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Çukurova Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
Eğitimde Kuram ve Uygulama
Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Gaziantep Üniversitesi Eğitim Bilimleri Dergisi
İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
IBAD Sosyal Bilimler Dergisi
Ihlara Eğitim Araştırmaları Dergisi
International Journal of Contemporary Educational Research
International Journal of Educational Studies in Mathematics
Kuramsal Eğitimbilim Dergisi
Manisa Celal Bayar Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Milli Eğitim Dergisi
Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Nevşehir Hacı Bektaş Veli Üniversitesi SBE Dergisi
Participatory Educational Research
Trakya Eğitim Dergisi
Turkish Journal of Computer and Mathematics Education (TURCOMAT)
Türk Eğitim Bilimleri Dergisi
Uluslararası Eğitim Spektrumu Dergisi
Uluslararası Türkçe Edebiyat Kültür Eğitim (TEKE) Dergisi
Uygulamada Eğitim ve Yönetim Bilimleri Dergisi
Yükseköğretim ve Bilim Dergisi
Yayınlar
Ortaokul Öğrencilerinin Rutin ve Rutin Olmayan Problemleri Çözme Stratejilerinin İncelenmesi
Yazarlar:
Merve Buse Or
,
Ayten Pınar Bal
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Bartın University Journal of Faculty of Education
DOI: 10.14686/buefad.908259
ATIF
3
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1997
3
ATIF
1
FAVORİ
1997
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
The Effect of Mathematical Modeling Activities Based on STEM Approach on Mathematics Literacy of Middle School Students
Yazarlar:
Yaprak Armutcu
,
Ayten Pınar Bal
Yayın Bilgisi: 2022 ,
International Journal of Educational Studies in Mathematics
DOI: 10.17278/ijesim.1160204
ATIF
2
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1261
2
ATIF
0
FAVORİ
1261
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Lise Matematik Öğretim Programını Değerlendirmeye Yönelik Bir Ölçek Geliştirme Çalışması: CIPP Modeli
Yazarlar:
Ayten Pınar Bal
,
Denizcan Kocaman Üdüm
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17556/erziefd.837341
ATIF
3
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
985
3
ATIF
0
FAVORİ
985
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İLKOKUL 1. SINIF MATEMATİK DERSİ ÖĞRETİM PROGRAMININ DEĞERLENDİRİLMESİ
Yazarlar: İbrahim Gezgin,
Ayten Pınar Bal
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: 10.17755/esosder.712486
ATIF
4
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1594
4
ATIF
2
FAVORİ
1594
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
SINIF ÖĞRETMENLİĞİ LİSANS ÖĞRENCİLERİNİN MATEMATİK ÖĞRETİMİNE İLİŞKİN TUTUM VE KAYGI DÜZEYLERİNİN İNCELENMESİ
Yazarlar:
Ayten Pınar Bal
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17240/aibuefd.2020.20.58249-613284
ATIF
1
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1519
1
ATIF
1
FAVORİ
1519
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Matematik Öğretmenlerinin Teknolojik Pedagojik Alan Bilgi Düzeylerinin İncelenmesi
Yazarlar:
Ayten Pınar Bal
,
Sümeyye Güner Bedir
Yayın Bilgisi: 2020 ,
International Journal of Educational Studies in Mathematics
DOI: 10.17278/ijesim.737612
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1240
1
ATIF
0
FAVORİ
1240
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
ORTAOKUL ÖĞRENCİLERİNİN PROBLEM ÇÖZMEYE YÖNELİK YANSITICI DÜŞÜNME BECERİLERİNİN VE MATEMATİK BAŞARILARI ARASINDAKİ İLİŞKİNİN İNCELENMESİ
Yazarlar:
Ayten Pınar Bal
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: 10.17755/esosder.638880
ATIF
3
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1885
3
ATIF
0
FAVORİ
1885
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İLKÖĞRETİM 7. SINIF ÖĞRENCİLERİNİN KAVRAM YANILGILARI HAKKINDA ÖĞRETMEN GÖRÜŞLERİNİN İNCELENMESİ
Yazarlar:
Mustafa Özkan
,
Ayten Pınar Bal
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Eğitimde Kuram ve Uygulama
DOI: 10.17244/eku.310525
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
11393
1
ATIF
0
FAVORİ
11393
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Pedagojik formasyon eğitimi sertifika programının matematik öğretmen adaylarının mesleki tutumlarına olan etkisi
Yazarlar:
Ayten Pınar Bal
Yayın Bilgisi: 2017 ,
International Journal of Social Sciences and Education Research
DOI: 10.24289/ijsser.283587
ATIF
4
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1366
4
ATIF
0
FAVORİ
1366
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat