avatar
Feyza Dalaylı Doç. Dr. CANAKKALE ONSEKIZ MART UNIVERSITY
Yayın 15 Hakemlik 22 CrossRef Atıf 3
15 Yayın
22 Hakemlik
3 CrossRef Atıf

Uzmanlık Alanları

İletişim ve Medya Çalışmaları Gazetecilik İletişim Çalışmaları İletişim Kuramları İletişim Teknolojisi ve Dijital Medya Çalışmaları Kitle İletişimi Medya Okuryazarlığı Medya Teknolojileri Örgütsel, Kişilerarası ve Kültürlerarası İletişim Radyo-Televizyon Sosyal Medya Çalışmaları Sosyal Medya Uygulamaları ve Analizi Yeni Medya İletişim ve Medya Çalışmaları (Diğer) Ekran ve Medya Kültürü Medya Antropolojisi

Kurum

CANAKKALE ONSEKIZ MART UNIVERSITY

Popüler Yayınları

0

1

1114

Tüketim Toplumu Kavramı Çerçevesinde Koronavirüs Döneminde Influencer Etkisi
Yayın Bilgisi: 2021 , İnsan ve İnsan
DOI: 10.29224/insanveinsan.870066
ATIF 0 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1066

0

1

1066

0

1

1572

0

1

486

Yayınlar

Disinformation in Times of Disaster and Crisis
Yayın Bilgisi: 2024 , Afet ve Risk Dergisi
DOI: 10.35341/afet.1322738
FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 182

1

182

Z Kuşağı ve Influencer Etkileşiminin Dini ve Kültürel Değerler Kapsamında Değerlendirilmesi
Yayın Bilgisi: 2023 , Cumhuriyet İlahiyat Dergisi
DOI: 10.18505/cuid.1342352
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1263

0

1263

1

1069

1

664

1

1013

1

2177

0

435

1

486

Tüketim Toplumu Kavramı Çerçevesinde Koronavirüs Döneminde Influencer Etkisi
Yayın Bilgisi: 2021 , İnsan ve İnsan
DOI: 10.29224/insanveinsan.870066
FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1066

1

1066

0

7797

Yayınlar

Z Kuşağı ve Influencer Etkileşiminin Dini ve Kültürel Değerler Kapsamında Değerlendirilmesi
Yayın Bilgisi: 2023 , Cumhuriyet İlahiyat Dergisi
DOI: 10.18505/cuid.1342352
ATIF 3 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1263

3

0

1263

İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.