Hakkında
Hakkında
Yol Haritası
Trendler
DOI Hizmeti
Konular
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
EAH
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Firma
Şahıs
Sendika
Araştırmacılar
Dergi Sihirbazı
Yardım
Türkçe
Turkish
English
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Mücahit Köse
Doç. Dr.
Alanya Alaaddin Keykubat Üniversitesi Eğitim Fakültesi
Yayın
16
Hakemlik
26
CrossRef Atıf
19
TR Dizin Atıf
11
16
Yayın
26
Hakemlik
19
CrossRef Atıf
11
TR Dizin Atıf
0000-0002-1938-6092
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Uzmanlık Alanları
Fen ve Matematik Alanları Eğitimi
Öğretmen yetiştirme
Pedagojik alan bilgisi
ölçme ve değerlendirme
fen eğitimi
Kurum
Alanya Alaaddin Keykubat Üniversitesi Eğitim Fakültesi
Popüler Yayınları
STEM Tutum ve Problem Çözmeye Yönelik Yansıtıcı Düşünme Becerisi Arasındaki İlişki
Yazarlar:
Mücahit Köse
,
Muhammed Akif Kurtuluş
,
Kadir Bilen
Yayın Bilgisi: 2020 ,
OPUS International Journal of Society Researches
DOI: 10.26466/opus.667004
ATIF
2
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3198
2
ATIF
2
FAVORİ
3198
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
FEN BİLİMLERİ EĞİTİMİNDE İŞBİRLİKLİ ÖĞRENME YAKLAŞIMININ AKADEMİK BAŞARIYA ETKİSİ: BİR META-ANALİZ ÇALIŞMASI
Yazarlar:
Yunus Emre İleri
,
Mahmut Selvi
,
Mücahit Köse
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Ihlara Eğitim Araştırmaları Dergisi
DOI: -
ATIF
0
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2211
0
ATIF
1
FAVORİ
2211
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yayınlar
Sınıf Öğretmenlerinin ve Öğretmen Adaylarının Epistemolojik İnançlarının Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi
Yazarlar:
Ahmet Seydi Açıkgöz
,
Mücahit Köse
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Journal of Individual Differences in Education
DOI: 10.47156/jide.1388017
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
255
0
FAVORİ
255
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
SINIF ÖĞRETMENLERİ VE ÖĞRETMEN ADAYLARININ TEKNOLOJİK PEDAGOJİK ALAN BİLGİLERİNİN ÇEŞİTLİ DEĞİŞKENLER AÇISINDAN İNCELENMESİ
Yazarlar:
Ahmet Seydi Açıkgöz
,
Mücahit Köse
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Scientific Educational Studies
DOI: 10.31798/ses.1389056
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
261
0
FAVORİ
261
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Pre-Service Elementary Teachers’ Experiences in Researching and Evaluating Scientists and Sharing Their Findings
Yazarlar:
Sema Aydın-ceran
,
Mücahit Köse
Yayın Bilgisi: 2023 ,
International Journal of Educational Research Review
DOI: 10.24331/ijere.1270171
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
280
0
FAVORİ
280
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğretmen ve Öğretmen Adaylarının Teknolojik Pedagojik STEM Bilgilerinin İncelenmesi
Yazarlar:
Aynur Güngör
,
Mücahit Köse
Yayın Bilgisi: 2023 ,
MANAS Sosyal Araştırmalar Dergisi
DOI: 10.33206/mjss.1242221
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
594
0
FAVORİ
594
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Adapting the Survey of Technological Pedagogical STEM Knowledge to the Turkish Language and Determining the Knowledge of Pre-service and In-service Teachers
Yazarlar:
Aynur Güngör
,
Mücahit Köse
Yayın Bilgisi: 2022 ,
International Journal of Modern Education Studies
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
270
0
FAVORİ
270
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Effects of STEM Activities in Nature on Students' Environmental Attitudes, STEM Career Interests, and Engineering Perceptions
Yazarlar: Hasan Demir,
Mucahit Kose
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Journal of Education in Science Environment and Health
DOI: 10.55549/jeseh.1193700
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
529
0
FAVORİ
529
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
FEN BİLİMLERİ DERS KİTAPLARININ BİLİMSEL SORGULAMA BECERİLERİ AÇISINDAN İNCELENMESİ
Yazarlar:
Sinan Oba
,
Mücahit Köse
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Scientific Educational Studies
DOI: 10.31798/ses.1106070
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
691
0
FAVORİ
691
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Fen Bilimleri Ders Kitaplarındaki Analojilerin Değerlendirilmesi
Yazarlar:
Mücahit Köse
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Cumhuriyet Uluslararası Eğitim Dergisi
DOI: 10.30703/cije.955701
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1143
0
FAVORİ
1143
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Pedagojik Alan Bilgisine Yönelik Bibliyometrik Bir Araştırma: 1987-2020 Yılları Arasında Yapılan Çalışmaların Analizi
Yazarlar:
Mücahit Köse
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17152/gefad.938546
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1263
0
FAVORİ
1263
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Ortaokul Fen Bilimleri Ders Kitaplarının Ölçme ve Değerlendirme Açısından İncelenmesi
Yazarlar:
Mücahit Köse
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17556/erziefd.738444
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1374
0
FAVORİ
1374
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Fen Bilimleri Öğretmenlerinin Hücre Bölünmeleri Konusundaki Pedagojik Alan Bilgilerinin Değerlendirilmesi
Yazarlar:
Mücahit Köse
,
Mahmut Selvi
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Ondokuz Mayis University Journal of Education Faculty
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
773
0
FAVORİ
773
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Sınıf Öğretmenlerinin STEM Eğitimine Yönelik Görüşlerinin Değerlendirilmesi
Yazarlar:
Mücahit Köse
,
Reha Ataş
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Academy Journal of Educational Sciences
DOI: 10.31805/acjes.828442
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2415
0
FAVORİ
2415
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
STEM Tutum ve Problem Çözmeye Yönelik Yansıtıcı Düşünme Becerisi Arasındaki İlişki
Yazarlar:
Mücahit Köse
,
Muhammed Akif Kurtuluş
,
Kadir Bilen
Yayın Bilgisi: 2020 ,
OPUS International Journal of Society Researches
DOI: 10.26466/opus.667004
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3198
2
FAVORİ
3198
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
FEN BİLİMLERİ EĞİTİMİNDE İŞBİRLİKLİ ÖĞRENME YAKLAŞIMININ AKADEMİK BAŞARIYA ETKİSİ: BİR META-ANALİZ ÇALIŞMASI
Yazarlar:
Yunus Emre İleri
,
Mahmut Selvi
,
Mücahit Köse
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Ihlara Eğitim Araştırmaları Dergisi
DOI: -
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2211
1
FAVORİ
2211
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Sınıf Öğretmenlerinin Fen Bilimleri Konularının İçeriğini Belirlemedeki Kriterleri
Yazarlar:
Mücahit Köse
, Nida Bayındır, Hüseyin Çavdar
Yayın Bilgisi: 2015 ,
Çankırı Karatekin Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
761
0
FAVORİ
761
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Kırsal ve Kentsel Kesimdeki Öğrenci Velilerinin Teknoloji ve Derslerde Teknoloji Kullanımına Yönelik Tutumlarının Değerlendirilmesi: Kütahya ili Örneği
Yazarlar: İsmail Kenar,
Mücahit Köse
, Halil İbrahim Demir
Yayın Bilgisi: 2015 ,
Kuramsal Eğitimbilim Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1197
0
FAVORİ
1197
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Academy Journal of Educational Sciences
Cumhuriyet Uluslararası Eğitim Dergisi
Çankırı Karatekin Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi
Ihlara Eğitim Araştırmaları Dergisi
International Journal of Educational Research Review
International Journal of Modern Education Studies
Journal of Education in Science Environment and Health
Journal of Individual Differences in Education
Kuramsal Eğitimbilim Dergisi
MANAS Sosyal Araştırmalar Dergisi
Ondokuz Mayis University Journal of Education Faculty
OPUS International Journal of Society Researches
Scientific Educational Studies
Hakemlik
Academy Journal of Educational Sciences
Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Dergisi
Dokuz Eylül Üniversitesi Buca Eğitim Fakültesi Dergisi
Dumlupınar Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü Dergisi
Educational Academic Research
Journal of Education and Future
Journal of Individual Differences in Education
MANAS Sosyal Araştırmalar Dergisi
Manisa Celal Bayar Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Milli Eğitim Dergisi
Pamukkale Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Scientific Educational Studies
Turkish Journal of Education
Türk Eğitim Bilimleri Dergisi
Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Yayınlar
Sınıf Öğretmenlerinin ve Öğretmen Adaylarının Epistemolojik İnançlarının Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi
Yazarlar:
Ahmet Seydi Açıkgöz
,
Mücahit Köse
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Journal of Individual Differences in Education
DOI: 10.47156/jide.1388017
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
255
1
ATIF
0
FAVORİ
255
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Fen Bilimleri Ders Kitaplarındaki Analojilerin Değerlendirilmesi
Yazarlar:
Mücahit Köse
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Cumhuriyet Uluslararası Eğitim Dergisi
DOI: 10.30703/cije.955701
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1143
1
ATIF
0
FAVORİ
1143
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Pedagojik Alan Bilgisine Yönelik Bibliyometrik Bir Araştırma: 1987-2020 Yılları Arasında Yapılan Çalışmaların Analizi
Yazarlar:
Mücahit Köse
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17152/gefad.938546
ATIF
3
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1263
3
ATIF
0
FAVORİ
1263
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Ortaokul Fen Bilimleri Ders Kitaplarının Ölçme ve Değerlendirme Açısından İncelenmesi
Yazarlar:
Mücahit Köse
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17556/erziefd.738444
ATIF
6
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1374
6
ATIF
0
FAVORİ
1374
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Sınıf Öğretmenlerinin STEM Eğitimine Yönelik Görüşlerinin Değerlendirilmesi
Yazarlar:
Mücahit Köse
,
Reha Ataş
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Academy Journal of Educational Sciences
DOI: 10.31805/acjes.828442
ATIF
6
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2415
6
ATIF
0
FAVORİ
2415
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
STEM Tutum ve Problem Çözmeye Yönelik Yansıtıcı Düşünme Becerisi Arasındaki İlişki
Yazarlar:
Mücahit Köse
,
Muhammed Akif Kurtuluş
,
Kadir Bilen
Yayın Bilgisi: 2020 ,
OPUS International Journal of Society Researches
DOI: 10.26466/opus.667004
ATIF
2
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3198
2
ATIF
2
FAVORİ
3198
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat