avatar
Mücahit Köse Doç. Dr. Alanya Alaaddin Keykubat Üniversitesi Eğitim Fakültesi
Yayın 19 Hakemlik 35 CrossRef Atıf 32 TR Dizin Atıf 14
19 Yayın
35 Hakemlik
32 CrossRef Atıf
14 TR Dizin Atıf

Uzmanlık Alanları

Fen Bilgisi Eğitimi Öğretmen yetiştirme Pedagojik alan bilgisi ölçme ve değerlendirme fen eğitimi

Kurum

Alanya Alaaddin Keykubat Üniversitesi Eğitim Fakültesi

Popüler Yayınları

3

2

3768

3

2

6833

Ortaokul Fen Bilimleri Ders Kitaplarının Ölçme ve Değerlendirme Açısından İncelenmesi
DOI: 10.17556/erziefd.738444
ATIF 8 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1982

8

1

1982

5

1

1694

Yayınlar

2

6833

0

462

0

671

0

1078

0

832

FEN BİLİMLERİ DERS KİTAPLARININ BİLİMSEL SORGULAMA BECERİLERİ AÇISINDAN İNCELENMESİ
Yayın Bilgisi: 2022 , Scientific Educational Studies
DOI: 10.31798/ses.1106070
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1317

0

1317

Fen Bilimleri Ders Kitaplarındaki Analojilerin Değerlendirilmesi
DOI: 10.30703/cije.955701
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1803

0

1803

1

1694

1

1982

Sınıf Öğretmenlerinin STEM Eğitimine Yönelik Görüşlerinin Değerlendirilmesi
DOI: 10.31805/acjes.828442
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 2681

0

2681

2

3768

0

907

0

1380

Yayınlar

3

2

6833

2

1

1621

2

0

502

FEN BİLİMLERİ DERS KİTAPLARININ BİLİMSEL SORGULAMA BECERİLERİ AÇISINDAN İNCELENMESİ
Yayın Bilgisi: 2022 , Scientific Educational Studies
DOI: 10.31798/ses.1106070
ATIF 1 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1317

1

0

1317

Fen Bilimleri Ders Kitaplarındaki Analojilerin Değerlendirilmesi
DOI: 10.30703/cije.955701
ATIF 1 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1803

1

0

1803

5

1

1694

Ortaokul Fen Bilimleri Ders Kitaplarının Ölçme ve Değerlendirme Açısından İncelenmesi
DOI: 10.17556/erziefd.738444
ATIF 8 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1982

8

1

1982

Sınıf Öğretmenlerinin STEM Eğitimine Yönelik Görüşlerinin Değerlendirilmesi
DOI: 10.31805/acjes.828442
ATIF 7 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 2681

7

0

2681

3

2

3768