Hakkında
Hakkında
Yol Haritası
Trendler
DOI Hizmeti
Konular
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
EAH
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Firma
Şahıs
Sendika
Araştırmacılar
Dergi Sihirbazı
Yardım
Türkçe
Turkish
English
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Eray Eğmir
Doç. Dr.
Afyon Kocatepe Üniversitesi
Yayın
15
Hakemlik
35
CrossRef Atıf
73
TR Dizin Atıf
85
15
Yayın
35
Hakemlik
73
CrossRef Atıf
85
TR Dizin Atıf
0000-0003-3054-1011
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Uzmanlık Alanları
Eğitim
Kurum
Afyon Kocatepe Üniversitesi
Popüler Yayınları
Demokrasi ve Eğitim: Kavramsal Bir İnceleme
Yazarlar:
Cahit Erdem
,
Eray Eğmir
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Afyon Kocatepe Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: 10.32709/akusosbil.787092
ATIF
4
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
10999
4
ATIF
2
FAVORİ
10999
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Eleştirel Düşünme Becerisi Öğretim Programı Tasarısının Öğrencilerin Yansıtıcı Düşünme Becerilerine Etkisi
Yazarlar:
Eray Eğmir
,
Gürbüz Ocak
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Kuramsal Eğitimbilim Dergisi
DOI: 10.30831/akukeg.335388
ATIF
9
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
4371
9
ATIF
1
FAVORİ
4371
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yaratıcı Düşünme Uygulamalarının Etkisinin İncelendiği Lisansüstü Tezlerin Analizi
Yazarlar:
Eray Eğmir
, Aykut Keskin, Fatma Pektaş
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Language Teaching and Educational Research
DOI: 10.35207/later.709223
ATIF
2
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
920
2
ATIF
1
FAVORİ
920
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yayınlar
The Effect of Cooperative Learning Method on Academic Achievement, Attitude and Critical Thinking Disposition in the 7th Grade Mathematics Lesson
Yazarlar:
Ayşegül Sarıkaya
,
Eray Eğmir
Yayın Bilgisi: 2023 ,
International Journal of Educational Research Review
DOI: 10.24331/ijere.1309484
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
768
0
FAVORİ
768
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Ortaokul Öğrencilerinin Eleştirel Düşünme Eğilimleri İle Üstbilişsel Farkındalıkları Arasındaki İlişkinin İncelenmesi / Examination of the Relationship between Secondary School Students' Critical Thinking Dispositions and Metacognitive Awareness
Yazarlar:
Tuğba Bakır
,
Eray Eğmir
Yayın Bilgisi: 2022 ,
e-Uluslararası Eğitim Araştırmaları Dergisi
DOI: 10.19160/e-ijer.1105032
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1391
0
FAVORİ
1391
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
EPİSTEMOLOJİK İNANCIN ELEŞTİREL DÜŞÜNME EĞİLİMİ VE AKADEMİK ÖZYETERLİK İLE İLİŞKİSİNİN İNCELENMESİ
Yazarlar:
Sıddıka Nur Kandemir
,
Eray Eğmir
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Adıyaman Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
DOI: 10.14520/adyusbd.932914
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
887
0
FAVORİ
887
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğretmenlerin Eğitim İnançlarının Mesleki Yeterlilik Algılarını Yordama Düzeyinin İncelenmesi
Yazarlar:
Eray Eğmir
,
Arzu Göres
,
Fatmanur Beycan
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Türk Eğitim Bilimleri Dergisi
DOI: 10.37217/tebd.889598
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1042
0
FAVORİ
1042
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
ÖĞRETMEN ADAYLARININ MESLEK ÖNCESİ ÖĞRETMEN KİMLİKLERİNİN YORDAYICISI OLARAK 21. YÜZYIL ÖĞRENEN BECERİLERİ
Yazarlar:
Eray Eğmir
,
Cahit Erdem
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Trakya Eğitim Dergisi
DOI: 10.24315/tred.755615
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1130
0
FAVORİ
1130
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğretmen Adaylarının Türk Eğitim Sisteminin Sorunlarına Olan Yaklaşımı ve Kültürel Bazda Küresel Problemlere Yakınlık Düzeyleri
Yazarlar:
Eray Eğmir
, Halit Çelik
Yayın Bilgisi: 2021 ,
OPUS Uluslararası Toplum Araştırmaları Dergisi
DOI: 10.26466/opus.773110
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2012
0
FAVORİ
2012
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Demokrasi ve Eğitim: Kavramsal Bir İnceleme
Yazarlar:
Cahit Erdem
,
Eray Eğmir
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Afyon Kocatepe Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: 10.32709/akusosbil.787092
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
10999
2
FAVORİ
10999
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğretmenlerin ve Öğretmen Adaylarının Öğretmenlik Mesleği Genel Yeterliklerine İlişkin Öz Değerlendirmeleri
Yazarlar:
Mehmet Koçyiğit
,
Cahit Erdem
,
Eray Eğmir
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Cumhuriyet Uluslararası Eğitim Dergisi
DOI: 10.30703/cije.651639
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2850
0
FAVORİ
2850
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yaratıcı Düşünme Uygulamalarının Etkisinin İncelendiği Lisansüstü Tezlerin Analizi
Yazarlar:
Eray Eğmir
, Aykut Keskin, Fatma Pektaş
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Language Teaching and Educational Research
DOI: 10.35207/later.709223
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
920
1
FAVORİ
920
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
The Educational Beliefs of Pre-Service Teachers as an Important Predictor of Teacher Identity
Yazarlar:
Eray Eğmir
, Sevcan Çelik
Yayın Bilgisi: 2019 ,
International Journal of Contemporary Educational Research
DOI: 10.33200/ijcer.621717
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2137
0
FAVORİ
2137
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
EĞİTİM İNANÇLARINA İLİŞKİN TÜRKİYE’DE YAPILMIŞ ÇALIŞMALARIN ANALİZİ: ÖĞRETMEN VE ÖĞRETMEN ADAYLARINA İLİŞKİN BİR İNCELEME
Yazarlar:
Eray Eğmir
Yayın Bilgisi: 2019 ,
PESA Uluslararası Sosyal Araştırmalar Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
900
0
FAVORİ
900
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
ÖĞRETMEN EĞİTİMİNDE YANSITICI DÜŞÜNME UYGULAMALARINA İLİŞKİN TÜRKİYE’DE YAPILMIŞ ÇALIŞMALARIN ANALİZİ
Yazarlar:
Eray Eğmir
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17240/aibuefd.2019.19.43815-422573
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
7189
0
FAVORİ
7189
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğretmen Adaylarının Eğitim Programı Okuryazarlığı Düzeyleri
Yazarlar:
Cahit Erdem
,
Eray Eğmir
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Afyon Kocatepe Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: 10.32709/akusosbil.428727
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
8087
0
FAVORİ
8087
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Eleştirel Düşünme Becerisi Öğretim Programı Tasarısının Öğrencilerin Yansıtıcı Düşünme Becerilerine Etkisi
Yazarlar:
Eray Eğmir
,
Gürbüz Ocak
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Kuramsal Eğitimbilim Dergisi
DOI: 10.30831/akukeg.335388
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
4371
1
FAVORİ
4371
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
ÖĞRETMEN ADAYLARININ PROBLEM ÇÖZME BECERİLERİNİN ÇEŞİTLİ DEĞİŞKENLER AÇISINDAN İNCELENMESİ
Yazarlar:
Gürbüz Ocak
,
Eray Eğmir
Yayın Bilgisi: 2014 ,
Asya Öğretim Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3524
0
FAVORİ
3524
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Adıyaman Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
Afyon Kocatepe Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
Asya Öğretim Dergisi
Cumhuriyet Uluslararası Eğitim Dergisi
e-Uluslararası Eğitim Araştırmaları Dergisi
International Journal of Contemporary Educational Research
International Journal of Educational Research Review
Kuramsal Eğitimbilim Dergisi
Language Teaching and Educational Research
OPUS Uluslararası Toplum Araştırmaları Dergisi
PESA Uluslararası Sosyal Araştırmalar Dergisi
Trakya Eğitim Dergisi
Türk Eğitim Bilimleri Dergisi
Hakemlik
Adıyaman Üniversitesi Eğitim Bilimleri Dergisi
Adıyaman Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
Afyon Kocatepe Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
Asya Studies
Batı Anadolu Eğitim Bilimleri Dergisi
Dumlupınar Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü Dergisi
e-Uluslararası Eğitim Araştırmaları Dergisi
International Journal of Contemporary Educational Research
International Journal of Social Science Research
Kuramsal Eğitimbilim Dergisi
Külliye
Language Teaching and Educational Research
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Necmettin Erbakan Üniversitesi Ereğli Eğitim Fakültesi Dergisi
Ordu Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Sosyal Bilimler Araştırmaları Dergisi
Öğretim Teknolojileri ve Öğretmen Eğitimi Dergisi
Trakya Eğitim Dergisi
Türkiye İlahiyat Araştırmaları Dergisi
Uluslararası Bilim ve Eğitim Dergisi
Yükseköğretim ve Bilim Dergisi
Yayınlar
Ortaokul Öğrencilerinin Eleştirel Düşünme Eğilimleri İle Üstbilişsel Farkındalıkları Arasındaki İlişkinin İncelenmesi / Examination of the Relationship between Secondary School Students' Critical Thinking Dispositions and Metacognitive Awareness
Yazarlar:
Tuğba Bakır
,
Eray Eğmir
Yayın Bilgisi: 2022 ,
e-Uluslararası Eğitim Araştırmaları Dergisi
DOI: 10.19160/e-ijer.1105032
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1391
1
ATIF
0
FAVORİ
1391
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
ÖĞRETMEN ADAYLARININ MESLEK ÖNCESİ ÖĞRETMEN KİMLİKLERİNİN YORDAYICISI OLARAK 21. YÜZYIL ÖĞRENEN BECERİLERİ
Yazarlar:
Eray Eğmir
,
Cahit Erdem
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Trakya Eğitim Dergisi
DOI: 10.24315/tred.755615
ATIF
8
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1130
8
ATIF
0
FAVORİ
1130
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğretmen Adaylarının Türk Eğitim Sisteminin Sorunlarına Olan Yaklaşımı ve Kültürel Bazda Küresel Problemlere Yakınlık Düzeyleri
Yazarlar:
Eray Eğmir
, Halit Çelik
Yayın Bilgisi: 2021 ,
OPUS Uluslararası Toplum Araştırmaları Dergisi
DOI: 10.26466/opus.773110
ATIF
2
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2012
2
ATIF
0
FAVORİ
2012
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Demokrasi ve Eğitim: Kavramsal Bir İnceleme
Yazarlar:
Cahit Erdem
,
Eray Eğmir
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Afyon Kocatepe Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: 10.32709/akusosbil.787092
ATIF
4
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
10999
4
ATIF
2
FAVORİ
10999
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğretmenlerin ve Öğretmen Adaylarının Öğretmenlik Mesleği Genel Yeterliklerine İlişkin Öz Değerlendirmeleri
Yazarlar:
Mehmet Koçyiğit
,
Cahit Erdem
,
Eray Eğmir
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Cumhuriyet Uluslararası Eğitim Dergisi
DOI: 10.30703/cije.651639
ATIF
6
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2850
6
ATIF
0
FAVORİ
2850
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yaratıcı Düşünme Uygulamalarının Etkisinin İncelendiği Lisansüstü Tezlerin Analizi
Yazarlar:
Eray Eğmir
, Aykut Keskin, Fatma Pektaş
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Language Teaching and Educational Research
DOI: 10.35207/later.709223
ATIF
2
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
920
2
ATIF
1
FAVORİ
920
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
The Educational Beliefs of Pre-Service Teachers as an Important Predictor of Teacher Identity
Yazarlar:
Eray Eğmir
, Sevcan Çelik
Yayın Bilgisi: 2019 ,
International Journal of Contemporary Educational Research
DOI: 10.33200/ijcer.621717
ATIF
7
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2137
7
ATIF
0
FAVORİ
2137
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
ÖĞRETMEN EĞİTİMİNDE YANSITICI DÜŞÜNME UYGULAMALARINA İLİŞKİN TÜRKİYE’DE YAPILMIŞ ÇALIŞMALARIN ANALİZİ
Yazarlar:
Eray Eğmir
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17240/aibuefd.2019.19.43815-422573
ATIF
6
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
7189
6
ATIF
0
FAVORİ
7189
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğretmen Adaylarının Eğitim Programı Okuryazarlığı Düzeyleri
Yazarlar:
Cahit Erdem
,
Eray Eğmir
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Afyon Kocatepe Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: 10.32709/akusosbil.428727
ATIF
28
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
8087
28
ATIF
0
FAVORİ
8087
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Eleştirel Düşünme Becerisi Öğretim Programı Tasarısının Öğrencilerin Yansıtıcı Düşünme Becerilerine Etkisi
Yazarlar:
Eray Eğmir
,
Gürbüz Ocak
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Kuramsal Eğitimbilim Dergisi
DOI: 10.30831/akukeg.335388
ATIF
9
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
4371
9
ATIF
1
FAVORİ
4371
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat