avatar
Eray Eğmir Doç. Dr. Afyon Kocatepe Üniversitesi
Yayın 16 Hakemlik 42 CrossRef Atıf 112 TR Dizin Atıf 119
16 Yayın
42 Hakemlik
112 CrossRef Atıf
119 TR Dizin Atıf

Uzmanlık Alanları

Eğitimde Program Değerlendirme Öğretim Kuramları Eğitimde Program Geliştirme Eğitimin Felsefi ve Sosyal Temelleri Program Tasarımı Öğretmen Eğitimi ve Eğitimcilerin Mesleki Gelişimi

Kurum

Afyon Kocatepe Üniversitesi

Popüler Yayınları

16

2

5355

Demokrasi ve Eğitim: Kavramsal Bir İnceleme
DOI: 10.32709/akusosbil.787092
ATIF 6 FAVORİ 2 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 12849

6

2

12849

Yaratıcı Düşünme Uygulamalarının Etkisinin İncelendiği Lisansüstü Tezlerin Analizi
Yazarlar: Eray Eğmir , Aykut Keskin, Fatma Pektaş
DOI: 10.35207/later.709223
ATIF 2 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1100

2

1

1100

13

1

1569

Yayınlar

0

86

0

1431

0

1420

1

1569

0

2824

Demokrasi ve Eğitim: Kavramsal Bir İnceleme
DOI: 10.32709/akusosbil.787092
FAVORİ 2 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 12849

2

12849

0

3873

Yaratıcı Düşünme Uygulamalarının Etkisinin İncelendiği Lisansüstü Tezlerin Analizi
Yazarlar: Eray Eğmir , Aykut Keskin, Fatma Pektaş
DOI: 10.35207/later.709223
FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1100

1

1100

The Educational Beliefs of Pre-Service Teachers as an Important Predictor of Teacher Identity
Yazarlar: Eray Eğmir , Sevcan Çelik
DOI: 10.33200/ijcer.621717
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 2446

0

2446

0

7827

Öğretmen Adaylarının Eğitim Programı Okuryazarlığı Düzeyleri
DOI: 10.32709/akusosbil.428727
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 9652

0

9652

2

5355

0

3887

Yayınlar

1

0

1321

1

0

1431

1

0

1420

13

1

1569

3

0

2824

Demokrasi ve Eğitim: Kavramsal Bir İnceleme
DOI: 10.32709/akusosbil.787092
ATIF 6 FAVORİ 2 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 12849

6

2

12849

9

0

3873

Yaratıcı Düşünme Uygulamalarının Etkisinin İncelendiği Lisansüstü Tezlerin Analizi
Yazarlar: Eray Eğmir , Aykut Keskin, Fatma Pektaş
DOI: 10.35207/later.709223
ATIF 2 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1100

2

1

1100

The Educational Beliefs of Pre-Service Teachers as an Important Predictor of Teacher Identity
Yazarlar: Eray Eğmir , Sevcan Çelik
DOI: 10.33200/ijcer.621717
ATIF 7 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 2446

7

0

2446

8

0

7827

Öğretmen Adaylarının Eğitim Programı Okuryazarlığı Düzeyleri
DOI: 10.32709/akusosbil.428727
ATIF 40 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 9652

40

0

9652

16

2

5355

İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.