avatar
Eray Eğmir Doç. Dr. Afyon Kocatepe Üniversitesi
Yayın 15 Hakemlik 36 CrossRef Atıf 91 TR Dizin Atıf 85
15 Yayın
36 Hakemlik
91 CrossRef Atıf
85 TR Dizin Atıf

Uzmanlık Alanları

Eğitim

Kurum

Afyon Kocatepe Üniversitesi

Popüler Yayınları

Demokrasi ve Eğitim: Kavramsal Bir İnceleme
DOI: 10.32709/akusosbil.787092
ATIF 4 FAVORİ 2 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 11556

4

2

11556

14

1

4584

Yaratıcı Düşünme Uygulamalarının Etkisinin İncelendiği Lisansüstü Tezlerin Analizi
Yazarlar: Eray Eğmir , Aykut Keskin, Fatma Pektaş
DOI: 10.35207/later.709223
ATIF 2 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 969

2

1

969

Yayınlar

0

1018

0

1130

0

1206

0

2242

Demokrasi ve Eğitim: Kavramsal Bir İnceleme
DOI: 10.32709/akusosbil.787092
FAVORİ 2 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 11556

2

11556

0

3064

Yaratıcı Düşünme Uygulamalarının Etkisinin İncelendiği Lisansüstü Tezlerin Analizi
Yazarlar: Eray Eğmir , Aykut Keskin, Fatma Pektaş
DOI: 10.35207/later.709223
FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 969

1

969

The Educational Beliefs of Pre-Service Teachers as an Important Predictor of Teacher Identity
Yazarlar: Eray Eğmir , Sevcan Çelik
DOI: 10.33200/ijcer.621717
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 2187

0

2187

0

7324

Öğretmen Adaylarının Eğitim Programı Okuryazarlığı Düzeyleri
DOI: 10.32709/akusosbil.428727
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 8519

0

8519

1

4584

0

3601

Yayınlar

1

0

1018

1

0

1130

11

0

1206

2

0

2242

Demokrasi ve Eğitim: Kavramsal Bir İnceleme
DOI: 10.32709/akusosbil.787092
ATIF 4 FAVORİ 2 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 11556

4

2

11556

8

0

3064

Yaratıcı Düşünme Uygulamalarının Etkisinin İncelendiği Lisansüstü Tezlerin Analizi
Yazarlar: Eray Eğmir , Aykut Keskin, Fatma Pektaş
DOI: 10.35207/later.709223
ATIF 2 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 969

2

1

969

The Educational Beliefs of Pre-Service Teachers as an Important Predictor of Teacher Identity
Yazarlar: Eray Eğmir , Sevcan Çelik
DOI: 10.33200/ijcer.621717
ATIF 7 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 2187

7

0

2187

8

0

7324

Öğretmen Adaylarının Eğitim Programı Okuryazarlığı Düzeyleri
DOI: 10.32709/akusosbil.428727
ATIF 30 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 8519

30

0

8519

14

1

4584

İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.