Loading [a11y]/accessibility-menu.js
avatar
Eray Eğmir Doç. Dr. Afyon Kocatepe Üniversitesi
Yayın 15 Hakemlik 37 CrossRef Atıf 103 TR Dizin Atıf 85
15 Yayın
37 Hakemlik
103 CrossRef Atıf
85 TR Dizin Atıf

Uzmanlık Alanları

Eğitimde Program Geliştirme Eğitimde Program Değerlendirme Program Tasarımı Öğretim Kuramları Eğitimin Felsefi ve Sosyal Temelleri Öğretmen Eğitimi ve Eğitimcilerin Mesleki Gelişimi

Kurum

Afyon Kocatepe Üniversitesi

Popüler Yayınları

Demokrasi ve Eğitim: Kavramsal Bir İnceleme
DOI: 10.32709/akusosbil.787092
ATIF 5 FAVORİ 2 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 11925

5

2

11925

16

1

4804

Yaratıcı Düşünme Uygulamalarının Etkisinin İncelendiği Lisansüstü Tezlerin Analizi
Yazarlar: Eray Eğmir , Aykut Keskin, Fatma Pektaş
DOI: 10.35207/later.709223
ATIF 2 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1000

2

1

1000

Yayınlar

0

1146

0

1221

0

1293

0

2448

Demokrasi ve Eğitim: Kavramsal Bir İnceleme
DOI: 10.32709/akusosbil.787092
FAVORİ 2 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 11925

2

11925

0

3346

Yaratıcı Düşünme Uygulamalarının Etkisinin İncelendiği Lisansüstü Tezlerin Analizi
Yazarlar: Eray Eğmir , Aykut Keskin, Fatma Pektaş
DOI: 10.35207/later.709223
FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1000

1

1000

The Educational Beliefs of Pre-Service Teachers as an Important Predictor of Teacher Identity
Yazarlar: Eray Eğmir , Sevcan Çelik
DOI: 10.33200/ijcer.621717
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 2254

0

2254

0

7444

Öğretmen Adaylarının Eğitim Programı Okuryazarlığı Düzeyleri
DOI: 10.32709/akusosbil.428727
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 8843

0

8843

1

4804

0

3664

Yayınlar

1

0

1005

1

0

1146

1

0

1221

12

0

1293

2

0

2448

Demokrasi ve Eğitim: Kavramsal Bir İnceleme
DOI: 10.32709/akusosbil.787092
ATIF 5 FAVORİ 2 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 11925

5

2

11925

9

0

3346

Yaratıcı Düşünme Uygulamalarının Etkisinin İncelendiği Lisansüstü Tezlerin Analizi
Yazarlar: Eray Eğmir , Aykut Keskin, Fatma Pektaş
DOI: 10.35207/later.709223
ATIF 2 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1000

2

1

1000

The Educational Beliefs of Pre-Service Teachers as an Important Predictor of Teacher Identity
Yazarlar: Eray Eğmir , Sevcan Çelik
DOI: 10.33200/ijcer.621717
ATIF 7 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 2254

7

0

2254

8

0

7444

Öğretmen Adaylarının Eğitim Programı Okuryazarlığı Düzeyleri
DOI: 10.32709/akusosbil.428727
ATIF 34 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 8843

34

0

8843

16

1

4804

İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.