avatar
Gürbüz Ocak Prof. Dr. Afyon Kocatepe Üniversitesi Eğitim Fakültesi Eğitim bil. Böl.
Yayın 59 Hakemlik 14 CrossRef Atıf 120 TR Dizin Atıf 204
59 Yayın
14 Hakemlik
120 CrossRef Atıf
204 TR Dizin Atıf

Uzmanlık Alanları

Eğitim Eğitim Programları ve Öğretim

Kurum

Afyon Kocatepe Üniversitesi Eğitim Fakültesi Eğitim bil. Böl.

Popüler Yayınları

12

2

2245

0

2

2202

1

2

2342

0

1

1671

0

1

1015

Yayınlar

0

74

1

35

Dijital Vatandaşlık Dersine Yönelik İhtiyaçların Belirlenmesi
DOI: 10.17152/gefad.1428139
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 45

0

45

0

336

Ortaokul Öğrencilerinin İngilizce Dinleme Sorunları ve Çözüm Önerileri
Yayın Bilgisi: 2024 , Turkish Journal of Primary Education
DOI: 10.52797/tujped.1404281
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 307

0

307

Dijital Vatandaş Farkındalık Ölçeği Geliştirme Çalışması
DOI: 10.30703/cije.1266237
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 614

0

614

ÖĞRETMENLİK KARİYER BASAMAKLARI UYGULAMASINA YÖNELİK ÖĞRETMEN GÖRÜŞLERİ
Yayın Bilgisi: 2024 , Araştırma ve Deneyim Dergisi
DOI: 10.47214/adeder.1388317
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 263

0

263

1

725

0

677

0

1289

0

479

Development and Validation of a Screen Fatigue Scale
Yayın Bilgisi: 2023 , Participatory Educational Research
DOI: 10.17275/per.23.53.10.3
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 632

0

632

0

602

0

553

0

747

0

1179

0

687

1

1015

0

1349

2

2202

Ortaokul Öğrencileri Matematik Dersine Bağlılık Ölçeği
Yayın Bilgisi: 2020 , Uluslararası Alan Eğitimi Dergisi
DOI: 10.32570/ijofe.823193
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 868

0

868

1

1671

0

376

0

677

0

3612

0

6753

0

1173

1

7982

0

4785

1

4563

0

1425

0

1846

0

998

0

1864

0

4869

The Attitudes of Secondary and High School Students’ Towards Participating During Class Time
Yazarlar: Gürbüz Ocak , Emine Akkaş Baysal
DOI: -
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 999

0

999

0

2702

A Scale Development Study To Determine The Self-efficacy Perception Of Students On Written Exams
Yazarlar: Gürbüz Ocak , İjlal Ocak, Nil Akyol
Yayın Bilgisi: 2016 , Participatory Educational Research
DOI: -
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 434

0

434

The Relationship Between Pre-Service Teachers’ Critical Thinking Tendencies and Problem Solving Skills
Yazarlar: Gürbüz Ocak , Eray Eğmir
Yayın Bilgisi: 2016 , Participatory Educational Research
DOI: 10.17275/per.16.spi.2.4
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 932

0

932

0

2703

2

2245

0

3588

0

823

0

909

Makalelerin Yayımlandığı Dergiler

Yayınlar

2

0

773

Dijital Vatandaşlığa Yönelik Başarı Testi Geliştirme Çalışması
DOI: 10.29129/inujgse.1151934
ATIF 2 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 553

2

0

553

1

2

2342

7

0

1179

2

0

687

1

0

1164

Lise Öğrencileri İçin Analitik Düşünme Ölçeği Geliştirme Çalışması
DOI: 10.32709/akusosbil.565699
ATIF 4 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 3612

4

0

3612

45

0

6753

Öğretmen Adaylarının Dijital Okuryazarlık Öz-Yeterliliği Ölçek Geliştirme Çalışması
Yayın Bilgisi: 2018 , Kastamonu Eğitim Dergisi
DOI: 10.24106/kefdergi.1931
ATIF 22 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 4785

22

0

4785

14

1

4563

2

0

1846

The Relationship Between Pre-Service Teachers’ Critical Thinking Tendencies and Problem Solving Skills
Yazarlar: Gürbüz Ocak , Eray Eğmir
Yayın Bilgisi: 2016 , Participatory Educational Research
DOI: 10.17275/per.16.spi.2.4
ATIF 2 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 932

2

0

932

12

2

2245

İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.