avatar
Gürbüz Ocak Prof. Dr. Afyon Kocatepe Üniversitesi Eğitim Fakültesi Eğitim bil. Böl.
Yayın 67 Hakemlik 14 CrossRef Atıf 156 TR Dizin Atıf 248
67 Yayın
14 Hakemlik
156 CrossRef Atıf
248 TR Dizin Atıf

Uzmanlık Alanları

Eğitim Eğitimde Program Değerlendirme Eğitimde Program Geliştirme Program Tasarımı

Kurum

Afyon Kocatepe Üniversitesi Eğitim Fakültesi Eğitim bil. Böl.

Popüler Yayınları

3

2

2866

13

2

2655

16

2

5370

0

2

2656

Yayınlar

0

242

0

534

0

293

1

316

Dijital Vatandaşlık Dersine Yönelik İhtiyaçların Belirlenmesi
Yayın Bilgisi: 2024 , Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17152/gefad.1428139
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 844

0

844

Dijital Araçlarla İnformal Öğrenme Yeterlilik Ölçeğinin Geliştirilmesi
Yayın Bilgisi: 2024 , Bilişim Teknolojileri Dergisi
DOI: 10.17671/gazibtd.1431471
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1149

0

1149

0

1159

Ortaokul Öğrencilerinin İngilizce Dinleme Sorunları ve Çözüm Önerileri
Yayın Bilgisi: 2024 , Turkish Journal of Primary Education
DOI: 10.52797/tujped.1404281
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 793

0

793

Dijital Vatandaş Farkındalık Ölçeği Geliştirme Çalışması
DOI: 10.30703/cije.1266237
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1345

0

1345

ÖĞRETMENLİK KARİYER BASAMAKLARI UYGULAMASINA YÖNELİK ÖĞRETMEN GÖRÜŞLERİ
Yayın Bilgisi: 2024 , Araştırma ve Deneyim Dergisi
DOI: 10.47214/adeder.1388317
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 622

0

622

1

2141

0

1155

0

2266

0

725

Development and Validation of a Screen Fatigue Scale
Yayın Bilgisi: 2023 , Participatory Educational Research
DOI: 10.17275/per.23.53.10.3
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1900

0

1900

0

889

0

810

0

1097

0

1536

0

864

1

1397

0

1694

2

2656

Ortaokul Öğrencileri Matematik Dersine Bağlılık Ölçeği
Yayın Bilgisi: 2020 , Uluslararası Alan Eğitimi Dergisi
DOI: 10.32570/ijofe.823193
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1056

0

1056

1

2441

0

475

0

861

0

4329

0

7923

0

1379

1

8438

0

5383

2

5370

0

1653

0

2197

0

1200

0

1993

0

5529

The Attitudes of Secondary and High School Students’ Towards Participating During Class Time
Yazarlar: Gürbüz Ocak , Emine Akkaş Baysal
DOI: -
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1118

0

1118

0

3092

A Scale Development Study To Determine The Self-efficacy Perception Of Students On Written Exams
Yazarlar: Gürbüz Ocak , İjlal Ocak, Nil Akyol
Yayın Bilgisi: 2016 , Participatory Educational Research
DOI: -
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 746

0

746

The Relationship Between Pre-Service Teachers’ Critical Thinking Tendencies and Problem Solving Skills
Yazarlar: Gürbüz Ocak , Eray Eğmir
Yayın Bilgisi: 2016 , Participatory Educational Research
DOI: 10.17275/per.16.spi.2.4
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1204

0

1204

0

2988

2

2655

0

3892

0

942

0

1053

Makalelerin Yayımlandığı Dergiler

Yayınlar

Dijital Vatandaşlık Dersine Yönelik İhtiyaçların Belirlenmesi
Yayın Bilgisi: 2024 , Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17152/gefad.1428139
ATIF 1 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 844

1

0

844

1

0

1159

Dijital Vatandaş Farkındalık Ölçeği Geliştirme Çalışması
DOI: 10.30703/cije.1266237
ATIF 1 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1345

1

0

1345

5

1

1378

2

0

2266

1

0

725

Dijital Vatandaşlığa Yönelik Başarı Testi Geliştirme Çalışması
DOI: 10.29129/inujgse.1151934
ATIF 2 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 810

2

0

810

Ortaokul Öğretmenleri Dijital İçerik Hazırlama Özyeterlilik Ölçeği Geliştirme Çalışması
Yayın Bilgisi: 2022 , Turkish Journal of Primary Education
DOI: 10.52797/tujped.1068712
ATIF 1 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1097

1

0

1097

3

2

2866

8

0

1536

2

0

864

1

0

1694

1

0

1510

Lise Öğrencileri İçin Analitik Düşünme Ölçeği Geliştirme Çalışması
DOI: 10.32709/akusosbil.565699
ATIF 6 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 4329

6

0

4329

50

0

7923

Öğretmen Adaylarının Dijital Okuryazarlık Öz-Yeterliliği Ölçek Geliştirme Çalışması
Yayın Bilgisi: 2018 , Kastamonu Eğitim Dergisi
DOI: 10.24106/kefdergi.1931
ATIF 28 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 5383

28

0

5383

16

2

5370

3

0

2197

The Relationship Between Pre-Service Teachers’ Critical Thinking Tendencies and Problem Solving Skills
Yazarlar: Gürbüz Ocak , Eray Eğmir
Yayın Bilgisi: 2016 , Participatory Educational Research
DOI: 10.17275/per.16.spi.2.4
ATIF 3 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1204

3

0

1204

13

2

2655

İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.