avatar
Gürbüz Ocak Prof. Dr. Afyon Kocatepe Üniversitesi Eğitim Fakültesi Eğitim bil. Böl.
Yayın 57 Hakemlik 14 CrossRef Atıf 114 TR Dizin Atıf 204
57 Yayın
14 Hakemlik
114 CrossRef Atıf
204 TR Dizin Atıf

Uzmanlık Alanları

Eğitim Eğitim Programları ve Öğretim

Kurum

Afyon Kocatepe Üniversitesi Eğitim Fakültesi Eğitim bil. Böl.

Popüler Yayınları

1

2

2279

11

2

2232

0

2

2106

0

1

1601

0

1

965

Yayınlar

0

51

0

173

Ortaokul Öğrencilerinin İngilizce Dinleme Sorunları ve Çözüm Önerileri
Yayın Bilgisi: 2024 , Turkish Journal of Primary Education
DOI: 10.52797/tujped.1404281
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 225

0

225

Dijital Vatandaş Farkındalık Ölçeği Geliştirme Çalışması
DOI: 10.30703/cije.1266237
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 518

0

518

ÖĞRETMENLİK KARİYER BASAMAKLARI UYGULAMASINA YÖNELİK ÖĞRETMEN GÖRÜŞLERİ
Yayın Bilgisi: 2024 , Araştırma ve Deneyim Dergisi
DOI: 10.47214/adeder.1388317
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 213

0

213

1

602

0

604

0

1131

0

458

Development and Validation of a Screen Fatigue Scale
Yayın Bilgisi: 2023 , Participatory Educational Research
DOI: 10.17275/per.23.53.10.3
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 591

0

591

0

584

0

523

0

726

0

1132

0

679

1

965

0

1272

2

2106

Ortaokul Öğrencileri Matematik Dersine Bağlılık Ölçeği
Yayın Bilgisi: 2020 , Uluslararası Alan Eğitimi Dergisi
DOI: 10.32570/ijofe.823193
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 832

0

832

1

1601

0

367

0

658

0

3516

0

6621

0

1151

1

7877

0

4730

1

4473

0

1398

0

1811

0

988

0

1843

0

4820

The Attitudes of Secondary and High School Students’ Towards Participating During Class Time
Yazarlar: Gürbüz Ocak , Emine Akkaş Baysal
DOI: -
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 985

0

985

0

2651

A Scale Development Study To Determine The Self-efficacy Perception Of Students On Written Exams
Yazarlar: Gürbüz Ocak , İjlal Ocak, Nil Akyol
Yayın Bilgisi: 2016 , Participatory Educational Research
DOI: -
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 414

0

414

The Relationship Between Pre-Service Teachers’ Critical Thinking Tendencies and Problem Solving Skills
Yazarlar: Gürbüz Ocak , Eray Eğmir
Yayın Bilgisi: 2016 , Participatory Educational Research
DOI: 10.17275/per.16.spi.2.4
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 916

0

916

0

2662

2

2232

0

3563

0

819

0

895

Makalelerin Yayımlandığı Dergiler

Yayınlar

2

0

651

Dijital Vatandaşlığa Yönelik Başarı Testi Geliştirme Çalışması
DOI: 10.29129/inujgse.1151934
ATIF 2 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 523

2

0

523

1

2

2279

7

0

1132

2

0

679

1

0

1103

Lise Öğrencileri İçin Analitik Düşünme Ölçeği Geliştirme Çalışması
DOI: 10.32709/akusosbil.565699
ATIF 4 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 3516

4

0

3516

45

0

6621

Öğretmen Adaylarının Dijital Okuryazarlık Öz-Yeterliliği Ölçek Geliştirme Çalışması
Yayın Bilgisi: 2018 , Kastamonu Eğitim Dergisi
DOI: 10.24106/kefdergi.1931
ATIF 20 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 4730

20

0

4730

11

1

4473

2

0

1811

The Relationship Between Pre-Service Teachers’ Critical Thinking Tendencies and Problem Solving Skills
Yazarlar: Gürbüz Ocak , Eray Eğmir
Yayın Bilgisi: 2016 , Participatory Educational Research
DOI: 10.17275/per.16.spi.2.4
ATIF 2 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 916

2

0

916

11

2

2232

İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.