avatar
Gürbüz Ocak Prof. Dr. Afyon Kocatepe Üniversitesi Eğitim Fakültesi Eğitim bil. Böl.
Yayın 53 Hakemlik 13 CrossRef Atıf 99 TR Dizin Atıf 25
53 Yayın
13 Hakemlik
99 CrossRef Atıf
25 TR Dizin Atıf

Uzmanlık Alanları

Eğitim Eğitim Programları ve Öğretim

Biyografi

Eğitim Bilimleri Eğitim Programları ve Öğretim

Ölçek geliştirme, öğretmen yetiştirme, öğretim yöntemleri, 

Kurum

Afyon Kocatepe Üniversitesi Eğitim Fakültesi Eğitim bil. Böl.

Popüler Yayınları

1

2

2022

0

2

1285

11

2

2146

0

1

1910

Yayınlar

Ortaokul Öğrencilerinin İngilizce Dinleme Sorunları ve Çözüm Önerileri
Yayın Bilgisi: 2024 , Turkish Journal of Primary Education
DOI: 10.52797/tujped.1404281
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 60

0

60

Dijital Vatandaş Farkındalık Ölçeği Geliştirme Çalışması
DOI: 10.30703/cije.1266237
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 121

0

121

ÖĞRETMENLİK KARİYER BASAMAKLARI UYGULAMASINA YÖNELİK ÖĞRETMEN GÖRÜŞLERİ
Yayın Bilgisi: 2024 , Araştırma ve Deneyim Dergisi
DOI: 10.47214/adeder.1388317
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 57

0

57

1

271

0

423

0

378

Development and Validation of a Screen Fatigue Scale
Yayın Bilgisi: 2023 , Participatory Educational Research
DOI: 10.17275/per.23.53.10.3
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 475

0

475

0

485

0

452

0

660

0

1028

0

622

0

830

0

1088

1

1910

Ortaokul Öğrencileri Matematik Dersine Bağlılık Ölçeği
Yayın Bilgisi: 2020 , Uluslararası Alan Eğitimi Dergisi
DOI: 10.32570/ijofe.823193
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 762

0

762

2

1285

0

328

0

608

0

3319

0

6190

0

1105

1

7666

0

4483

1

4231

0

1320

0

1717

0

946

0

1784

0

4677

The Attitudes of Secondary and High School Students’ Towards Participating During Class Time
Yazarlar: Gürbüz Ocak , Emine Akkaş Baysal
DOI: -
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 939

0

939

0

2553

A Scale Development Study To Determine The Self-efficacy Perception Of Students On Written Exams
Yazarlar: Gürbüz Ocak , İjlal Ocak, Nil Akyol
Yayın Bilgisi: 2016 , Participatory Educational Research
DOI: -
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 350

0

350

The Relationship Between Pre-Service Teachers’ Critical Thinking Tendencies and Problem Solving Skills
Yazarlar: Gürbüz Ocak , Eray Eğmir
Yayın Bilgisi: 2016 , Participatory Educational Research
DOI: 10.17275/per.16.spi.2.4
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 790

0

790

0

2558

2

2146

0

3450

0

778

0

842

Makalelerin Yayımlandığı Dergiler

Yayınlar

Dijital Vatandaşlığa Yönelik Başarı Testi Geliştirme Çalışması
DOI: 10.29129/inujgse.1151934
ATIF 2 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 452

2

0

452

1

2

2022

6

0

1028

2

0

622

1

0

972

Lise Öğrencileri İçin Analitik Düşünme Ölçeği Geliştirme Çalışması
DOI: 10.32709/akusosbil.565699
ATIF 3 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 3319

3

0

3319

40

0

6190

Öğretmen Adaylarının Dijital Okuryazarlık Öz-Yeterliliği Ölçek Geliştirme Çalışması
Yayın Bilgisi: 2018 , Kastamonu Education Journal
DOI: 10.24106/kefdergi.1931
ATIF 16 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 4483

16

0

4483

9

1

4231

2

0

1717

The Relationship Between Pre-Service Teachers’ Critical Thinking Tendencies and Problem Solving Skills
Yazarlar: Gürbüz Ocak , Eray Eğmir
Yayın Bilgisi: 2016 , Participatory Educational Research
DOI: 10.17275/per.16.spi.2.4
ATIF 2 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 790

2

0

790

11

2

2146

İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.