Gürbüz OCAK Prof. Dr. Afyon Kocatepe Üniversitesi Eğitim Fakültesi Eğitim bil. Böl.
Yayın 41 Hakemlik 12 CrossRef Atıf 28
41 Yayın
12 Hakemlik
28 CrossRef Atıf
Takipçi
Takip Edilen

Uzmanlık Alanları

Eğitim Bilimleri ve Öğretmen Yetiştirme Eğitim Bilimleri Eğitim Programları ve Öğretim

Biyografi

Eğitim Bilimleri Eğitim Programları ve Öğretim

Ölçek geliştirme, öğretmen yetiştirme, öğretim yöntemleri, 

Kurum

Afyon Kocatepe Üniversitesi Eğitim Fakültesi Eğitim bil. Böl.

Popüler Yayınları

0

ATIF

2

FAVORİ

612

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

0

ATIF

1

FAVORİ

3399

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

8

ATIF

1

FAVORİ

1856

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

0

ATIF

1

FAVORİ

513

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

Yayınlar

Dijital Vatandaşlığa Yönelik Başarı Testi Geliştirme Çalışması
DOI: 10.29129/inujgse.1151934
ATIF 0 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 92

0

ATIF

0

FAVORİ

92

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Ortaokul Öğretmenleri Dijital İçerik Hazırlama Özyeterlilik Ölçeği Geliştirme Çalışması
Yayın Bilgisi: 2022 , Turkish Journal of Primary Education
DOI: 10.52797/tujped.1068712
ATIF 0 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 179

0

ATIF

0

FAVORİ

179

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

0

ATIF

1

FAVORİ

513

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

0

ATIF

0

FAVORİ

353

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

0

ATIF

0

FAVORİ

347

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

0

ATIF

0

FAVORİ

405

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

0

ATIF

0

FAVORİ

420

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

0

ATIF

0

FAVORİ

771

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

0

ATIF

0

FAVORİ

931

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Ortaokul Öğrencileri Matematik Dersine Bağlılık Ölçeği
Yayın Bilgisi: 2020 , Uluslararası Alan Eğitimi Dergisi
DOI: 10.32570/ijofe.823193
ATIF 0 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 397

0

ATIF

0

FAVORİ

397

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

0

ATIF

2

FAVORİ

612

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

0

ATIF

0

FAVORİ

200

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

0

ATIF

0

FAVORİ

405

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Lise Öğrencileri İçin Analitik Düşünme Ölçeği Geliştirme Çalışması
DOI: 10.32709/akusosbil.565699
ATIF 1 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1892

1

ATIF

0

FAVORİ

1892

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

8

ATIF

0

FAVORİ

4103

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

0

ATIF

0

FAVORİ

788

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

0

ATIF

0

FAVORİ

6803

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğretmen Adaylarının Dijital Okuryazarlık Öz-Yeterliliği Ölçek Geliştirme Çalışması
Yayın Bilgisi: 2018 , Kastamonu Eğitim Dergisi
DOI: 10.24106/kefdergi.1931
ATIF 6 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 3327

6

ATIF

0

FAVORİ

3327

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

4

ATIF

0

FAVORİ

3154

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

0

ATIF

0

FAVORİ

1054

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

0

ATIF

0

FAVORİ

118

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

1

ATIF

0

FAVORİ

1393

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

0

ATIF

0

FAVORİ

744

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğretmenlerin Öz-Yeterlik Algıları İle Öğretme-Öğrenme Anlayışları Arasındaki İlişkinin İncelenmesi
Yazarlar: Gürbüz OCAK , İjlal OCAK , M. Damla KUTLU KALENDER
Yayın Bilgisi: 2017 , Kastamonu Eğitim Dergisi
DOI: -
ATIF 0 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1612

0

ATIF

0

FAVORİ

1612

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

0

ATIF

0

FAVORİ

2268

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Ortaokul 5. ve 6. Sınıf Fen Bilimleri Öğretim Programının Kazanım ve İçerik İlişkisinin Değerlendirilmesi
Yazarlar: Gürbüz OCAK , M. Damla KUTLU KALENDER
Yayın Bilgisi: 2017 , Bayburt Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
ATIF 0 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 4141

0

ATIF

0

FAVORİ

4141

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
The Attitudes of Secondary and High School Students’ Towards Participating During Class Time
Yazarlar: Gürbüz OCAK , Emine AKKAŞ BAYSAL
DOI: -
ATIF 0 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 843

0

ATIF

0

FAVORİ

843

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

0

ATIF

0

FAVORİ

2048

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
A Scale Development Study To Determine The Self-efficacy Perception Of Students On Written Exams
Yazarlar: Gürbüz OCAK , İjlal OCAK, Nil AKYOL
Yayın Bilgisi: 2016 , Participatory Educational Research
DOI: -
ATIF 0 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 194

0

ATIF

0

FAVORİ

194

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
The Relationship Between Pre-Service Teachers’ Critical Thinking Tendencies and Problem Solving Skills
Yazarlar: Gürbüz OCAK , Eray EĞMİR
Yayın Bilgisi: 2016 , Participatory Educational Research
DOI: 10.17275/per.16.spi.2.4
ATIF 0 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 299

0

ATIF

0

FAVORİ

299

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

0

ATIF

1

FAVORİ

3399

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

0

ATIF

0

FAVORİ

2283

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

8

ATIF

1

FAVORİ

1856

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

0

ATIF

0

FAVORİ

2860

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

0

ATIF

0

FAVORİ

694

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

0

ATIF

0

FAVORİ

954

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İlköğretim Öğretmenlerinin Öğretim Yöntem ve Tekniklerine Yönelik Tutumları (Afyonkarahisar Örneği)
Yazarlar: Gürbüz OCAK , İjlal OCAK , Mehmet YILMAZ , Hasan Hüseyin MERGEN
Yayın Bilgisi: 2012 , İlköğretim Online
DOI: -
ATIF 0 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 631

0

ATIF

0

FAVORİ

631

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
^: Atıf sayıları CrossRef'ten çekilmektedir. Popüler yayınlar, DergiPark'ta araştırma yapan araştırmacılar tarafından favoriye eklenme istatistiğine göre otomatik belirlenmektedir. Bu sayfada görüntülenen istatistikler anlık değerler olmayıp, gerçek istatistikler arasında 24 saate kadar gecikme olabilmektedir.