Hakkında
Hakkında
Trendler
DOI Hizmeti
Konular
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Şahıs
Sendika
Firma
Araştırmacılar
Dergi Sihirbazı
Yardım
Duyurular
Geliştirmeler
Yol Haritası
Türkçe
Türkçe
İngilizce
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Bilimsel Yayın Koordinatörü Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Hüseyin Bayram
Doç.
Ağrı İbrahim Çeçen Üniversitesi
Yayın
20
Hakemlik
27
CrossRef Atıf
25
20
Yayın
27
Hakemlik
25
CrossRef Atıf
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Uzmanlık Alanları
Sosyal Bilgiler Eğitimi
bilimsel araştırma yöntemleri
öğrenme ve öğretme modelleri
program geliştirme
bilimsel araştırma etiği
Kurum
Ağrı İbrahim Çeçen Üniversitesi
Popüler Yayınları
Psikososyal Gelişim Kuramının Sosyal Bilgiler Dersi Kapsamında İncelenmesi
Yazarlar:
Hüseyin Bayram
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Anemon Muş Alparslan Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: 10.18506/anemon.761896
ATIF
2
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
5347
2
ATIF
2
FAVORİ
5347
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Sosyal Bilgiler Öğretmenlerinin Sosyal Duygusal Öğrenme Becerilerinin İncelenmesi
Yazarlar:
Hüseyin Bayram
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Journal of Computer and Education Research
DOI: 10.18009/jcer.1065975
ATIF
1
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1327
1
ATIF
2
FAVORİ
1327
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Deprem Kaygısı Ölçeği'nin Geliştirilmesi: Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması
Yazarlar:
Hüseyin Bayram
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Pamukkale Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.9779/pauefd.1353924
ATIF
0
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1940
0
ATIF
1
FAVORİ
1940
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
DEPREM KORKUSU ÖLÇEĞİ'NİN GELİŞTİRİLMESİ: GEÇERLİK VE GÜVENİRLİK ÇALIŞMASI
Yazarlar:
Hüseyin Bayram
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Pamukkale Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
DOI: 10.30794/pausbed.1413206
ATIF
0
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
547
0
ATIF
1
FAVORİ
547
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yayınlar
The Impact of Authentic Learning Practices on Students' Financial Attitude, Financial Literacy and Financial Behavior in 5th Grade Social Studies Course
Yazarlar:
Şenol Pala
,
Hüseyin Bayram
Yayın Bilgisi: 2025 ,
Educational Academic Research
DOI: 10.33418/education.1568685
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
186
0
FAVORİ
186
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Sosyal Bilgiler Dersinde Kuantum Öğrenmenin Öğrencilerin Akademik Başarılarına Etkisi
Yazarlar:
Betul Yıldız
,
Hüseyin Bayram
Yayın Bilgisi: 2025 ,
Kastamonu Eğitim Dergisi
DOI: 10.24106/kefdergi.1748575
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
384
0
FAVORİ
384
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Ortaokul Öğrencilerinin Sosyal Bilgiler Derslerinde Etkili Öğrenme Yaşantıları: Bir Anlatı Araştırması
Yazarlar:
Hüseyin Bayram
Yayın Bilgisi: 2025 ,
Journal of Education and Future
DOI: 10.30786/jef.1471634
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
640
0
FAVORİ
640
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
DEPREM KORKUSU ÖLÇEĞİ'NİN GELİŞTİRİLMESİ: GEÇERLİK VE GÜVENİRLİK ÇALIŞMASI
Yazarlar:
Hüseyin Bayram
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Pamukkale Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
DOI: 10.30794/pausbed.1413206
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
547
1
FAVORİ
547
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Sosyal Bilgiler Öğretmen Adaylarının Bilimsel Araştırma Öz Yeterliklerinin Geliştirilmesi
Yazarlar:
Hüseyin Bayram
,
Suat Polat
,
İbrahim Özgül
,
Suat Kaya
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Bartın University Journal of Faculty of Education
DOI: 10.14686/buefad.1216980
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
447
0
FAVORİ
447
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Deprem Kaygısı Ölçeği'nin Geliştirilmesi: Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması
Yazarlar:
Hüseyin Bayram
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Pamukkale Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.9779/pauefd.1353924
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1940
1
FAVORİ
1940
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Sosyal Bilgiler Öğretmenlerinin Öğrenciyi Tanıma Yeterlilikleri ile Etkili İletişim Becerileri Arasındaki İlişkinin Araştırılması
Yazarlar:
Hüseyin Bayram
,
Suat Polat
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Van Yüzüncü Yıl Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.33711/yyuefd.1356578
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
388
0
FAVORİ
388
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Investigation of the Earthquake Content in Social Studies Coursebooks within the Scope of Middle School Students' Views
Yazarlar:
Hüseyin Bayram
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Participatory Educational Research
DOI: 10.17275/per.24.19.11.2
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
730
0
FAVORİ
730
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Sosyal Bilgiler Dersinde Dönüşümsel Öğrenme Kuramının Öğrencilerin Çatışma Çözme Becerisine Etkisi
Yazarlar:
Hüseyin Bayram
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17556/erziefd.1330054
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
736
0
FAVORİ
736
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
ORTAOKUL ÖĞRENCİLERİ DEĞİŞİM VE SÜREKLİLİĞİ NASIL ALGILIYOR?: ÖĞRENCİ GÖRÜŞLERİNE DAYALI BİR ARAŞTIRMA
Yazarlar:
Hüseyin Bayram
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Bingöl Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
DOI: 10.29029/busbed.1295072
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
703
0
FAVORİ
703
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Sosyal Bilgiler Dersinde Uygulanan Probleme Dayalı Öğrenmenin Öğrencilerin Günlük Yaşamına Yansıma Durumu
Yazarlar:
Hüseyin Bayram
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Anadolu Journal of Educational Sciences International
DOI: 10.18039/ajesi.1277139
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
461
0
FAVORİ
461
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
How should citizenship education be given?: A study based on the opinions of social studies teachers
Yazarlar:
Suat Polat
,
İbrahim Özgül
,
Hüseyin Bayram
Yayın Bilgisi: 2023 ,
International Journal of Assessment Tools in Education
DOI: 10.21449/ijate.1150981
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
872
0
FAVORİ
872
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
The Effect of Problem-Based Learning on Students' Entrepreneurship Level in Social Studies Course
Yazarlar:
Hüseyin Bayram
,
Handan Deveci
Yayın Bilgisi: 2022 ,
International Journal of Contemporary Educational Research
DOI: 10.33200/ijcer.1056504
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
512
0
FAVORİ
512
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Sosyal Bilgiler Öğretmenlerinin Sosyal Duygusal Öğrenme Becerilerinin İncelenmesi
Yazarlar:
Hüseyin Bayram
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Journal of Computer and Education Research
DOI: 10.18009/jcer.1065975
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1327
2
FAVORİ
1327
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Views of Social Studies Teachers on Scientific Research Methodology
Yazarlar:
Hüseyin Bayram
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Participatory Educational Research
DOI: 10.17275/per.21.79.8.4
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1329
0
FAVORİ
1329
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Drama Dersinin Tasarım Odaklı Düşünme Becerilerinin Gelişimine Katkısını Araştıran Bir Durum Çalışması
Yazarlar:
Suat Polat
,
Hüseyin Bayram
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17556/erziefd.816507
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1102
0
FAVORİ
1102
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Nitel Araştırma Yöntemleri: Sosyal Bilgiler Lisansüstü Öğrencilerinin Algısına İlişkin Fenomenolojik Bir Çalışma
Yazarlar:
Hüseyin Bayram
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Üniversite Araştırmaları Dergisi
DOI: 10.32329/uad.883957
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3858
0
FAVORİ
3858
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
SOSYAL BİLGİLER ÖĞRETİMİNDE SÖZLÜ VE YAZILI EDEBİYAT ÜRÜNLERİNİN KULLANIMI KONUSUNDA YAPILMIŞ LİSANSÜSTÜ TEZLERİN İNCELENMESİ
Yazarlar:
Hüseyin Bayram
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Uluslararası Türkçe Edebiyat Kültür Eğitim (TEKE) Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2550
0
FAVORİ
2550
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Decroly’nin Toplu Öğretim Sistemi ile Türkiye’deki Sosyal Bilgiler Dersi Arasındaki İlişkinin İncelenmesi
Yazarlar:
Erdoğan Kaya
,
Hüseyin Bayram
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Anadolu Journal of Educational Sciences International
DOI: 10.18039/ajesi.786992
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3972
0
FAVORİ
3972
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Psikososyal Gelişim Kuramının Sosyal Bilgiler Dersi Kapsamında İncelenmesi
Yazarlar:
Hüseyin Bayram
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Anemon Muş Alparslan Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: 10.18506/anemon.761896
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
5347
2
FAVORİ
5347
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Anadolu Journal of Educational Sciences International
Anemon Muş Alparslan Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
Bartın University Journal of Faculty of Education
Bingöl Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
Educational Academic Research
Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
International Journal of Assessment Tools in Education
International Journal of Contemporary Educational Research
Journal of Computer and Education Research
Journal of Education and Future
Kastamonu Eğitim Dergisi
Pamukkale Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Pamukkale Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
Participatory Educational Research
Uluslararası Türkçe Edebiyat Kültür Eğitim (TEKE) Dergisi
Üniversite Araştırmaları Dergisi
Van Yüzüncü Yıl Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Kurul Üyeliği
ORAFAM Journal
Hakemlik
Ağrı İbrahim Çeçen Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
Anadolu Journal of Educational Sciences International
Anadolu University Journal of Education Faculty
Anadolu Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Dergisi
Batı Anadolu Eğitim Bilimleri Dergisi
Cumhuriyet Uluslararası Eğitim Dergisi
Dicle Üniversitesi Ziya Gökalp Eğitim Fakültesi Dergisi
İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
İZÜ Eğitim Dergisi
International Journal of Contemporary Educational Research
International Journal of Scholars in Education
Kuramsal Eğitimbilim Dergisi
Manisa Celal Bayar Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Participatory Educational Research
Tarih ve Gelecek Dergisi
Trakya Eğitim Dergisi
Türk Akademik Yayınlar Dergisi (TAY Journal)
TÜRKAV Kamu Yönetimi Enstitüsü Sosyal Bilimler Dergisi
Uluslararası Türkçe Edebiyat Kültür Eğitim (TEKE) Dergisi
Üniversite Araştırmaları Dergisi
Van Yüzüncü Yıl Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Yayınlar
Investigation of the Earthquake Content in Social Studies Coursebooks within the Scope of Middle School Students' Views
Yazarlar:
Hüseyin Bayram
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Participatory Educational Research
DOI: 10.17275/per.24.19.11.2
ATIF
3
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
730
3
ATIF
0
FAVORİ
730
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Sosyal Bilgiler Dersinde Uygulanan Probleme Dayalı Öğrenmenin Öğrencilerin Günlük Yaşamına Yansıma Durumu
Yazarlar:
Hüseyin Bayram
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Anadolu Journal of Educational Sciences International
DOI: 10.18039/ajesi.1277139
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
461
1
ATIF
0
FAVORİ
461
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Sosyal Bilgiler Öğretmenlerinin Sosyal Duygusal Öğrenme Becerilerinin İncelenmesi
Yazarlar:
Hüseyin Bayram
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Journal of Computer and Education Research
DOI: 10.18009/jcer.1065975
ATIF
1
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1327
1
ATIF
2
FAVORİ
1327
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Views of Social Studies Teachers on Scientific Research Methodology
Yazarlar:
Hüseyin Bayram
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Participatory Educational Research
DOI: 10.17275/per.21.79.8.4
ATIF
7
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1329
7
ATIF
0
FAVORİ
1329
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Drama Dersinin Tasarım Odaklı Düşünme Becerilerinin Gelişimine Katkısını Araştıran Bir Durum Çalışması
Yazarlar:
Suat Polat
,
Hüseyin Bayram
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17556/erziefd.816507
ATIF
3
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1102
3
ATIF
0
FAVORİ
1102
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Nitel Araştırma Yöntemleri: Sosyal Bilgiler Lisansüstü Öğrencilerinin Algısına İlişkin Fenomenolojik Bir Çalışma
Yazarlar:
Hüseyin Bayram
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Üniversite Araştırmaları Dergisi
DOI: 10.32329/uad.883957
ATIF
4
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3858
4
ATIF
0
FAVORİ
3858
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Decroly’nin Toplu Öğretim Sistemi ile Türkiye’deki Sosyal Bilgiler Dersi Arasındaki İlişkinin İncelenmesi
Yazarlar:
Erdoğan Kaya
,
Hüseyin Bayram
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Anadolu Journal of Educational Sciences International
DOI: 10.18039/ajesi.786992
ATIF
4
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3972
4
ATIF
0
FAVORİ
3972
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Psikososyal Gelişim Kuramının Sosyal Bilgiler Dersi Kapsamında İncelenmesi
Yazarlar:
Hüseyin Bayram
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Anemon Muş Alparslan Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: 10.18506/anemon.761896
ATIF
2
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
5347
2
ATIF
2
FAVORİ
5347
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat