avatar
Mehmet Kara Prof. Dr. GAZİ ÜNİVERSİTESİ
Yayın 40 Hakemlik 36 CrossRef Atıf 27
40 Yayın
36 Hakemlik
27 CrossRef Atıf

Uzmanlık Alanları

Dilbilim Fonetik ve Konuşma Bilimi Dil Çalışmaları Türk Dili ve Edebiyatı Dilsel Yapılar (Fonoloji, Morfoloji ve Sözdizimi dahil) Türkçe Eğitimi

Kurum

GAZİ ÜNİVERSİTESİ

Popüler Yayınları

0

3

317

3

1

2210

Türkçe Öğrenen Yabancı Öğrencilerin Yazılı Anlatım Metinlerindeki Bağdaşıklık Görünümleri
Yazarlar: Mehmet Kara , Adem Kutlu
Yayın Bilgisi: 2016 , 21. Yüzyılda Eğitim ve Toplum
DOI: -
ATIF 0 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1815

0

1

1815

0

1

729

Yayınlar

0

368

0

3755

0

841

0

915

3

317

0

321

0

385

0

189

1

1240

0

339

0

1774

0

7210

Dil Eğitiminde Göz İzleme Tekniğinin Kullanılması
Yayın Bilgisi: 2020 , Turkophone
DOI: -
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 2192

0

2192

Göz İzleme Tekniği ile Okuma Becerilerinin İncelenmesi
Yayın Bilgisi: 2020 , Türk Eğitim Bilimleri Dergisi
DOI: 10.37217/tebd.714158
FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 3005

1

3005

Değiştirilen Yer Adlarının Yapı Bakımından İncelenmesi
Yazarlar: Muhammet Şen, Mehmet Kara
DOI: -
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1103

0

1103

0

2226

0

2165

1

3142

0

898

0

7335

Dil-Davranış İlişkisi Açısından Ortaokul Öğrencilerinin Olumsuz Söz ve Davranışları
Yazarlar: Mehmet Kara , Yunus Emre Çekici
Yayın Bilgisi: 2017 , 21. Yüzyılda Eğitim ve Toplum
DOI: -
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 2198

0

2198

NASREDDİN HOCA FIKRALARINDA KALIP SÖZLER
Yazarlar: Mehmet Kara , Betül Yıldırım
DOI: -
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 316

0

316

Hakas Türkçesinde Bildirme İfadesi
Yazarlar: Mehmet Kara
DOI: -
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 190

0

190

1

729

Dil-Davranış İlişkisi Açısından Ortaokul Öğretmenlerinin Olumsuz Söz ve Davranışları
Yazarlar: Mehmet Kara , Funda Kutay
Yayın Bilgisi: 2016 , 21. Yüzyılda Eğitim ve Toplum
DOI: -
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 2797

0

2797

1

1815

Yayınlar

1

0

841

5

0

1774

Göz İzleme Tekniği ile Okuma Becerilerinin İncelenmesi
Yayın Bilgisi: 2020 , Türk Eğitim Bilimleri Dergisi
DOI: 10.37217/tebd.714158
ATIF 4 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 3005

4

1

3005

TÖMER Türkçe Öğretim Programlarının Bilişsel Stratejiler Açısından İncelenmesi
DOI: 10.31464/jlere.575801
ATIF 8 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 2226

8

0

2226

3

1

2210

2

1

3142