avatar
Mehmet Kara Prof. Dr. Gazi Üniversitesi
Yayın 38 Hakemlik 26 CrossRef Atıf 26
38 Yayın
26 Hakemlik
26 CrossRef Atıf

Uzmanlık Alanları

Dil Çalışmaları Dilbilim Dilsel Yapılar (Fonoloji, Morfoloji ve Sözdizimi dahil) Fonetik ve Konuşma Bilimi Türk Dili ve Edebiyatı Türkçe Eğitimi

Kurum

Gazi Üniversitesi

Popüler Yayınları

0

3

51

3

1

1798

Türkçe Öğrenen Yabancı Öğrencilerin Yazılı Anlatım Metinlerindeki Bağdaşıklık Görünümleri
Yazarlar: Mehmet Kara , Adem Kutlu
Yayın Bilgisi: 2016 , 21. Yüzyılda Eğitim ve Toplum
DOI: -
ATIF 0 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1467

0

1

1467

0

1

183

Yayınlar

0

584

0

424

3

51

0

80

0

112

0

96

1

252

0

1122

0

5131

Dil Eğitiminde Göz İzleme Tekniğinin Kullanılması
Yayın Bilgisi: 2020 , Turkophone
DOI: -
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1554

0

1554

Göz İzleme Tekniği ile Okuma Becerilerinin İncelenmesi
Yayın Bilgisi: 2020 , Türk Eğitim Bilimleri Dergisi
DOI: 10.37217/tebd.714158
FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 2321

1

2321

Değiştirilen Yer Adlarının Yapı Bakımından İncelenmesi
Yazarlar: Muhammet Şen, Mehmet Kara
DOI: -
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 136

0

136

0

1832

0

1556

1

2698

0

132

0

6860

Dil-Davranış İlişkisi Açısından Ortaokul Öğrencilerinin Olumsuz Söz ve Davranışları
Yazarlar: Mehmet Kara , Yunus Emre Çekici
Yayın Bilgisi: 2017 , 21. Yüzyılda Eğitim ve Toplum
DOI: -
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1870

0

1870

NASREDDİN HOCA FIKRALARINDA KALIP SÖZLER
Yazarlar: Mehmet Kara , Betül Yıldırım
DOI: -
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 97

0

97

1

183

Hakas Türkçesinde Bildirme İfadesi
Yazarlar: Mehmet Kara
DOI: -
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 45

0

45

1

1467

Dil-Davranış İlişkisi Açısından Ortaokul Öğretmenlerinin Olumsuz Söz ve Davranışları
Yazarlar: Mehmet Kara , Funda Kutay
Yayın Bilgisi: 2016 , 21. Yüzyılda Eğitim ve Toplum
DOI: -
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 2369

0

2369

Yayınlar

1

0

515

4

0

1122

Göz İzleme Tekniği ile Okuma Becerilerinin İncelenmesi
Yayın Bilgisi: 2020 , Türk Eğitim Bilimleri Dergisi
DOI: 10.37217/tebd.714158
ATIF 4 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 2321

4

1

2321

TÖMER Türkçe Öğretim Programlarının Bilişsel Stratejiler Açısından İncelenmesi
DOI: 10.31464/jlere.575801
ATIF 8 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1832

8

0

1832

3

1

1798

2

1

2698

İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.