Hakkında
Hakkında
Trendler
DOI Hizmeti
Konular
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Şahıs
Sendika
Firma
Araştırmacılar
Dergi Sihirbazı
Yardım
Duyurular
Geliştirmeler
Yol Haritası
Türkçe
Türkçe
İngilizce
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Bilimsel Yayın Koordinatörü Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Cemil Cahit Yesilbursa
Prof. Dr.
Gazi Üniversitesi
Yayın
7
Hakemlik
23
CrossRef Atıf
3
7
Yayın
23
Hakemlik
3
CrossRef Atıf
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Uzmanlık Alanları
Eğitim
Kurum
Gazi Üniversitesi
Yayınlar
Türkiye Yüzyılı Maarif Modeli Sosyal Bilgiler Dersi Öğretim Programı: Bir Swot Analizi
Yazarlar:
Kadir Can Erbudak
,
Cemil Cahit Yesilbursa
Yayın Bilgisi: 2025 ,
Milli Eğitim Dergisi
DOI: 10.37669/milliegitim.1707953
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
65
0
FAVORİ
65
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
SOSYAL BİLGİLERDE NEDEN ve NASIL ASTRONOMİ EĞİTİMİ
Yazarlar:
Kadir Can Erbudak
,
Cemil Cahit Yesilbursa
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Uluslararası Alan Eğitimi Dergisi
DOI: 10.32570/ijofe.1266123
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
871
0
FAVORİ
871
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
SOSYAL BİLGİLER ÖĞRETMEN ADAYLARININ ÇEVRİMİÇİ TETİKTE OLMA DURUMLARININ İNCELENMESİ
Yazarlar:
Aylin Karakuş
,
Cemil Cahit Yesilbursa
,
Kubilay Yazıcı
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Araştırma ve Deneyim Dergisi
DOI: 10.47214/adeder.1213167
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
629
0
FAVORİ
629
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Sosyal Bilgiler Öğretmen Adaylarının Bilimsel Okuryazarlığa İlişkin Görüşleri
Yazarlar:
Kadir Can Erbudak
,
Cemil Cahit Yesilbursa
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Türk Eğitim Bilimleri Dergisi
DOI: 10.37217/tebd.1051934
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
736
0
FAVORİ
736
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Sosyal Bilgiler ve Fen Bilimleri Derslerinin Disiplinlerarası Yaklaşımla Okul Dışında İşlenmesine İlişkin Öğrenci Görüşleri
Yazarlar:
Seda Samuk
,
Cemil Cahit Yesilbursa
,
Ercenk Hamarat
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Journal of Interdisciplinary Education: Theory and Practice
DOI: 10.47157/jietp.954814
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
976
0
FAVORİ
976
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
SOSYAL BİLGİLER ÖĞRETMEN ADAYLARININ “TARİHSEL ÖNEM” KAVRAMINA YÖNELİK GÖRÜŞLERİ
Yazarlar:
Cemil Cahit Yeşilbursa
,
Cengiz Dönmez
, Barış Kaya
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17240/aibuefd.2020..-483199
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1973
0
FAVORİ
1973
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
PROF. KEITH C. BARTON ile RÖPORTAJ
Yazarlar:
Cemil Cahit Yeşilbursa
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Turkish History Education Journal
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1172
0
FAVORİ
1172
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Araştırma ve Deneyim Dergisi
Journal of Interdisciplinary Education: Theory and Practice
Milli Eğitim Dergisi
Turkish History Education Journal
Türk Eğitim Bilimleri Dergisi
Uluslararası Alan Eğitimi Dergisi
Hakemlik
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Afyon Kocatepe Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi
Anadolu Journal of Educational Sciences International
Araştırma ve Deneyim Dergisi
Atatürk Üniversitesi Kazım Karabekir Eğitim Fakültesi Dergisi
Batı Anadolu Eğitim Bilimleri Dergisi
Bayburt Eğitim Fakültesi Dergisi
Erciyes Journal of Education
Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi
International e-Journal of Educational Studies
International Journal of Active Learning
International Journal of Turkish Education Sciences
Journal of Anglo-Turkish Relations
Milli Eğitim Dergisi
Turkish History Education Journal
Türk Akademik Yayınlar Dergisi (TAY Journal)
Türkiye Sosyal Araştırmalar Dergisi
Uluslararası Alan Eğitimi Dergisi
Yayınlar
SOSYAL BİLGİLERDE NEDEN ve NASIL ASTRONOMİ EĞİTİMİ
Yazarlar:
Kadir Can Erbudak
,
Cemil Cahit Yesilbursa
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Uluslararası Alan Eğitimi Dergisi
DOI: 10.32570/ijofe.1266123
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
871
1
ATIF
0
FAVORİ
871
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Sosyal Bilgiler ve Fen Bilimleri Derslerinin Disiplinlerarası Yaklaşımla Okul Dışında İşlenmesine İlişkin Öğrenci Görüşleri
Yazarlar:
Seda Samuk
,
Cemil Cahit Yesilbursa
,
Ercenk Hamarat
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Journal of Interdisciplinary Education: Theory and Practice
DOI: 10.47157/jietp.954814
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
976
1
ATIF
0
FAVORİ
976
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
SOSYAL BİLGİLER ÖĞRETMEN ADAYLARININ “TARİHSEL ÖNEM” KAVRAMINA YÖNELİK GÖRÜŞLERİ
Yazarlar:
Cemil Cahit Yeşilbursa
,
Cengiz Dönmez
, Barış Kaya
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17240/aibuefd.2020..-483199
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1973
1
ATIF
0
FAVORİ
1973
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI