Hakkında
Hakkında
Yol Haritası
Trendler
DOI Hizmeti
Konular
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
EAH
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Firma
Şahıs
Sendika
Araştırmacılar
Dergi Sihirbazı
Yardım
Türkçe
Turkish
English
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Ahmet Kurnaz
Doç. Dr.
NECMETTİN ERBAKAN ÜNİVERSİTESİ, AHMET KELEŞOĞLU EĞİTİM FAKÜLTESİ
Yayın
12
Hakemlik
41
CrossRef Atıf
61
TR Dizin Atıf
62
12
Yayın
41
Hakemlik
61
CrossRef Atıf
62
TR Dizin Atıf
0000-0003-1134-8689
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Uzmanlık Alanları
Eğitim
Eğitim Programları ve Öğretim
Özel Yetenekli Eğitimi
Kurum
NECMETTİN ERBAKAN ÜNİVERSİTESİ, AHMET KELEŞOĞLU EĞİTİM FAKÜLTESİ
Popüler Yayınları
Bilim ve Sanat Merkezi Öğrencilerinin Uzaktan Eğitime Yönelik Metaforik Algıları
Yazarlar:
Ahmet Kurnaz
,
Canan Şentürk Barışık
,
Hamza Kaynar
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Ahmet Keleşoğlu Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.38151/akef.2023.87
ATIF
0
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
364
0
ATIF
2
FAVORİ
364
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
LİSE ÖĞRENCİLERİNİN UZAKTAN EĞİTİME İLİŞKİN ALGILARININ FARKLI DEĞİŞKENLER AÇISINDAN DEĞERLENDİRİLMESİ
Yazarlar:
Bariş Doğrukök
,
Ahmet Kurnaz
,
Canan Şentürk Barışık
,
Hamza Kaynar
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Stratejik ve Sosyal Araştırmalar Dergisi
DOI: 10.30692/sisad.860987
ATIF
6
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1732
6
ATIF
1
FAVORİ
1732
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yayınlar
Examination of Science and Art Center Course Materials According to Maker Differentiation Principles
Yazarlar:
Hamza Kaynar
,
Ahmet Kurnaz
,
Canan Şentürk Barışık
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Journal of Teacher Education and Lifelong Learning
DOI: 10.51535/tell.1436508
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
115
0
FAVORİ
115
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Okul Dışı Eğitim Ortamlarının Üstün Yetenekli Öğrencilerin Yaratıcı ve Uzamsal Düşünme Becerileri Üzerindeki Etkisi
Yazarlar:
Mustafa Öztürk
,
Ayşe Okur
,
Ahmet Kurnaz
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Korkut Ata Türkiyat Araştırmaları Dergisi
DOI: 10.51531/korkutataturkiyat.1442941
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
194
0
FAVORİ
194
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Üstün Zekâlı ve Yetenekli Öğrenciler Açısından Yazma Becerileri Öğrenme Alanının Stake’in İhtiyaca Cevap Verici Değerlendirme Modeline Göre Değerlendirilmesi
Yazarlar:
Derya Acar Başeğmez
,
Kemal Oğuz Er
,
Ahmet Kurnaz
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Necatibey Eğitim Fakültesi Elektronik Fen ve Matematik Eğitimi Dergisi
DOI: 10.17522/balikesirnef.1361586
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
531
0
FAVORİ
531
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğretmen Eğitiminde Bir Model: Sosyal Bilgiler Öğretmenlerine Uygulanan Mentör Destekli Farklılaştırma Öğretmen Eğitim Modelinin Özel Yetenekli Öğrencilerin Becerileri Üzerindeki Etkilerinin İncelenmesi
Yazarlar:
Bariş Doğrukök
,
Ahmet Kurnaz
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Milli Eğitim Dergisi
DOI: 10.37669/milliegitim.1309145
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
274
0
FAVORİ
274
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Bilim ve Sanat Merkezi Öğrencilerinin Uzaktan Eğitime Yönelik Metaforik Algıları
Yazarlar:
Ahmet Kurnaz
,
Canan Şentürk Barışık
,
Hamza Kaynar
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Ahmet Keleşoğlu Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.38151/akef.2023.87
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
364
2
FAVORİ
364
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Üstün Yetenekli Öğrencilerin Uzamsal Yeteneklerinin Problem Çözme ile İlişkisi: Matematiksel Muhakemenin Aracı Rolü
Yazarlar:
Ahmet Kurnaz
,
Eyüp Yurt
,
Naziye Koçlar
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Milli Eğitim Dergisi
DOI: 10.37669/milliegitim.1123580
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1122
0
FAVORİ
1122
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
SOSYAL BİLGİLER EĞİTİMİ ALANINDA YAPILMIŞ ÖĞRETİMSEL UYARLAMA ÇALIŞMALARI ÜZERİNE SİSTEMATİK BİR DERLEME
Yazarlar:
Emine Seçil Karamuklu
,
Ahmet Kurnaz
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Turkish Special Education Journal: International
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
412
0
FAVORİ
412
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Disleksi Olan Öğrencilerde Cümle Çözümleme ve Ses Temelli Cümle Yöntemleri İle İlkokuma Yazma Öğretiminin Etkililiğinin Karşılaştırılması
Yazarlar:
Ahmet Kurnaz
,
Emine Seçil Karamuklu
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Milli Eğitim Dergisi
DOI: 10.37669/milliegitim.1051668
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2189
0
FAVORİ
2189
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
The Opinions of Teachers and Administrators on the Selection of Teachers of Gifted Students
Yazarlar:
Süleyman Arslantaş
,
Ahmet Kurnaz
,
Zehra Atbaşı
,
Mevlüt Aydoğmuş
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Language Teaching and Educational Research
DOI: 10.35207/later.947174
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
464
0
FAVORİ
464
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İlkokul Öğrencilerine Uygulanan Özel Birey Farkındalık Etkinliklerinin Etkililiği ile İlgili Öğretmen ve Öğrenci Görüşleri
Yazarlar:
Suleyman Arslantas
,
Bekir Bural
,
Ahmet Kurnaz
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2057
0
FAVORİ
2057
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
LİSE ÖĞRENCİLERİNİN UZAKTAN EĞİTİME İLİŞKİN ALGILARININ FARKLI DEĞİŞKENLER AÇISINDAN DEĞERLENDİRİLMESİ
Yazarlar:
Bariş Doğrukök
,
Ahmet Kurnaz
,
Canan Şentürk Barışık
,
Hamza Kaynar
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Stratejik ve Sosyal Araştırmalar Dergisi
DOI: 10.30692/sisad.860987
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1732
1
FAVORİ
1732
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
ÖĞRETMENLERİN UZAKTAN EĞİTİME İLİŞKİN GÖRÜŞLERİ
Yazarlar:
Ahmet Kurnaz
,
Hamza Kaynar
,
Canan Şentürk Barışık
,
Bariş Doğrukök
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Milli Eğitim Dergisi
DOI: 10.37669/milliegitim.787959
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
9823
0
FAVORİ
9823
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Ahmet Keleşoğlu Eğitim Fakültesi Dergisi
Journal of Teacher Education and Lifelong Learning
Korkut Ata Türkiyat Araştırmaları Dergisi
Language Teaching and Educational Research
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü Dergisi
Milli Eğitim Dergisi
Necatibey Eğitim Fakültesi Elektronik Fen ve Matematik Eğitimi Dergisi
Stratejik ve Sosyal Araştırmalar Dergisi
Turkish Special Education Journal: International
Hakemlik
Afyon Kocatepe Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
Ahi Evran Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
Anadolu Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Asya Studies
Atatürk Üniversitesi Kazım Karabekir Eğitim Fakültesi Dergisi
Bartın Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Cumhuriyet Uluslararası Eğitim Dergisi
Çukurova Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
Dokuz Eylül Üniversitesi Buca Eğitim Fakültesi Dergisi
İnsan ve Toplum Bilimleri Araştırmaları Dergisi
Journal of Economy Culture and Society
Kahramanmaraş Sütçü İmam Üniversitesi Eğitim Dergisi
Kahramanmaraş Sütçü İmam Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
Karaelmas Eğitim Bilimleri Dergisi
Kırklareli Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
Korkut Ata Türkiyat Araştırmaları Dergisi
Maarif Mektepleri Uluslararası Eğitim Bilimleri Dergisi
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Milli Eğitim Dergisi
Munzur Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
Nevşehir Hacı Bektaş Veli Üniversitesi SBE Dergisi
OPUS Uluslararası Toplum Araştırmaları Dergisi
Sakarya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Trakya Eğitim Dergisi
Turkish Online Journal of Design Art and Communication
Türk Eğitim Bilimleri Dergisi
Yayınlar
LİSE ÖĞRENCİLERİNİN UZAKTAN EĞİTİME İLİŞKİN ALGILARININ FARKLI DEĞİŞKENLER AÇISINDAN DEĞERLENDİRİLMESİ
Yazarlar:
Bariş Doğrukök
,
Ahmet Kurnaz
,
Canan Şentürk Barışık
,
Hamza Kaynar
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Stratejik ve Sosyal Araştırmalar Dergisi
DOI: 10.30692/sisad.860987
ATIF
6
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1732
6
ATIF
1
FAVORİ
1732
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
ÖĞRETMENLERİN UZAKTAN EĞİTİME İLİŞKİN GÖRÜŞLERİ
Yazarlar:
Ahmet Kurnaz
,
Hamza Kaynar
,
Canan Şentürk Barışık
,
Bariş Doğrukök
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Milli Eğitim Dergisi
DOI: 10.37669/milliegitim.787959
ATIF
55
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
9823
55
ATIF
0
FAVORİ
9823
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat