Güldem Dönel Akgül profil resmi
Güldem Dönel Akgül Prof. Dr. Erzincan Binali Yıldırım Üniversitesi
Yayın 21 Hakemlik 23 CrossRef Atıf 13 TR Dizin Atıf 26
21 Yayın
23 Hakemlik
13 CrossRef Atıf
26 TR Dizin Atıf

Uzmanlık Alanları

Hayvan Sistematiği ve Taksonomi Eğitim Fen ve Matematik Alanları Eğitimi

Kurum

Erzincan Binali Yıldırım Üniversitesi

Popüler Yayınları

5

2

2644

Fen Bilimleri Ders Kitaplarına Bir Bakış: Türk İslam Bilim İnsanları
DOI: 10.47994/usbad.1068516
ATIF 1 FAVORİ 2 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 805

1

2

805

0

1

899

0

1

5079

Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Gen, DNA ve Kromozom Kavramları İçin Geliştirdikleri Analojiler
Yazarlar: Güldem Dönel Akgül , Nurgül Çolak
DOI: 10.46778/goputeb.893674
ATIF 3 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1551

3

1

1551

Yayınlar

1

427

0

83

0

339

0

303

0

420

2

2644

2

805

0

741

Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Gen, DNA ve Kromozom Kavramları İçin Geliştirdikleri Analojiler
Yazarlar: Güldem Dönel Akgül , Nurgül Çolak
DOI: 10.46778/goputeb.893674
FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1551

1

1551

1

899

1

5079

0

1492

0

1050

0

1099

0

242

Yayınlar

Hücre ve Bölünmeler Ünitesinin İşlenmesinde Eğitsel Dijital Oyunların Etkisi
Yayın Bilgisi: 2024 , IBAD Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: 10.21733/ibad.1441957
ATIF 1 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 427

1

1

427

1

0

420

5

2

2644

Fen Bilimleri Ders Kitaplarına Bir Bakış: Türk İslam Bilim İnsanları
DOI: 10.47994/usbad.1068516
ATIF 1 FAVORİ 2 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 805

1

2

805

Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Gen, DNA ve Kromozom Kavramları İçin Geliştirdikleri Analojiler
Yazarlar: Güldem Dönel Akgül , Nurgül Çolak
DOI: 10.46778/goputeb.893674
ATIF 3 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1551

3

1

1551

Etkileşimli tahta kullanımına ilişkin fen bilimleri öğretmenlerinin görüşleri
DOI: 10.30900/kafkasegt.658312
ATIF 2 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1492

2

0

1492

İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.