Hakkında
DergiPark Hakkında
DergiPark Ekibi
DergiPark Doi Hizmeti
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
EAH
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Özel
Kişi
Sendika
Araştırmacılar
Konular
Dergi Sihirbazı
Yardım
Trendler
Türkçe
Turkish
English
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Araştırmacılar
Güldem Dönel Akgül
Güldem Dönel Akgül
Prof. Dr.
Erzincan Binali Yıldırım Üniversitesi
Yayın
19
Hakemlik
21
CrossRef Atıf
7
TR Dizin Atıf
25
19
Yayın
21
Hakemlik
7
CrossRef Atıf
25
TR Dizin Atıf
0000-0003-4853-0855
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Uzmanlık Alanları
Hayvan Sistematiği ve Taksonomi
Eğitim
Fen ve Matematik Alanları Eğitimi
Kurum
Erzincan Binali Yıldırım Üniversitesi
Popüler Yayınları
Eğitsel Dijital Oyunlarla İşlenen Fen Bilgisi Dersinin Öğrencinin Bilgilerinin Kalıcılığına, Akademik Başarısına ve Tutumuna Etkisi
Yazarlar: Mahmut Ağırgöl,
Erhan Kara
,
Güldem Dönel Akgül
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Uluslararası Bilim ve Eğitim Dergisi
DOI: 10.47477/ubed.1063920
ATIF
3
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2140
3
ATIF
2
FAVORİ
2140
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Fen Bilimleri Ders Kitaplarına Bir Bakış: Türk İslam Bilim İnsanları
Yazarlar:
Selçuk Arabacı
,
Güldem Dönel Akgül
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Uluslararası Sosyal Bilimler Akademi Dergisi
DOI: 10.47994/usbad.1068516
ATIF
1
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
658
1
ATIF
2
FAVORİ
658
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Fen Bilgisi Öğretmenlerinin Ve Öğretmen Adaylarının Dijital Öğretmenlik Algıları
Yazarlar: Faruk Aksakal,
Güldem Dönel Akgül
,
Esra Geçikli
,
Mehmet Ali Pınar
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Çağdaş Yönetim Bilimleri Dergisi
DOI: -
ATIF
0
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
827
0
ATIF
1
FAVORİ
827
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Okul Dışı Öğrenme Ortamlarına Yönelik Fen Bilgisi Öğretmenlerinin Görüşleri
Yazarlar:
Selçuk Arabacı
,
Güldem Dönel Akgül
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Uluslararası Eğitim Araştırmacıları Dergisi
DOI: -
ATIF
0
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
4643
0
ATIF
1
FAVORİ
4643
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Gen, DNA ve Kromozom Kavramları İçin Geliştirdikleri Analojiler
Yazarlar:
Güldem Dönel Akgül
, Nurgül Çolak
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Uluslararası Türk Eğitim Bilimleri Dergisi
DOI: 10.46778/goputeb.893674
ATIF
2
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1377
2
ATIF
1
FAVORİ
1377
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yayınlar
Hücre ve Bölünmeler Ünitesinin İşlenmesinde Eğitsel Dijital Oyunların Etkisi
Yazarlar:
Mehmet Ali Pınar
,
Güldem Dönel Akgül
Yayın Bilgisi: 2024 ,
IBAD Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: 10.21733/ibad.1441957
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
205
1
FAVORİ
205
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
5. Sınıflarda Biyoçeşitlilik Konusunun Öğretimine Dijital ve Geleneksel Oyunların Etkisi
Yazarlar:
Ogün Kaya
,
Güldem Dönel Akgül
,
Mehmet Ali Pınar
,
Melike Varlık
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Öğretim Teknolojileri ve Öğretmen Eğitimi Dergisi
DOI: 10.51960/jitte.1389582
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
26
0
FAVORİ
26
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Fen Bilimleri Öğretmenlerinin Eğitsel Dijital İçerik Geliştirme Sürecine Yönelik Görüşleri
Yazarlar:
Mehmet Ali Pınar
,
Güldem Dönel Akgül
Yayın Bilgisi: 2024 ,
21. Yüzyılda Eğitim ve Toplum
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
70
0
FAVORİ
70
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
FEN BİLİMLERİ ÖĞRETMENLERİNİN SAĞLIK OKURYAZARLIK DÜZEYLERİNİN BELİRLENMESİ
Yazarlar:
Özlem Karaca
,
Güldem Dönel Akgül
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Sağlıkta Performans ve Kalite Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
173
0
FAVORİ
173
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Fen ve Teknoloji Öğretmenlerinin Uzaktan Eğitime Yönelik Algı ve Tutumlarının İncelenmesi
Yazarlar:
Pınar Aksoy Kökosmanlı
,
Güldem Dönel Akgül
,
Adem Kenan
Yayın Bilgisi: 2023 ,
İnformal Ortamlarda Araştırmalar Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
164
0
FAVORİ
164
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İlköğretim Fen Öğretiminde Akran Öğretiminin Öğrencilerin Başarısına, Bilgilerin Kalıcılığına ve Tutumuna Etkisi
Yazarlar:
Hilal Saat
,
Güldem Dönel Akgül
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Ihlara Eğitim Araştırmaları Dergisi
DOI: 10.47479/ihead.1331128
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
272
0
FAVORİ
272
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Eğitsel Dijital Oyunlarla İşlenen Fen Bilgisi Dersinin Öğrencinin Bilgilerinin Kalıcılığına, Akademik Başarısına ve Tutumuna Etkisi
Yazarlar: Mahmut Ağırgöl,
Erhan Kara
,
Güldem Dönel Akgül
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Uluslararası Bilim ve Eğitim Dergisi
DOI: 10.47477/ubed.1063920
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2140
2
FAVORİ
2140
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Fen Bilimleri Ders Kitaplarına Bir Bakış: Türk İslam Bilim İnsanları
Yazarlar:
Selçuk Arabacı
,
Güldem Dönel Akgül
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Uluslararası Sosyal Bilimler Akademi Dergisi
DOI: 10.47994/usbad.1068516
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
658
2
FAVORİ
658
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
DNA, Gen ve Kromozom Kavramları İçin Geliştirilen Hikaye Tarzındaki Analojilerin Değerlendirilmesi
Yazarlar:
Güldem Dönel Akgül
,
Nurgül Çolak
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Sinerji Uluslararası Alan Eğitimi Araştırmaları Dergisi
DOI: 10.54971/synergy.1109208
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
617
0
FAVORİ
617
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Sanal ve Geleneksel Laboratuvar Uygulamalarının 7. Sınıf Öğrencilerinin Kuvvet ve Enerji Ünitesiyle İlgili Ders Tutum ve Motivasyonlarına Etkisinin Karşılaştırılması
Yazarlar:
Mehmet Ali Pınar
,
Güldem Dönel Akgül
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Akdeniz Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1431
0
FAVORİ
1431
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Gen, DNA ve Kromozom Kavramları İçin Geliştirdikleri Analojiler
Yazarlar:
Güldem Dönel Akgül
, Nurgül Çolak
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Uluslararası Türk Eğitim Bilimleri Dergisi
DOI: 10.46778/goputeb.893674
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1377
1
FAVORİ
1377
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Ortaokul öğrencilerinin fen bilgisi laboratuvarına ilişkin metaforik algılarının incelenmesi
Yazarlar:
Mehmet Ali Pınar
,
Güldem Dönel Akgül
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Dicle Üniversitesi Ziya Gökalp Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
838
0
FAVORİ
838
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Fen Bilgisi Öğretmenlerinin Ve Öğretmen Adaylarının Dijital Öğretmenlik Algıları
Yazarlar: Faruk Aksakal,
Güldem Dönel Akgül
,
Esra Geçikli
,
Mehmet Ali Pınar
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Çağdaş Yönetim Bilimleri Dergisi
DOI: -
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
827
1
FAVORİ
827
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Okul Dışı Öğrenme Ortamlarına Yönelik Fen Bilgisi Öğretmenlerinin Görüşleri
Yazarlar:
Selçuk Arabacı
,
Güldem Dönel Akgül
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Uluslararası Eğitim Araştırmacıları Dergisi
DOI: -
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
4643
1
FAVORİ
4643
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Ortaokul 8. Sınıf Öğrencilerinin Toprak ve Tarıma Yönelik Metaforik Algıları
Yazarlar:
Güldem Dönel Akgül
,
Uğur Güllü
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Adnan Menderes Üniversitesi Eğitim Fakültesi Eğitim Bilimleri Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1322
0
FAVORİ
1322
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Etkileşimli tahta kullanımına ilişkin fen bilimleri öğretmenlerinin görüşleri
Yazarlar:
Mehmet Ali Pınar
,
Güldem Dönel Akgül
Yayın Bilgisi: 2020 ,
e-Kafkas Eğitim Araştırmaları Dergisi
DOI: 10.30900/kafkasegt.658312
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1355
0
FAVORİ
1355
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Trombidioid akarların vücut yüzeyi ve vücut içi mikrofunguslarının belirlenmesi
Yazarlar:
Duygu Özelçi
,
Güldem Dönel Akgül
,
Serkan Ortucu
,
Sevgi Sevsay
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Türkiye Entomoloji Bülteni
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
998
0
FAVORİ
998
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
BAZI YALANCIAKREPLERDEN (ARACHNIDA: PSEUDOSCORPIONIDA) İZOLE EDİLEN MİKROFUNGUSLAR
Yazarlar:
Durmuş Bal
,
Fatih Sezek
,
Salih Doğan
, Serkan Örtücü,
Güldem Dönel
Yayın Bilgisi: 2014 ,
Erzincan Üniversitesi Fen Bilimleri Enstitüsü Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1046
0
FAVORİ
1046
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Kelkit Vadisi’nin (Türkiye) cryptognathid akarları (Acari: Cryptognathidae) üzerine sistematik araştırma
Yazarlar:
Güldem Dönel Akgül
,
Salih Doğan
Yayın Bilgisi: 2011 ,
Türkiye Entomoloji Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
204
0
FAVORİ
204
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Akdeniz Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
21. Yüzyılda Eğitim ve Toplum
Adnan Menderes Üniversitesi Eğitim Fakültesi Eğitim Bilimleri Dergisi
Çağdaş Yönetim Bilimleri Dergisi
Dicle Üniversitesi Ziya Gökalp Eğitim Fakültesi Dergisi
e-Kafkas Eğitim Araştırmaları Dergisi
Erzincan Üniversitesi Fen Bilimleri Enstitüsü Dergisi
İnformal Ortamlarda Araştırmalar Dergisi
IBAD Sosyal Bilimler Dergisi
Ihlara Eğitim Araştırmaları Dergisi
Öğretim Teknolojileri ve Öğretmen Eğitimi Dergisi
Sağlıkta Performans ve Kalite Dergisi
Sinerji Uluslararası Alan Eğitimi Araştırmaları Dergisi
Türkiye Entomoloji Bülteni
Türkiye Entomoloji Dergisi
Uluslararası Bilim ve Eğitim Dergisi
Uluslararası Eğitim Araştırmacıları Dergisi
Uluslararası Sosyal Bilimler Akademi Dergisi
Uluslararası Türk Eğitim Bilimleri Dergisi
Hakemlik
Açıköğretim Uygulamaları ve Araştırmaları Dergisi
Akademik Düşünce Dergisi
Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Dergisi
Araştırma ve Deneyim Dergisi
Artvin Çoruh Üniversitesi Orman Fakültesi Dergisi
Bayburt Eğitim Fakültesi Dergisi
Dokuz Eylül Üniversitesi Buca Eğitim Fakültesi Dergisi
e-Kafkas Eğitim Araştırmaları Dergisi
Educational Academic Research
Erzincan Üniversitesi Fen Bilimleri Enstitüsü Dergisi
Eurasian Journal of Biological and Chemical Sciences
Journal of Computer and Education Research
Ordu Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Sosyal Bilimler Araştırmaları Dergisi
Pamukkale Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Trakya University Journal of Natural Sciences
Uluslararası Eğitim Bilim ve Teknoloji Dergisi
Üniversite Araştırmaları Dergisi
Van Yüzüncü Yıl Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Yayınlar
Eğitsel Dijital Oyunlarla İşlenen Fen Bilgisi Dersinin Öğrencinin Bilgilerinin Kalıcılığına, Akademik Başarısına ve Tutumuna Etkisi
Yazarlar: Mahmut Ağırgöl,
Erhan Kara
,
Güldem Dönel Akgül
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Uluslararası Bilim ve Eğitim Dergisi
DOI: 10.47477/ubed.1063920
ATIF
3
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2140
3
ATIF
2
FAVORİ
2140
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Fen Bilimleri Ders Kitaplarına Bir Bakış: Türk İslam Bilim İnsanları
Yazarlar:
Selçuk Arabacı
,
Güldem Dönel Akgül
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Uluslararası Sosyal Bilimler Akademi Dergisi
DOI: 10.47994/usbad.1068516
ATIF
1
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
658
1
ATIF
2
FAVORİ
658
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Gen, DNA ve Kromozom Kavramları İçin Geliştirdikleri Analojiler
Yazarlar:
Güldem Dönel Akgül
, Nurgül Çolak
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Uluslararası Türk Eğitim Bilimleri Dergisi
DOI: 10.46778/goputeb.893674
ATIF
2
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1377
2
ATIF
1
FAVORİ
1377
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Etkileşimli tahta kullanımına ilişkin fen bilimleri öğretmenlerinin görüşleri
Yazarlar:
Mehmet Ali Pınar
,
Güldem Dönel Akgül
Yayın Bilgisi: 2020 ,
e-Kafkas Eğitim Araştırmaları Dergisi
DOI: 10.30900/kafkasegt.658312
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1355
1
ATIF
0
FAVORİ
1355
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat