Hakkında
Hakkında
Yol Haritası
Trendler
DOI Hizmeti
Konular
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
EAH
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Firma
Şahıs
Sendika
Araştırmacılar
Dergi Sihirbazı
Yardım
Türkçe
Turkish
English
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Ata Pesen
Doç. Dr.
SİİRT ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ
Yayın
21
Hakemlik
52
CrossRef Atıf
36
TR Dizin Atıf
43
21
Yayın
52
Hakemlik
36
CrossRef Atıf
43
TR Dizin Atıf
0000-0003-1676-7444
57191039592
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Uzmanlık Alanları
Eğitim
Eğitim Programları ve Öğretim
Eğitimde Program Geliştirme
Eğitimde Program Değerlendirme
Eğitimde Hazırbulunuşluluk
Öğretmen Yetiştirme
Harmanlanmış Öğrenme
Çocuk Gelişimi
Kurum
SİİRT ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ
Popüler Yayınları
Öğretmenlerin Özel Gereksinimli Bireylere Yönelik Tutumlarının İncelenmesi
Yazarlar:
Ata Pesen
,
Merve Demirhan
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Manisa Celal Bayar Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: 10.18026/cbayarsos.652806
ATIF
8
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3504
8
ATIF
2
FAVORİ
3504
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğretmenlerin Öğretim Programlarına İlişkin Farkındalık Düzeylerinin İncelenmesi
Yazarlar:
Ömer Pektaş
,
Ata Pesen
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Academia Eğitim Araştırmaları Dergisi
DOI: -
ATIF
0
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1239
0
ATIF
2
FAVORİ
1239
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
HARMANLANMIŞ ÖĞRENME YAKLAŞIMININ ÖĞRETMEN ADAYLARININ AKADEMİK BAŞARISINA VE GÜDÜLENME DÜZEYİNE ETKİSİ
Yazarlar:
Ata Pesen
,
Behçet Oral
Yayın Bilgisi: 2016 ,
Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: 10.17755/esosder.258819
ATIF
2
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
4016
2
ATIF
1
FAVORİ
4016
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Ortaokul Öğrencilerinin Okul Tükenmişliği, Öğrenme Sürecinde Yardım İstemeleri ve Akademik Başarıları Arasındaki İlişkinin İncelenmesi
Yazarlar: Abdülaziz Çelik,
Ata Pesen
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Afyon Kocatepe Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: 10.32709/akusosbil.491575
ATIF
4
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1201
4
ATIF
1
FAVORİ
1201
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
6. 7. ve 8. Sınıf Öğrencilerinin Okul Tükenmişliği ve Öğrenme Sürecinde Yardım İsteme Düzeylerinin İncelenmesi
Yazarlar:
Abdulaziz Çelik
,
Ata Pesen
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Academia Eğitim Araştırmaları Dergisi
DOI: -
ATIF
0
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
702
0
ATIF
1
FAVORİ
702
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yayınlar
Okul Öncesi Eğitim Programının Eisner’ın Eğitsel Eleştiri Modeline Göre Değerlendirilmesi
Yazarlar:
Ayşegül Canbaz
,
Ata Pesen
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Eğitim Yansımaları
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
202
0
FAVORİ
202
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Hizmet Ederek Öğrenme Yaklaşımının Sorumluluk ve Çevre Bilincinin Kazandırılmasına Etkisi: Ayın Değeri Örneği
Yazarlar:
Merve Turan
,
Ata Pesen
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Asya Studies
DOI: 10.31455/asya.1455642
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
189
0
FAVORİ
189
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Programlama Öğretiminin Bilgi İşlemsel Düşünme Becerisi Üzerindeki Etkisi: Bir Meta-Analiz Çalışması
Yazarlar:
Burhan Üzüm
,
Mithat Elçiçek
,
Ata Pesen
Yayın Bilgisi: 2024 ,
İstanbul Ticaret Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: 10.46928/iticusbe.1469733
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
227
0
FAVORİ
227
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İlkokul Dördüncü Sınıf Türkçe Ders Kitabında Yer Alan Atasözlerinin İncelenmesi: Yaratıcı Düşünmeyi Destekleme Aracı Olarak Atasözleri
Yazarlar:
Emrah Karaca
,
Ata Pesen
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Uluslararası Ders Kitapları ve Eğitim Materyalleri Dergisi
DOI: 10.53046/ijotem.1266658
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
975
0
FAVORİ
975
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İNGİLİZCE DERSİ ÖĞRETİM PROGRAMINDA BELİRTİLEN TEMEL DEĞERLER ÇERÇEVESİNDE 5. SINIF İNGİLİZCE DERSİ KİTAPLARININ İNCELENMESİ
Yazarlar: Salih Akbulut,
Burhan Üzüm
,
Ata Pesen
Yayın Bilgisi: 2022 ,
İstanbul Ticaret Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: 10.46928/iticusbe.1050724
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1244
0
FAVORİ
1244
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
DEVELOPING CURRICULUM AWARENESS SCALE (CAS): THE STUDY OF VALIDITY AND RELIABILITY // ÖĞRETİM PROGRAMI FARKINDALIK ÖLÇEĞİNİN (ÖPFÖ) GELİŞTİRİLMESİ: GEÇERLİLİK VE GÜVENİRLİK ÇALIŞMASI
Yazarlar:
Ömer Pektaş
,
Ata Pesen
Yayın Bilgisi: 2021 ,
International Journal of Current Approaches in Language, Education and Social Sciences
DOI: 10.35452/caless.2021.6
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1178
0
FAVORİ
1178
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğretmenlerin Öğretim Programlarına İlişkin Farkındalık Düzeylerinin İncelenmesi
Yazarlar:
Ömer Pektaş
,
Ata Pesen
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Academia Eğitim Araştırmaları Dergisi
DOI: -
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1239
2
FAVORİ
1239
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğretmenlerin Özel Gereksinimli Bireylere Yönelik Tutumlarının İncelenmesi
Yazarlar:
Ata Pesen
,
Merve Demirhan
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Manisa Celal Bayar Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: 10.18026/cbayarsos.652806
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3504
2
FAVORİ
3504
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğretmen Adaylarının Çocuk İstismarı ve İhmali Konusundaki Bilgi ve Risk Tanıma Düzeyleri ile Karar Verme Stilleri Arasındaki İlişki
Yazarlar:
Ata Pesen
,
Uğur Epçaçan
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Toplum ve Sosyal Hizmet
DOI: 10.33417/tsh.775148
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1453
0
FAVORİ
1453
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
6. 7. ve 8. Sınıf Öğrencilerinin Okul Tükenmişliği ve Öğrenme Sürecinde Yardım İsteme Düzeylerinin İncelenmesi
Yazarlar:
Abdulaziz Çelik
,
Ata Pesen
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Academia Eğitim Araştırmaları Dergisi
DOI: -
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
702
1
FAVORİ
702
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Dokuzuncu Sınıf İngilizce Dersinde Basamaklı Öğretim Programının Etkililiğine Dair Öğrenci Görüşlerinin İncelenmesi
Yazarlar:
Burhan Üzüm
,
Ata Pesen
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Hacettepe Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
448
0
FAVORİ
448
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Ortaokul Öğrencilerinin Okul Tükenmişliği, Öğrenme Sürecinde Yardım İstemeleri ve Akademik Başarıları Arasındaki İlişkinin İncelenmesi
Yazarlar: Abdülaziz Çelik,
Ata Pesen
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Afyon Kocatepe Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: 10.32709/akusosbil.491575
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1201
1
FAVORİ
1201
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
The School and SAC as Voiced in the Perceptions of Gifted Students
Yazarlar:
Uğur Epçaçan
,
Ata Pesen
,
Burhan Üzüm
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Özel Eğitim Dergisi
DOI: 10.21565/ozelegitimdergisi.577545
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1088
0
FAVORİ
1088
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Science High School Students’ Perceptions of Science High Schools in Turkey
Yazarlar:
Ata Pesen
,
Behçet Oral
,
Uğur Epçaçan
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Journal of Education and Future
DOI: 10.30786/jef.524932
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
935
0
FAVORİ
935
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
ÖĞRETMEN ADAYLARININ ÖĞRENMEYE YÖNELİK İNANÇLARININ İNCELENMESİ
Yazarlar:
Ata Pesen
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Elektronik Eğitim Bilimleri Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
599
0
FAVORİ
599
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Üniversite Öğrencilerinin Fonksiyonel Olmayan Tutumlarının İncelenmesi
Yazarlar:
Ata Pesen
,
Metin Çelik
Yayın Bilgisi: 2019 ,
e-Uluslararası Eğitim Araştırmaları Dergisi
DOI: 10.19160/ijer.550840
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3054
0
FAVORİ
3054
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Lise Öğrencilerinin Motivasyonel, Bilişsel ve Bilişüstü Yeterlikleri ile Özerk Öğrenme Düzeylerinin Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi
Yazarlar:
Ata Pesen
,
Behçet Oral
, Yusuf Bulut
Yayın Bilgisi: 2018 ,
OPUS International Journal of Society Researches
DOI: 10.26466/opus.488639
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1343
0
FAVORİ
1343
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
ÖĞRETMENLERİN SINIF İÇİ DEMOKRATİK DAVRANIŞLARININ ÇEŞİTLİ DEĞİŞKENLERE GÖRE İNCELENMESİ
Yazarlar:
Ahmet Kesici
,
Ata Pesen
,
Behçet Oral
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: 10.17755/esosder.289649
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3665
0
FAVORİ
3665
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Üniversite Öğrencilerinin Toplumsal Cinsiyet Algısı İle Çatışma ve Şiddete İlişkin Farkındalık Düzeylerinin İncelenmesi
Yazarlar:
Ata Pesen
,
İdris Kara
,
Mustafa Kale
, Burcu Sultan Abbak
Yayın Bilgisi: 2016 ,
OPUS International Journal of Society Researches
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3286
0
FAVORİ
3286
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
HARMANLANMIŞ ÖĞRENME YAKLAŞIMININ ÖĞRETMEN ADAYLARININ AKADEMİK BAŞARISINA VE GÜDÜLENME DÜZEYİNE ETKİSİ
Yazarlar:
Ata Pesen
,
Behçet Oral
Yayın Bilgisi: 2016 ,
Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: 10.17755/esosder.258819
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
4016
1
FAVORİ
4016
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
ÇOCUK GELİŞİMİ BÖLÜMÜ 2. SINIF ÖĞRENCİLERİNİN “MÜDÜR” KAVRAMINA İLİŞKİN METAFOR ALGILARI
Yazarlar:
Ata Pesen
,
İdris Kara
, Mehmet Gedik
Yayın Bilgisi: 2016 ,
Siirt Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2924
0
FAVORİ
2924
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Academia Eğitim Araştırmaları Dergisi
Afyon Kocatepe Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Özel Eğitim Dergisi
Asya Studies
Eğitim Yansımaları
e-Uluslararası Eğitim Araştırmaları Dergisi
Elektronik Eğitim Bilimleri Dergisi
Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi
Hacettepe Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
İstanbul Ticaret Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
International Journal of Current Approaches in Language, Education and Social Sciences
Journal of Education and Future
Manisa Celal Bayar Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
OPUS International Journal of Society Researches
Siirt Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
Toplum ve Sosyal Hizmet
Uluslararası Ders Kitapları ve Eğitim Materyalleri Dergisi
Kurul Üyeliği
Elektronik Eğitim Bilimleri Dergisi
Hakemlik
Academia Eğitim Araştırmaları Dergisi
Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Özel Eğitim Dergisi
Çağ Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
Dicle Üniversitesi Ziya Gökalp Eğitim Fakültesi Dergisi
e-Kafkas Journal of Educational Research
Eğitim Ve İnsani Bilimler Dergisi: Teori Ve Uygulama
Eğitim Yansımaları
Eğitim Yönetimi ve Politikaları Dergisi
Educational Academic Research
EKEV Akademi Dergisi
Elektronik Eğitim Bilimleri Dergisi
Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi
İnsan ve İnsan
İnsan ve Toplum Bilimleri Araştırmaları Dergisi
Journal of Computer and Education Research
Milli Eğitim Dergisi
OPUS International Journal of Society Researches
Pamukkale Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Siirt Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
Toplum ve Sosyal Hizmet
Trakya Eğitim Dergisi
Trakya Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
Ulusal Eğitim Akademisi Dergisi
Üniversite Araştırmaları Dergisi
Van Yüzüncü Yıl Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Yönetim ve Ekonomi Araştırmaları Dergisi
Yükseköğretim ve Bilim Dergisi
Yayınlar
İlkokul Dördüncü Sınıf Türkçe Ders Kitabında Yer Alan Atasözlerinin İncelenmesi: Yaratıcı Düşünmeyi Destekleme Aracı Olarak Atasözleri
Yazarlar:
Emrah Karaca
,
Ata Pesen
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Uluslararası Ders Kitapları ve Eğitim Materyalleri Dergisi
DOI: 10.53046/ijotem.1266658
ATIF
2
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
975
2
ATIF
0
FAVORİ
975
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İNGİLİZCE DERSİ ÖĞRETİM PROGRAMINDA BELİRTİLEN TEMEL DEĞERLER ÇERÇEVESİNDE 5. SINIF İNGİLİZCE DERSİ KİTAPLARININ İNCELENMESİ
Yazarlar: Salih Akbulut,
Burhan Üzüm
,
Ata Pesen
Yayın Bilgisi: 2022 ,
İstanbul Ticaret Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: 10.46928/iticusbe.1050724
ATIF
3
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1244
3
ATIF
0
FAVORİ
1244
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
DEVELOPING CURRICULUM AWARENESS SCALE (CAS): THE STUDY OF VALIDITY AND RELIABILITY // ÖĞRETİM PROGRAMI FARKINDALIK ÖLÇEĞİNİN (ÖPFÖ) GELİŞTİRİLMESİ: GEÇERLİLİK VE GÜVENİRLİK ÇALIŞMASI
Yazarlar:
Ömer Pektaş
,
Ata Pesen
Yayın Bilgisi: 2021 ,
International Journal of Current Approaches in Language, Education and Social Sciences
DOI: 10.35452/caless.2021.6
ATIF
2
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1178
2
ATIF
0
FAVORİ
1178
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğretmenlerin Özel Gereksinimli Bireylere Yönelik Tutumlarının İncelenmesi
Yazarlar:
Ata Pesen
,
Merve Demirhan
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Manisa Celal Bayar Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: 10.18026/cbayarsos.652806
ATIF
8
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3504
8
ATIF
2
FAVORİ
3504
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğretmen Adaylarının Çocuk İstismarı ve İhmali Konusundaki Bilgi ve Risk Tanıma Düzeyleri ile Karar Verme Stilleri Arasındaki İlişki
Yazarlar:
Ata Pesen
,
Uğur Epçaçan
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Toplum ve Sosyal Hizmet
DOI: 10.33417/tsh.775148
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1453
1
ATIF
0
FAVORİ
1453
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Ortaokul Öğrencilerinin Okul Tükenmişliği, Öğrenme Sürecinde Yardım İstemeleri ve Akademik Başarıları Arasındaki İlişkinin İncelenmesi
Yazarlar: Abdülaziz Çelik,
Ata Pesen
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Afyon Kocatepe Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: 10.32709/akusosbil.491575
ATIF
4
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1201
4
ATIF
1
FAVORİ
1201
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
The School and SAC as Voiced in the Perceptions of Gifted Students
Yazarlar:
Uğur Epçaçan
,
Ata Pesen
,
Burhan Üzüm
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Özel Eğitim Dergisi
DOI: 10.21565/ozelegitimdergisi.577545
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1088
1
ATIF
0
FAVORİ
1088
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Science High School Students’ Perceptions of Science High Schools in Turkey
Yazarlar:
Ata Pesen
,
Behçet Oral
,
Uğur Epçaçan
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Journal of Education and Future
DOI: 10.30786/jef.524932
ATIF
2
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
935
2
ATIF
0
FAVORİ
935
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Üniversite Öğrencilerinin Fonksiyonel Olmayan Tutumlarının İncelenmesi
Yazarlar:
Ata Pesen
,
Metin Çelik
Yayın Bilgisi: 2019 ,
e-Uluslararası Eğitim Araştırmaları Dergisi
DOI: 10.19160/ijer.550840
ATIF
2
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3054
2
ATIF
0
FAVORİ
3054
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Lise Öğrencilerinin Motivasyonel, Bilişsel ve Bilişüstü Yeterlikleri ile Özerk Öğrenme Düzeylerinin Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi
Yazarlar:
Ata Pesen
,
Behçet Oral
, Yusuf Bulut
Yayın Bilgisi: 2018 ,
OPUS International Journal of Society Researches
DOI: 10.26466/opus.488639
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1343
1
ATIF
0
FAVORİ
1343
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
ÖĞRETMENLERİN SINIF İÇİ DEMOKRATİK DAVRANIŞLARININ ÇEŞİTLİ DEĞİŞKENLERE GÖRE İNCELENMESİ
Yazarlar:
Ahmet Kesici
,
Ata Pesen
,
Behçet Oral
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: 10.17755/esosder.289649
ATIF
8
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3665
8
ATIF
0
FAVORİ
3665
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
HARMANLANMIŞ ÖĞRENME YAKLAŞIMININ ÖĞRETMEN ADAYLARININ AKADEMİK BAŞARISINA VE GÜDÜLENME DÜZEYİNE ETKİSİ
Yazarlar:
Ata Pesen
,
Behçet Oral
Yayın Bilgisi: 2016 ,
Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: 10.17755/esosder.258819
ATIF
2
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
4016
2
ATIF
1
FAVORİ
4016
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat