Sedat MADEN Prof. Dr. BAYBURT UNIVERSITY, BAYBURT FACULTY OF EDUCATION
Yayın 23 Hakemlik 8 CrossRef Atıf 16 TR Dizin Atıf 9
23 Yayın
8 Hakemlik
16 CrossRef Atıf
9 TR Dizin Atıf
Takipçi
Takip Edilen

Uzmanlık Alanları

Eğitim Bilimleri ve Öğretmen Yetiştirme Türkçe Eğitimi Filoloji

Kurum

BAYBURT UNIVERSITY, BAYBURT FACULTY OF EDUCATION

Popüler Yayınları

0

ATIF

2

FAVORİ

1449

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
EĞİTİM BİLİŞİM AĞI (EBA) İÇERİK MODÜLÜNDEKİ TÜRKÇE DERSİ İLE İLGİLİ DOKÜMANLAR
DOI: 10.17943/etku.553517
ATIF 5 FAVORİ 2 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1214

5

ATIF

2

FAVORİ

1214

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

4

ATIF

1

FAVORİ

2164

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Velilerin Çocuk Edebiyatı Farkındalıkları ile Öğrencilerin Okuma Alışkanlığı Arasındaki İlişkinin İncelenmesi
Yazarlar: Nezaket DÜNDAR, Sedat MADEN
Yayın Bilgisi: 2019 , Ana Dili Eğitimi Dergisi
DOI: 10.16916/aded.609743
ATIF 0 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1364

0

ATIF

1

FAVORİ

1364

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Ortaokul Öğrencilerinin ve Velilerinin Okudukları Çocuk Kitapları Üzerine Bir Araştırma
Yazarlar: Sedat MADEN, Nezaket DÜNDAR
DOI: 10.34137/jilses.612112
ATIF 0 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1094

0

ATIF

1

FAVORİ

1094

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

Yayınlar

A Study on YouTube Channels of Foreign Languages Teaching Foundation
Yayın Bilgisi: 2023 , Participatory Educational Research
DOI: 10.17275/per.23.33.10.2
ATIF 0 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 30

0

ATIF

0

FAVORİ

30

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Content Analysis for Postgraduate Theses Related to Teaching Turkish in the Balkan Countries
DOI: 10.19126/suje.1183526
ATIF 0 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 63

0

ATIF

0

FAVORİ

63

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

0

ATIF

0

FAVORİ

145

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Bloom Taksonomisinin Öğretim Sürecinde Kullanılmasıyla İlgili Lisansüstü Tezlerin Eğilimleri: Bir İçerik Analizi
Yayın Bilgisi: 2022 , Türkiye Eğitim Dergisi
DOI: 10.54979/turkegitimdergisi.1173577
ATIF 0 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 124

0

ATIF

0

FAVORİ

124

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Türkçe Öğretiminde Drama Yönteminin Kullanımıyla İlgili Araştırmaların Eğilimleri
Yayın Bilgisi: 2022 , Türkiye Eğitim Dergisi
DOI: 10.54979/turkegitimdergisi.1072744
ATIF 0 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 394

0

ATIF

0

FAVORİ

394

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yabancı Dil Olarak Türkçe Öğretimi Ders Kitaplarındaki Etkinliklerde Kullanılan Yöntem ve Teknikler
DOI: 10.54600/igdirsosbilder.1072788
ATIF 0 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 532

0

ATIF

0

FAVORİ

532

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Uzaktan (Çevrim içi) Metin İşleme Süreci ile İlgili Türkçe Öğretmenlerinin Görüşleri
Yayın Bilgisi: 2022 , Ana Dili Eğitimi Dergisi
DOI: 10.16916/aded.1072324
ATIF 0 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 519

0

ATIF

0

FAVORİ

519

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
YABANCI DİL OLARAK TÜRKÇE ÖĞRETİMİ DERS KİTAPLARI İLE İLGİLİ LİSANSÜSTÜ TEZLERİN ANALİZİ
Yazarlar: Sedat MADEN
DOI: 10.48066/kusob.876092
ATIF 0 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 512

0

ATIF

0

FAVORİ

512

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Türkçe Ders Kitapları ile İlgili Lisansüstü Tezlerin Eğilimleri: Bir İçerik Analizi
Yazarlar: Sedat MADEN
Yayın Bilgisi: 2021 , Türkiye Eğitim Dergisi
DOI: -
ATIF 0 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 675

0

ATIF

0

FAVORİ

675

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

0

ATIF

1

FAVORİ

912

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Türkçe ve İngilizce Ders Kitapları Üzerine Karşılaştırmalı Bir Analiz: 7. Sınıf Örneği
Yayın Bilgisi: 2020 , Ana Dili Eğitimi Dergisi
DOI: 10.16916/aded.694548
ATIF 3 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 2337

3

ATIF

0

FAVORİ

2337

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

0

ATIF

2

FAVORİ

1449

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Ortaokul Öğrencilerinin ve Velilerinin Okudukları Çocuk Kitapları Üzerine Bir Araştırma
Yazarlar: Sedat MADEN , Nezaket DÜNDAR
DOI: 10.34137/jilses.612112
ATIF 0 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1094

0

ATIF

1

FAVORİ

1094

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
EĞİTİM BİLİŞİM AĞI (EBA) İÇERİK MODÜLÜNDEKİ TÜRKÇE DERSİ İLE İLGİLİ DOKÜMANLAR
DOI: 10.17943/etku.553517
ATIF 5 FAVORİ 2 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1214

5

ATIF

2

FAVORİ

1214

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

0

ATIF

0

FAVORİ

4392

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Velilerin Çocuk Edebiyatı Farkındalıkları ile Öğrencilerin Okuma Alışkanlığı Arasındaki İlişkinin İncelenmesi
Yazarlar: Nezaket DÜNDAR, Sedat MADEN
Yayın Bilgisi: 2019 , Ana Dili Eğitimi Dergisi
DOI: 10.16916/aded.609743
ATIF 0 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1364

0

ATIF

1

FAVORİ

1364

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Ortaokul Türkçe Dersi Öğretim Programlarında Sözlük Kullanma Alışkanlığı Kazandırmaya Dair Tespitler
Yazarlar: Sedat MADEN , Recep DEMİR
DOI: 10.17860/mersinefd.533593
ATIF 4 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1143

4

ATIF

0

FAVORİ

1143

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

4

ATIF

1

FAVORİ

2164

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

0

ATIF

0

FAVORİ

2113

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

0

ATIF

0

FAVORİ

1974

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Drama Yönteminin Türkçe Öğretiminde Kullanımının Başarı ve Kalıcılık Üzerine Etkisi
Yazarlar: Sedat MADEN , Aptulkerim DİNÇ
DOI: -
ATIF 0 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 5448

0

ATIF

0

FAVORİ

5448

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Atasözlerindeki Eskicil Unsurlar ve Söz Varlığı Açısından Önemi
Yazarlar: Sedat MADEN
Yayın Bilgisi: 2017 , Ana Dili Eğitimi Dergisi
DOI: 10.16916/aded.292162
ATIF 0 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 2821

0

ATIF

0

FAVORİ

2821

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

0

ATIF

0

FAVORİ

1495

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
^: Atıf sayıları CrossRef'ten çekilmektedir. Popüler yayınlar, DergiPark'ta araştırma yapan araştırmacılar tarafından favoriye eklenme istatistiğine göre otomatik belirlenmektedir. Bu sayfada görüntülenen istatistikler anlık değerler olmayıp, gerçek istatistikler arasında 24 saate kadar gecikme olabilmektedir.