Sedat Maden profil resmi
Sedat Maden Prof. Dr. BAYBURT UNIVERSITY, BAYBURT FACULTY OF EDUCATION
Yayın 24 Hakemlik 8 CrossRef Atıf 67 TR Dizin Atıf 23
24 Yayın
8 Hakemlik
67 CrossRef Atıf
23 TR Dizin Atıf

Uzmanlık Alanları

Dil Çalışmaları Eğitim Türkçe Eğitimi

Kurum

BAYBURT UNIVERSITY, BAYBURT FACULTY OF EDUCATION

Popüler Yayınları

6

2

1523

0

2

2285

Velilerin Çocuk Edebiyatı Farkındalıkları ile Öğrencilerin Okuma Alışkanlığı Arasındaki İlişkinin İncelenmesi
Yazarlar: Nezaket Dündar, Sedat Maden
Yayın Bilgisi: 2019 , Ana Dili Eğitimi Dergisi
DOI: 10.16916/aded.609743
ATIF 2 FAVORİ 2 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1817

2

2

1817

0

1

2407

15

1

1904

Yayınlar

A Study on YouTube Channels of Foreign Languages Teaching Foundation
Yayın Bilgisi: 2023 , Participatory Educational Research
DOI: 10.17275/per.23.33.10.2
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 580

0

580

0

209

0

441

Türkçe Öğretiminde Drama Yönteminin Kullanımıyla İlgili Araştırmaların Eğilimleri
Yayın Bilgisi: 2022 , Türkiye Eğitim Dergisi
DOI: 10.54979/turkegitimdergisi.1072744
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 858

0

858

0

1161

Uzaktan (Çevrim içi) Metin İşleme Süreci ile İlgili Türkçe Öğretmenlerinin Görüşleri
Yayın Bilgisi: 2022 , Ana Dili Eğitimi Dergisi
DOI: 10.16916/aded.1072324
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 883

0

883

0

989

0

1298

1

1904

0

2866

2

2285

Ortaokul Öğrencilerinin ve Velilerinin Okudukları Çocuk Kitapları Üzerine Bir Araştırma
Yazarlar: Sedat Maden , Nezaket Dündar
DOI: 10.34137/jilses.612112
FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1554

1

1554

2

1523

0

6430

Velilerin Çocuk Edebiyatı Farkındalıkları ile Öğrencilerin Okuma Alışkanlığı Arasındaki İlişkinin İncelenmesi
Yazarlar: Nezaket Dündar, Sedat Maden
Yayın Bilgisi: 2019 , Ana Dili Eğitimi Dergisi
DOI: 10.16916/aded.609743
FAVORİ 2 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1817

2

1817

Ortaokul Türkçe Dersi Öğretim Programlarında Sözlük Kullanma Alışkanlığı Kazandırmaya Dair Tespitler
Yazarlar: Sedat Maden , Recep Demir
DOI: 10.17860/mersinefd.533593
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1511

0

1511

1

2403

0

2587

1

2407

0

8843

Atasözlerindeki Eskicil Unsurlar ve Söz Varlığı Açısından Önemi
Yazarlar: Sedat Maden
Yayın Bilgisi: 2017 , Ana Dili Eğitimi Dergisi
DOI: 10.16916/aded.292162
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 3427

0

3427

0

1966

Yayınlar

3

0

436

Bloom Taksonomisinin Öğretim Sürecinde Kullanılmasıyla İlgili Lisansüstü Tezlerin Eğilimleri: Bir İçerik Analizi
Yayın Bilgisi: 2022 , Türkiye Eğitim Dergisi
DOI: 10.54979/turkegitimdergisi.1173577
ATIF 1 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 441

1

0

441

Türkçe Öğretiminde Drama Yönteminin Kullanımıyla İlgili Araştırmaların Eğilimleri
Yayın Bilgisi: 2022 , Türkiye Eğitim Dergisi
DOI: 10.54979/turkegitimdergisi.1072744
ATIF 3 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 858

3

0

858

1

0

1161

Uzaktan (Çevrim içi) Metin İşleme Süreci ile İlgili Türkçe Öğretmenlerinin Görüşleri
Yayın Bilgisi: 2022 , Ana Dili Eğitimi Dergisi
DOI: 10.16916/aded.1072324
ATIF 1 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 883

1

0

883

14

0

989

15

1

1904

Türkçe ve İngilizce Ders Kitapları Üzerine Karşılaştırmalı Bir Analiz: 7. Sınıf Örneği
Yayın Bilgisi: 2020 , Ana Dili Eğitimi Dergisi
DOI: 10.16916/aded.694548
ATIF 5 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 2866

5

0

2866

Ortaokul Öğrencilerinin ve Velilerinin Okudukları Çocuk Kitapları Üzerine Bir Araştırma
Yazarlar: Sedat Maden , Nezaket Dündar
DOI: 10.34137/jilses.612112
ATIF 1 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1554

1

1

1554

6

2

1523

Velilerin Çocuk Edebiyatı Farkındalıkları ile Öğrencilerin Okuma Alışkanlığı Arasındaki İlişkinin İncelenmesi
Yazarlar: Nezaket Dündar, Sedat Maden
Yayın Bilgisi: 2019 , Ana Dili Eğitimi Dergisi
DOI: 10.16916/aded.609743
ATIF 2 FAVORİ 2 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1817

2

2

1817

Ortaokul Türkçe Dersi Öğretim Programlarında Sözlük Kullanma Alışkanlığı Kazandırmaya Dair Tespitler
Yazarlar: Sedat Maden , Recep Demir
DOI: 10.17860/mersinefd.533593
ATIF 6 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1511

6

0

1511

9

1

2403

İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.