Hakkında
Hakkında
Trendler
DOI Hizmeti
Konular
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Şahıs
Sendika
Firma
Araştırmacılar
Dergi Sihirbazı
Yardım
Duyurular
Geliştirmeler
Yol Haritası
Türkçe
Türkçe
İngilizce
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Bilimsel Yayın Koordinatörü Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Tuğrul Yürük
Prof. Dr.
Çukurova Üniversitesi İlahiyat Fakültesi
Yayın
9
Hakemlik
68
CrossRef Atıf
24
TR Dizin Atıf
50
9
Yayın
68
Hakemlik
24
CrossRef Atıf
50
TR Dizin Atıf
0000-0002-2476-0720
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Uzmanlık Alanları
Din Eğitimi
Dini Araştırmalar (Diğer)
Kurum
Çukurova Üniversitesi İlahiyat Fakültesi
Popüler Yayınları
DİN KÜLTÜRÜ VE AHLAK BİLGİSİ DERSİ ÖĞRETİM PROGRAMLARININ İNCELENMESİ
Yazarlar:
Tuğrul Yürük
,
Kubatali Topchubaev
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Çukurova Üniversitesi İlahiyat Fakültesi Dergisi (ÇÜİFD)
DOI: 10.30627/cuilah.1100948
ATIF
7
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2167
7
ATIF
1
FAVORİ
2167
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yayınlar
ÖĞRETMENLERE GÖRE PANDEMİ SÜRECİNDE DKAB DERSİ ÖĞRETİM PROGRAMININ (4-8. SINIFLAR) İÇERİĞİNE YÖNELİK SORUNLAR VE ÇÖZÜM ÖNERİLERİ
Yazarlar:
Tuğrul Yürük
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Çukurova Üniversitesi İlahiyat Fakültesi Dergisi (ÇÜİFD)
DOI: 10.30627/cuilah.1159365
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
624
0
FAVORİ
624
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
DİN KÜLTÜRÜ VE AHLAK BİLGİSİ DERSİ ÖĞRETİM PROGRAMLARININ İNCELENMESİ
Yazarlar:
Tuğrul Yürük
,
Kubatali Topchubaev
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Çukurova Üniversitesi İlahiyat Fakültesi Dergisi (ÇÜİFD)
DOI: 10.30627/cuilah.1100948
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2167
1
FAVORİ
2167
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Hasan Sabri Ayvazov’un (1878-1938) Usûl-i Tedrîs ve Ta‘lîm Terbiye Adlı Eserinin Din Eğitimi Açısından İncelenmesi
Yazarlar:
Tuğrul Yürük
,
Yıldız Kızılabdullah
,
Aygül Düzenli
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Bilimname
DOI: 10.28949/bilimname.1058975
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
736
0
FAVORİ
736
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
DİN KÜLTÜRÜ VE AHLAK BİLGİSİ ÖĞRETİM PROGRAMLARININ KAZANIMLARININ DEĞERLER EĞİTİMİ AÇISINDAN İNCELENMESİ
Yazarlar:
Tuğrul Yürük
,
Ahmet Düzenli
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Çukurova Üniversitesi İlahiyat Fakültesi Dergisi (ÇÜİFD)
DOI: 10.30627/cuilah.987645
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1419
0
FAVORİ
1419
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İHVÂN-I SAFÂ’NIN BİLGİ ANLAYIŞININ DİN EĞİTİMİ ALANINDAKİ İZDÜŞÜMLERİ
Yazarlar:
Şeyma Geçioğlu
,
Tuğrul Yürük
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Çukurova Üniversitesi İlahiyat Fakültesi Dergisi (ÇÜİFD)
DOI: 10.30627/cuilah.1010347
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
714
0
FAVORİ
714
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
NINIAN SMART’IN “YEDİ BOYUTLU DİN MODELİ”NE GÖRE ORTAÖĞRETİM PROGRAMLARINDA DİN OLGUSUNUN YERİ
Yazarlar:
Tuğrul Yürük
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Çukurova Üniversitesi İlahiyat Fakültesi Dergisi (ÇÜİFD)
DOI: 10.30627/cuilah.817548
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1683
0
FAVORİ
1683
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Ortaöğretim Din Kültürü Ve Ahlak Bilgisi Dersi “Ahlak Ve Değer” Öğrenme Alanına Ait Ünite Kazanımlarının Rokeach Değerler Envanterine Göre İncelenmesi
Yazarlar:
Şadiye Korkmaz
,
Tuğrul Yürük
,
Asım Yapıcı
,
M. Oğuz Kutlu
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Disiplinlerarası Eğitim Araştırmaları Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
4065
0
FAVORİ
4065
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Cumhuriyet Dönemi Din Öğretimi Programlarında Farklı Din Anlayışlarına Ayrılan Yer
Yazarlar:
Tuğrul Yürük
Yayın Bilgisi: 2015 ,
Çukurova Üniversitesi İlahiyat Fakültesi Dergisi (ÇÜİFD)
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2766
0
FAVORİ
2766
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
John Dewey, How We Think, A Restatement of The Relation of Reflective Thinking to The Educative Process
Yazarlar:
Tuğrul Yürük
Yayın Bilgisi: 2007 ,
Ankara Üniversitesi İlahiyat Fakültesi Dergisi
DOI: 10.1501/Ilhfak_0000000937
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2880
0
FAVORİ
2880
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Ankara Üniversitesi İlahiyat Fakültesi Dergisi
Bilimname
Çukurova Üniversitesi İlahiyat Fakültesi Dergisi (ÇÜİFD)
Disiplinlerarası Eğitim Araştırmaları Dergisi
Editörlük
Çukurova Üniversitesi İlahiyat Fakültesi Dergisi (ÇÜİFD)
Editör
Dini Araştırmalar
Alan Editörü
Fırat Üniversitesi İlahiyat Fakültesi Dergisi
Alan Editörü
Kurul Üyeliği
Çukurova Üniversitesi İlahiyat Fakültesi Dergisi (ÇÜİFD)
Dini Araştırmalar
MANAS Journal of Religious Sciences
Hakemlik
Adıyaman Üniversitesi Eğitim Bilimleri Dergisi
Ankara Üniversitesi İlahiyat Fakültesi Dergisi
Antakiyat
Bilimname
Çukurova Üniversitesi İlahiyat Fakültesi Dergisi (ÇÜİFD)
Değerler Eğitimi Dergisi
Dini Araştırmalar
Diyanet İlmi Dergi
Doğu Anadolu Sosyal Bilimlerde Eğilimler Dergisi
Dokuz Eylül Üniversitesi İlahiyat Fakültesi Dergisi
Erciyes Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
Eskişehir Osmangazi Üniversitesi İlahiyat Fakültesi Dergisi
Harran İlahiyat Dergisi
Harran Üniversitesi İlahiyat Fakültesi Dergisi
Hitit İlahiyat Dergisi
İlahiyat Tetkikleri Dergisi
İlahiyat
İnsan ve Toplum Bilimleri Araştırmaları Dergisi
Kahramanmaraş Sütçü İmam Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
Kilis 7 Aralık Üniversitesi İlahiyat Fakültesi Dergisi
Kuramsal Eğitimbilim Dergisi
MANAS Sosyal Araştırmalar Dergisi
Marife Dini Araştırmalar Dergisi
Marifetname
Marmara Üniversitesi İlahiyat Fakültesi Dergisi
Milli Eğitim Dergisi
Mustafa Kemal Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
OPUS Uluslararası Toplum Araştırmaları Dergisi
Süleyman Demirel Üniversitesi İlahiyat Fakültesi Dergisi
Şırnak Üniversitesi İlahiyat Fakültesi Dergisi
Tokat İlmiyat Dergisi
Turkish Academic Research Review
Turkish Journal of Educational Studies
Türkiye Din Eğitimi Araştırmaları Dergisi
Uludağ Üniversitesi İlahiyat Fakültesi Dergisi
ULUM
Uluslararası Türk Kültür Coğrafyasında Sosyal Bilimler Dergisi
UMDE Dini Tetkikler Dergisi
Yayınlar
DİN KÜLTÜRÜ VE AHLAK BİLGİSİ DERSİ ÖĞRETİM PROGRAMLARININ İNCELENMESİ
Yazarlar:
Tuğrul Yürük
,
Kubatali Topchubaev
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Çukurova Üniversitesi İlahiyat Fakültesi Dergisi (ÇÜİFD)
DOI: 10.30627/cuilah.1100948
ATIF
7
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2167
7
ATIF
1
FAVORİ
2167
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
DİN KÜLTÜRÜ VE AHLAK BİLGİSİ ÖĞRETİM PROGRAMLARININ KAZANIMLARININ DEĞERLER EĞİTİMİ AÇISINDAN İNCELENMESİ
Yazarlar:
Tuğrul Yürük
,
Ahmet Düzenli
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Çukurova Üniversitesi İlahiyat Fakültesi Dergisi (ÇÜİFD)
DOI: 10.30627/cuilah.987645
ATIF
5
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1419
5
ATIF
0
FAVORİ
1419
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
NINIAN SMART’IN “YEDİ BOYUTLU DİN MODELİ”NE GÖRE ORTAÖĞRETİM PROGRAMLARINDA DİN OLGUSUNUN YERİ
Yazarlar:
Tuğrul Yürük
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Çukurova Üniversitesi İlahiyat Fakültesi Dergisi (ÇÜİFD)
DOI: 10.30627/cuilah.817548
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1683
1
ATIF
0
FAVORİ
1683
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
John Dewey, How We Think, A Restatement of The Relation of Reflective Thinking to The Educative Process
Yazarlar:
Tuğrul Yürük
Yayın Bilgisi: 2007 ,
Ankara Üniversitesi İlahiyat Fakültesi Dergisi
DOI: 10.1501/Ilhfak_0000000937
ATIF
11
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2880
11
ATIF
0
FAVORİ
2880
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat